کاربران جهت دسترسی به نسخه های 3 ماهه رایگان
اینترنت سکیوریتی بولگارد کافیست به بخش تماس با ما وب سایت شرکت دورانتاش
مراجعه کرده و این شرکت را در فیس بوک خود اضافه نمایند . سپس قادر هستند
لایسنس 3 ماهه رایگان را دریافت نمایند .
شرکت امنیتی بولگارد ارائه دهنده محصولات آنتی ویروس برای کامپیوترهای خانگی و موبایل می باشد .
در
بخش حفاظت از رایانه این شرکت دارای 2 محصول امنیتی آنتی ویروس و اینترنت
سکیوریتی است و در بخش حفاظت از موبایل دارای 2 محصول موبایل سکیوریتی (
آنتی ویروس موبایل و تبلت ) و محصول پشتیبان گیری آنلاین از موبایل می باشد
.
این شرکت در محصولات ضد ویروس موبایل خود از تکنولوژی های شرکت
جونیپر Juniper Network استفاده می کند و گوشی های موبایل ، هوشمند و
تبلتهای دارای سیستم عاملهای سیمبین ، ویندوز موبایل ، بلک بری و اندروید
را مورد حفاظت قرار می دهد .
محصول آنتی ویروس موبایل این شرکت
دارای ویژگی های ضد سرقت و رهگیری موبایل و کنترل موبایل از طریق پنل وب و
پشتیبانگیری از شماره های تماس می باشد .
البته شرکت دورانتاش طیف
بسیار متنوعی از دیگر محصولات امنیتی و آنتی ویروس برای کامپیوترهای خانگی ،
شرکتی و گوشی های موبایل و تبلت را ارائه می دهد که برای مشاهده آنها باید
به وب سایت این شرکت به نشانی www.DDN.ir و یا www.durantash.com مراجعه
نمائید . ( www.NOvirus.ir )
در حال حاضر با شرکت در جشنواره فروش
محصولات امنیتی و ضد ویروس شرکت دورانتاش می توانید محصولات این شرکت را با
تخفیفهای بسیار ویژه خریداری نمائید .
شرکت دورانتاش چندی پیش نسخه های 2013 محصولات ضد ویروس مختلفی را به بازار ایران معرفی و عرضه نمود .
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .
متخصصین و مدیران ترندمیکرو Trend Micro Expert
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .
وب سایت AV-Comparatives نتایح تست آنتی ویروسها در بخش Real World مربوط به ماه آگوست 2012 را منتشر کرد .
در این تست محصول آنتی ویروس بیت دفندر موفق به کسب بهترین نتیجه شد .
در رده های بعدی آنتی ویروسهای اف-سکیور ، جی دیتا و ترندمیکرو قرار گرفتند که جی دیتا و ترندمیکرو به طور مشترک سوم شدند .
کسپرسکی جایگاهی بهتر از ششم به دست نیاورد ، بولگارد هشتم ، آویرا دوازدهم ، نود32 سیزدهم شدند .
محصولات کمپانی سایمنتک ( سیمانتک ) را فقط با گارانتی و پشتیبانی فنی دورانتاش تهیه نمائید .
گارتنر مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات ارائه شده توسط شرکتهای خصوصی به این موسسه ندارد .
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .
در حال حاضر علاوه بر اینکه مشاهده بسیاری از وب
سایتهای شرکتهای آمریکایی برای کاربران ایرانی امکانپذیر است ، بلکه
شرکتهایی مانند یاهو ، سایمنتک ( ثبت و آپدیت ) ، وب روت ( ثبت و آپدیت ) ،
گوگل ( سرویسهای ایمیل ، نقشه ، وبلاگ و ... ) ، میکروسافت ، موزیلا ،
اسکایپ ، فیس بوک ، لینک این ، آمازون ( مشاهده ) ، سیسکو ، ایولو و دهها
شرکت این کشور به کاربران ایرانی
سرویسها و خدمات مختلفی را ارائه می شود .
شاید این سوال را از خود
بپرسید چرا هم اکنون بعضی شرکتهای آمریکایی به طور کلی و یا بخشی از
سرویسهای خود را به کاربران ایرانی ارائه نمی دهند ؟
باید توجه
داشته باشید این مسئله به این دلیل این است که ارائه آن سرویسها پیش از این ممنوع
بوده و هم اکنون برای ارائه در حال بررسی هستند .
حال یا ارائه این سرویسها باز می شود و یا ممکن است باز نشود و این مسئله در اختیار آن شرکتهاست .
از
طرفی این قانون به نوعی تضمین می کند که اگر سرویسها و خدمات شرکتهای
آمریکایی هم اکنون در حال ارائه به کاربران ایرانیست ، روند ارائه سرویسها و
خدمات ادامه خواهد داشت .
ولی تبعات و نتایج این قانون چیست ؟
اولین نتیجه این قانون افزایش دانش و آگاهی کاربران و مصرف کنندگان محصولات IT درایران است .
متاسفانه
شرکتهای غیر آمریکایی نه تنها به افزایش دانش و آگاهی مصرف کنندگان کمکی نمی
کنند ، بلکه در بسیاری از موارد با انتشار اخبار و گزارشات کذب و ارائه اطلاعات اشتباه زمینه فریب
کاربران ایرانی را مهیا می کنند.
دومین نتیجه ای که این قانون دارد افزایش فشار به شرکتهای روسی و چینی فعال در حوزه IT است .
عمومآ
شرکتهای این 2 کشور علاوه بر انتشار خبرهای کذب و فریب مصرف کنندگان ،
برای فروش محصولاتشان دست به دامن کلمات و جمله بندی های تحریم می شدند
تا با ایجاد ترس و دلهره طوری وانمود کنند که کاربران و مصرف کنندگان محصولات IT
در ایران فقط محصولات آنها را می توانند خریداری کنند .
با این قانون این شرکتها دیگر نمی توانند به سادگی اقدام به فریب دادن کاربران ایرانی کنند .
نباید فراموش کنیم
کاربران ایرانی نیز مانند کاربران دیگر کشورهای دنیا لیاقت استفاده از برترین محصولات و تکنولوژی ها در حوزه IT را داشته و این قانون
باعث هموارتر شدن راه برای توزیع محصولات شرکتهای معتبر آی تی در ایران می
شود .
از طرفی این قانون باعث می شود شرکتهای چینی و روسی که نه
تنها محصولات و خدماتشان کیفیت مناسبی ندارند بلکه برای فروش محصولاتشان دست
به اجرای سیاستهای خصمانه در برابر کاربران ایرانی می زنند و هر از چند
گاهی نیز اقدام به کلاهبرداری از مشتریان ایرانی خود می کنند دیگر نتوانند
کاربران ایرانی را فریب داده و فروشندگان را تحت فشار قرار دهند .
باید
گفت برخی وب سایتها و نشریات سعی نمودند تا مانع انتشار خبر درباره این
قانون شوند ، زیرا شرکتهای روسی به واسطه تبلیغات بر روی مسئله تحریم و
ایجاد ترس و دلهره در کاربران و فروشندگان و همدستی ( پرداخت پول ) با برخی وب سایتها و
نشریات فارسی زبان توانسته اند تا حدی محصولاتشان را در ایران به فروش برسانند و از
زمان ابلاغ این قانون این شرکتها با کاهش شدید فروش همراه بوده اند.
این قانون در تاریخ 1/1/1390 ابلاغ شده است و تاکنون نتایج بسیاری داشته است :
باز شدن برخی سرویسها مانند سرویسها و خدمات شرکت گوگل و یا باز شدن وب سایت نورتون دات کام .
نباید
فراموش کرد بارها مشاهده شده که تجهیزات روسی و چینی آلوده به انواع
بکدورها ، ویروسها و جاسوس افزارها بوده و این مسئله برای امنیت کاربران ،
شرکتها و صنایع ایرانی بسیار خطرناک است .
هرچند تاکنون سعی شده
روسیه و شرکای تجاریش در ایران طوری وانمود کنند که این کشور مخالف
تحریمهای سازمان ملل بر ضد ایران است ، ولی به خوبی می توان مشاهده کرد که
روسیه همواره موافق این تحریمها بوده و فعالیت این کشور در راستای اعمال
تحریمهای بیشتر بر ضد کشورمان بوده تا هم مناقع بیشتری از ایران را کسب کند
و هم از لحاظ تجاری شرکتهای این کشور که قدرت رقابت در بازارهای بین
المللی را ندارند به سادگی در ایران به تجارت مشغول باشند که با این قانون
شرکتهای روسی دیگر نمی توانند به سادگی بر ضد رقبای قدرتمند خود اقدام به
خبرسازی و دروغ پردازی کنند .
در ادامه باید گفت بجزء بحث تکنولوژی
های استفاده شده در تجهیزات و محصولات آمریکایی که همواره پیشرو هستند ،
کاربران ایرانی شرکتهای آمریکایی را بسیار معتبرتر از شرکتهای روسی می
دانند و استفاده میلیونها ایرانی از خدمات و سرویسهای شرکتهای آمریکایی
مانند گوگل ، یاهو ، میکروسافت ، سیسکو ، سایمنتک ، وب روت و غیره گواهی بر
این مسئله است.
متن قانون آزادی اینترنت
هم
اکنون برخی از شرکتها که سهامداران آنها نیز شرکتهای آمریکایی هستند با
استفاده از این قانون اقدام به ارائه سرویس به کاربران و شرکتهای ایرانی می
کنند .
شرکت هندی سایبروم یکی از این شرکتهاست .
هشدار به خریداران محصولات آنتی ویروس شرکتهای بین المللی و معتبر .
به
دلیل عرضه محصولات شرکتهای معتبر و بین المللی و عدم قابلیت رقابت برخی از
دیگر شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس و مخصوصآ شرکت روسی کسپرسکی ، شرکت
کسپرسکی با همکاری و هماهنگی دفتر این شرکت در خاورمیانه ، رابطهای
تبلیغاتی این شرکت در امارات و ایران و چند توزیع کننده این شرکت در منطقه
با تاسیس شرکتها و نامهای گارانتی جدید اقدام به توزیع محصولات ضد ویروس
جعلی با نشان شرکتهای معتبر و یا بلاک کردن دوره ای کدهای فعالسازی می کنند
.
این شرکتها ( مخصوصآ کسپرسکی ) چند هدف را از اجرای این سیاست دنبال می کنند .
1-
کاربران و مصرف کنندگان ایرانی را به محصولات برندهای معتبر و بین المللی
بدبین کرده و نظر آنها را فقط به محصولات خود با همه کیفیت پایینی که دارند
جلب کنند .
2- جلوی افزایش عرضه و فروش محصولات با گارانتی شرکت دورانتاش گرفته شود .
3-
باعث بی اعتباری فروشندگان و خرده فروشان سطح بازار شده تا در نهایت
کاربران برای خرید به وب سایتهای آنلاین ( اینترنتی ) مورد نظر ( کسپرسکی )
مراجعه نمایند .
کاربران و مصرف کنندگان محصولات امنیتی ، آنتی
ویروس و سرویسهای امنیتی و ذخیره سازی ابری در ایران توجه داشته باشند ،
محصولات شرکتهای معتبر را فقط با گارانتی و پشتیبانی فنی دورانتاش تهیه
نمایند تا هم از اصالت و معتبر بودن محصول خریداری شده مطمئن باشند و هم در
صورت بروز مشکلات فنی بتوانند از خدمات پشتیبانی شرکت دورانتاش استفاده
نمایند .
اخبار مرتبط :
شیوه جدید کسپرسکی برای بی اعتبار کردن فروشندگان آنتی ویروس در بازار
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .
Vice President, Cyber Security
Trend Micro
Tom Kellermann is a Commissioner on The Commission on Cyber Security for the 44th Presidency and serves on the board of the International Cyber Security Protection Alliance (ICSPA). Tom sits on many boards including: the National Board of Information Security Examiners Panel for Penetration Testing, the Information Technology Sector Coordinating Council, and the Information Technology Information Sharing and Analysis Center (IT-ISAC) subcommittee on International Cybersecurity policy. Tom is a Professor at American University's School of International Service and is a Certified Information Security Manager (CISM). Tom has recently taken the position of VP, Cyber Security with Trend Micor. Previously he held the position as Chief Technology Officer and Chief Cyber Strategist at AirPatrol Corporation, Tom Kellermann spent five years as Vice President of Security Strategy for Core Security. Previously, Tom was the Senior Data Risk Management Specialist for the World Bank Treasury Security Team, where he was responsible for internal cyber-intelligence and policy and for advising central banks around the world about their cyber-risk posture and layered security architectures. Along with Thomas Glaessner and Valerie McNevin, he co-authored the book "E-safety and Soundness: Securing Finance in a New Age." Tom Kellermann frequently speaks on the topics of cyber security, policy creation, risk management, advanced persistent response and more . A regular participant in both national and international round-tables and panels, Tom provides valuable knowledge from extensive experience to industries, agencies, communities and more.
محصولات ترندمیکرو را فقط با گارانتی و پشتیبانی فنی دورانتاش خریداری نمائید.
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .
The following report contains a technical analysis of the Tinba Trojan-banker family. The name “Tinba” was assigned by CSIS and represents the small size of this Trojan-banker (approximately 20 KB). The name is derived from the words “tiny” and “bank.” The malware is also known as “Tinybanker” and “Zusy.”
شرکت دورانتاش تنها توزیع کننده معتبر محصولات شرکت ترندمیکرو در ایران است .
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .
1- وجود آنتی ویروسهای شرکتهای معتبر و بین المللی با گارانتی معتبر در بازار ایران .
البته این مورد در 2-3 سال اخیر پیش روی کسپرسکی به وجود آمده است و مخصوصآ از طرف یکی از شرکای قبلی این شرکت .
2- همکاری فروشندگان فروشگاه های آنتی ویروس با شرکتهایی که محصولات معتبر و بین المللی را با گارانتی های معتبر ارائه می دهند .
(
اشخاص و شرکتهایی که محصولات شرکتهای بین المللی و معتبر را ارائه دهند کم
نیستند و به سادگی جستجو در گوگل است ، ولی یافتن شرکت و گارانتی معتبر
گاهی مشکل است .)
به
همین منظور کسپرسکی چند سالی می شود که سیاست جدیدی را با کمک دفتر
خاورمیانه اش در امارات ، رابط این شرکت در ایران و توزیع کنندگانی که رابطه خوبی با
کسپرسکی دارند اجرا کرده است .
حال قبل از شروع بخش اصلی یاداشت فکر
کنید کسپرسکی که سیاستش فروش
آنلاین است چگونه باید هم از شر برندهای
معتبر و بین المللی راحت شود و هم بلایی سر فروشگاه های نرم افزاری و
فروشندگان آنتی ویروس سطح بازار ( فروشگاهی ) بیاورد که خود کاربران برای
خرید بیشتر به سمت فروشگاه های آنلاین کسپرسکی هدایت شوند و مهمتر اینکه
مشخص نشود کسپرسکی چه هدفی دارد و با واکنش خرده فروشان مواجه نشود ؟
کسپرسکی
برای رسیدن به هدف با اشخاص و شرکتهایی که در بالا نامشان را آوردیم نقشه
زیرکانه ای کشیدند و سعی دارند تا همواره نیز مطابق همین سیاست عمل کنند .
یک تیر و 2 نشان :
ارائه محصولات ضد ویروس مختلف (
مخصوصآ
آنتی ویروسهای معتبر و بین المللی ) با گارانتی های مختلف و عمومآ با
نامهای جدید و ارائه لایسنسهای جعلی و مسدود کردن ( بلاک کردن ) دوره ای
لایسنسهای آنتی ویروس باعث می شود کاربران هم به برندهای معتبر و بین المللی بدبین
شوند و هم اینکه اعتبار فروشندگان آنتی ویروس سطح بازار خدشه دار شود و
معروف شوند به فروشندگان آنتی ویروسهای جعلی و یا فروشنده آنتی ویروس با
گارانتی های بی اعتبار و به این شکل کاربران و مصرف کنندگان آنتی ویروس
اولا خرید چند محصول ضد ویروس خاص را در لیست انتخابهای خود می گذارند (
مخصوصآ کسپرسکی حتی با همه بی اعتباری و کیفیت پایین محصولاتش ) و هم اینکه
بیشتر به فروشگاه های آنلاین که نامشان در وب سایت کسپرسکی درج شده مراجعه
می کنند .
ارائه محصولات کسپرسکی با گارانتی اشخاص ، شرکتها و وب
سایتهایی که نامشان در وب سایت کسپرسکی نیست نه تنها وظیفه آشفته کردن
بازار را بر عهده دارند ، بلکه میزان تبلیغات برای کسپرسکی را افزایش داده و
در نهایت منجر به افزایش فروش محصولات از طریق نمایندگانی می شود که
نامشان در وب سایت کسپرسکی درج شده است و به این طریق کسپرسکی به سادگی
فعالیت شرکتهایی که مد نظرش است را در دست میگیرد .
با اجرای این سیاست کسپرسکی هم از شر محصولات شرکتهای
معتبری که در بسیاری از موارد حتی کسپرسکی را یک شرکت امنیتی حساب نمی کنند خلاص می شود و
هم اینکه با خراب کردن اعتبار فروشندگان سطح بازار ، خریداران به وب
سایتهای آنلاین کسپرسکی و مخصوصآ آنهایی که نامشان در وب سایت کسپرسکی درج شده هدایت می شوند .
و به همان نسبت که اعتبار فروشگاه ها کاهش پیدا می کند ، فروششان نیز کم می شود .
ولی فروشگاه ها درباره کاهش فروش خود چگونه فکر می کنند ؟
برخی آن را به دلیل مسائل اقتصادی طبیعی می دانند و یا به دلیل زیاد شدن نمایندگان رسمی و غیر رسمی .
در حالی که موضوع چیز دیگری است .
کاهش فروش عمومآ نه به دلیل مسائل اقتصادی ، بلکه به دلیل هدایت کاربران به سمت وب سایت وب سایتهای فروش آنلاین کسپرسکی است .
فروشگاه
ها هر روز با فروش محصولات شرکت روسی کسپرسکی ، هم عضوی از شبکه تبلیغاتی
کسپرسکی میشوند البته به صورت رایگان و از طرفی خود را روز به روز وابسته
تر به کسپرسکی می بینند و اعمال فشار از طرف کسپرسکی به آنها بسیار ساده تر
می شود .
یعنی اول کاربران به صورت غیر مستقیم به سمت انتخاب و
خرید کسپرسکی هدایت می شوند و سپس خرید از وب سایتهای و یا شرکتهای مورد
نظر کسپرسکی .
در این میان خرده فروشان به سادگی قربانی سیاستهای کسپرسکی و مشکلات بین توزیع کنندگانش می شوند .
به طور طبیعی بعد از مرگ ، برای متوفی قبر کنده می شود و پولی هم به قبر کن داده می شود .
ولی با این روش خود کسی که قرار است بمیرد ، خودش قبرش را می کند ، خودش داخلش می خوابد . به همین سادگی .
به هر شکل در این میان نقش وب
سایتها و نشریاتی که بابت انتشار اخبار مطابق سیاستهای کسپرسکی پولهای هنگفتی از این شرکت روسی می گیرند را نباید فراموش کرد .
و واقعآ کسپرسکی ثابت کرده چقدر شرکت ضعیفی است که فقط با یک خبر کل سایت خود و نمایندگانش را تغییر می دهد .
افزایش قیمتها بعد از خبر دیسنا ، کاهش قیمتها بعد از جشنواره دورانتاش
شرکت روسی به دلیل کلاهبرداری 50 هزار یورو جریمه شد .
اختلاف کسپرسکی با نمایندگانش بیشتر شد : هشدار به خریداران کسپرسکی
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .
- دورانتاش معتبرترین توزیع کننده محصولات ضد ویروس و سرویسهای امنیتی در ایران است .
- طیف وسیع محصولات ضد ویروس ارائه شده توسط این شرکت .
- ارائه برترین محصولات آنتی ویروس که توسط بزرگترین شرکتهای IT دنیا توصیه شده اند .
- دورانتاش ارائه دهنده اولین خدمات پشتیبانی 24 ساعته / 7 روز هفته در ایران است .
- دورانتاش متعهدترین و پاسخگوترین گارانتی آنتی ویروس در ایران است .
- دورانتاش تنها ارائه دهنده سرویسهای امنیتی و ذخیره سازی ابری در ایران است .
-
دورانتاش تنها شرکت در خاورمیانه بود که وقتی شرکت روسی کسپرسکی به اشتباه
برخی لایسنسهای محصولات ضد ویروس خانگی خود را بلاک کرد به مشتریانش خدمات
پشتیبانی کاملی را ارائه داد و به کاربرانی که به دلیل عدم مسئولیت پذیری
کسپرسکی دچار مشکل شده بودند با استفاده از منابع مالی خود ، محصول رایگان
ارائه داد .
- دورانتاش اولین ارائه دهنده اخبار و اطلاعات معتبر درباره محصولات و شرکتهای امنیتی در ایران است .
-
دورانتاش تنها شرکت معتبر توزیع کننده آنتی ویروس در ایران است که کدهای
فعالسازی ( لایسنسها ) را به طور مستقیم برای مصرف کننده ارسال می کند و
خیال خریدار از دریافت محصول اصلی و معتبر آسوده است .
- دورانتاش اولین شرکت معتبر ارائه دهنده آموزشهای تخصصی و نیمه تخصصی در بحث امنیت سایبری در ایران است .
-
ارائه خدمات پشتیبانی و پس از فروش براساس آخرین استاندارهای امنیتی و ISO
9001 و ISO20000 و ارتباط مستقیم با 10 آزمایشگاه منطقه ای جهت پاسخگویی
سریع به کاربران .
- تنها شرکت معتبر ارائه دهنده سرویس نگهداری از لایسنس .
( با خرید این سرویس در صورتی که لایسنس ( کد فعالسازی ) خود را مفقود کنید تا سالی 2 مرتبه برایتان ارسال می شود . )
این
جشنواره برای مدت محدودی است و قیمتهای درج شده در وب سایت به صورت روزانه
می باشد و در نهایت در ساعت 11 شب چند روز آینده پایان می پذیرد .
نحوه خرید محصول از شرکت دورانتاش :
1- محصولات شرکتی و تحت شبکه : مراجعه به وب سایت > منو سفارش خرید > محصولات شرکتی
2- محصولات خانگی و دفاتر خانگی :
مراجعه
به وب سایت > منون سفارش خرید > محصولات خانگی > مشاهده قیمتها +
انتخاب سرویسهای مورد درخواست ( ارسال و نگهداری از لایسنس )
- واریز هزینه به شماره حسابها
- مراجعه به ثبت سفارش و تکمیل فرم .
وب سایتهای شرکت دورانتاش : WWW.DURANTASH.COM و WWW.DDN.IR
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .