امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

توسعه اکوسیستم امنیتی Telco System با کمک Trend Micro

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس


به گزارش دیسنا به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت Telco systems ( تلکو سیستمز ) جهت توسعه اکوسیستم امنیتی محصولاتش همکاری با غول امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) را آغاز میکند. لینک

شرکت Telco Systems از شرکتهای فعال و مطرح در حوزه the leading provider of innovative SDN/NFV, CE 2.0, MPLS and IP solutions می باشد.



روابط عمومی شرکت دورانتاش

( تنها توزیع کننده و نماینده معتبر آنتی ویروس های ترندمیکرو در ایران )


اخبار مرتبط :
اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

مشارکت استراتژیک VIVOTEK و Trend Micro در حوزه امنیت سایبری

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها

به گزارش دیسنا ، به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، شرکتهای VIVOTEK و Trend Micro ( ترندمیکرو ) جهت مشارکت استراتژیک در حوزه امنیت سایبری به توافق رسیدند.

براساس گفته های دکتر استیو ما ، رییس بخش تحقیق و توسعه تجاری شرکت VIVOTEK ، رویکرد ما نیاز به یکپارچه سازی دقیق بین ویژگی های امنیتی سخت افزاری و برنامه های کاربردی نرم افزاری دارد.

پیوستن نیروها با Trend Micro یک گام حیاتی است و ما به آن افتخار می کنیم.

با استفاده از راه حل Trist Micro IoT Security برای دوربین های نظارت (TMIS-CAM)، این دوربین ها می توانند به صورت خودکار شناسایی و جلوگیری از حملات اعتبارنامه و جلوگیری از وقایع مشکوک را انجام دهند.

به گزارش دیسنا ، هر دو طرف متعهد هستند برای کاهش آسیب پذیری های امنیتی، و ایجاد یک شبکه ایمنی برای اکوسیستم IoT. "

دکتر Terence Liu ، رییس بخش دفاع تهدیدات سایبری شبکه کمپانی ترندمیکرو نیز تهیه دوربینهایی که در برابر حملات سایبری مقاوم باشند را نیز دارای اهمیت زیادی دانست و توافق با VIVOTEK را جهت تامین امنیت حوزه IOT بسیار با اهمیت توصیف کرد.


درباره ترندمیکرو:


ترندمیکرو یکی از رهبران و پیشروان حوزه امنیت سایبری و تولیدکننده آنتی ویروس در دنیاست و با بسیاری از غولهای فناوری از جمله DELL , HP , Linksys , ASUS , TPlink , Amazon , Cisco , RSA , Citrix همکاری های نزدیکی دارد.


درباره ویوتک ( VIVOTEK ) :


VIVOTEK Inc. (TAIEX: 3454) was founded in Taiwan in 2000. The Company markets VIVOTEK solutions worldwide, and has become a leading brand in the global IP surveillance industry. Its comprehensive solutions include network cameras, video servers, network video recorders, PoE solutions, and video management software. Through the growing proliferation of IoT, VIVOTEK aspires to become the Eye in IoT by drawing on its expansive technological capabilities in image and audio. The Company has established offices and subsidiaries in the United States (California), Europe (Netherlands), India (Delhi), Middle East (Dubai), Latin America (Mexico), and Japan (Tokyo) in 2008, 2013, 2014, 2015, 2016, and 2017 respectively. To create a sound industrial ecosystem, VIVOTEK has expanded strategic alliances with leading international software and hardware partners and works with over 183 authorized distributors across 116 countries. For more information, please visit www.vivotek.com.


* شرکت دورانتاش تنها توزیع کننده و نماینده معتبر محصولات و سرویسهای ترندمیکرو ( Trend Micro ) از سال 1388 در ایران.


اخبار مرتبط :
اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

لینکهای مربوط به مطالب امنیت صنایع و سیستمهای ICS و SCADA

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس



به گزارش دیسنا به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش، همواره  امنیت زیرساختهای صنعتی و اقتصادی و شرکتهای استفاده کننده از سیستمها و تجهیزات ICS و  SCADA ( اسکادا ) دارای اهمیت بسیار بوده است.

// صنایع خودروسازی ، نفتی ، پالایشگاهی ، پتروشیمی ، ماشین سازی ، صنایع سنگین ، کارخانه های صنعتی مختلف ، خطوط تولید ، فولاد ، آهن ، معادن ، خطوط و حمل و نقل ریلی ، مترو ( قطارهای شهری ) ، خطوط دریایی و کشتی رانی ، صنایع مخابراتی و ارتباطی ، صنایع ماهواره ای ، صنایع هسته ای ، صنایع نیروگاهی ، خطوط انتقال برق پرفشار و پر قدرت از جمله بخشهای مصرف کننده تجهیزات ICS و  SCADA هستند. //

حدود یک سالی است که برخی شرکتهای نه چندان معتبر حوزه امنیت سایبری مانند شرکت روسی کسپرسکی به روشهای مختلف از جمله نشر تبلیغات و اینفوگرافها و ویدیو های مختلف و راه انداختن کمپین های خبری و تبلیغاتی و رسانه ای و حتی چاپ کتاب ، تلاش دارند مشتریان این بخشهای بسیار مهم را نیز به خرید محصولات و سرویسهایشان جلب کنند.

این در حالی است که حضور غولهای امنیتی بسیار معتبر با سرویسهای متنوع و بسیار باکیفیت و از طرفی ضعف شرکتهایی مانند کسپرسکی در ارائه سرویس و محصول حتی به همان اندک مشتریان و محصولات و آنتی ویروسهای خانگیشان ، باعث شده مصرف کنندگان محصولات امنیتی حوزه های صنایع و زیرساختی که با موضوع امنیت سایبری و آنتی ویروس ها برخورد تخصصی تری دارند ، تمایلی به خرید محصولات این شرکتها از خود نشان ندهند.

در این یادداشت برخی از لینکهای مهم درباره امنیت زیرساختها و سیستمهای ICS و  SCADA را که توسط کمپانی امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) که از شرکای استراتژیک غول فناوری زیمنس ( Siemens ) می باشد را در اختیارتان قرار می دهیم.

Trend Micro ICS Cyber Security

Trend Micro ICS / SCADA Security

Trend Micro Securing ICS Environments Defense

Protecting Your ICS/SCADA Environment [blog]

Defensive Strategies for Industrial Control Systems

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در گوگل کلمات کلیی مرتبط مانند Trend Micro ICS , SCADA  Security را جستجو کنید.


شرکت دورانتاش

توزیع کننده پیشرو و معتبر سرویسهای امنیتی

www.ddn.ir



اخبار مرتبط :
اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

تلاش ناتمام کسپرسکی برای فریب کاربران ایرانی !!

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها

http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg
به گزارش دیسنا ، شواهد زیادی نشان میدهد شرکت روسی کسپرسکی و شرکای تجاری ، رسانه ای و تبلیغاتیش هنوز دست از تلاش برای فریب کاربران و متخصصین ایرانی بر نداشته اند.

- ادامه درج گزارش به نقل از شرکت نامعتبر کسپرسکی توسط وب سایت مرکز ماهر ( مرکز سرت ایران )


// جالب است بدانید در حالی که بیش از 1000 مرتبه نام کسپرسکی ( کاسپرسکی ، کسپراسکی ، kaspersky و... ) در وب سایت مرکز ماهر درج شده ، در وب سایت مرکز سرت آمریکا ، فقط 150 بار نام Symantec ، یازده مرتبه نام Webroot و 93 مرتبه نام McAfee برده شده است.

حتی نام کسپرسکی که یک شرکت روسی است، 36 مرتبه در وب سایت مرکز Cert آمریکا برده شده است.
//

- انتشار اخبار و گزارشات نامعتبر و صرفآ تبلیغاتی به نقل از کسپرسکی

- درج نام شرکت کوچک کسپرسکی در بین کمپانی های پیشرو و معتبر آنتی ویروس و نام بردن از این شرکت روسی به عنوان یک شرکت بزرگ

- سانسور نام غولهای امنیتی مخصوصآ شرکتهای ترندمیکرو ( Trend Micro ) و وب روت ( Webroot ) و سوفوس ( Sophos ) در گزارشات و اخبار مخصوصآ پستهای منتشر شده در برخی کانالهای تلگرامی
- ادامه کمپینهای خبری و تبلیغاتی به نقل از شرکت کسپرسکی در حوزه های بسیار حساس و تخصصی امنیت سایبری مخصوصآ حوزه های صنعتی و مالی و بانکی که اصولآ با شرکتهایی در حد و اندازه و سوابق کسپرسکی همکاری نمیکنند.

- تلاش جهت گمراه کردن و فریب دادن مدیران و متخصصین ایرانی حوزه های فناوری اطلاعات ، شبکه و امنیت اطلاعات شرکتها و سازمانها


در حقیقت از اوایل سال 2009 میلادی که شرکت دورانتاش محصولات و سرویسهای دیگری بجزء کسپرسکی را در ایران عرضه کرد ، فعالیتهای ناسالم و فریبکارانه این شرکت روسی آغاز و با افشای جزئیات سیاستها و فعالیتهای ناسالم کسپرسکی و قطع ارتباط شرکت دورانتاش و بخشی از نمایندگانش ، روند فعالیتهای ناسالم و غیر اخلاقی کسپرسکی تشدید شد.


اخبار مرتبط :


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

فیس بوک رسمآ قطع همکاری با کسپرسکی را اعلام کرد.

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها

http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg



به گزارش دیسنا ، شرکت فیس بوک به شکل رسمی قطع همکاری با کسپرسکی را اعلام کرد.

براساس گزارش فیس بوک ، این شبکه اجتماعی در اکتبر 2017 هر گونه همکاری و پیشنهاد محصولات این شرکت روسی را متوقف کرده است.

براساس دستور دولت آمریکا ، سازمانهای دولتی آمریکا موظف هستند طی 3 ماه کلیه سیستمهایی که محصولات کسپرسکی بر روی آنها می باشد را شناسایی و به طور کامل پاکسازی کنند.

این دستور براساس تحقیقات و گزارشات سازمانها و شرکتهای مختلفی است که نشان میداد هکرها و خلافکاران سایبری از ضد ویروسهای کسپرسکی جهت سرقت اطلاعات استفاده میکنند و در ادامه خود کسپرسکی نیز متهم به جاسوسی و سرقت اطلاعات مشتریانش شد.

ویروس دوکو2 که کسپرسکی سعی کرد با راه انداختن کمپین های خبری و ادعاهای نادرست، به شناسایی آن افتخار کند و ذهن کاربران را به مذاکرات هسته ای معطوف کند ، در حقیقت مدت 8 ماه در حال جاسوسی از کسپرسکی بود.


اخبار مرتبط :



دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

سایمنتک ، ترندمیکرو و سوفوس رهبران آنتی ویروسهای تحت شبکه به نقل از گارتنر

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها


به گزارش دیسنا ، به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، موسسه آماری گارتنر جدیدترین رتبه بندی شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروسهای تحت شبکه ( Endpoint Protection ) را ارائه کرد.


در رتبه بندی جدیدی که به تازگی و در ماه اول سال 2018 میلادی منتشر شده است ، نام 3 کمپانی سیمنتک ( Symantec ) ، ترندمیکرو ( Trend Micro ) و سوفوس ( Sophos ) در مربع طلایی گارتنر و به عنوان رهبران این حوزه آورده شده.

در بخش Visionaries ( آرمان گرا ) نام شرکتهایی مانند McAfee , Cisco , Microsoft , Cylance , Malwarebyte , F-Secure , Kaspersky , SentinelOne ، Black Carbon , Endgame ، CrowdStrike و  Panda Security دیده می شود.

تفاوتهای گزارش 2018 نسبت به گزارش 2017

1- خروج کسپرسکی از مربع طلایی آنتی ویروس های تحت شبکه

( البته همان زمان نیز برخی کارشناسان امنیتی اعتقاد داشتند، هیچ دلیل منطقی برای حضور شرکت کوچک کسپرسکی در بین رهبران و غولهای آنتی ویروس وجود ندارد. )

2- خروج کمپانی باسابقه McAfee از مربع طلایی گارتنر

( البته در متن گزارش که میتوانید آن را از طریق کانال دورانتاش مشاهده کنید ، نوشته شده که مکافی هنوز جزء 3 برند بزرگ ضد ویروس تحت شبکه دنیا می باشد.)

3- حضور پر رنگ شرکتهای نوپا و استارتاپهای امنیتی در بخش آرمان گرایانه گزارش گارتنر

4- خروج بیت دفندر از مربع visionaries و نزول جایگاه

5- نبود نام Webroot در گزارش 2018 نشان میدهد مدیران کمپانی مطرح وب روت علاقه ای به ارائه اطلاعات به کارشناسان گارتنر نداشته اند.

6- حرکت شرکت ESET از مربع visionaries ( آرمان گرایانه ) به challengers ( مبارزه طلب )



دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

پیام شرکت دورانتاش به شرکت امن پرداز ( پادویش )

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها



پیام شرکت دورانتاش به شرکت امن پرداز ( تولیدکننده تنها آنتی ویروس بومی )

پیام تبریک شرکت دورانتاش به مدیران و کارکانان و مخصوصآ اعضای هئیت مدیره شرکت امن پرداز ( سازنده تنها آنتی ویروس ایرانی = پادویش )


با سلام و احترام

مطلع شدیم که با ابلاغ دستورالعمل هیات دولت به دستگاه های اجرایی ، همه سازمانها و ارگانهای دولتی را ملزم به خرید و استفاده از آنتی ویروس بومی نموده است.

همه مدیران و کارشناسان شرکت دورانتاش ابلاغ این دستورالعمل را به مجموعه سازنده آنتی ویروس های پادویش تبریک عرض کرده و برایتان آرزوی موفقیت داریم.


امیر صفری فروشانی

کارشناس حوزه امنیت سایبری

// مدیر آموزش و اطلاع رسانی  //

شرکت دورانتاش

توزیع کننده پیشرو و معتبر سرویسها و محصولات امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شبکه شرکتها ، سازمانها و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود در ایران

www.ddn.ir

دورانتاش ، حس خوب امنیت