امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

توضیحاتی درباره گزارشات Market Share و نظر سنجی درباره آنتی ویر

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

حتمآ تاکنون گزارشات و یادداشتهای مختلفی را که در وب سایتها ، وبلاگها و نشریات درباره سهم فروش محصولات آنتی ویروس شرکتهای مختلف منتشر شده است مشاهده کرده اید .

این گزارشات عمومآ با عنوان سهم بازار ( Market Share ) منتشر می شوند و احتمالا متوجه شده اید که در بیشتر این یادداشتهای نتایج این گزارشات با برخی خبرهای دیگر که درباره غولهای امنیتی منتشر می شوند تناقض دارد .

با کمی دقت می توان متوجه شد در عموم این گزارشات که OPSWAT یکی از معروفترین آنهاست محصولات شرکتهای Avast , AVG , Microsoft , Avira , Kaspersky و ESET سهم بالایی را به خود اختصاص داده اند و این در تناقض کامل با اطلاعاتی است که درباره غولهای امنیتی حوزه آنتی ویروس منتشر می شود .

به نظر شما دلیل این مسئله چه چیزی است ؟ 


باید گفت یکی از اصلی ترین دلایل این اختلاف این است که تحلیلگران و کارشناسان این وب سایتها و موسسات به اشتباه آنتی ویروسهای رایگان را نیز جزء بازار به حساب می آوردند .

برای نمونه گزارشات وب سایت OPSWAT به این شکل به دست می آیند که نرم افزاری با نام "
OPSWAT’s AppRemover tool " که متعلق به این وب سایت است بر روی کامپیوترهای کاربران نصب می شود و این موسسه از طریق گزارشاتی که این نرم افزار برایش ارسال می کند متوجه می شود که بر روی کامپیوترهای کاربران چه آنتی ویروسی نصب است .

البته می دانید که بسیاری از کاربرانی که عمومآ اقدام به نصب اینگونه نرم افزارها می کنند عمومآ نسخه های پولی استفاده نمی کنند و در این میان کاربران انتخابی از بین محصولات ضد ویروس رایگان شرکتهای AVG , Avast , Avira , Microsoft ، Panda دارند .

این درحالی است که غولهای امنیتی هیچکدام هیچ محصول ضد ویروس رایگانی ندارند و از طرفی مشتریان محصولات غولهای امنیتی به دنبال امنیت واقعی بوده و دنبال نصب نرم افزارهای متفرقه و اینگونه انجام رفتارهای بی مورد نیستند .

و اما درباره شرکتهای ESET و Kaspersky باید گفت این شرکتها درست است که محصول رایگانی ندارند و باید برای استفاده از محصولاتشان هزینه پرداخت شود ، ولی این شرکتها جهت تبلیغات و بازاریابی راههای دیگری در پیش گرفته اند .

انتشار لایسنس و کدهای فعالسازی در وب سایتها یکی از این راهکارهاست ( هرچند زود بلاک شوند . ) و بسیاری از کاربران محصولات این شرکتها نسخه های اصلی و لایسنسهای پولی استفاده نکرده و از نسخه هایی که با لایسنسهای سرقتی فعال می شوند استفاده می کنند .

برای این کاربران امنیت اهمیت ندارد و جزء کاربران معتبر و Market حساب نمی شوند و البته بیشترین آلودگی های ویروسی هم بر روی کامپیوترهای همین گروه از کاربران و کاربرانی که نسخه های رایگان و گاهآ جعلی استفاده می کنند قابل مشاهده است .

از طرفی اینگونه موسسات آماری قادر به تمیز دادن این 2 گروه از کاربران با یکدیگر نیستند .

این گزارشات عمومآ در حوزه محصولات آنتی ویروس خانگی منتشر می شوند و به دلایل فوق است که گزارشات اینگونه موسسات با یکدیگر در تناقض است .

درباره نظرسنجی ها هم به همین صورت است .

با کمی دقت میتوانید متوجه شوید در نظر سنجی های که در وب سایتها و بلاگها منتشر می شوند هم همین آنتی ویروسها بیشترین رآی را می آورند .

- ارائه نسخه های رایگان و یا انتشار لایسنس یکی از دلایل است که کاربرانی که یا دانش کافی ندارند و یا به طور کلی مفهوم امنیت را نمی دانند مشتری اینگونه محصولات هستند .

- و دلیل دوم این است که کاربرانی که از نسخه های رایگان و یا امکان فعالسازی با لایسنسهای منتشر شده در اینترنت و سرقتی استفاده می کنند عمومآ از لحاظ تحصیل و کسب و کار و یا اشتغال به کار وقت آزاد بسیار بیشتری دارند و بسیاری از زمان خود را صرف وبگردی ، گشت و گذار بی مورد در وب سایتها و فرومها و شرکت در اینگونه نظرسنجی ها می کنند .

با احترام باید گفت بیش از 90% شرکت کنندگان در اینگونه نظر سنجی ها از نسخه های معتبر آنتی ویروسها استفاده نکرده و از لحاظ وقت نیز وقت آزاد بسیاری دارند و به کار خاصی مشغول نیستند .

و اما درباره گزارشات مربوط به فروش آنتی ویروسهای تحت شبکه :

درست است که اینچنین مشکلی در حوزه محصولات شرکتی و تحت شبکه وجود ندارد و یا بسیار اندک است ولی مشکل دیگری در این گزارشات وجود دارد.

میزان فروش محصولات شرکتی و یا گزارش کلی فروش محصولات یک شرکت اگر شرکت سهامی عام باشد از همان شرکت و دفاتر بورس دریافت می شود .

در حالی که شرکتهای خصوصی اینگونه نیستند و چون به صورت خصوصی اداره می شوند خود راسآ باید اقدام به ارائه گزارش فروش به موسسات و وب سایتهای تحلیل و آماری نمایند .

در حالی که شرکتهایی که به صورت سهامی عام اداره می شوند قادر به دستکاری در اطلاعات و آمار نیستند و اطلاعاتشان به صورت فصلی و سالانه منتشر شده و به بورس و سهامداران تحویل می شود .

دستکاری در آمار توسط شرکتهای بورسی و سهامی عامل بسیار بسیار بسیار مشکل است و مسئولیت بسیار بالایی برای آنها دارد و هر کمپانی خارجی اعتبار خود را به سادگی با خطر و خدشه مواجه نمی کند .

( البته در ایران کلا سهامی عام و خاص ندارد و پیش فرض دستکاری بودن آمار است . )

برای همین است که وقتی موسسات تحلیلی و آماری ( برای مثال گارتنر ) گزارشی منتشر می کند 2 توضیح را در متن و یا ذیل آن مینویسند .


1- گزارش و میزان فروش شرکتهای خصوصی از خود آنها گرفته شده و مسئولیت صحت آنها با خود همان شرکتهاست .

2- اگر شرکتی در لیست نیست به احتمال بسیار حاضر به ارائه آمار فروش نشده است .

متاسفانه برخی از کاربران به همان نمودار توجه کرده و گزارشات را با همه جزئیات که بسیار نیز مهم هستند مطالعه نمی کنند .

دلیل نگارش این یادداشت ، این است که به کاربران ایرانی و مصرف کنندگان محصولات امنیتی کمک کنیم تا براساس معیارهای درست تری اقدام به انتخاب و تهیه محصول نمایند و فریب تبلیغات غیر واقعی برخی شرکتهای عرضه کننده ضد ویروس را نخورند .

بسیاری از نمایندگان و شرکای تبلیغاتی شرکتهای کوچک عرضه کننده ضد ویروس با استفاده از وب سایتهای مقایسه ای و گزارشات و نظر سنجی های منتشر شده در وب سایتهای مختلف سعی در تحریف واقعیت و فریب کاربران و مشتریان محصولات آنتی ویروس دارند .


همکاری ترند میکرو و Androider

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران
 File:Trend Micro.svg
アンドロイドアプリ | ドロイド育成バトルゲーム「withDroid」みんなでつくるアプリ情報サイト アンドロイダー

وب سایت نرم افزار و اطلاعات Androider.jp ژاپن اعلام کرد با شرکت ترند میکرو در زمینه افزایش امنیت برنامه ها و نرم افزارهای موبایل و گوشی های هوشمند همکاری می کند .

این همکاری باعث می شود رشد و گسترش برنامه های نامشروع و تهدیدات سایبری حوزه موبایل کنترل شوند .

گزارش شرکت امنیتی ترندمیکرو نشان می دهد رشد تهدیدات موبایل در سالهای اخیر خیره کننده بوده و در سال 2013 رشد تهدیدات حتی به 3 برابر سال 2012 خواهد رسید .



با این همکاری برنامه های گواهی و تائید شده از طریق وب سایت Androider JP در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت .

برنامه ارزیابی سیستم ترندمیکرو قابلیت ارزیابی و بررسی بیش از 10 هزار برنامه و اپلیکیشن را در روز خواهد داشت .

بد نیست بدانید ترند میکرو ( غول امنیت سایبری ) دارنده یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های امنیت ابری در حوزه موبایل و تجهیزات همراه است .

Trend Micro and Androider Enhance Application Developer Support System




Durantash , Security is our Gift


واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش



اخبار مرتبط :


گزارش امنیتی فصل سوم 2012 منتشر شد . ( رشد خیره کننده ویروسهای موبایل )

اخبار ترندمیکرو در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .



راز عدم استفاده کمپانی های امنیتی بین المللی از کیبورد مجازی چی

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش .


File:Trend Micro.svgSymantec


چندی پیش خبری درباره راز عدم استفاده شرکتهای معتبر امنیتی از ویژگی گدجتهای ویندوز Gadget منتشر کردیم .

راز عدم استفاده شرکتهای معتبر امنیتی از Gadget ویندوز چیست ؟

حال بعد از انتشار خبری درباره نقص امنیتی در مرورگر اینترنتی IE و به خطر افتادن ویژگی کیبورد مجازی ( Virtual Keyboard ) ، باید گفت مشخص شد چرا بر خلاف شرکتهای عادی ارائه دهنده ضد ویروس ، هیچ شرکت امنیتی بین المللی و به قولی غولهای امنیتی از ویژگی کیبورد مجازی ( Virtual Keyboard ) در محصولات آنتی ویروس خود استفاده نمی کند .
نقص امنیتی در IE مشکل آفرین برای موس و کی بوردهای مجازی
هیچکدام از غولهای معتبر امنیتی " ترندمیکرو ، مکآفی ، سیمانتک و وب روت " از ویژگی کیبورد مجازی در آنتی ویروسهای خود استفاده نکرده و از تکنولوژی های بسیار پیشرفته تر حفاظتی برای حفاظت از اطلاعات کاربران خود بهره می برند .

این موضوع نشان می دهد فاصله بین شرکتهای امنیتی معتبر و بین المللی با دیگر شرکتهای فعال در این حوزه زیاد است  و چگونه برخی شرکتهای به ظاهر معتبر امنیتی امنیت کاربران را قربانی تبلیغات و یا دستآوردهای امنیتی از رده خارج خود می کنند
.

Durantash , Security is our Gift


  واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

( توزیع کننده سرویسها و محصولات امنیتی و کلـود در ایران )

www.durantash.com

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .





نقص امنیتی در IE ، رهگیری موس و مشکل آفرین برای کی بوردهای مجاز

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران
Internet Explorer (IE) logo

یک شرکت امنیتی نقص امنیتی را در مرورگر اینترنتی IE کشف کرده است که این امکان را برای خلافکاران سایبری و هکرها فراهم می کند تا مکان موس را ردیابی کنند .

Spider.io که یک شرکت تجزیه و تحلیل وب سایت این نقص امنیتی را شناسایی کرده و به میکروسافت گزارش داده است .

این نقص امنیتی باعث می شود حتی وقتی کاربر از مرورگر اینترنت اکسپلورر هم استفاده نمی کند مهاجمان بتوانند کاربران را قربانی کرده و به اهدافشان برسند .



این نقص امنیتی در همه مرورگرهای اینترنتی میکروسافت از نسخه 6 تا 10 وجود دارد .

Spider.io ادعا کرده این نقص امنیتی به صورت بالقوه می تواند کیبورد را نیز هدف قرار دهد .

از طرفی اطلاعات وارد شده با کیبوردهای مجازی که مخصوصآ در بانکداری های آنلاین مورد استفاده قرار میگیرد هم توسط این نقص امنیتی نشت می کنند که خطرات بسیار جدی را برای کاربران خواهد داشت .

میکروسافت قول داده است به زودی این نقص امنیتی را برطرف خواهد کرد .

در مورد تلفنهای همراه لمسی که از مرورگرهای اینترنت اکیپلورر میکروسافت استفاده می کنند نشانی از سوء استفاده به چشم نمی خورد .

اگر به خاطر داشته باشید ما مواردی را ذکر کردیم که با آنها می توان تفاوت شرکتهای امنیتی معتبر و معمولی را متوجه شد .

استفاده از گدجتهای ویندوز یکی از این موارد بود که گفتیم کمپانی های بین المللی امنیتی از این ویژگی در محصولات ضد ویروس خود استفاده نمی کنند .

با کمی دقت می بینید برعکس شرکتهای معمولی ارائه دهنده ضد ویروس که عمومآ از ویژگی کیبورد مجازی در محصولات آنتی ویروس ( ضد ویروس ) خود استفاده می کنند ، هیچکدام از غولهای ارائه دهنده آنتی ویروس از ویژگی کیبورد مجازی استفاده نکرده و از ویژگی های امنیتی بسیار پیشرفته دیگری در محصولات خود برای حفاظت از کاربرانشان بهره می برند .



Durantash , Security is our Gift


  واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

( توزیع کننده سرویسها و محصولات امنیتی و کلـود در ایران )

www.durantash.com

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .



f3dd76477e16e26571f8c64a7fd4a97b


همکاری FBI و Facebook در شناسایی سارقان 850 میلیون دلاری

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .Facebook.svgPC mag security.PNG

پلیس فدرال آمریکا ( FBI ) با همکاری شرکت فیس بوک ( شبکه اجتماعی ) 10 نفر از خلافکاران سایبری را که با ایجاد بات نت نزدیک به 850 میلیون دلار به کاربران ضرر و خسارت وارد کرده بودند دستگیر کردند .

این همکاری باعث شد یکی از بزرگترین شبکه های خلافکاری سایبری در طول تاریخ شناسایی شود .

طبق بررسی ها این بات نت که پروانه نام دارد با استفاده از بدافزاری با نام Yahos بین سالهای 2010 تا 2012 نزدیک به 11 میلیون کامپیوتر را آلوده کرده است .



فیس بوک در همکاری با FBI کمک کرد تا به صورت ریشه ای و اساسی عاملان این شبکه بات نت شناسایی شوند .

خلافکاران سایبری که این بات نت را راه اندازی کرده بودند در کشورهای
بوسنی و هرزگوین، کرواسی، مقدونیه، نیوزیلند، پرو، انگلستان، و ایالات متحده آمریکا دستگیر و به قانون تحویل داده شدند تا با آنها برخورد شود .


Durantash , Security is our Gift


واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش



اخبار مرتبط :


هشدار FBI , DEA و پلیس سلطنتی کانادا

همکاری Trend Micro و FBI برای مبارزه با یکی از بزرگترین شبکه های کلاهبرداری

اخبار تهدیدات و ویروسها در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .




پیش بینی های امنیتی سال 2013 از نگاه ترندمیکرو

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش .

Durantash , Security is our Gift


شرکت امنیتی ترندمیکرو - غول چند میلیارد دلاری عرضه کننده سرویسها و محصولات امنیتی - گزارش مربوط به پیش بینی های امنیتی و تهدیدات سال 2013 را منتشر کرد .

در سال 2013 تامین امنیت کاربران با توجه تنوع تجهیزات در دست کاربران و همراه داشتن بسیاری از این تجهیزات ، کار مشکل تر و پیچیده تری خواهد بود و نیاز به مدیریتهای جدیدی احساس می شود .

تهدیدات اندروید یکی از این تهدیدات است که پیش بینی می شود که تا پایان سال 2012 که به 350 هزار مورد می رسد به بیش از 1 میلیون تهدید در سال 2013 خواهد رسید که رشد 3 برابری را نشان خواهد داد .

نرم افزارهای مخرب کامپیوترهای رومیزی و سنتی احتمالآ روال خود را طی می کنند و تمرکز به تجهیزات همراه ( موبایل ، تبلت و ..) بیشتر خواهد شد .

همچنین با افزایش دیجیتالی شدن تجهیزات مانند تلویزیونها و لوازم خانگی و نوید بخش شیوه جدیدی از زندگی است ، تهدیدات سایبری به این حوزه نیز وارد خواهند شد .

آفریقا یکی از مناطقی است که احتمالا به مجل امنیتی برای خلافکاران و جنایتکاران آنلاین تبدیل خواهد شد .

افزایش استفاده از ویندوز 8 نوید بخش افزایش ضریب امنیتی در کامپیوترهای مجهز به این سیستم عامل و به طبع آن کاربران و شرکتها خواهد بود ، هرچند هیچگاه امنیت صددرصد نبوده است .

حملات با انگیزه های سیاسی یکی از دیگر انواع تهدیدات سال 2013 خواهند بود .

همچنین خلافکاران سایبری سعی در نفوذ به سیستمهای ابری و کلود خواهند کرد تا از نقصهای امنیتی آنها سوء استفاده کنند .

حملاتی که از تروجانهای معمولی استفاده می کنند نیز رشد و تکامل بیشتری خواهند داشت و در مجموع حملات پیچیده تر و پیشرفته تری به کاربران و شرکتها صورت می گیرد .

پیش بینی می شود سال 2013 سال خاطره انگیزی در حملات سایبری و امنیت کامپیوتری و دیجیتالی خواهد بود .



File:Trend Micro.svg
Our 2013 forecasts:

1 The volume of malicious and high-risk Android apps will hit 1 million in 2013.
2 Windows 8 offers improved security—but only to consumers.
3 Cybercriminals will heavily abuse legitimate cloud services.
4 As digital technology plays a larger role in our lives, security threats will appear in unexpected places.
5 Consumers will use multiple computing platforms and devices. Securing these will be complex and difficult.
6 Politically motivated electronic-based attacks will become more destructive.
7 Cloud storage or not, data breaches will remain a threat in 2013.
8 Efforts to address global cybercrime will take two or more years to reach full implementation.
9 Conventional malware threats will only gradually evolve, with few, if any, new threats. Attacks will become more sophisticated in terms of deployment.
10 Africa will become a new safe harbor for cybercriminals.





Durantash , Security is our Gift


واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش



اخبار مرتبط :


اخبار ترندمیکرو در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

f3dd76477e16e26571f8c64a7fd4a97b

آنتی ویروسهای وب روت به نسخه 8.0.2.85 آپدیت شد .

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/bf/WebrootLogo_4C.jpg

Integrates Zero Day, USB and Offline shields for additional layered protection








آنتی ویروسهای کمپانی امنیتی وب روت - بزرگترین شرکت آمریکایی خصوصی ارائه دهنده ضد ویروس - محصولات آنتی ویروس خود را به نسخه 8.0.2.79 آپدیت کرد .

این بروزرسانی که با فاصله بسیار نزدیک به آپدیت شماره 8.0.2.66 ارائه شده شامل افزوده شده برخی ویژگی های جدید و بهینه سازی ویژگی های امنیتی قبلی است که در لیست زیر می توانید آنها را مشاهده نمائید .


Webroot Secure Anywhere Version 8.0.2.79

(Released December 13th, 2012)

Added
  • Additional logic to address Zero Day threats
  • Further CAPTCHA logic
  • Tray icon right-click option to Control Active Processes (Consumer edition only)
Improved
  • Backup & Sync functionality
  • Filename normalization
  • Handling of active threats
  • Handling of applications running from servers
  • Handling of DLL scanning on network shares
  • Identity Shield functionality
  • Installation functionality
  • Protection against information stealing threats
  • Protection against malicious BHOs injected into the browser
  • Recycle Bin name resolving
  • Scan functionality 
Fixed
  • Login issue on Windows 8 systems
  • Firefox support in Windows 8 with Identity Shield
  • Handling user account switching
  • Update handling
Other Changes
  • Changed Identity Shield padlock to green
    Webroot now protects HTTP sites as well as HTTPS
  • Minor UI changes

























آپدیت و بروزرسانی آنتی ویروسهای وب روت مانند محصولات نورتون و ترندمیکرو به صورت کاملا اتوماتیک و خودکار صورت می پذیرد

شرکت دورانتاش تنها توزیع کننده معتبر محصولات و سرویسهای امنیتی شرکت وب روت Webroot در ایران است


Webroot Secure Anywhere Version 8.0.2.79


واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

اخبار مرتبط :

 اخبار وب روت در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .



آیا وب سایتهای مقایسه ای در حال سوء استفاده از نام و نشان ترندم

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

File:Trend Micro.svg
 آیا وب سایتهای مقایسه ای مانند AV-Comparatives در حال سوء استفاده از نام و نشان ترندمیکرو هستند ؟

برخی شواهد و فعالیتهای 1 سال اخیر وب سایت AV-Comparatives نشان می دهد این وب سایت مخصوصآ از  زمان خروج سیمانتک ( بزرگترین ارائه دهنده سرویسهای امنیتی و آنتی ویروس در دنیا ) از تستهای این شرکت تلاش دارد تا از برند و لوگوی دیگر غول امنیت سایبری دنیا یعنی ترندمیکرو برای اعتبار بخشیدن به تستها و مقایسه های خود بهره برداری کند .

به زودی این یادداشت بر روی وبلاگ دیسنا قرار می گیرد .

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .



Trend Micro Leadership at Dell World 2012

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

File:Trend Micro.svg

غول امنیتی ترندمیکرو جضور گسترده ای در همایش Dell World 2012 که در آستین ایالت تگزاس بین 11 تا 13 دسامبر 2012 برگزار می شود دارد .

تامین امنیت در محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابر ( کلود ) و ارائه سرویسهای Consumerization و رهبری امنیت سایبری در Dell World 2012 .

ترندمیکرو تنها شرکت امنیتی ارائه دهنده آنتی ویروس شرکت کننده در این همایش است که البته شریک فناوری های امنیتی دل نیز محسوب می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینکهای زیر مراجعه فرمائید .

Durantash , Security is our Gift


واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش



اخبار مرتبط :


ارائه خدمات تخصصی ابری با همکاری DELL , VMWARE و TRENDMICRO

اخبار ترندمیکرو در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

آنتی ویروسهای وب روت به نسخه 8.0.2.66 آپدیت شد .

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/bf/WebrootLogo_4C.jpg

Integrates Zero Day, USB and Offline shields for additional layered protection








آنتی ویروسهای کمپانی امنیتی وب روت - بزرگترین شرکت آمریکایی خصوصی ارائه دهنده ضد ویروس - محصولات آنتی ویروس خود را به نسخه 8.0.2.66 آپدیت کرد .

این بروزرسانی شامل افزوده شدن ویژگی Minor internal changes به محصولات این شرکت می باشد .

آپدیت و بروزرسانی آنتی ویروسهای وب روت مانند محصولات نورتون و ترندمیکرو به صورت کاملا اتوماتیک و خودکار صورت می پذیرد .

شرکت دورانتاش تنها توزیع کننده معتبر محصولات و سرویسهای امنیتی شرکت وب روت Webroot در ایران است .

Webroot Secure Anywhere Version 8.0.2.66


واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

اخبار مرتبط :

 اخبار وب روت در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .