امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

یک میلیون آسیاتکی تحت حفاظت آنتی ویروس دورانتاش قرار میگیرند.

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس


به گزارش دیسنا به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش، طی توافق صورت گرفته بین شرکتهای انتقال داده های آسیاتک و شرکت توزیع کننده پیشرو محصولات امنیتی ( دورانتاش ) ، همه مشترکان سرویسهای اینترنتی آسیاتک تحت حفاظت آنتی ویروسهای Webroot قرار میگیرند.

شرکت دورانتاش از جمله شرکتهای معتبر توزیع کننده سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود از سال 1385 در ایران می باشد.

شرکت امنیتی وب روت، سازنده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیا با نام تجاری Webroot Secure Anyhwere می باشد و علاوه بر اینکه رتبه اول خرده فروشی Retail در بازار آمریکا را دارد، بسیاری از شرکتهای مطرح فناوری از جمله Cisco , HP , RSA , Citrix , F5 Networks , A10 Networks و موسسات مالی و بانکی مانند HSBC و  Citibank از جمله مشتریانش می باشند.

سابقه عرضه محصولات آنتی ویروس وب روت توسط شرکت دورانتاش در ایران و خاورمیانه، به سال 1388 شمسی بر میگردد.

در صورتی که مشترک سرویسهای اینترنتی شرکت آسیاتک هستید ، جهت دریافت و نصب آنتی ویروس وب روت به پنل باشگاه مشتریان آسیاتک وارد شده و نسبت به دریافت رایگان آنتی ویروس هدیه اقدام کنید.

فرصت دریافت لایسنس آنتی ویروس محدود می باشد و بهتر است در سریعترین زمان ممکن نسبت به دریافت لایسنس و نصب آن اقدام نمایید.

محصول ارائه شده توسط دورانتاش به مشتریان شرکت آسیاتک قابل استفاده بر روی کامپیوترهای ویندوزی ( XP , Vista , 7 , 8 , 8.1 و 10 ) و سیستم عاملهای اپل مکینتاش می باشد.




روابط عمومی شرکت دورانتاش
آدرس تلگرام دورانتاش  @durantash

اخبار مرتبط :
اخبار سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا در دیسنا


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران