امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

جدیدترین نسخه سبکترین آنتی ویروسهای ویندوزی دنیا ارائه شد .

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها


به گزارش دیسنا به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، کمپانی امنیتی وب روت که سازنده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیاست ، آنتی ویروسهای ویندوزی خود را به نسخه 9.0.17.24 آپدیت ( بروزرسانی ) کرد .

آپدیت و به روز رسانی آنتی ویروسهای وب روت ( Webroot ) به صورت اتوماتیک صورت میگیرد .


درباره شرکتهای وب روت و دورانتاش :


شرکت دورانتاش از شرکتهای با سابقه معتبر و پیشرو توزیع کننده آنتی ویروس در منطقه خاورمیانه و ایران است .

این شرکت کاملترین طیف محصولات امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود را در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار میدهد.


شرکت امنیتی وب روت Webroot که امروز یکی از کمپانی های مطرح و پیشرو در عرصه آنتی ویروس دنیا محسوب می شود ، سازنده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیاست .

امروزه دهها کمپانی فناوری دنیا از محصولات و تکنولوژی های وب روت استفاده میکنند که میتوان از جمله آنها شرکتهای Cisco , A10 Networks , HP , F5 Networks , ThreatMatrix , LogRhythm , Aruba Networks و RSA را نام برد .

از جمله شرکتهایی که وب روت در طول سالهای اخیر خریداری کرده میتوان به شرکتهای Prevx ، BrightCloud و CyberFlow اشاره کرد .

( آنتی ویروسهای Prevx همان شرکتی است که اولین بار ویروس جاسوس افزار Flame را در سال 2007 میلادی شناسایی کرده بود . )


محصولات شرکت وب روت از سال 2009 میلادی تحت پشتیبانی و گارانتی اصالت لایسنس دورانتاش در ایران ارائه می شود .



یادداشتهای مرتبط :

اخبار سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا در دیسنا

دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


فساد گسترده در قراردادهای آنتی ویروسهای کسپرسکی

 

 

 

 

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها

http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg
به گزارش دیسنا ، شرکت روسی کسپرسکی که با مشکل جدی فروش محصولاتش روبروست ، تلاش میکند تا با زد و بند با مدیران فناوری ، شبکه و امنیت شرکتها و سازمانها و یا پرداخت رشوه در قالب پورسانت آنها را ترغیب به انتخاب و خرید محصولاتش کند.

بررسی های یکی از فعالان بازار آنتی ویروس ایران نشان میدهد که شرکت کسپرسکی فقط به لابی گری  با رسانه ها و برخی مراکز و سازمانها بسنده نکرده و برای جلوگیری بیشتر از کاهش فروش محصولاتش ، اقدام به پرداخت رشوه به مدیران شرکتها و سازمانها میکند .

شرکت روسی کسپرسکی همواره تلاش کرده با ترفندهای خبری و تبلیغاتی و آمارهای غیر واقعی خود را یک شرکت بزرگ نشان دهد ، همیشه از روشهای نادرست و ناسالم استفاده کرده تا مصرف کنندگان را به خرید محصولاتش ترغیب کند .

- کلاهبرداری های متعدد 

- توزیع کارت لایسنسهای جعلی و مشکل دار در بازار 

- انتشار صدها خبر کذب و نادرست

- فریب خبرنگاران و فعالان رسانه ای و سوء استفاده از آنها 

- زد و بند با برخی رسانه ها و خبرگزاری ها با هدف انتشار اخبار نادرست و دستکاری شده و سانسور اخبار شرکتهای مطرح و پیشرو امنیتی

- شایعه پراکنی بر علیه دیگر شرکتهای تولیدکننده و توزیع کننده آنتی ویروس

- زد و بند با برخی مراکز و سازمانها 

- عدم ارائه پشتیبانی به مشتریان مخصوصآ در مواقع حیاتی مانند آپدیتهای اشتباه یا شناسایی نقص های امنیتی

- ارائه آمارهای غیر واقعی و دروغین از میزان فروش و تعداد کارمندان و کاربران با هدف بزرگ جلوه دادن شرکت

- به اشتراک گذاری اطلاعات مشتریان با شبکه فروش و تماسهای مکرر با خریداران 

- تلاش برای نا مطمئن جلوه دادن دیگر برندهای آنتی ویروس مخصوصآ غولهای امنیتی دنیا 

موارد فوق تنها بخش کوچکی از سوابق این شرکت روسی است که باعث شده نه تنها تعداد زیادی از مشتریانش را از دست بدهد ، بلکه تعدادی از کارمندان و مدیرانش نیز استعفاء داده و این شرکت را ترک کرده اند و در برخی کشورها نیز با مشکلات قانونی و قضایی روبرو شده است .

تمام رفتارهای فوق نشان میدهد این شرکت روسی و نمایندگانش ، قدرت رقابت با شرکتهای پیشرو و معتبر تولیدکننده و  توزیع کننده آنتی ویروس را ندارند .

جالب است بدانید شرکای تجاری و رسانه ای کسپرسکی همواره از عباراتی مانند " شرکت قدرتمند " ،  " شرکت بزرگ " ، غول امنیت سایبری " و اصطلاحات مشابه هنگام نام بردن از این شرکت کوچک روسی استفاده میکنند تا کاربران و خریداران را فریب دهند . 
جالب است بدانید از اوایل سال 2009 میلادی و عرضه محصولات دیگر شرکتهای امنیتی مخصوصآ شرکتهای پیشرو و مطرح توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران ، فعالیتهای نادرست و ناسالم کسپرسکی و شرکایش به شدت رشد داشته است . 

شرکت دورانتاش اواخر سال 2009 و در پی کلاهبرداری کسپرسکی از نمایندگان و مشتریانش ، همراه با دهها شرکت خارجی دیگر ، ارتباط با کسپرسکی را قطع کرد .

نقش گروه های هکری و امنیتی در بازار آنتی ویروس ایران :

برخی بررسی ها نشان میدهد که اکثر شرکتهایی که با عنوان گروه های امنیتی یا گروه های هکری در ایران فعالیت میکنند ، به عنوان نماینده فروش یا تبلیغاتی با کسپرسکی همکاری و تبادل مالی دارند و همین باعث شده تقریبآ در همه موارد ، محصولات این شرکت روسی را به کاربران پیشنهاد دهند.

و به همین دلیل است که اکثر گروه های هکری و امنیتی حسابهای کاربری متخصصین مستقل امنیتی که محصولات شرکتهای مطرح و معتبر امنیتی را پیشنهاد میدهند را در وب سایتها ، فرومها و گروه های تلگرامی خود مسدود میکنند تا مانع دسترسی اعضایشان به اطلاعات مفید و معتبر آنتی ویروس ها شوند .

اخبار مرتبط :



شرکت کلاهبردار ، منبع خبری مرکز ماهر شد.

ماجرای ویروس duqu 2 که ادعا میشود در هتل محل مذاکرات اتمی کشف شده چیست ؟

دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران
کاس کسپراسکای، و یا کاسپراسکی

جدیدترین نسخه آنتی ویروس اندرویدی وب روت ارائه شد .

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و نرم افزارهای آنتی ویروس

به گزارش دیسنا به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، شرکت امنیتی وب روت جدیدترین نسخه آنتی ویروس اندروید را ارائه کرد .

شرکت امنیتی وب روت که از شرکتهای مطرح و پیشرو حوزه امنیت سایبری می باشد ، سازنده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروسهای دنیا با نام تجاری Secure Anywhere می باشد .

وب روت آنتی ویروسهای موبایل و تبلت اندرویدی را در 3 نسخه Free , Premium و Complete ارائه میدهد .

در حال حاضر جدیدترین نسخه Webroot Secure Anywhere Free Mobile Security For Android تحت شماره 4.1.1.8039 می باشد .

جهت دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس رایگان وب روت به کانال تلگرامی شرکت دورانتاش به نشانی @durantash مراجعه نمائید .

محصول فوق که به صورت رایگان به همه کاربران تقدیم شده است دارای امکانات ضد ویروس و ضد سرقت و رهگیر و پنل مدیریتی آنتی ویروس موبایل می باشد .

لینک مستقیم عضویت در کانال " شرکتها و نرم افزارهای آنتی ویروس "


اخبار مرتبط :

اخبار تهدیدات و امنیت گوشی های هوشمند ( موبایل )


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


شرکت کلاهبردار ، منبع خبری مرکز ماهر شد.

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و نرم افزارهای آنتی ویروس

آمادگی برای کمک و ارائه مشاوره به مرکز ماهر

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و نرم افزارهای آنتی ویروس

به گزارش دیسنا ، شرکت دورانتاش از شرکتهای پیشرو و مطرح توزیع کننده سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس اعلام کرد ، آمادگی دارد تا به شرکتها ، موسسات و سازمانهای خصوصی ، دولتی ، نیمه دولتی و همچنین مرکز ماهر ( مرکز سرت ایران ) در جهت افزایش سطح امنیتی شبکه ها و مقابله با تهدیدات سایبری و مخصوصآ باج افزارها و ارائه آموزشها و اطلاعات مفید و معتبر ، کمک کند .

شرکت دورانتاش سابقه ای 11 ساله در توزیع سرویسها و محصولات امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود " ابری " دارد .

دورانتاش از شرکتهای پیشرو در خاورمیانه است و محصولات برخی شرکتهای امنیتی از جمله وب روت ( سازنده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروسهای دنیا ) ، بولگارد و جی دیتا برای اولین بار توسط این شرکت در خاورمیانه و غرب آسیا ارائه شده است.

اولین آنتی ویروس های موبایل و تبلت ، آنتی ویروسهای مالتی دیوایس ، اپل مکینتاش و آنتی ویروسهای تحت شبکه برای دفاتر خانگی و شرکتهای کوچک ( SMB ) نیز توسط شرکت دورانتاش ( www.durantash.com ) در ایران شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت دورانتاش تماس گرفته و یا به کانال تلگرامی دورانتاش به نشانی @durantash مراجعه کنید .



دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

همکاری Cisco و IBM در زمینه مقابله با تهدیدات سایبری

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و نرم افزارهای آنتی ویروس


به گزارش دیسنا به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، 2 غول فناوری سیسکو سیستمز ( Cisco ) و آی بی ام ( IBM ) برای مقابله بهتر و سریعتر با تهدیدات سایبری ، با یکدیگر همکاری خواهند کرد .

طبق این همکاری 2 غول فناوری Cisco و IBM ، سرویسهای امنیتی و اطلاعات و محصولات تهدیدات امنیتی را با یکدیگر ادغام خواهند کرد .

به گزارش دیسنا ، در حال حاضر هر 2 شرکت فعالیت زیادی در حوزه امنیت سایبری دارند و پس از این قرارداد تحقیقات و خدمات خود را با یکدیگر به اشتراک میگذارند .

مجموعه های امنیتی سیسکو با مجموعه های IBM QRadar across networks , Endpoint & Cloud سرویسهای سراسری و جهانی IBM ادغام خواهند شد .

همچنین طبق توافق این همکاری ، تیمای تحقیقاتی سیسکو تالوس Cisco Talos و آی بی ام ایکس فورس  IBM X-Force ، اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک خواهند گذاشت .

همکاری 2 غول فناوری Cisco و IBM قطعآ تاثیراتی زیادی در بازار امنیت سایبری و شرکتهای فعال در این حوزه خواهد داشت .

جالب است بدانید ، شرکتهای Trend Micro , McAfee , Symantec , Webroot و Sophos از شرکای استراتژیک شرکت سیسکو سیستمز و شرکت Trend Micro نیز از جمله شرکای استراتژیک IBM در بخش امنیت سایبری هستند .


منبع :

Cisco and IBM team up to boost their security products


اخبار مرتبط :


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

پیش بینی خسارت 5 میلیارد دلاری باج افزارها در سال 2017

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس


به گزارش دیسنا به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، براساس گزارشی که Cybersecurity Ventures منتشر کرده ، خسارتی که باج افزار در طی 2 سال اخیر وارد کرده اند ، بیش از 15 برابر رشد داشته است و انتظار بدتر شدن وضعیت نیز می رود .

همچنین براساس تحقیقی که با کمک موسسه KnowBe4 انجام شده ، نشان میدهد خسارت بخشهای بهداشتی و درمانی تا سال 2020 میلادی از باج افزارها حداقل چهار برابر رشد خواهد داشت .

پلیس فدرال آمریکا ( اف بی آی ) طی گزارشی که تا قبل از ظهر باج افزار WannaCry منتشر و در اختیار CCN قرار داده بود ، باج افزارها در سال 2016 میلادی چیزی حدود 1 میلیارد دلار به کاربران و شرکتها خسارت وارد کردند .

ظهر باج افزارهایی مانند واناکرای ( WCry ) نشان داد که باج افزارها میتوانند هم خطرناک تر ظاهر شوند و هم خسارتهای خیلی بیشتری وارد کنند .

Stu Sjouwerman مدیرعامل موسسه KnowBe4 ، تخمین زده می شود باج افزار WannaCry فقط در 4 روز اول بیش از 1 میلیارد دلار خسارت به قربانیان وارد کرده است .

هزینه ای که باج افزارها بابت در اختیار گذاشتن کد رمز به قربانی دریافت میکنند در برابر خسارتی که بابت رمز شدن اطلاعات ، از دست دادن اطلاعات ، توقف فعالیتها ، هزینه های پاکسازی و راه اندازی مجدد سیستم ها و آسیبی که به شهرت و برند کمپانی یا موسسه وارد میکنند ، بسیار ناچیز است .

برای نمونه باج افزارها باج افزارها باعث شدند تا عملیات در شرکتی مانند رنو - نیسان برای چند روز و یا سیستم نظام سلامت انگلستان برای چند ساعت دچار تعطیلی و اختلالات جدی شود که همین خسارت بسیار زیادی به قربانیان وارد کرده است .

منبع خبر :

Ransomware Damage Report



اخبار مرتبط :

حفاظت ویژه در برابر باج افزارها با تکنولوژی Folder Shield

دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


جایزه نوآوری شرکای جهانی VMware به کمپانی ترندمیکرو رسید .

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها



به گزارش دیسنا به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، کمپانی امنیتی ترندمیکرو که در برخی کشورها با نام پی سی سیلین نیز شناخته می شود ، برنده جایزه نوآوری شرکای جهانی کمپانی VMware شد .

شرکتهای Trend Micro و VMware سالهاست که به عنوان شرکای استراتژیک همکاری بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و ترندمیکرو در همه همایشها و کنفرانسهای VMworld و WMForum به عنوان شریک امنیتی VMware حضور ویژه و خاصی در کنار VMware داشته است .

منابع :
Trend Micro Wins VMware Global Partner Innovation Award
Decade Long Partnership = Global Partner Innovation Award


اخبار مرتبط :
اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

با این ابزار جلوی باج افزار WannaCry را بگیرید .

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها

http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg

به گزارش دیسنا به نقل از شرکت دورانتاش ، کمپانی امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) ابزار ویژه ای را با هدف جلوگیری از آلوده شدن به باج افزار WannaCry ( WCry ) منتشر کرده است .

ابزاری که با نام  Trend Micro WannaCry Ransomware Simple Patch Validation Tool منتشر شده است 2 کار انجام میدهد .
اول بررسی نصب بودن پتچ امنیتی که شرکت میکروسافت منتشر کرده و دوم بررسی فعال بودن سرویس SMB که باج افزار WannaCry با سوء استفاده از آن به سیستمهای کامپیوتری حمله میکند .

این ابزار حدودآ یک مگابایتی را میتوانید از وب سایت شرکت ترندمیکرو و یا کانال شرکتها و نرم افزارهای آنتی ویروس به نشانی @durantash دانلود و استفاده کنید .

به یاد داشته باشید به طور کلی برای مقابله با همه تهدیدات سایبری باید کلیه موارد امنیتی را رعایت کنیم .

- استفاده از نرم افزارهای آنتی ویروس اصلی و معتبر ( ترجیحآ نرم افزارهای با کیفیت )
- آپدیت مرتب سیستم عاملها
- آپدیت مرتب مرورگرهای اینترنتی
- استفاده از محصولات ضد ویروس دارای ویژگی های امنیتی بیشتر مانند مدیریت پسوردها ، فضای کلود ، رمزگذاری و یا حفاظت ویژه در برابر باج افزارها و دارای افزونه های امنیتی برای مرورگرها
- تهیه نسخه پشتیبان مرتب از اطلاعات و فایلهای مهم و حیاتی
- باز نکردن ایمیلهای ناشناس و کلیک نکردن بر روی فایلها و لینکهای مشکوک

اخبار مرتبط :
اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران