امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

انتخاب نورتون 360 نسخه 4 از طرف مجله پی سی مگزین بعنوان محصول بر

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت نشریه معتبر PC Magazine ، این نشریه در فبریه سال 2010 اقدام به بررسی 6 محصول    The Best Security Suites for 2010  نمود .
محصولات مورد بررسی از شرکتهای ترندماکرو ( پی سی سیلین ) - مک آفی - سایمنتک - پاندا - کسپرسکی - K7 - eScan - بیت دفندر و اف-سکیور .




 در این میان محصولات شرکتهای سایمنتک با نام نورتون 360 نسخه 4 توانست رتبه نخست را هم از نظر این مجله و هم کاربران کسب کند .
همچنین محصول اینترنت سکیوریتی پرو نسخه 3 - 2010 شرکت ترند ماکرو توانست رتبه خوب را از نظر این مجله کسب نموده و از نظر کاربران نیز هر 2 محصول توانستند رتبه بسیار عالی را کسب کنند .

محصول اینترنت سکیوریتی کسپرسکی نیز فقط توانست رتبه خوب را هم از نظر این مجله و هم کاربران کسب کند .

دیگر محصولات نتوانستند در مجموع نتایجی که هم از نظر این نشریه و هم نظر کاربران مورد قبول باشند کسب کنند .

دیگر محصولات اگر خیلی خوب یا خوب بودند از نظر کاربران رتبه بسیار پایینی کسب نمودند و یا هم از نظر این نشریه و هم نظر کاربران رتبه پایینی  کسب نمودند .
نحوه رتبه بندی : 1- بسیار عالی 2- بسیار خوب 3- خوب 4- متوسط 5- بد 6- خیلی بد

محصولی انتخاب می شود که بتواند بالاترین امتیاز را در مجموع از نظر این نشریه کسب کند .

نظر کاربران در انتخاب دخالت داده نمی شود ولی کاربران بدلیل اینکه با صورت عام با نرم افزارها کار می کنند نظرات و امتیاز آنها تا حد زیادی برای خوانندگان وب سایت مهم می باشد .



در سالهای اخیر شرکت سایمنتک 2 نوع محصولات امنیتی عرضه نموده است : محصولات نورتون آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی و  رده بعدی نورتون 360 می باشد که مجموعه ای شامل آنتی ویروس و مبارزه با تهدیدات و قابلیتهای بهینه سازی ویندوز و سیستم و مدیریت آنها و پشتیبانگیری آفلاین و آنلاین با اختصاص فضای وب امن .



نورتون 360 نسخه 4 :  قدرت ویروس گیری بسیار بالا و استفاده از تمام ویژگی های اینترنت سکیوریتی 2010 شرکت سایمنتک و تکنولوژی های جدید جهت مبارزه با ویروسها و انواع تهدیدات ( ویروسها - روت کیتها - - بد افزارها - جاسوس افزارها - حملات فیشینگ - اسپم - سایتهای آلوده - تروجان ها - هکرها و غیره ...)

بروزرسانی و عکس العمل سریع در مقابل تهدیدات اط مشخصه های بارز محصولات آنتی ویروس شرکت سایمنتک ( بعنوان بزرگترین شرکت آنتی ویروس دنیا ) می باشد .

استفاده بسیار کم از منایع سیستم

قابلیت پشتیبان گیری آفلاین و آنلاین و اختصاص 2 گیگا بایت فضای وب امن برای ذخیره اظلاعات مهم و رمزنگاری آنها برای عدم دسترسی افراد غیر مجاز

استفاده بسیار آسان و پنل روشن و زیبا و دسترسی آسان به تنظیمات از مشخصه های بارز این نرم افزار می باشد .

قابلیت کنترل والدین بر فرزندان از دیگر مشخه های این نرم افزار می باشد که به وسیله آن والدین گرامی می توانند نحوه و زمان دسترسی کودکان خود را به کامپیوتر و اینترنت مشخص نمایند .
 از نکات جالب توجه ارائه این سرویس بصورت وب بیس می باشد یعنی والدین از راه دور و اینترنت می توانند بر فعالیت فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند .  Symantec onlinefamily

حفاظت و نگهداری از اظلاعات مالی و کارتها و شماره حسابهای بانکی از دیگر مشخصه های این محصول می باشد که در محصول اینترنت سکیوریتی 2010 این شرکت نیز موجود می باشد .

استفاده از تکنولوژی های Symantec's Quorum technology و SONAR 2 Behavior نیز از مشخصه های محصولات آنتی ویروس شرکت سایمنتک می باشد که در تمام نسخه های اینترنت سکیوریتی و نورتون 360 نسخه 4 بکار رفته است .



قابل ذکر است محصول نورتون اینترنت سکیوریتی 2010 شرکت سایمنتک نیز توانسته هم از طرف نشریه پی سی مگزین و هم کاربران رتبه بسیار عالی را کسب کند و از طرف این نشریه رتبه ای مانند محصول نورتون 360 نسخه 4 را کسب نماید .
قابل ذکر است محصولات 2 شرکت سامینتک ( نورتون ) و ترند ماکرو پر فروش ترین محصولات آنتی ویروس در دنیا می باشند و این 2 شرکت به ترتیب رتبه های اول و دوم بزرگترین عرضه کننده های نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس در دنیا می باشند که در حدود 65 تا 70% بازار آنتی ویروس دنیا را در اختیار خود دارند .

محصولات شرکت ترند ماکرو نیز از قدرت بسیار بالای ویروس یابی و مقابله با انواع تهدیدات بهره می برند که امکانات ویژه ای نیز دارد .

استفاده از تکنولوزی منحصر بفرد برای مقابله با تهدیدات و انواع ویروسها بدون کاهش سرعت سیستم و کامپیوتر.
 بهترین محصول در مبارزه با ویروسها و بد افزارهای وب .

قابل ذکر است شرکت بزرگ سیسکو Cisco از موتور ویروس یاب شرکت ترند ماکرو Trend Micro  در محصولات خود استفاده می نماید .

تکنولوژی اختصاصی رابط بین مرورگر وب Browser و کی بورد Keyboard بجای استفاده از کی بورد مجازی برای جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی و مالی و هویتی و رمزهای عبور .

محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند .



بروزرسانی اولیه بسیار آسان و راحت ( برای افراد و کاربرانی که به اینترنت پر سرعت دسترسی ندارند . )

این محصول بیش از 99% کار جلوگیری از نفوذ ویروسها و تهدیدات را بطور خودکار انجام می دهد .

همچنین شرکت ترند ماکرو بر روی محصول اینترنت سکیوریتی پرو خود یکعدد موبایل سکیوریتی رایگان + 2 گیگا بایت فضای وب امن که اطلاعات بصورت رمزنگاری شده در آن نگهداری و ذخیره می شوند در اختیار کاربر قرار می دهد .



قابلیت کنترل و قفل نمودن اطلاعات در صورت مفقود و یا سرقت کامپیوتر یا نوت بوک از دیگر قابلیتهای محصول اینترنت سکیوریتی پرو 2010 شرکت ترند ماکرو می باشد .



برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش عرضه کننده محصولات آنتی ویروس شرکتهای سیمانتک و ترندماکرو و کسپرسکی در ایران مراجعه نمائید .


درباره شرکت سایمنتک Symantec :

شرکت سایمنتک Symantec در سال 1982 در آمریکا تاسیس شد که در سال 1990 شرکت نورتون را خریداری نمود . این شرکت در سال 2008 شرکت استرالیایی PC-Tools را نیز خریداری نمود .


مجموع فروش محصولات این شرکت در سال 2009 بالغ بر 7 میلیارد دلار بوده است .


شرکتهای ASUS - FUJITSU - DELL - HP - BENQ - MSI - ACER - GATEWAY - MICROSOFT - INTEL - LENOVO - از همکاران شرکت SYMANTEC می باشند .


درباره ترند ماکرو ( پی سی سیلین ) : این شرکت در سال 1988 در آمریکا تاسیس شد ولی دفتر مرکزی این شرکت در توکیو-ژاپن می باشد . ( نام مدیر عامل و یکی از موسسین  خانم اوا چن )

فروش این شرکت در سال 2009 بالغ بر 1/2 میلیارد دلار بوده است و در رده دومین شرکت بزرگ آنتی ویروس بعد از شرکت سامینتک و قبل از شرکت مک آفی قرار دارد .


شرکتهای CISCO - ASUS - AVEPOINT - HP - IBM - SUN MICROSYSTEM - TRANCENT -  از همکاران شرکت ترند ماکرو می باشند .



Durantash Data Processing Co.

www.NOvirus.ir

www.Durantash.com


کسپرسکی kaspersky - f-secu




متن و منبع خبر

ترند ماکرو ( پی سی سیلین )

نورتون اینترنت سکیوریتی 2010 سایمنتک
جدول مقایسه محصولات سایمنتک NORTON -Symantec

اطلاعیه شرکت دورانتاش عرضه کننده برتر نرم افزارهای امنیتی و آنتی

پیرو خبر درج شده در تاریخ  14/10/1388 در وب سایت شرکت دورانتاش ، این شرکت اقدام به ارائه اطلاعیه ای در این زمینه نموده :

متاسفانه تعدادی از همکاران توزیع کننده محصولات نرم افزاری و آنتی ویروس و نمایندگان آنها اقدام به اعلام این نموده اند که شرکت دورانتاش محصولات نرم افزاری غیر اصلی توزیع می نماید ، که در این مورد لازم است توضیحاتی خدمت کاربران گرامی ارائه شود

شرکت دورانتاش نماینده توزیع کنندگان منطقه خاورمیانه و شمال آفریقای شرکتهای Kaspersky - F-Secure- Symantec- ESET ( NOD32 ) - Avast - Trend Micro - Avira - Panda Security  می باشد .

در مورد محصول کسپرسکی ، شرکت دورانتاش نماینده توزیع کننده بزرگ کسپرسکی در منطقه غرب آسیا ( ایران - افغانستان - پاکستان ) می باشد ( شرکت سیستمهای امنیتی اطلاعات تریلیوم )     که از طریق لینک توزیع کننده کسپرسکی در صفحه اول سایت شرکت دورانتاش و از طریق ایمیل یا تماس تلفنی استعلام نمائید .

همچنین دیگر محصولات نرم افزاری عرضه شده ، تهیه شده از بزرگترین توزیع کننده محصولات نرم افزاری دنیا ، شرکت دیجیتال ریور   Digitalriver  - element5 می باشد  . 

قابل ذکر است محصولات شرکت مک آفی McAfee متاسفانه قابل ثبت و بروزرسانی از ایران نمی باشند ، و به همین دلیل توسط شرکت دورانتاش عرضه نمی شوند .

این حرکت همکاران امری تا حدی طبیعی می باشد ، زیرا بدلیل عرضه محصولات متنوع با  کیفیت بسیار عالی توسط این شرکت و در نتیجه تحت تاثیر قرار گرفتن بازار فروش این شرکتها ، فشار مضاعفی ( علاوه بر شرایط سخت اقتصادی ) به این شرکتها وارد شده است و این شرکتها در یک حرکت هماهنگ اقدام به آلوده تر نمودن فضای ITآلوده   نموده اند

شرکت دورانتاش بدون توجه به اقدامات غیر اخلاقی این شرکتها ، ارائه محصولات و خدمات برتر را سر لوحه فعالیت شرکت قرار داده و در این زمینه از طرق مختلف بخصوص واحد اطلاع رسانی و همچنین همکاری با  "خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش " اقدام به ارائه اخبار و اطلاعات و تحلیل های موثق در مورد انواع محصولات و نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس نموده است .

شرکت دورانتاش برای تمام کاربران عزیز ایرانی سالی سرشار از موفقیت و امنیت را آروزمند است .

واحد اطلاع رسانی دورانتاش

امنیت ، هدیه ما به شماست 

www.NOvirus.ir

www.Durantash.com

خبرگزاری امنیت اطلاعات


 

عرضه نسخه آزمایشی محصولات 2011 آنتی ویروس خانگی Symantec

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت شرکت سامینتک Symantec ، شرکت سایمنتک بزرگترین عرضه کننده نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس نسخه بتا ( تست ) محصولات آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی 2011 خود را ارائه نمود .

شرکت سیمانتک این 2 نسخه از محصولات را برای دانلود عموم جهت نصب و تست در اختیار و در وب سایت خود قرار داده است .

همچنین این شرکت 2 نرم افزار ( ابزار ) رایگان را نیز برای استفاده کاربران ، به همراه این نرم افزارها ارائه نموده است.

نام این 2 محصول که بصورت رایگان ارائه شده اند : Norton Safe Web for Facebook and Norton Power Eraser  می باشند .

نورتون 2011 بسیار سریعتر و موثر تر از نسخه های 2010 ارائه خواهد شد .

ارائه نرم افزاری سریع تر و سبکتر و توسعه سیستم رفتار شناسی و SONAR 2 Behavior و سیستم هشدار بلادرنگ از موارد مورد تعهد سایمنتک می باشد که در هدف خود هنگان ارائه این نرم افزار تعریف شده است .

همچنین هشدار در مواقعی که نرم افزارهای کاربردی کاربر اقدام به استفاده بیش از اندازه از منابع سیستم نماید از ویژگی های دیگر این نسخه ها خواهد بود .

حفاظت از انواع تهدیدات و ویروسها و بد افزارها و  تهدیدات دیجیتالی و وب از مهمترین وظایف محصولات آنتی ویروس شرکت سایمنتک می باشد که تا امروز این شرکت توانسته بخوبی این خدمات را به میلیون ها کاربر و همکار خود ارائه دهد .

برای مشاهده متن کامل خبر به لینک روبرو مراجعه نمائید :   لینک


درباره Symantec : شرکت سایمنتک در سال 1982 در آمریکا تاسیس شد .
این شرکت بزرگترین عرضه کننده نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس در دنیا می باشد .
فروش محصولات این شرکت در سال 2009 چیزی حدود 7 میلیارد دلار آمریکا بوده است .

محصولات ارائه شده در سال 2010 این شرکت دارای تکنولوژی های جدید مقابله با تهدیدات و سیستم هوشمند جمع آوری اطلاعات ویروسها و تهدیدات دارد .
این شرکت سرعت و بروزرسانی فوق العاده ای دارد و چیزی حدود 2000 بروزرسانی را در 1 هفته ارائه نموده است .

در محصولات  2010  - Performance  و میزان مدیریت استفاده از منابع سیستم مانند سی پی یو و رم  بهینه سازی شده است . به شکلی که درمحصول اینترنت سکیوریتی 2010 این شرکت بر روی پنل اصلی آنتی ویروس نشانگرهایی برای نشان دادن وضعیت CPU و منابع سیستم در نظر گرفته شده است که کاربر را قادر می سازد تا به بهترین شکل ممکن منابع سیستم را مونیتورینگ نماید .

محصول نورتون 360 نسخه 4 دیگر محصول بسیار خوبی از این شرکت می باشد که بجز اینکه تمام امکانات اینترنت سکیوریتی را دارا می باشد بعلاوه امکانات بهینه سازی ویندوز و پشتیبان گیری و 2 گیگا بایت فضای آنلاین و .... که برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت سایمنتک و یا شرکت دورانتاش مراجعه نمائید .
برای دانلود نسخه Trial محصولات این شرکت می توانید به بخش دانلود وب سایت شرکت دورانتاش www.NOvirus.ir مراجعه نمائید .
کسپرسکی kaspersky - f-secu

کسب رتبه سریعترین و بیشترین آپدیت توسط شرکت سیمانتک Symantec

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت AV-TEST.org  ، محصولات آنتی ویروس سیمانتک مقام اول را در ارائه سریعترین بروزرسانی ها  برای مقابله با ویروسهای جدید و تعداد بسیار بالای بروزرسانی ها و آپدیت کسب نمود ، البته این شرکت در هفته ها و ماه های گذشته نیز به این رتبه دست پیدا نموده است .
شرکت سیمانتک ( سایمنتک ) بزرگترین عرضه کننده محصولات امنیتی و آنتی ویروس در دنیا با حدود 7 میلیارد دلار فروش در سال می باشد که  طبق بررسی موسسه AV-TEST.ORG در فاصله 1 هفته تعداد 2000 آپدیت برای محصولات ضد ویروس خود ارائه نموده است .

این تعداد آپدیت چیزی در حدود 10 تا 20 برابر تعداد بروزرسانی های محصولات شرکتهای دیگر مانند مک آفی - کسپرسکی - آویرا - جی دیتا - بیت دفندر و پاندا می باشد .

قابل ذکر است محصولات جدید ارائه شده در سال 2010 توسط این شرکت دارای قدرت بسیار بالای شناسایی ویروسها و تهدیدات وب و محیط دیجیتالی و دارای استفاده بسیار کمتر از منابع سیستم می باشد .

همچنین در نسخه های جدید محصولات شرکت سیمانتک سرعت اسکن فایلها نیز افزایش پیدا نموده است .

این شرکت در محصولات جدید خود از تکنولوژی های جدید در شناسایی ویروسها و تروجانها استفاده نموده است که امنیت بسیار بیشتری را برای میلیونها استفاده کننده از محصولات سیمانتک در تمام دنیا به ارمغان آورده است  .

2 محصول نورتون  اینترنت سکیوریتی 2010 و نورتون 360 نسخه 4 از محصولات جدید ارائه شده می باشند که محصول نورتون 360 نسخه 4 دارای قابلیتهای بسیار بیشتری برای حفظ و نگهداری سیستم و پشتیبان گیری از داده ها و امنیت اطلاعات می باشد .

استفاده از تکنولوژی SONAR 2 Behavior و Web Repotation و سیستم جمع آوری هوشمند بد افزارها و فایلهای مشکوک از آن جمله است که تاثیر بسزایی در شناسایی بسیار سریع تهدیدات توسط آزمایشگاه های شرکت سایمنتک و به طبع آن محصولات آنتی ویروس این شرکت می باشد .

همچنین بر روی این محصول 2 گیگا بایت فضای وب امن رایگان ارائه می شود .

قابل ذکر است شرکت سایمنتک و شرکت ترندماکرو ( دومین عرضه کننده بزرگ محصولات آنتی ویروس در دنیا ) سیستم تست بروزرسانی دارند که اطمینان بسیار بالایی را برای بروزرسانی مطمئن به کاربر ارائه می دهند .

2 شرکت Symantec و  Trend Micro در مجموع چیزی حدود 65 تا 70 % بازار محصولات آنتی ویروس را در دنیا در اختیار خود دارند .

30 % دیگر عمدتآ در اختیار شرکتهای مک آفی - سوفوس -
AVG و کسپرسکی  می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت سیمانتک Symantec و ترند ماکرو ( پی سی سیلین )  مراجعه و یا با شرکت دورانتاش ، عرضه کننده محصولات این شرکتها در ایران تماس بگیرید .

منبع خبر

خبرگزاری امنیت اطلاعات
www.irvirus.ir
www.virusinfo.ir

واحد اطلاع رسانی دورانتاش
www.Durantash.com
کسپرسکی kaspersky - f-secu





ارائه محصول جدید برای میل سرورهای Exchange از طرف نود 32

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت شرکت ای ست ESET ( ارائه کننده محصولات نود 32 ) ، این شرکت نسخه نهایی شده محصول جدید برای میل سرورهای Microsoft Exchange ارائه نمود .
در این نسخه ویژگی های جدید حفاظت بلادرنگ و مبارزه با هرزنامه ها و بد افزارها وجود دارد .

سان دیگو - آمریکا : شرکت ای ست پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و آنتی ویروس اعلام کرد محصول جدید ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server  ارائه نموده است .

این محصول نیز بر اساس موتور جستجوی ThreatSense ارائه شده است .

با استفاده از این تکنولوژی که بر روی محصول میل سکیوریتی شرکت نود 32 ارائه شده است از ورود اسپمها و ایمیهای آلوده و بد افزارها به ایمیلهای کاربران جلوگیری می شود .

این نسخه از محصول امنیتی شرکت ESET  بر روی نرم افزارهای Exchange 5.5 - 2000 - 2003 - 2007 - 2010  نصب می گردد .

ویژگی ها و مشخصات محصول جدید شرکت ESET به این قرار می باشد :

New features of ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server include:

  • Improved antivirus and antispyware protection against evolving threats
  • New antispam protection integrates technologies such as RBL, DNSBL, fingerprinting, reputation checking, content analysis, Bayesian filtering, rules, manual whitelisting/blacklisting to ensure maximum detection of email threats
  • Greylisting is available as an additional layer of antispam protection
  • Transport layer protection increases scalability and performance
  • Improved scanning of email database
  • Flexible message quarantine rules allow many-to-one or one-to-one mapping between recipient email address and quarantine mailboxes
  • New anti-stealth technology protects against emerging rootkits
  • Self-defense prevents malicious software from degrading the effectiveness of protection
  • Intuitive mail server performance monitoring and statistics simplify management
  • ESET SysInspector and ESET SysRescue simplify system diagnosis and recovery

Key benefits include:

  • Proactive protection against emerging threats, without waiting hours or days for signature updates
  • Light system footprint with minimal impact on mail server performance
  • Fast and effective messaging security that is easy to deploy and manage

متن و منبع خبر
خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش
www.irvirus.ir
www.virusinfo.ir

واحد اطلاع رسانی دورانتاش
www.Durantash.com
www.NOvirus.ir

 

کسپرسکی kaspersky - f-secure - zonalarm- syma


کشف تروجان و بوت نت P2P جدید و نو ظهور

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وبلاگ شرکت ترندماکرو TrendMicro Weblog  یک ویروس بوت نت جدید نو ظهور با نام TROJ_DLOADE.ATJ در شبکه های P2P  در حال گسترش است .
این بوت نت بعد از نصب و نفوذ به سیستم جای نفوذ را برای تروجان ها و ویروسهای دیگر و همچنین هکرهای دیگر باز می کند تا به کامپیوتر و اطلاعات کاربر دسترسی داشته باشند و از این راه اقدام به سرقت اطلاعات کاربران می نمایند.

این تروجان هنگام بازدید از وب سایتهای آلوده باعث آلودگی کامپیوتر کاربر می شود .
بعد از آلوده شدن کامپیوتر ، کامپیوتر کاربر هنگام اتصال به اینترنت به سرورهایی که هکرها در نظر دارند وصل شده و اطلاع می دهد که با موفقیت به ویروس آلوده شده و هکرها از شبکه ای که به این وسیله درست نموده اند برای اهداف خود استفاده نمایند .

همچنین کامپیوتر ها بعد از آلوده شدن به این ویروس بطور خودکار به وب سایتهای آلوده وصل می شود .

ویروس TROJ_DLOADE.ATJ در حال حاضر توسط ترند میکرو به عنوان BKDR_HELOAG.SM شناسایی شده است.


متن و منبع خبر

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش
www.irvirus.ir
www.virusinfo.ir

درباره شرکت ترند ماکرو :

آزمایشگاههای ترند ماکرو TrendLabs ارائه کننده نرم‌افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم‌ها در برابر تهدیداتی همچون ویروس‌ها، جاسوس افزارها، بدافزارها، نفوذگران، کلاهبرداری‌ها و هرزنامه‌ها است. محصولات آزمایشگاه ترندماکرو دارای بالاترین نرخ حفاظت از سیستم‌ها و سریع‌ترین زمان نشان دادن عکس‌العمل در برابرتهدیدات هستند. این محصولات برای کاربران خانگی، شرکت‌های کوچک و متوسط، سازمان‌های بزرگ و کاربران موبایل ارائه می‌گردند. فناوری حفاظتی ترند ماکرو همچنین در بسیاری از محصولات و خدمات شرکت‌های امنیتی سراسر جهان به کار گرفته می‌شود و بصورت 24 ساعت و 7 روز هفته بالاترین سرویس امنیتی می باشد .
این شرکت در سال 1988 تاسیس شده و در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در شهر توکیو – ژاپن می باشد .

محصولات آنتی ویروس خانگی این شرکت دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشند .

در بعضی از کشورها مانند ایران و استرالیا محصولات این شرکت را با نام پی سی سیلین PC-Cillin می شناسند .

این شرکت پیشرو در استفاده از تکنولوژی Cloud Computing در سیستمهای حفاظتی می باشد .
طبق برنامه این شرکت با فروش 2 میلیارد دلاری در سال 2012 در صدر شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس در دنیا قرار می گیرد .

این شرکت در حال حاضر دومین عرضه کننده بزرگ محصولات امنیتی و آنتی ویروس در دنیا می باشد . 

شرکت دورانتاش عرضه کننده محصولات شرکت ترند ماکرو در ایران می باشد .







پیش نمایش آزمایشگاه سایمنتک از رویکردهای نوآورانه در زمینه امنیت

Symantec Research Labs Previews an Innovative Approach to Mobile Security

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش ، به نقل از وب سایت سامینتک Symantec ، در چشم انداز سال 2010 صحبتهای زیادی در مورد فناوری های جدیدی که به تامین امنیت مشتریان و ارائه خدمات مدیریتی کمک می کند نمودیم .


و روز به روز تعداد و شکل خطرات و تهدیدات روز به روز گشترده تر و پیچیده تر می شود .

در نمایشگاه Innovation Showcase at Vision ما بحث مشتری محوری و ارائه رویکردهای نوآورانه را بیش از بیش دنبال نموده و مد نظر قرار دادیم و این کار در آزمایشگاهای تحقیقاتی سایمنتک نیز مورد نظر بوده است .

با رشد و توسعه استفاده از گوشی های موبایل و گوشی های هوشمند ، خطرات و تهدیدات جدیدی رشد و نمود پیدا کردند که باعث شد ما به فکر امنیت این سیستمها باشیم .
استفاده از رویکرد SMRS  ( که تا اکنونAlign Right در نرم افزارهای آنتی ویروس PC ما استفاده میشده است ) بر روی سیستمهای موبایل از آن جمله است .
باید  توجه داشت آزمایشگاه های سایمنتک یک سازمان تحقیقانی جهانی می باشد .

SMRS  یک روش خلاقانه می باشد که در آزمایشگاه های شرکت سایمنتک براساس طرح های مبتکرانه ابداع گشته است .
SMRS is one of several innovative research efforts underway within  SRL,  Symantec’s global research organization. SRL plays a critical role in our customer-centric approach to innovation. By developing and commercializing next-generation technologies for use across our business areas, SRL ensures the company’s long-term leadership and helps our customers stay ahead of their future business and technology needs. Numerous SRL technologies have been commercialized across our businesses. One example of an effort that began as a research project within SRL is Online Family.Norton, Symantec’s revolutionary new online safety service.   

متن و منبع خبر

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش
www.irvirus.ir
www.virusinfo.ir

واحد اطلاع رسانی شرکت دورانتاش
www.durantash.com
www.NOvirus.ir

کسپرسکی kaspersky - f-secure - zonalarm- syma




سایمنتک برندگان جایزه خلاقیت 2010 را اعلام نمود .

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت شرکت سایمنتک بزرگترین عرضه کننده نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس برندگان جوایز رویایی استفاده کنندگان خلاق از محصولات این شرکت را معرفی نمود .


Symantec Announces 2010 Visionary Award Winners

این جایزه به متخصصان فناوری اطلاعاتی از شرکتهای Qualcomm - Lone Star College System - Maine Medical Center و  Alaska Airline بدلیل ابداع خلاقیت استفاده از محصولات و خدمات شرکت Symantec سامینتک اهدا شد .

14 آوریل 2010 - لاس وگاس - چشم انداز سایمنتک در سمیناری که با شرکتی بخشی از مشتریان امریکای شمالی این شرکت برگزار شد به شرکتهای برگزیده بدلیل استفاده خلاقانه از محصولات و خدمات این شرکت جوایزی را اهداء نمود .
بیش از 50 سازمان و شرکت از بین هزاران شرکت و سازمان استفاده کننده از خدمات این شرکت نامزد دریافت جوایز شده بودند .
نحوه انتخاب جوایز بر اساس  اندازه سازمان یا شرکت - نو آوری در فن آوری - میزان ارزش کسب و کار بوده است .

Symantec 2010 Visionary Award Winners:

  • IT Leader of the Year Visionary: Brian K. Baker, Vice President of IT and Global Operations and Services, Qualcomm Incorporated
  • Security Optimization Visionary B. Nishae Brooks, Systems Administrator II, Office of Technology Services, Lone Star College System
  • Data Center Optimization Visionary: Joe Donahue, Storage and Backup Administrator, Maine Medical Center
  • Services Optimization Visionary: Steven Mullinax, Manager of IT Systems Management, Alaska Airlines
این جایزه نمادی برای تشویق شرکتها برای کاهش هزینه ها - ریسک های کسب و کار - افزایش بهره وری و ارائه خدمات مناسب تر به مشتریان می باشد .

درباره سیمانتک
سیمانتک یک رهبر جهانی در زمینه تامین امنیت ، ذخیره سازی و سیستم های راه حل های مدیریت برای کمک به مصرف کنندگان و سازمانها در امنیت و مدیریت اطلاعات  است. نرم افزار و سرویس ما در برابر خطرات بیشتر در نقاط بیشتر ، بیش تر به طور کامل و موثر حفاظت ، امکان اعتماد به نفس هر جا که اطلاعات استفاده شده است و یا ذخیره می شود. اطلاعات بیشتر در دسترس است www.symantec.com.


شرکت Symantec در حال حاضر بزرگترین شرکت عرضه کننده نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس با فروشی بالای 6 میلیارد دلار در سال می باشد .

محصولات آنتی ویروس خانگی این شرکت با نام نورتون شناخته می شوند .

شرکتهای ترند ماکرو و مک آفی به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند .

متن و منبع خبر

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش
www.irvirus.ir    www.virusinfo.ir
واحد اطلاع رسانی دورانتاش

کسپرسکی kaspersky - f-secure - zonalarm- syman


جدول مقایسه محصولات خانگی شرکت Symantec - Norton

  کاربران گرامی هنگام خرید محصولات ضد ویروس خانگی شرکت  SYMANTEC - NORTON  و جهت انتخاب بهتر محصولات مورد نظر خود می توانند از لینک زیر اقدام به مشاهده جدول مقایسه ای محصولات آنتی ویروس این شرکت نمایند .
جدول مقایسه محصولات آنتی ویروس شرکت سایمنتک
مقایسه محصولات سایمنتک با محصولات آنتی ویروس دیگر شرکتها

بعد از ورود به سایت بر روی قسمت TAKE THE CHALLENGE کلیک نمائید .

قابل ذکر است 2 محصول نورتون اینترنت سکیوریتی 2010 و نورتون 360 نسخه 4 که به تازگی ارائه شده اند توسط شرکت دورانتاش ارائه شده است که می توانید برای ثبت سفارش به وب سایت این شرکت بخش سفارش محصولات خانگی مراجعه نمائید .

Symantec Norton Internet security 2010
Symantec Norton 360 Version 4.0

واحد اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

کسپرسکی kaspersky - f-secure - zonalarm- symantec - norton - trojan - virus- online free antivirus license - durantash iran trend micro - pc-cillin - webroot -avg - mcafee - update - avast - bitdefender - panda security - ikarus - dr.web -  mobile security







محصول ضد ویروس جدید شرکت ترند ماکرو برای نت بوکها

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت شرکت ترند ماکرو ( پی سی سیلین ) ، این شرکت محصول جدید خود برای نت بوکها را با نام    Titanium Internet Security for Netbooks عرضه نمود .

نت بوکها ، از نظر شکل مانند نوت بوکها می باشند با این تفاوت که بسیار سبکتر بوده و دارای امکانات کمتری می باشند و عمدتا در آنها از دی وی دی رام استفاده نشده و مجهز به سی پی یو های ATOM  می باشند که قدرت بسیار کمتری دارند .


این محصول استفاده کنندگان از محصولات نت بوک را از انواع تهدیدات و ویروسها محافظت می نمایند .


برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت دورانتاش عرضه کننده محصولات ترندماکرو در ایران تماس بگیرید .

:  PC-CIllin - Trend Micro

شرکت ترند ماکرو بعد از قراردادی که با شرکت Wipro انعقاد نموده است و همینطور اصلاح ساختار فروش و نمایندگان خود و عرضه محصولات جدید و انعقاد قراردادهای جدید به برترین شرکت امنیتی دنیا تبدیل می شود .

این شرکت ژاپنی در سال 2008 بالغ بر 1 میلیارد دلار و در سال 2009 بالغ بر 1.2 میلیارد دلار آمریکا فروش داشته است .

طبق برنامه در سال 2012 به میزان 2 برابر این میزان یعنی 2 میلیارد دلار فروش خواهد داشت .

این حالی است که شرکت کسپرسکی بعد از کسب بخشی از بازار شرکتهای سایمنتک و مک آفی در تلاش است تا بخشی از بازار ترند ماکرو را از آن خود کند . 

شرکت ترند ماکرو در حال حاضر دومین برند و شرکت ارائه دهنده محصولات آنتی ویروس در دنیا می باشد .

در بعضی از کشورها مانند ایران و استرالیا محصولات این شرکت را با نام پی سی سیلین PC-Cillin  می شناسند که به عنوان اولین ارائه دهنده آنتی ویروس برای کامپیوترهای خانگی نامی آشنا می باشد .

دهها شرکت بزرگ از همکاران تجاری و فنی  این شرکت بزرگ می باشند :شرکتهای ماکروسافت - سیسکو - آی بی ام IBM - SAMSUNG - ASUS - سان میکرو سیستم - wipro - AvePoint و غیره

از ویژگی های محصولات خانگی این شرکت می توان به :

قدرت بالای مقابله با انواع تهدیدات و ویروسهای کامپیوتری - جاسوس افزارها - روت کیت ها - اسپمها - ورم ها - هکرها و غیره .

- استفاده بسیار کم از منابع سیستم ( سی پی یو و رم ) Low Use System Resources

- بروزرسانی اولیه بسیار آسان ( برای کاربرانی که دسترسی به خط اینترنت پر سرعت ندارند )

- بروزرسانی های با حجم کم پایین

- قیمت بسیار مناسب  Best Price

- امنیت بسیار بالای لایسنس و کد محصولات و اختصاص پنل اختصاصی به کاربر

- موبایل سکیوریتی رایگان Free Mobile Security

- 2 گیگا بایت فضای وب رایگان Free 2GB Web Space

- بهینه ساز ویندوز ( سیستم )  System Tune

- حفاظت و کنترل از راه دور اطلاعات در صورت سرقت سیستم کامپیوتری و یا نوت بوک

درباره شرکت ترند ماکرو ( PC-Cillin ) :

این شرکت در سال 1988 در آمریکا تاسیس شده است و دارای 5000 کارمند و کارشناس خبره می باشد .  دفتر مرکزی این شرکت در شهر توکیو- ژاپن می باشد .
آزمایشگاههای ترند ماکرو ارائه کننده نرم‌افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم‌ها در برابر تهدیداتی همچون ویروس‌ها، جاسوس افزارها، بدافزارها، نفوذگران، کلاهبرداری‌ها و هرزنامه‌ها است. محصولات آزمایشگاه ترندماکرو دارای بالاترین نرخ حفاظت از سیستم‌ها و سریع‌ترین زمان نشان دادن عکس‌العمل در برابرتهدیدات هستند. این محصولات برای کاربران خانگی، شرکت‌های کوچک و متوسط، سازمان‌های بزرگ و کاربران موبایل ارائه می‌گردند. فناوری حفاظتی ترند ماکرو همچنین در بسیاری از محصولات و خدمات شرکت‌های امنیتی سراسر جهان به کار گرفته می‌شود.
محصولات امنیتی ویژه این شرکت برای مراکز داده و سرورها و فضای مجازی منحصر بفرد می باشد .
در بعضی از کشورها محصولات این شرکت را با نام پی سی سیلین PC-Cillin می شناسند .

برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت دورانتاش تماس بگیرید .

www.durantash.com

www.NOvirus.ir

www.ddn.ir

av@durantash.com


 

خبرگزاری امنیت اطلاعات www.virusinfo.ir