امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

انتخاب نورتون 360 نسخه 4 از طرف مجله پی سی مگزین بعنوان محصول بر

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت نشریه معتبر PC Magazine ، این نشریه در فبریه سال 2010 اقدام به بررسی 6 محصول    The Best Security Suites for 2010  نمود .
محصولات مورد بررسی از شرکتهای ترندماکرو ( پی سی سیلین ) - مک آفی - سایمنتک - پاندا - کسپرسکی - K7 - eScan - بیت دفندر و اف-سکیور .




 در این میان محصولات شرکتهای سایمنتک با نام نورتون 360 نسخه 4 توانست رتبه نخست را هم از نظر این مجله و هم کاربران کسب کند .
همچنین محصول اینترنت سکیوریتی پرو نسخه 3 - 2010 شرکت ترند ماکرو توانست رتبه خوب را از نظر این مجله کسب نموده و از نظر کاربران نیز هر 2 محصول توانستند رتبه بسیار عالی را کسب کنند .

محصول اینترنت سکیوریتی کسپرسکی نیز فقط توانست رتبه خوب را هم از نظر این مجله و هم کاربران کسب کند .

دیگر محصولات نتوانستند در مجموع نتایجی که هم از نظر این نشریه و هم نظر کاربران مورد قبول باشند کسب کنند .

دیگر محصولات اگر خیلی خوب یا خوب بودند از نظر کاربران رتبه بسیار پایینی کسب نمودند و یا هم از نظر این نشریه و هم نظر کاربران رتبه پایینی  کسب نمودند .
نحوه رتبه بندی : 1- بسیار عالی 2- بسیار خوب 3- خوب 4- متوسط 5- بد 6- خیلی بد

محصولی انتخاب می شود که بتواند بالاترین امتیاز را در مجموع از نظر این نشریه کسب کند .

نظر کاربران در انتخاب دخالت داده نمی شود ولی کاربران بدلیل اینکه با صورت عام با نرم افزارها کار می کنند نظرات و امتیاز آنها تا حد زیادی برای خوانندگان وب سایت مهم می باشد .



در سالهای اخیر شرکت سایمنتک 2 نوع محصولات امنیتی عرضه نموده است : محصولات نورتون آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی و  رده بعدی نورتون 360 می باشد که مجموعه ای شامل آنتی ویروس و مبارزه با تهدیدات و قابلیتهای بهینه سازی ویندوز و سیستم و مدیریت آنها و پشتیبانگیری آفلاین و آنلاین با اختصاص فضای وب امن .



نورتون 360 نسخه 4 :  قدرت ویروس گیری بسیار بالا و استفاده از تمام ویژگی های اینترنت سکیوریتی 2010 شرکت سایمنتک و تکنولوژی های جدید جهت مبارزه با ویروسها و انواع تهدیدات ( ویروسها - روت کیتها - - بد افزارها - جاسوس افزارها - حملات فیشینگ - اسپم - سایتهای آلوده - تروجان ها - هکرها و غیره ...)

بروزرسانی و عکس العمل سریع در مقابل تهدیدات اط مشخصه های بارز محصولات آنتی ویروس شرکت سایمنتک ( بعنوان بزرگترین شرکت آنتی ویروس دنیا ) می باشد .

استفاده بسیار کم از منایع سیستم

قابلیت پشتیبان گیری آفلاین و آنلاین و اختصاص 2 گیگا بایت فضای وب امن برای ذخیره اظلاعات مهم و رمزنگاری آنها برای عدم دسترسی افراد غیر مجاز

استفاده بسیار آسان و پنل روشن و زیبا و دسترسی آسان به تنظیمات از مشخصه های بارز این نرم افزار می باشد .

قابلیت کنترل والدین بر فرزندان از دیگر مشخه های این نرم افزار می باشد که به وسیله آن والدین گرامی می توانند نحوه و زمان دسترسی کودکان خود را به کامپیوتر و اینترنت مشخص نمایند .
 از نکات جالب توجه ارائه این سرویس بصورت وب بیس می باشد یعنی والدین از راه دور و اینترنت می توانند بر فعالیت فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند .  Symantec onlinefamily

حفاظت و نگهداری از اظلاعات مالی و کارتها و شماره حسابهای بانکی از دیگر مشخصه های این محصول می باشد که در محصول اینترنت سکیوریتی 2010 این شرکت نیز موجود می باشد .

استفاده از تکنولوژی های Symantec's Quorum technology و SONAR 2 Behavior نیز از مشخصه های محصولات آنتی ویروس شرکت سایمنتک می باشد که در تمام نسخه های اینترنت سکیوریتی و نورتون 360 نسخه 4 بکار رفته است .



قابل ذکر است محصول نورتون اینترنت سکیوریتی 2010 شرکت سایمنتک نیز توانسته هم از طرف نشریه پی سی مگزین و هم کاربران رتبه بسیار عالی را کسب کند و از طرف این نشریه رتبه ای مانند محصول نورتون 360 نسخه 4 را کسب نماید .
قابل ذکر است محصولات 2 شرکت سامینتک ( نورتون ) و ترند ماکرو پر فروش ترین محصولات آنتی ویروس در دنیا می باشند و این 2 شرکت به ترتیب رتبه های اول و دوم بزرگترین عرضه کننده های نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس در دنیا می باشند که در حدود 65 تا 70% بازار آنتی ویروس دنیا را در اختیار خود دارند .

محصولات شرکت ترند ماکرو نیز از قدرت بسیار بالای ویروس یابی و مقابله با انواع تهدیدات بهره می برند که امکانات ویژه ای نیز دارد .

استفاده از تکنولوزی منحصر بفرد برای مقابله با تهدیدات و انواع ویروسها بدون کاهش سرعت سیستم و کامپیوتر.
 بهترین محصول در مبارزه با ویروسها و بد افزارهای وب .

قابل ذکر است شرکت بزرگ سیسکو Cisco از موتور ویروس یاب شرکت ترند ماکرو Trend Micro  در محصولات خود استفاده می نماید .

تکنولوژی اختصاصی رابط بین مرورگر وب Browser و کی بورد Keyboard بجای استفاده از کی بورد مجازی برای جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی و مالی و هویتی و رمزهای عبور .

محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند .



بروزرسانی اولیه بسیار آسان و راحت ( برای افراد و کاربرانی که به اینترنت پر سرعت دسترسی ندارند . )

این محصول بیش از 99% کار جلوگیری از نفوذ ویروسها و تهدیدات را بطور خودکار انجام می دهد .

همچنین شرکت ترند ماکرو بر روی محصول اینترنت سکیوریتی پرو خود یکعدد موبایل سکیوریتی رایگان + 2 گیگا بایت فضای وب امن که اطلاعات بصورت رمزنگاری شده در آن نگهداری و ذخیره می شوند در اختیار کاربر قرار می دهد .



قابلیت کنترل و قفل نمودن اطلاعات در صورت مفقود و یا سرقت کامپیوتر یا نوت بوک از دیگر قابلیتهای محصول اینترنت سکیوریتی پرو 2010 شرکت ترند ماکرو می باشد .



برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش عرضه کننده محصولات آنتی ویروس شرکتهای سیمانتک و ترندماکرو و کسپرسکی در ایران مراجعه نمائید .


درباره شرکت سایمنتک Symantec :

شرکت سایمنتک Symantec در سال 1982 در آمریکا تاسیس شد که در سال 1990 شرکت نورتون را خریداری نمود . این شرکت در سال 2008 شرکت استرالیایی PC-Tools را نیز خریداری نمود .


مجموع فروش محصولات این شرکت در سال 2009 بالغ بر 7 میلیارد دلار بوده است .


شرکتهای ASUS - FUJITSU - DELL - HP - BENQ - MSI - ACER - GATEWAY - MICROSOFT - INTEL - LENOVO - از همکاران شرکت SYMANTEC می باشند .


درباره ترند ماکرو ( پی سی سیلین ) : این شرکت در سال 1988 در آمریکا تاسیس شد ولی دفتر مرکزی این شرکت در توکیو-ژاپن می باشد . ( نام مدیر عامل و یکی از موسسین  خانم اوا چن )

فروش این شرکت در سال 2009 بالغ بر 1/2 میلیارد دلار بوده است و در رده دومین شرکت بزرگ آنتی ویروس بعد از شرکت سامینتک و قبل از شرکت مک آفی قرار دارد .


شرکتهای CISCO - ASUS - AVEPOINT - HP - IBM - SUN MICROSYSTEM - TRANCENT -  از همکاران شرکت ترند ماکرو می باشند .



Durantash Data Processing Co.

www.NOvirus.ir

www.Durantash.com


کسپرسکی kaspersky - f-secu




متن و منبع خبر

ترند ماکرو ( پی سی سیلین )

نورتون اینترنت سکیوریتی 2010 سایمنتک
جدول مقایسه محصولات سایمنتک NORTON -Symantec
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد