امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

شناسایی دوباره نقص امنیتی در آنتی ویروس های روسی کسپرسکی


http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg

محققان امنیتی مجددآ در آنتی ویروس های کسپرسکی، آسیب پذیری امنیتی شناسایی کردند.

مدت زیادی بود که خبری از شناسایی آسیب پذیری امنیتی در آنتی ویروس های کسپرسکی منتشر نمیشد که عمدتآ به دلیل عدم علاقه متخصصین امنیتی به گزارش نقص های امنیتی به این شرکت است.
این نقص امنیتی با شماره  CVE-2019-8285  ثبت شده و امکان سوء استفاده خلافکاران سایبری از کاربرانی را میدهد که از آنتی ویروس های این شرکت روسی استفاده میکنند.

سازمان امنیت سایبری آلمان نیز طی اطلاعیه ای وجود این نقص امنیتی خطرناک را تایید و به کاربران و شرکتهای استفاده کننده از آنتی ویروس های کاسپرسکی هشدار داده است.

البته برخلاف موارد دیگری که کسپرسکی در فرصت مناسب نمیتوانست اقدام به رفع نقص امنیتی کند، این نقص امنیتی ماه گذشته رفع شده و سپس جزئیات آن به صورت عمومی منتشر شده است.

اخبار مرتبط :


دانلود و نصب جدیدترین آنتی ویروس تحت شبکه Trend Micro

دانلود و نصب جدیدترین آنتی ویروس تحت شبکه Trend Micro 


دانلود و نصب جدیدترین آنتی ویروس تحت شبکه Trend Micro 




به گزارش دیسنا به نقل از شرکت دورانتاش، چندی پیش کمپانی مطرح و پیشرو ترندمیکرو که از جمله شرکتهای بزرگ و رهبر بازار آنتی ویروس در دنیاست، از جدیدترین نسخه آنتی ویروس های تحت شبکه با نام تجاری Apex One رونمایی کرد.


آنتی ویروس تحت شبکه Apex One قرار است جایگزین آنتی ویروس تحت شبکه OfficeScan XGen شود که از پرفروش ترین آنتی ویروس های تحت شبکه در دنیاست.

از طریق لینک های زیر میتوانید آنتی ویروس تحت شبکه Trend Micro Apex One را دانلود و به صورت آزمایشی نصب کنید.


دانلود Apex One 2019


دانلود کنسول Apex One 2019


راهنماهای Apex One


راهنمایهای کنسول Apex One



ویدیوهای ترندمیکرو Apex One در آپارات ( کانال دیسنا )



از دیگر آنتی ویروس های تحت شبکه ترندمایکرو میتوان به آنتی ویروس های Worry Free Business Security یا به طور مخفف WFBS به آنها گفته می شود، اشاره کرد که برای شبکه های خانگی و کوچک و متوسط طراحی شده اند.


آنتی ویروس های ترندمیکرو از سال 1387 با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش در بازار ایران ارائه می شود و هم اکنون هزاران کاربر خانگی و شرکتها و سازمانها از محصولات این شرکت ژاپنی برای حفاظت از اطلاعات و دارایی های ارزشمند خود استفاده میکنند.



اخبار مرتبط :

اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران



فرصت دانشجویان مجتمع فنی تهران برای دریافت آنتی ویروس هدیه تمدید شد

فرصت دانشجویان مجتمع فنی تهران برای دریافت آنتی ویروس هدیه تمدید شد


فرصت دانشجویان مجتمع فنی تهران برای دریافت آنتی ویروس هدیه تمدید شد


فرصت دانشجویان مجتمع فنی تهران برای دریافت آنتی ویروس هدیه تمدید شد


سال گذشته بین شرکت دورانتاش و موسسه آموزشی مجتمع فنی تهران توافق شد تا دانش‌پذیران مجتمع فنی از آنتی ویروس‌های شرکت دورانتاش به صورت رایگان استفاده کنند. اکنون این توافق برای مدت محدودی تمدید شده و دانش‌پذیران بیشتری از مجتمع فنی تهران امکان دریافت آنتی ویروس‌های دورانتاش را به صورت هدیه دارند.


به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، توافق موسسه آموزشی مجتمع فنی تهران و توزیع کننده معتبر نرم افزارهای آنتی ویروس (شرکت دورانتاش)، برای مدت محدودی تمدید شد.

طبق توافق صورت گرفته، به دانشجویان و دانش‌پذیران مجتمع فنی تهران، 3 نسخه آنتی ویروس برای سیستم عامل‌های ویندوز، اپل مکینتاش و اندروید به صورت هدیه تقدیم می‌شود.

همچنین دانشجویان مجتمع فنی فنی تهران که از با سابقه‌ترین و بزرگترین موسسات آموزشی خصوصی در ایران است، می‌توانند از یک نسخه مرورگر امن وبروت برای سیستم عامل‌های اندرویدی نیز به صورت رایگان استفاده کنند.

وبروت یکی از شرکت‌های مطرح و پیشرو حوزه امنیت سایبری و تولیدکننده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیاست که با نام تجاری Webroot Secure Anywhere روانه بازارهای جهانی و از جمله ایران شده است.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک شرکت وبروت می‌توان به شرکت‌های Cisco ،HP ،F5 Networks ،Aruba Networks ،A10 Networks ،F445 Networks ،RSA ،Citrix و Zyxel می‌توان اشاره کرد.

همچنین تعداد قابل توجهی از کاربران و شرکت‌های ایرانی از آنتی ویروس‌های قدرتمند وبروت برای حفاظت از خود و دارایی‌های ارزشمندشان استفاده می‌کنند.

دانش‌پذیران مجتمع فنی تهران برای دریافت لایسنس هدیه با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش، کافی است به پوسترهایی که در بوردهای اطلاع رسانی آموزشگاه‌های شعب و نمایندگی‌های مجتمع فنی تهران زده شده، مراجعه کنند


گزارش مشترک Trend Micro و پلیس سایبری اروپا ( EC3 )







به گزارش دیسنا ، پلیس سایبری اروپا ( Europol’s European Cybercrime Centre (EC3) ) با همکاری شرکت ترندمیکرو Trend Micro، گزارشی را درباره خسارات حملات سایبری به زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی و سرویس های 5G و  IOT تهیه و منتشر کردند.



مخابرات و یا فناوری مخابراتی پایه و اساس اینترنت مدرن است، و در نتیجه، بخش رو به رشد اینترنت ، اینترنت چیزها (IoT) . به همین ترتیب، شبکه مخابراتی جهانی که امروزه از آن بهره می بریم، به شدت تحت تأثیر وجود و رشد اینترنت است. بین مخابرات و اینترنت رابطه دو طرفه است، حتی تقسیم قابل تشخیص برای کاربران. ما این را تجربه می کنیم از همان حامل های مخابراتی که ما اشتراک می دهیم به ما امکان اتصال به اینترنت را می دهیم. در بهترین حالت، این رابطه به عنوان پیشرفت در اتصال به شبکه به عنوان ما به 5G حرکت می کند. در مقاله ما با مرکز اروپایی سایبر اروپایی (EC3)، " Cyber-Telecom Crime Report 2019 "، ما بررسی می کنیم که چگونه این رابطه را می توان برای تهدید و تخفیف IoT نیز مورد استفاده قرار داد.

اتصال سیم کارت

پیوند رایج و مشهور که دستگاههای ارتباطی و دستگاه های اینترنتی استفاده از سیم کارت است. برای دستگاه های IoT برای حضور منحصر به فرد و اتصال به اینترنت، آنها باید یک سیم کارت را به همان شیوه ای که تلفن می کند داشته باشد. 

این می تواند سیم کارت سفارشی سفید یا چیزی کوچکتر به مدار دستگاه باشد.و تماس تلفنی ، SMS یا داده ها را دریافت می کند. به طور مشابه، یک دستگاه IoT دارای یک سیم کارت است که اجازه می دهد تا آن را دریافت و برقراری تماس، SMS یا داده ها.

سیم کارت ها می توانند مانند کارتهای اعتباری یا بدهکاری مانند کارتهای اعتباری یا کارت های اعتباری استفاده شوند تا برای صدور صورتحساب یا ارتباطات با هزینه های مربوطه اقدام کنند. به همین دلیل است که سیم کارت ها متاسفانه می توانند بسیاری از تقلب های مشابه را تحت پوشش قرار دهند و خطرات کارت های اعتباری. علاوه بر این، استفاده از سیم کارت - و ارتباطات به طور کلی - در تقلب به تجاوز به جنایتکاران، شاید به این دلیل که بخش مخابراتی تحت قوانین برای کنترل پول نقد قرار ندارد.

در مورد دستگاه های هوشمند شهر مانند چراغ های راهنمایی و انبساط هوشمند، مجرمان سایتی راه های مختلفی برای سوء استفاده از سیم کارت ها دارند. آنها می توانند سیم کارت های تعبیه شده در دستگاه های IoT را استخراج کنند و از SIMs برای تمیز کردن پول یا انجام فعالیت های غیرقانونی استفاده کنند. در بعضی موارد، حتی زمانی که ممکن است سیم کارت ها دشوار باشد، آسیب پذیری ها همچنان در چگونگی قابلیت تغییر دستگاه های حمل و نقل از راه دور وجود دارد. انتقال از یک حامل به یک دیگر خطری ایجاد می کند زیرا برخی حامل ها می توانند با مجرمان همکاری یا ایجاد کنند.

تجمیع عضویت با شماره گیری مجدد نیز یک مشکل با IoT است، به خصوص در توسعه پیچیده تر و مقیاس بزرگ محیط های IoT مثل شهرهای هوشمند. چنین مقیاس می تواند با اقدامات امنیتی ناکافی مواجه شود، در حالی که بسیاری از دستگاه های IoT (میلیون ها) به یک خط حساب واحد جمع می شوند. هنگامی که حتی تنها یک سیم کارت از این دستگاه های IoT به خطر افتاده است، تقلب آن را تسهیل خواهد شد ناشناخته با توجه به نظارت حسابداری ناکافی.

همچنین لازم است توجه داشته باشید که حتی اگر یک دستگاه IoT "گنگ" باشد یا قادر به برقراری تماس و یا ارسال پیام نیست، این بدان معنا نیست که سیم کارت آن نیز محدود است - این واقعیت است که بسیاری از بخش های خرید بخش بزرگ، ممکن است برنامه های کاربردی IoT را فراموش کنند این دستگاه های ناز می توانند توانایی های ارتباطی ناشناس را داشته باشند، که می تواند توسط مجرمان اینترنتی برای سوء استفاده از نرم افزارهای مخرب و یا تقلب های بسیار هزینه ای طولانی مورد سوء استفاده قرار گیرد.

شکل 1: مدل تهدید زنجیره تامین کامپیوتر IoT SIM

شکل 1: مدل تهدید زنجیره تامین کامپیوتر IoT SIM

IoT بزرگ Infrastructures

مقیاس پذیری IoT یکی از بزرگترین دارایی های آن است، که در مورد کلاهبرداران مخابرات نیز چیزی از یک فرصت است. بسته به تعداد دستگاه های مستقر در IoT و فن آوری های پشتیبانی مانند سرور اختصاصی، محیط آن می تواند از یک کل خانه به یک کل شهر مقیاس پذیری کند. هرچه مقیاس بزرگتر باشد، چالش برانگیزتر این است که هر دستگاه متصل را کنترل کند.

حتی محیط های کوچکتر مانند خانه های هوشمند، ساختمان ها و کارخانه ها از خطر استفاده از تقلب در ارتباطات تلفنی فرار نمی کنند. هرچند کارخانه های هوشمند معمولا از اینترنت جدا می شوند، هنوز هم به نوع اتصال داده های تلفن همراه نیاز دارند تا پشتیبان گیری را به محل خارج از محل انجام دهند یا تعمیر و نگهداری از راه دور را انجام دهند. از طریق این ارتباط، مجرمان سایبری می توانند از آسیب پذیری های شبکه های مخابراتی در برابر آنها استفاده کنند و از آنها برای تقلب ناخواسته استفاده کنند.

حتی وسایل نقلیه هوشمند و خودمختار می توانند همان حملات را به عنوان تلفن های همراه انجام دهند. برای مثال، لغو خدمات تلفنی (TDoS) می تواند یک ماشین هوشمند را به علت اتصال به اینترنت قطع کند.

تضمین مخابرات و IoT

در نظر گرفتن ارتباط بین IoT و مخابرات باید به ایجاد دفاع در برابر تهدیدات که از یک به یک دیگر تغییر کند. گرفتن اطلاعات در مورد کانال های معمولی که توسط دستگاه های IoT استفاده می شود می تواند توانایی های مخابراتی پنهان در آنها را کشف کند. برای دستگاه های IoT، اقدامات ساده مانند تغییر تنظیمات پیش فرض و اعتبار دستگاه می تواند از بعضی از حملات مخابراتی ذکر شده جلوگیری کند.

فن آوری مخابرات و IoT ثابت کرده اند که اتصال می تواند یک ابزار قدرتمند باشد که به ما کمک می کند زمان صرفه جویی، بهبود بهره وری، و مرزهای پل، از جمله دیگر. با این حال، ارتباطاتی که فراتر از آگاهی ماست، می تواند به دلیل جرایم نظیر تقلب و پولشویی به ضرر دیگران مورد سوء استفاده قرار گیرد. مهم است که اذعان داشته باشیم که تنها یک سازمان یا صنعت تنها می تواند در برابر یک شبکه متصل از تهدیدات انجام دهد.همکاری و همکاری بین همه ذینفعان، از حامل های مخابراتی تا کارشناسان امنیتی و اجرای قانون، برای حفظ امنیت ارتباطات ما ضروری است.

برای بحث کامل در مورد تهدیدهای مخابراتی، مقاله ما " گزارش جرم و جنایت سایبر-مخابرات در سال 2019" را بخوانید .

راهکار امنیتی Trend Micro’s Telecom گواهی VMware-Ready دریافت کرد



به گزارش دیسنا به نقل از ترندمیکرو، کمپانی ترندمیکرو ( رهبر جهانی در راهکارهای امنیت سایبری ) اعلام کرد که راهکارهای telecom IoT security solution, Virtual Network Function Suite (VNFS) موفق به کسب گواهی نامه VMWare - Ready از کمپانی VMware شدند.



این تعیین سازگاری راه حل Trend Micro را برای تأمین امنیت شبکه های مدرن که برای حمایت از 5G و اینترنت چیزها (IoT) ساخته شده است، تایید می کند.

"ما خوشحالیم که Trend Micro برای لوگوی VMware آماده است، نشان می دهد که مشتریان دارای استانداردهای همکاری با VMware خاص هستند و به طور موثر با زیرساخت های ابر VMware کار می کنند." Kristen Edwards مدیر برنامه Partner Alliance Partner، VMware گفت. "این به مشتریان نشان می دهد که راه حل Trend Micro می تواند در محیط های تولیدی با اطمینان مستقر شود و می تواند زمان را برای ارزش گذاری در محیط های مشتری افزایش دهد."

صدور گواهینامه VMware اجازه می دهد تا ارائه دهندگان سرویس های ارتباطی که ترجیح می دهند یا قبلا VMware vCloud NFV را قبول کرده اند به راحتی سرویس های امنیتی شبکه را از Trend Micro اضافه کنند. کسانی که در راه حل Trend Micro علاقه مند هستند، اما شبکه های مجازی خود را مجازی نکرده اند، محیط VMware vCloud NFV بسیار ساده تر خواهد بود.

Hideyuki Tsugane، مدیر توسعه کسب و کار NFV در Trend میکرو گفت: "ما خوشحالیم که گواهینامه VMware Ready را تأیید کنیم، زیرا Hideyuki Tsugane مدیر توسعه NFV در Trend Micro می گوید:" به سرویس گیرنده های مخابراتی، سرویس دهندگان و سرویس دهندگان ابر می گویند که پاسخ به نگرانی های مربوط به حفاظت از معماری های توسعه یافته مورد نیاز برای پشتیبانی از 5G است. " . "پیشروان تلفن های همراه می توانند از آخرین راه حل مجازی شبکه مجتمع از Trend Micro برای ارائه امنیت و قابلیت اطمینان صنعت در مقیاس استفاده کنند."

انتظار میرود اپراتورهای مخابراتی شبکههای بسیار قابل اعتماد ارائه دهند که میتوانند بار اضافی را از حجم وسیع دستگاههای هوشمند سازمانی و مصرفکننده پشتیبانی کنند، در عین حال حفظ امنیت کسب و کار و کاربران خانگی نیز. واقعیت این است که Trend Micro بیش از 20.4 میلیارد تهدید را برای هر دو در نیمه اول سال 2018 مسدود کرد که این امر برای این محیط مناسب است.

Trend Micro VNFS شامل یک مجموعه کامل مجازی از توابع شبکه است که در شبکه حامل نشسته است، با استفاده از فیلتر کردن URL، کنترل برنامه، جلوگیری از نفوذ و خدمات شهرت IoT. این سیستم عامل پیشرو در شبکه جهانی تهدید اطلاعاتی Trend Micro، Smart Protection Network ™ را تهیه می کند که 65 میلیارد تهدید در سال برای مشتریان را مسدود می کند.

راه حل Trend Micro از شبکه های نسل بعدی NFV پشتیبانی می کند و منابع امنیتی را به صورت پویا برای سرویس های مختلف اختصاص داده و پیکربندی می کند، زیرا آنها در مقیاس بالا و پایین برای پاسخگویی به نیازهای ترافیکی متنوع قرار می گیرند. با استفاده از کیت توسعه داده ها برای پردازش بسته های با سرعت بالا، عملکرد عالی را تضمین می کند.

لطفا از صفحه Trend Micro دیدن کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد VNFS پیدا کنید یا از صفحه مربوط VMware Solution Exchange مطلع شوید .


محصولات و آنتی ویروس های کمپانی ترندمیکرو در ایران تحت گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش ارائه می شوند.


ویدیوهای ترندمیکرو در آپارات


اخبار مرتبط :

دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

جشنواره تخفیف عیدانه آنتی ویروس های وبروت، ترندمیکرو و نورتون سایمنتک

شرکت دورانتاش به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز، برخی محصولات آنتی ویروس خود را با تخفیف ویژه ارائه میدهد.


از جمله آنتی ویروس هایی که شرکت دورانتاش با تخفیف ویژه در جشنواره عیدانه اراه میدهد میتوان به آنتی ویروس های 3 کمپانی مطرح ترندمیکرو Trend Micro، سایمنتک Symantec و وبروت Webroot اشاره کرد.


*********************
شرکت دورانتاش از شرکتهای مطرح و پیشرو توزیع کننده نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترها  است که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد.

هم اکنون آنتی ویروس های برندهایی مانند وبروت ، ترندمیکرو ، سایمنتک، و برخی محصولات بولگارد و جی دیتا توسط شرکت دورانتاش ارائه می شوند.


*********************
وبروت Webroot : تولید کننده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیاست.

این شرکت در سال 1997 در ایالت کلورادو آمریکا تاسیس شده و امروز دهها شرکت فناوری از محصولات و تکنولوژی های Webroot استفاده میکنند که از جمله آنها میتوان به شرکتهای  Cisco , HP , RSA , Aruba Networks , F5 Networks , PaloAlto Networks , F445 Networks , A10 Networks و  ANOMALI اشاره کرد.

همچنین دهها بانک بین المللی از جمله بانک های Citi Bank , HSBC Bank , Ally Bank , Danske Bank , BarClays Bank , American River Bank , First National Bank ,  موسسه مالی GTE و Virginia Community Bank ، آنتی ویروس های وبروت Webroot را به مشتریان خود توصیه و پیشنهاد میدهند که این نشان دهنده قدرت و اعتبار این کمپانی مطرح و پیشرو آنتی ویروس است.

ترندمیکرو Trend Micro : غول امنیت سایبری

ترندمیکرو در برخی کشورها مانند چین، ایران و استرالیا با نام پی سی سیلین PC-Cillin نیز شناخته می شود.

ترندمیکرو تولیدکننده طیف وسیعی از سرویسها و محصولات امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود " ابری " است.

امروز این شرکت بیش از 6 هزار کارمند و کارشناس و 12 آزمایشگاه و دفاتری در 5 قاره و بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی دارد.

از جمله مشتریان محصولات و تکنولوژی های Trend Micro و شرکای استراتژیک این شرکت ژاپنی-بین المللی میتوان به شرکتهای Cisco , Linksys , F5 Networks , HP, ASUS , TP-Link, Panasonic , IBM , VMware , Amazon , Facebook و Siemens اشاره کرد.

سایمنتک Symantec : از بزرگترین شرکتهای آنتی ویروس دنیا و از رقبای Trend Micro

سایمنتک نیز مانند ترندمیکرو از جمله غول های آنتی ویروس محسوب می شود.

آنتی ویروس های خانگی سایمنتک با نام تجاری نورتون Norton ، شناخته می شوند.

بولگارد BullGuard : تولیدکننده انگلیسی آنتی ویروس که از موتور آنتی ویروس بیت دیفندر بهره می برد.

شرکت دورانتاش اولین نماینده بولگارد در خاورمیانه بود.

جی دیتا G-Data : شرکت آلمانی تولیدکننده آنتی ویروس

جی دیتا در آنتی ویروس هایش از 2 موتور ضد ویروس آوست و بیت دیفندر استفاده میکند.

* برخی کاربران اعلام کردند که جی دیتا موتور آنتی ویروس Avast را حذف کرده.


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

تغییر موتور در آنتی ویروس های جی دیتا و اف-سکیور

به گزارش دیسنا به نقل از شرکت دورانتاش، تا چندی پیش آنتی ویروس های جی دیتا از 2 موتور اوست Avast و  بیت دیفندر Bitdefender و آنتی ویروس های اف-سکیور از موتور آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender استفاده میکردند.

شرکت فنلاندی اف-سکیور از نسخه 17.5 به بعد اقدام به حذف موتور بیت دیفندر و جایگزینی آن با موتور آویرا Avira کرده است.

همچنین شرکت آلمانی جی دیتا G-Data ، موتور آنتی ویروس آوست Avast را حذف کرده و فقط از موتور بیت دیفندر و تکنولوژی های خودش برای آنتی ویروس هایش استفاده میکند.

خبر بعدی اینکه به نظر میرسد ناتالیا کسپرسکی که چند سال پیش حدود 16% از سهام شرکت جی دیتا را خریداری کرده بود، دیگر در این شرکت آلمانی سهمی ندارد.

دیسنا در حال پیگیری این موضوع است و به محض دریافت جدیدترین اطلاعات، آن را از طریق همین یادداشت در اختیار شما کاربران عزیز قرار میدهد.



دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

پایان الحاق شرکت Webroot به شرکت Carbonite

   همانطور که میدانید شرکت Carbonite تصمیم گرفت تا شرکت امنیتی وبروت Webroot را به مبلغ 618.5 میلیون دلار آمریکا خریداری کند.

براساس اعلام هر دو شرکت، فرایند الحاق شرکت وبروت در شرکت Carbonite دیروز تکمیل شد و هم اکنون کمپانی مطرح امنیتی Webroot به طور رسمی بخشی از شرکت Carbonite محسوب می شود.

نکته جالب اینکه تقریبآ همه رسانه های فناوری در ایران این خبر را سانسور کرده اند.

اکثر رسانه های فناوری در ایران با شرکت آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky ارتباط ویژه و زد و بند دارند و جزئی از شبکه خبرپراکنی این شرکت روسی محسوب می شوند و طبق سیاست های دیکته شده این شرکت که سابقه چندین فقره کلاهبرداری از نمایندگان و مشتریانش را دارد، فعالیت میکنند.


وبروت یکی از شرکتهای مطرح و پیشرو ارائه دهنده سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس در دنیاست و دهها غول فناوری از جمله Cisco , Aruba , F5 , PaloAlto , RSA , Citrix , HP , A10 Networks و F445 Networks از جمله مشتریانش هستند.

همچنین برخی شرکتها و موسسات مالی و بانکی از جمله Citi Bank , HSBC Bank , Ally Bank و American River Bank ،آنتی ویروس های وبروت را به مشتریان خود پیشنهاد و توصیه کرده اند.

شرکت دورانتاش اولین و تنها توزیع کننده معتبر آنتی ویروس های Webroot در ایران می باشد.




یادداشتهای مرتبط :


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

مشتریان Webroot صاحب اکانت LastPass Premium می شوند.

طبق توافق صورت گرفته بین 2 شرکت Webroot و  LastPass ، مشتریان آنتی ویروس های وبروت که دارای مدیریت پسورد هستند، اکانت LastPass Premium می شوند.
دارندگان آنتی ویروس های وبروت ( اینترنت سکیوریتی پلاس و اینترنت سکیوریتی کامپلیت )، با مراجعه به بخش Password Manager پنل مدیریتی آنتی ویروس خود، میتوانند نسبت به دریافت اکانت LastPass Premium و انتقال پسوردهای خود به حساب جدید و نصب و استفاده از مدیریت پسورد LastPass اقدام کنند.

کاربران Webroot در صورت داشتن هر سوالی میتوانند با شرکت دورانتاش به نشانی www.ddn.ir تماس بگیرند.


یادداشتهای مرتبط :


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران