امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

راهکار امنیتی Trend Micro’s Telecom گواهی VMware-Ready دریافت کرد



به گزارش دیسنا به نقل از ترندمیکرو، کمپانی ترندمیکرو ( رهبر جهانی در راهکارهای امنیت سایبری ) اعلام کرد که راهکارهای telecom IoT security solution, Virtual Network Function Suite (VNFS) موفق به کسب گواهی نامه VMWare - Ready از کمپانی VMware شدند.



این تعیین سازگاری راه حل Trend Micro را برای تأمین امنیت شبکه های مدرن که برای حمایت از 5G و اینترنت چیزها (IoT) ساخته شده است، تایید می کند.

"ما خوشحالیم که Trend Micro برای لوگوی VMware آماده است، نشان می دهد که مشتریان دارای استانداردهای همکاری با VMware خاص هستند و به طور موثر با زیرساخت های ابر VMware کار می کنند." Kristen Edwards مدیر برنامه Partner Alliance Partner، VMware گفت. "این به مشتریان نشان می دهد که راه حل Trend Micro می تواند در محیط های تولیدی با اطمینان مستقر شود و می تواند زمان را برای ارزش گذاری در محیط های مشتری افزایش دهد."

صدور گواهینامه VMware اجازه می دهد تا ارائه دهندگان سرویس های ارتباطی که ترجیح می دهند یا قبلا VMware vCloud NFV را قبول کرده اند به راحتی سرویس های امنیتی شبکه را از Trend Micro اضافه کنند. کسانی که در راه حل Trend Micro علاقه مند هستند، اما شبکه های مجازی خود را مجازی نکرده اند، محیط VMware vCloud NFV بسیار ساده تر خواهد بود.

Hideyuki Tsugane، مدیر توسعه کسب و کار NFV در Trend میکرو گفت: "ما خوشحالیم که گواهینامه VMware Ready را تأیید کنیم، زیرا Hideyuki Tsugane مدیر توسعه NFV در Trend Micro می گوید:" به سرویس گیرنده های مخابراتی، سرویس دهندگان و سرویس دهندگان ابر می گویند که پاسخ به نگرانی های مربوط به حفاظت از معماری های توسعه یافته مورد نیاز برای پشتیبانی از 5G است. " . "پیشروان تلفن های همراه می توانند از آخرین راه حل مجازی شبکه مجتمع از Trend Micro برای ارائه امنیت و قابلیت اطمینان صنعت در مقیاس استفاده کنند."

انتظار میرود اپراتورهای مخابراتی شبکههای بسیار قابل اعتماد ارائه دهند که میتوانند بار اضافی را از حجم وسیع دستگاههای هوشمند سازمانی و مصرفکننده پشتیبانی کنند، در عین حال حفظ امنیت کسب و کار و کاربران خانگی نیز. واقعیت این است که Trend Micro بیش از 20.4 میلیارد تهدید را برای هر دو در نیمه اول سال 2018 مسدود کرد که این امر برای این محیط مناسب است.

Trend Micro VNFS شامل یک مجموعه کامل مجازی از توابع شبکه است که در شبکه حامل نشسته است، با استفاده از فیلتر کردن URL، کنترل برنامه، جلوگیری از نفوذ و خدمات شهرت IoT. این سیستم عامل پیشرو در شبکه جهانی تهدید اطلاعاتی Trend Micro، Smart Protection Network ™ را تهیه می کند که 65 میلیارد تهدید در سال برای مشتریان را مسدود می کند.

راه حل Trend Micro از شبکه های نسل بعدی NFV پشتیبانی می کند و منابع امنیتی را به صورت پویا برای سرویس های مختلف اختصاص داده و پیکربندی می کند، زیرا آنها در مقیاس بالا و پایین برای پاسخگویی به نیازهای ترافیکی متنوع قرار می گیرند. با استفاده از کیت توسعه داده ها برای پردازش بسته های با سرعت بالا، عملکرد عالی را تضمین می کند.

لطفا از صفحه Trend Micro دیدن کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد VNFS پیدا کنید یا از صفحه مربوط VMware Solution Exchange مطلع شوید .


محصولات و آنتی ویروس های کمپانی ترندمیکرو در ایران تحت گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش ارائه می شوند.


ویدیوهای ترندمیکرو در آپارات


اخبار مرتبط :

دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد