امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

Webroot راهکارهای امنیتی موبایل برای کسب و کارها را ارائه داد .

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش

Trend Micro Mobile SecurityEnterprise Mobile Security

شرکت امنیتی وب روت - بزرگترین شرکت خصوصی آمریکایی عرضه کننده ضد ویروس -محصولات امنیتی موبایل ویژه شرکتها و سازمانها را ارائه داد .

امروزه تامین امنیت شرکتها و سازمانها محدود به کامپیوترهای رومیزی و نوت بوکها نشده ف بلکه طیف وسیعی از گوشی های هوشمند و تبلتها را نیز شامل می شوند .

تامین امنیت این تجهیزات همراه از آن جهت باید جدی تر گرفته شود که بسیاری از تجهیزات همراه به سادگی به خارج از شرکتها و سازمانها نیز برده شده و نیاز به مدیریت یکپارچه بر روی آنها احساس می شود .




با محصولات امنیتی وب روت مدیران فناوری اطلاعات آسوده خاطر هستند که می توانند با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی اقدام به تامین امنیت محیطهای دیجیتالی نمایند .

شرکت وب روت در زمینه محصولات امنیتی موبایل از تکنولوژی های کمپانی Juniper Network بهره می برد .

Webroot® Launches Mobile Security Solution for Businesses




Durantash , Security is our Gift


واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

( تنها توزیع کننده معتبر محصولات شرکت وب روت در ایران )


اخبار مرتبط :

 اخبار وب روت در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

اینفوگراف : تهدیدات BYOD از نگاه Webroot

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش




آزمایشگاه شرکت امنیتی وب روت - بزرگترین شرکت خصوصی آمریکایی عرضه کننده محصولات آنتی ویروس و سرویسهای امنیتی - در اینفوگرافی اقدام به بررسی تهدیدات BYOD نموده است .

BYOD که مخفف Bring your own device در حقیقت به استفاده از گوشی های موبایل ( هوشمند ) و تبلت های شخصی در محیطهای کاری و بیزینسی و رفت و آمد اینگونه تجهیزات در محیطهای کاری گفته می شود .

همین رفت و آمدهای تجهیزات همراه شخصی همانطور که در صورت استفاده درست  می تواند باعث افزایش بهره وری در شرکت و سازمان شود ، می تواند تهدیدات بسیاری را به همراه داشته باشد که سرقت اطلاعات و انتقال آلودگی های از جمله این تهدیدات هستند .


BYOD infographic.PNG


Durantash , Security is our Gift


واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

( تنها توزیع کننده معتبر محصولات شرکت Webroot  در ایران )


اخبار مرتبط :

 اخبار وب روت در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

توسعه همکاری های ترندمیکرو و دیجیتال ریور

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از یاهو Yahoo

File:Trend Micro.svgشرکت امنیتی ترندمیکرو - غول عرضه کننده سرویسها و محصولات امنیتی و شرکت دیجیتال ریور بزرگترین فروشنده آنلاین محصولات دیجیتالی ( لایسنس ) همکاری خود در زمینه توسعه فروش آنلاین را ادامه خواهند داد .
شرکت ترندمیکرو و دیجیتال ریور از سال 2001 همکاری نزدیکی با هم داشته و بخشی از فروش جهانی ترندمیکرو توسط شرکت دیجیتال ریور صورت می گیرد .

همچنین دیجیتال ریور بخشی از مشتریان و خدمات بیزینسی B2B را انجام خواهد داد .

بد نیست بدانید شرکت دورانتاش اولین ارائه دهنده معتبر محصولات دیجیتالی و لایسنس به صورت آنلاین براساس سرویسهای دیجیتال ریور در ایران است .

Digital River and Trend Micro Extend Global Online Commerce Contract


Durantash , Security is our Gift







واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش


اخبار مرتبط :

اخبار ترندمیکرو در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

نرم افزارهای معرفی شده در برخی وب سایتها چگونه باعث دردسر کاربر

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش


Durantash , Security is our Gift

امروز تقریبا همه وب سایتها و وبلاگهایی که در حوزه اخبار فناوری اطلاعات فعال هستند و یا حتی رسانه هایی که فقط یک بخش با عنوان فناوری اطلاعات داشته باشند هر از چندگاهی برنامه ها و نرم افزارهایی را معرفی کرده و لینک دانلود آن نرم افزارها و ابزارها را نیز در متن و انتهای همان خبر در دسترس خوانندگانشان قرار می دهند .

بی دقتی و عدم دارا بودن دانش و تخصص لازم برخی وب سایتها و وبلاگها که اقدام به معرفی نرم افزار می کنند ، به شکلهای مختلف می تواند خوانندگان و کاربران استفاده کننده از آن نرم افزارها را دچار مشکل ساخته و در مواردی باعث سرقت اطلاعات و حتی باعث بروز مشکلات غیر قابل جبرانی شود .

ولی چگونه معرفی و دانلود یک نرم افزار ، آنتی ویروس و یا ابزار ویروس یابی به ظاهر عادی می تواند برای کاربران مشکل ساز باشد و یا از لحاظ امنیتی تهدیدی برای کاربران باشد ؟

در این بخش سعی می کنیم مهمترین مواردی که باعث ایجاد مشکل برای خوانندگان این وب سایتها و استفاده کنندگان از نرم افزارهای معرفی شده می شوند را بیان کنیم و بیشتر تمرکزمان بر روی نرم افزارها و ابزارهای امنیتی است .

1- بخش عمده نرم افزارهای ضد ویروس و یا ابزارهای ویروس یابی ، ضد جاسوس افزار و یا تروجان یاب معرفی شده متعلق به شرکتهای ناشناخته و غیر معتبر است .

این نرم افزارها شاید در ظاهر توسط یک شرکت ارائه و پشتیبانی شوند ولی آن شرکت چندان معتبر نبوده و یا در بدترین حالت ممکن است شرکتی جعلی باشد .


2- بخشی از نرم افزارهای معرفی شده هم هستند که به طور کلی نرم افزارهای جعلی FAKE ، کرک و آلوده هستند .

( متاسفانه بسیار دیده شده که برخی وب سایتها و بلاگها جهت افزایش بازدید اقدام به انتشار فایلها و آنتی ویروسهای جعلی ، کرک و یا لایسنسهای - کدهای فعالسازی - غیر معتبر می کنند . )


3- بخشی از این نرم افزارها و ابزارها هم هستند که محصولات شرکتهای معتبر و شناخته شده هستند ، ولی لینک دانلودی که در دسترس کاربران قرار داده می شود ، منتهی به نرم افزارهای آلوده و جعلی است .


4- تعدادی از این نرم افزارها هم هستند که هم از شرکتهای معتبر هستند و هم فایلی که در دسترس کاربر قرار می دهند ممکن است فایل اصلی و معتبر باشد ، ولی در کنار آن یک فایل کرک جعلی و آلوده قرار داده می شود که دقیقآ همین فایل کاربر را با مشکل مواجه می کند .

عمومآ به کاربران گفته می شود هنگام استفاده از ابزارهای کرک و FAKE ، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنند و در این حالت کامپیوتر و موبایل به سادگی آلوده می شوند .

عموم آلودگی های ایجاد شده با این فایلها و ابزارها ، ویروسهایی ( تروجانها و روت کیتهایی ) هستند که حتی وقتی آنتی ویروس مجددآ فعال شود دیگر قابل شناسایی نبوده و باید عملیات پیچیده پاکسازی بر روی کامپیوتر و موبایل انجام شود .


5- تعدادی از نرم افزارهای معرفی شده هم درست است که محصول شرکتهای معتبر هستند ، ولی نسخه قدیمی بوده و  دیگر توسط آن شرکت ارائه و پشتیبانی نمی شوند و نباید دیگر از آنها استفاده شود .


6- ارائه ابزارها ، نرم افزارها و روشهای ویروس یابی بدون در نظر گرفتن استاندارهای مراکز پشتیبانی شرکتهای امنیتی .

برخی از وب سایتها هم سعی در راهنمایی کاربران مخصوصآ در بحث ویروس یابی و پاکسازی سیستم دارند ، ولی به دلیل اینکه با استاندارها و شرایط صحیح ویروس یابی و یا شرایط صحیح استفاده از نرم افزارها و ابزارها آشنایی ندارند ، بدتر باعث می شوند تا کاربران با مشکلات جدیدی مواجه شوند و یا عملیات نصب و یا ویروس یابی به درستی انجام نشود ، غافل از اینکه در این موارد کاربر فکر می کند کار به خوبی پیش رفته است .


و نکته تاسف بار اینکه حتی دیده شده از برخی رسانه های بسیار پر مخاطب مانند صدا و سیما هم وب سایتهای معرفی شده اند که به طور مشخص نرم افزارهای جعلی و FAKE منتشر کرده و یا نظرات افراد غیر متخصص به عنوان نظرات کارشناسان خبره منتشر شده است پس باید بیشتر دقت کنیم .

Durantash , Security is our Gift


   واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

( توزیع کننده سرویسها و محصولات امنیتی و کلـود در ایران )

                www.durantash.com

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .


ترندمیکرو برنده جایزه Eloqua's 2012 Markie

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش

File:Trend Micro.svg
Eloqua Logo

شرکت امنیتی ترندمیکرو موفق شد تا جایزه برتر Eloqua's 2012 Markie  را کسب کند .

این جایزه در ارتباط با ارتباطات با Eloqua AppCloud category اهدا می شود .

Eloqua's Markie مجموعه از افتخارات بهترین بازاریابان مدرن در جهان است .


جوایز در جشنواره سالانه Eloqua اهداء خواهد شد .

ایجاد برترین شیوه های فروش و بازایابی و پاسخگویی در سریع ترین زمان ممکن به مصرف کنندگان و ایجاد اتصالات سریع حتی در پروژه های بسیار بزرگ باعث شده تا ترندمیکرو موفق به دریافت این جایزه شود .


About Trend Micro
Trend Micro Incorporated (TYO: 4704;TSE: 4704), the global cloud security leader, creates a world safe for exchanging digital information with its Internet content security and threat management solutions for businesses and consumers.  A pioneer in server security with over 20 years' experience, we deliver top-ranked client, server and cloud-based security that fits our customers' and partners' needs, stops new threats faster, and protects data in physical, virtualized and cloud environments. Powered by the industry-leading Trend Micro Smart Protection Network cloud computing security infrastructure, our products and services stop threats where they emerge – from the Internet. They are supported by 1,000+ threat intelligence experts around the globe.
Additional information about Trend Micro Incorporated and the products and services are available at Trend Micro.com. This Trend Micro news release and other announcements are available at http://newsroom.trendmicro.com/ . Or follow our news on Twitter at @TrendMicro.
SOURCE Trend Micro Incorporated


About Eloqua
Eloqua (NASDAQ: ELOQ) is the marketing system of record for modern marketers. The company’s cloud software, professional services and education programs provide marketers with the technology and expertise needed to help marketing drive revenue. More than 100,000 global users from companies both large and small, rely on the marketing automation power of Eloqua to improve demand generation and lead management while driving more qualified leads. Eloqua’s customers include AON, Dow Jones, ADP, Fidelity, Polycom, and National Instruments. The company is headquartered in Vienna, Virginia. For more information, visit www.eloqua.com, subscribe to the It’s All About Revenue blog .



Trend Micro Recognized with Eloqua's 2012 Markie Award


Durantash , Security is our Gift

واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

( تنها توزیع کننده معتبر محصولات شرکت ترندمیکرو در ایران )



اخبار مرتبط :

اخبار ترندمیکرو در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

دور زدن مجوزهای امنیتی اندروید توسط ویروسها

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش



File:Trend Micro.svg



Trend Micro Mobile Security
مجوزها در قابلی با عنوان AndroidManiflest.XML ذخیره می شوند که شامل اطلاعات دیگری مانند عملکرد دوربین ، داده های مکانی GPS ، بلوتوث و توابع تلفن ، مشخصات اتصالات MMS و SMS است .

وقتی یک برنامه می خواهد نصب شود از کاربر می پرسد که نصب شود و یا خیر و اگر کاربر اجازه دهد ان برنامه برای مدتی طولانی به مجوزهای API دسترسی خواهد داشت .

این فقط بخشی از ماجراست که توسعه دهندگان سوء استفاده کرده و برنامه های مورد نظرشان را بر روی گوشی ها و تبلتهای اندرویدی کاربران نصب می کنند .

مورد دیگر سوء استفاده از مرورگرها جهت سرقت و اپلود اطلاعات است .
لطفآ جهت مطالعه خبر کامل به لینک زیر مراجعه نمائید .



استفاده از نرم افزارهای امنیتی معتبر که امروزه علاوه بر قابلیت آنتی ویروس ، قابلیتهای رهگیری ، کنترل از راه دور ، ضد سرقت هم دارند بر روی گوشی های موبایل و تبلتها می تواند حداقل کاری باشد که کاربران انجام دهند .


Durantash , Security is our Gift







واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش


اخبار مرتبط :

اخبار تهدیدات و ویروسها در دیسنا

اخبار ترندمیکرو در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

اینفوگراف : تامین امنیت زیر ساختهای مجازی

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش

File:Trend Micro.svg

مجازی سازی و گزار به محیطهای ابری چالشهای روبروی سازمانها و شرکتها هستند و به همین دلیل ما نیاز به ابزارهای خاص جهت تامین امنیت این محیطها به بهترین شکل هستیم .

موسسه IDG پژوهشی را درباره نظر متخصصان فناوری اطلاعات در این باره انجام داده است که شما را دعوت می کنیم آن را هم به صورت اینفوگراف و هم به صورت فایل گزارش ( PDF ) مشاهده نمائید .




لطفآ بر روی عکس کلیک نمائید .



Securing Your Virtual Infrastructure [Infographic]

Durantash , Security is our Gift







واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

اخبار مرتبط :

اخبار ترندمیکرو در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .




منتشر شد : Release 8.0.2.43 آنتی ویروسهای Webroot Secure Anywhe

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش



شرکت امنیتی وب روت - بزرگترین شرکت خصوصی آمریکایی عرضه کننده ضد ویروس - آنتی ویروسهای خود را به نسخه 8.0.2.43 ارتقاء داد .

این بروزرسانی به صورت خودکار بر روی نرم افزار نصب می شود .


محصولات آنتی ویروس وب روت با گارانتی و پشتیبانی فنی شرکت دورانتاش در ایران ارائه می شوند .

SecureAnywhere Product Release Notes




Durantash , Security is our Gift


واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

( تنها توزیع کننده معتبر محصولات شرکت وب روت در ایران )


اخبار مرتبط :

 اخبار وب روت در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .




Version 8.0.2.43 (Released November 10th, 2012)
Improved
  • Compatibility with WildTangent games
  • Firewall functionality on Windows 8
  • Handling of registry keys during malware cleanup
  • Program update process
Added
  • Enhanced license check functionality
Fixed
  • A stray crash related to Backup & Sync feature
  • Pre-install proxy support
  • Minor bug fixes for user interface













تکنولوژی Virtual Patching راه حل چالشهای وصله در سازمانها

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش

File:Trend Micro.svgکمپانی امنیتی ترندمیکرو یکی از پیشرو ترین شرکتهای ارائه دهنده راهکارها و سرویسهای امنیتی است .

این شرکت در ارائه و استفاده از برترین تکنولوژی های امنیتی همواره پیشرو بوده و پیشرفتهای این شرکت در کنار شرکای فنی و تجاری این شرکت به خوبی ثابت می کند که ترندمیکرو تاکنون به خوبی در رسیدن به اهدافش که همان ارائه برترین خدمات به مشتریانش است ، عمل کرده است .یکی از تکنولوژی هایی که ترندمیکرو جهت حفاظت از کاربرانش و مخصوصآ کاربران شرکتی و سازمانی استفاده می کند ، تکنولوژی پتچ مجازی ( Virtual Paching ) است .


در این بخش مقاله ای را مطالعه خواهید کرد که درباره چالشهای امنیتی وصله ها در سازمانها است .



PDF : Virtual Patching


Durantash , Security is our Gift







واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش


( برترین ارائه دهنده سرویسها و محصولات امنیتی و کلـود )


اخبار مرتبط :

اخبار ترندمیکرو در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .



انتصابات جدید مدیران سایمنتک توسط استیو بنت .

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش

Symantec

بعد از برکناری آقای سالم ( مدیر عامل پیشین )  و به دست گرفتن سکان هدایت توسط آقای استیو بنت رئیس هئیت مدیره این کمپانی بین المللی ، آقای Rowan Trollope هم برکنار شد .

هنوز خبر جدیدی که نشان دهد ایشان به طور کلی از سایمنتک اخراج شده و یا قرار است در بخش جدیدی مسغول به فعالیت شود منتشر نشده است .



آقای بنت ماه گذشته نیز مدیر فروش جهانی محصولات ذخیره سازی را نیز از کار برکنار کرده و خود مدیریت مستقیم آن بخش را بر عهده گرفت .

آقای بنت تعهد کرده است سهام این کمپانی بین المللی را مجددآ به یکی از با ارزشترین سهام در بورس نیویورک خواهد رساند .

شاید از نگاه برخی این تغییرات نشان دهنده ضعیف شدن شرکت سایمنتک باشد ، باید گفت شرکت سایمنتک یک کمپانی بین المللی و بسیار معتبر است و از طرفی انتظار سهامداران این شرکت بسیار بالاست و از طرفی بزرگترین غولهای فناوری با این شرکت همکاری دارند و مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش این شرکت که خود از غولهای فناوری اطلاعات است ، می باشد .

حتی در زمان مدیر عامل قبلی نیز این شرکت مانند گذشته به رشد و پیشرفت خود و ارائه برترین خدمات و محصولات به مشتریانش ادامه داده ولی انتظارات از این شرکت هم در بخش درآمدزایی و هم در بخش نوآوری ها بسیار بیش از این حرفهاست .

Durantash , Security is our Gift





واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش


اخبار مرتبط :

اخبار سایمنتک در دیسنا


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .