امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

دورانتاش معرفی کرد : آنتی ویروسهای 2017 ترندمیکرو


دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

http://www.trendmicro.co.nz/cloud-content/au/images/home/2017/new_range_banner_2017.jpg


به گزارش دیسنا به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، این شرکت نسخه های 2017 آنتی ویروسهای خانگی شرکت ترندمیکرو را معرفی نمود .

شرکت ترندمیکرو که در برخی کشورها با نام پی سی سیلین نیز شناخته می شود ، از پیشروترین و معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس در دنیا می باشد .

http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg


ترندمیکرو حدود 5300 کارمند دارد که حدود 1200 نفر از این افراد متخصصین امنیتی هستند که در 12 آزمایشگاه این شرکت بین المللی در اقصاء نقاط جهان مشغول به فعالیت هستند .

مدیرعامل این غول امنیتی خانم اوا چن ( Eva Chen ) می باشد که زنان قدرتمند حوزه فناوری می باشد .

اوا چن به مناسبت ارائه نسخه های 2017 آنتی ویروسهای ترندمیکرو گفت :



مجرمان سایبری در همه جا منتظر و تماشاگر قربانیان هستند و به سادگی رد پای دیجیتالی خود را پاک میکنند .

امروز میتوان با فشار یک دکمه وارد دنیای اینترنت شد و در این فضا به سادگی مورد هجوم باج افزارها و ویروسهای مختلف قرار میگیریم .

به نظر ما بهترین دفاع حمله خوب است و نرم افزارهای امنیتی ما تضمین میکند که کاربران بدون نگرانی و استرس از سرقت هویت و از دادن پول و یا اطلاعات خصوصی ، میتوانند در امنیت کامل در فضای مجازی و اینترنتی حضور داشته باشند 
.


ترندمیکرو در بخش خانگی و دفاتر شرکتهای خانگی محصولات متنوعی دارد که میتوان به آنتی ویروس + ، اینترنت سکیوریتی ترندمیکرو ، ترندمیکرو ماگزیمم سکیوریتی ( مالتی دیوایس ) ، مدیریت پسورد ترندمیکرو ( DirectPass ) ، فضای ذخیره سازی ابری ترندمیکرو ( Safesync ) ، آنتی ویروس موبایل و تبلت ترندمیکرو ( Mobile Security ) اشاره نمود .

از جمله ویژگی های جدید نسخه های 2017 آنتی ویروسهای خانگی ترندمیکرو میتوان به موارد زیر اشاره نمود .

- لایه حفاظتی جدید برای شناسایی و مقابله با باج افزارها 

- بهینه سازی شناسایی باج افزارهای موبایل در نسخه آنتی ویروس موبایل

- کمک به امنیت بیشتر در برابر سرقت اطلاعات هویت مخصوصآ در مسنجرهایی مانند واتس آپ و لاین

- شناسایی آسیب پذیری های امنیتی در دیوایسهای اندرویدی

- قفل کردن برنامه ها در اندروید

- مسدود کردن تبلیغات برنامه هایی نصب شده روی اپل iOS که اقدام به جمع آوری اطلاعات کاربر میکنند .


- گشت و گذار خصوصی در اینترنت بر روی گوشی های اپل iOS بدون ثبت سابقه در iOS

ترندمیکرو از جمله شرکتهایی است که با اکثر غولهای فناوری مانند Cisco - IBM - Siemens - VMware - Amazon - Microsoft - HP - DELL - EMC و RSA و شرکتهای دیگر ، همکاری نزدیکی دارد و یکی از شرکای استراتژیک این شرکتها محسوب می شود .


همچنین ترندمیکرو صاحبیکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شبکه های هوشمند حفاظتی کلود با نام Smart Protection Network می باشد که باعث شده با سرعت بسیار زیادی تهدیدات سایبری را شناسایی کند .

در حوزه شبکه ترندمیکرو محصولات بسیار متنوعی دارد که از جمله آنها میتوان به آنتی ویروسهای WFBS - OfficeScan - Enterprise Security و Deep Security اشاره نمود که بخش زیادی از بازار آنتی ویروسهای تحت شبکه را در اختیار خود دارند .

محصولات اصلی و معتبر شرکت ترندمیکرو که شامل سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود می شود از سال 1388 در ایران تحت گارانتی و پشتیبانی فنی شرکت دورانتاش ارائه می شوند و هم اکنون هزاران کاربر معتبر و اصیل ایرانی از خدمات این شرکت استفاده میکنند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت دورانتاش به نشانی www.ddn.ir تماس بگیرید .

جهت خرید آنتی ویروسهای خانگی و شبکه ای کافیست به لینک www.ddn.ir/homeوارد شوید .



اخبار مرتبط :

اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

هجوم باج افزارها : cuteRansomware ، Alfa , CTB Faker و Ranscam


http://documents.trendmicro.com/images/TEx/articles/ransomware-alert.jpg


دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس
در هفته های اخیر خانواده های جدیدی از ویروسهای باج افزار شناسایی شده است که نشان میدهد سرعت ظهور باج افزارها سرعت بیشتری به خود گرفته .


بهتر است بدانید هر خانواده از باج افزارها گاهی شامل چندین هزار نسخه باج افزار می شود که هر کدام به شکل جداگانه کاربران را هدف قرار میدهند .

cuteRansomware

به گزارش دیسنا به نقل از کمپانی امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) ، خانواده جدیدی از باج افزارها با نام cuteRansomware شناسایی شده است  . ( این باج افزار توسط آنتی ویروسهای ترندمیکرو با نام Ransom_CRYPCUTE.A شناسایی می شود . )

محققین شرکت امنیتی ترندمیکرو  کد منبع این باج افزار را در my-Little-Ransomware GitHub شناسایی کردند .


باج افزار cuteRansomware  با استفاده از سرویس Google DOC اقدام به انتقال اطلاعات قربانی و کلیدهای رمزنگاری میکند تا از شناسایی محصولات امنیتی و ضد ویروسها تا حد ممکن در امان باشد .

بررسی های ترندمیکرو نشان میدهد این باج افزار قابلیت استفاده از دیگر پلتفرمهای ابری بجزء گوگل را نیز دارد .

cuteRansomware یک مهاجم بسیار خطرناک و حاد است که با استفاده از تکنیکهای پیشرفته تلاش میکند تا پنهان بماند و با استفاده از سرویسهای ابری برای توسعه و گسترش خود و دیگر بدافزارها استفاده کند و اطلاعات و تبادلات را در پروتکلهای SSL رد و بلد و پنهان و به صورتی غیر قابل شناسایی میکند .

- Alfa Ransomware (detected by Trend Micro as Ransom_ALFA.A)

خانواده باج افزار بعدی Alfa Ransomware می باشد .

بررسی های شرکت امنیتی ترندمیکرو نشان میدهد باج افزار آلفا توسط همان گروهی که باج افزار Cerber را ارائه نموده ، توسعه یافته است .

باج افزار آلفا تمام درایوهای محلی را برای شناسایی فایلها و عفونی کردن آنها جستجو میکند .

بررسی ها نشان میدهد باج افزار آلفا حدود 142 نوع فایل را هدف قرار داده و رمزگذاری میکند .

- CTB Faker (detected by Trend Micro as Ransom_ZIPTB.A)

چه کسی میگوید همه باج افزارها پیچیده هستند ؟

ویروس CTB Faker وانمود میکند که یک باج افزار CTB Ransomware است .

این ویروس فایلها را درون یک پوشه منتقل کرده و آن را به صورت زیپ حفاظت شده با پسورد میگذارد و سپس بابت پسورد از قربانی طلب باج میکند .

- Ranscam

Ranscam یک ویروس با تکنولوژی پایین ولی بسیار مخرب است .

ویروس Ranscam کاربر و قربانی را تهدید میکند که در صورت عدم پرداخت باج ، فایلهایش پاک می شود .

این ویروس به جای رمزگذاری و قفل کرن فایلهای کاربران ، فقط با ترساندن کاربر که به باج افزار آلوده شدن ، از کاربران باج میگیرد و بیشتر شبیه کلاهبرداری باج افزاری است .

در بالا درباره 4 خانواده از باج افزارها صحبت کردیم کهبه طور گسترده منتشر شده اند .

برای در امان ماندن تا حد ممکن از این تهدیدات باید از بازکرن ایمیلهای ناشناس و لینکهای قرارداده شده در آنا خودداری کنیم .

همچنین مسائل امنیتی مانند بروزرسانی مرتب سیستم عامل ، مرورگرهای اینترنتی و دیگر نرم افزارها و استفاده از یک محصول ضد ویروس معتبر را جدی بگیریم .

نباید فراموش کنیم که تهیه نسخه پشتیبانی از اطلاعات دارای اهمیت بسیار زیادی است . 


Trend Micro offers different solutions to protect enterprises, small businesses, and home users to help minimize the risk of getting affected by ransomware such as cuteRansomware, Alfa, CTB Faker, and Ranscam.

Enterprises can benefit from a multi-layered, step-by-step approach in order to best mitigate the risks brought by these threats. Email and web gateway solutions such as Trend Micro™ Deep Discovery™ Email Inspector and InterScan™ Web Security prevents ransomware from ever reaching end users. At the endpoint level, Trend Micro Smart Protection Suites deliver several capabilities like behavior monitoring and application control, and vulnerability shielding that minimize the impact of this threat. Trend Micro Deep Discovery Inspector detects and blocks ransomware on networks, while Trend Micro Deep Security™ stops ransomware from reaching enterprise servers–whether physical, virtual or in the cloud.

For small businesses, Trend Micro Worry-Free Services Advanced offers cloud-based email gateway security through Hosted Email Security. Its endpoint protection also delivers several capabilities such as behavior monitoring and real-time web reputation in order detect and block ransomware.

For home users, Trend Micro Security 10 provides robust protection against ransomware, by blocking malicious websites, emails, and files associated with this threat.

Users can likewise take advantage of our free tools such as the Trend Micro Lock Screen Ransomware Tool, which is designed to detect and remove screen-locker ransomware; as well as Trend Micro Crypto-Ransomware File Decryptor Tool, which can decrypt certain variants of crypto-ransomware without paying the ransom or the use of the decryption key.


Ransomware Alert: cuteRansomware, Alfa Ransomware, CTB Faker, and Ranscam
اخبار مرتبط :

اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


خلاصه اخبار امنیت هفته گذشته ( 11 شهریور 95 )


دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس



در این یادداشت به طور خلاصه به رویدادهای امنیت سایبری که در هفته گذشته روی داده میپردازیم .

1- توزیع نسخه جدیدی از باج افزار Cerber Ransomware به وسیله Malvertising

Cerber  به بدترین و البته محبوب ترین خانواده باج افزارها در سال 2016 تبدیل شده است .

این باج افزار طیف وسیعی از تاکتیکهایی از جمله اعمال نفوذ به پلت فرمهای کلود ، اسکریپتهای ویندوز و رفتارهای غیر باج افزاری مانند حملات DDOS .

یکی از دلایل محبوبیت این باج افزار ، عرضه و فروش آن به صورت سرویس می باشد .

2- موج باج افزارها در فصل اول سال 2016

گزارشی که به تازگی توسط کمپانی امنیتی ترندمیکرو منتشر شده نشان میدهد که باج افزار اصلی ترین تهدیدات و مشکل فضای سایبری در فصل اول سال 2016 بوده اند که بسیاری از شرکتها و سازمانها را تحت تاثیر قرار داده اند .

3- دانلود فایلهای DLL رمز شده به وسیله باج افزار Locky 

خانواده باج افزار Locky یکی از برجسته ترین تهدیدات و باج افزارهای پدید آماده بوده اند .

این باج افزار عمدتآ در منابع زیر زمینی برزیل فروخته می شود و از آسیب پذیری های مختلف حداکثر استفاده را میکند .

این باج افزار در طول زمان از تاکنیکهای مختلفی مانند ماکرو ها ، VBScript ، فایلهای WSF و در حال حاضر فایلهای DLL شناخته شده ، خود را گسترش میدهد .

ترندمیکرو به تازگی نسخه جدیدی از باج افزار Locky را شناسایی کرده که هر چند از تاکتیکهای قدیمی برای حمله به کاربران استفاده میکند ، ولی تغییرانی فنی کلیدی داشته است .

4- اپل برای برطرف کردن 3 آسیب پذیری امنیتی ، آپدیت ارائه داد .

چندی پیش یک فعال حقوق بشری در کشور امارات لینکی دریافت کرد که میتوانست با آلوده کردن گوشی اپل ، اطلاعات قربانی را سرقت کند .

همین موضوع باعث شناسایی چند آسیب پذیری در محصولات شرکت اپل شد که این شرکت به سرعت این نقص های امنیتی را به وسیله ارائه یک آپدیت ( پتچ ) آپدیت و بروزرسانی نمود .

5- هک شدن اطلاعات ( پسوردهای )  68 میلیون کاربر شرکت دراپ باکس ( Dropbox )

هفته گذشته اطلاعاتی بر روی اینترنت منتشر شد که نشان میداد اطلاعات 68 میلیون کاربر سرویس دراپ باکس در طول سال 2012 سرقت شده است .

این شرکت به کاربران خود توصیه کرد ضمن رعایت موارد امنیتی ، پسوردهای خود را تغییر دهند و از سرویس تائید هویت 2 مرحله ای استفاده کنند .

6 - اف بی آی ( FBI ) در حال بررسی حمله به شبکه انتخاباتی آمریکا

پلیس فدرال آمریکا ( FBI ) به کلیه مسئولین انتخاباتی آمریکا هشدار داد مراقب حملات سایبری باشند .

این هشدار پس از آن صادر شد که شواهدی پیدا شد که به سیستم انتخاباتی آمریکا حمله شده است .

7- حمله سایبری به دستگاه های پزشکی 

8- سرقت اطلاعات 200 هزار رای دهنده ایالت ایلینویز 

مقامات دولتی ایالت ایلینویز هشدار دادند در طی حملات سایبری که حدود 1 ماه طول کشیده ، اطلاعات حدود 200 هزار رای دهنده سرقت شده است .

9- همکاری هندوستان و انگلستان در زمینه امنیت سایبری

هفته گذشته شاهد عقد تفاهم نامه بین سازمان امنیت سایبری ملی هند و انگلستان بودیم .

طبق این توافق نامه کشورهای هند و انگلیس در زمینه تبادل تجربیات و دانش ، شناسایی و تشخیص و مقابله با حملات سایبری و پیشگیری از وقوع حوادث امنیتی ، با یکدیگر همکاری خواهند نمود .

10- گسترش برنامه های امنیت سایبری دانشگاه وبستر با هدف جلوگیری از فرار مغزها

کارشناسان فناوری در حال خروج از ارتش هستند تا در شرکتهای خصوصی فرصتهای سودآور زیادی را به دست آورند .

طبق برخی برآوردها تا سال 2019 ، شرکتهای خصوصی به بیش از 2 میلیون کارشناس امنیت سایبری نیاز دارند و این فرصت شغلی بسیار مناسبی برای متخصصین این حوزه است .

لینک منبع خبر

اخبار مرتبط :

اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


تلاش دوباره کسپرسکی برای فریب دادن کاربران


دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس
http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg

ادامه دروغگویی شرکت روسی کسپرسکی نشان دهنده چیست ؟

به گزارش دیسنا ( خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها ) ، در طول این سالها ، شرکت روسی کسپرسکی تلاش کرده با هر روش و ترفندی نسبت به بازاریابی ، تبلیغ و فروش محصولاتش اقدام و رقبایش را به شدت تخریب کند .

از دروغگویی و فریب کاربران ، مدیران شبکه و نمایندگانش گرفته تا کلاهبرداری و شایعه پراکنی بر علیه شرکتهای معتبر و پیشرو آنتی ویروس و حمایت از توزیع محصولات جعلی و تقلبی ( Fake AV ) در بازار آنتی ویروس ایران و حتی سوء استفاده از نام ، لوگو و اعتبار مدیران و نمایندگان سابقش و شرکتهای بزرگ فناوری  . بخشی از سوابق این شرکت روسی است .

لابی با برخی رسانه ها بر علیه شرکت دورانتاش تا نه تنها اخبار و گزارشات و آگهی های این شرکت معتبر توزیع کننده نرم افزارهای آنتی ویروس را منتشر نکنند ، بلکه دست به انتشار مطالب دستکاری شده و اشتباه بزنند ،  بخش دیگری از فعالیتهای ناسالم و غیر اخلاقی این شرکت روسی است .
وبلاگ تخصصی دیسنا تلاش کرده تا با انتشار برخی از موارد فوق نسبت به آگاهی رسانی و اطلاع رسانی به کاربران ایرانی و فارسی زبان اقدام کند تا فریب فعالیتهای نادرست این شرکت روسی و شرکای تجاری ، تبلیغاتی و رسانه ای را نخورند.

در ادامه روند فعالیتهای ناسالم این شرکت روسی مجددآ شاهد دروغگویی دوباره این شرکت روسی هستیم .

چند هفته ای است که کسپرسکی اکانتی در وب سایت Hakerone باز کرده و از کاربران درخواست دارد تا نقص های ضد ویروسهای این شرکت را گزارش داده .
مسئله اینجاست که کسپرسکی در صفحه ای که به این شرکت اختصاص داده شده ،ادعا کرده بزرگترین شرکت خصوصی تولید کننده آنتی ویروس در دنیاست !!!!
Kaspersky Lab is the world’s largest privately held vendor of Internet security solutions for businesses and consumers. "

* وب سایت Haker One در صفحه فیس بوک خود در کامنتی تائید کرده که اختیار کامل صفحه هر شرکت ، بر عهده همان شرکت می باشد .


2 نکته وجود دارد :

1- شرکت خصوصی ( Private ) کسپرسکی چطور میزان فروش دیگر شرکتهای خصوصی ( Private Company ) آنتی ویروس را دارد که ادعا کرده ، بزرگترین شرکت است ؟

شرکتهای Webroot ,, Avira , Avast , BullGuard , Bidefender , Comodo , Panda , Sophos , ESET شرکتهای آنتی ویروس خصوصی هستند . 

و شرکتهای ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) - مکافی ( اینتل سکیوریتی ) - سیمنتک ( سایمنتک ) و اف-سکیور  شرکتهای سهامی عام هستند .

2- بر فرض محال که کسپرسکی به اطلاعات فروش دیگر شرکتهای خصوصی تولیدکننده آنتی ویروس دسترسی دارد .

حال این سوال مطرح می شود که از کجا معلوم کسپرسکی در مورد میزان فروش خودش راست میگوید ؟

مخصوصآ که کاسپرسکی بارها سابقه دروغگویی و ارائه اطلاعات نادرست دارد .

آقای گراهام کلولی از متخصصین خبره امنیتی و نویسنده یکی از وبلاگهای حوزه امنیت سایبری در یکی از یادداشتهای خود عنوان کرده بود که کسپرسکی بیش از آنکه یک شرکت امنیتی باشد ، یک شرکت خبری و تبلیغاتی است و برای اینکه همواره خبری از این شرکت در رسانه ها باشد ، دست به هر کاری میزند و حتی حاضر به خودزنی است .

در پیش گرفتن این رفتار و سیاستها توسط کسپرسکی بجزء اینکه نشان میدهد این شرکت قابل اعتماد و معتبر نیست ، نشان میدهد این شرکت مشکلات جدی در فروش محصولاتش و رقابت با دیگر شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس مخصوصآ شرکتهای مطرح و بزرگ امنیتی دارد .

دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


امنیت استارت‌آپ‌تان را جدی بگیرید!

امنیت استارت‌آپ‌تان را جدی بگیرید!


بی‌شک پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ و برداشته‌شدن تحریم‌ها، فرصت‌های جدیدی برای فعالان اقتصادی کشور فراهم می‌‌شود و میزان روابط بین‌المللی ایران و به‌تبع آن روابط سایبری و همبستگی سیاسی و اقتصادی با کشورهای جهان افزایش می‌یابد و مسئله تأمین امنیت سایبری برای کسب‌وکارها به‌دلیل همین روابط گسترده، بیش از پیش اهمیت می‌یابد و درصورتی ‌که بخش خصوصی در تأمین امنیت شبکه‌های مجازی ناموفق عمل کند و نتواند اطمینان کشورهای دیگر را جلب کند، عملا برداشته شدن تحریم‌ها در راستای گسترش روابط اقتصادی بین‌المللی، حاصلی نخواهد داشت. مرور حملات سایبری گزارش‌شده در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ و ادامه این روند در سال جاری میلادی، ضرورت به‌کارگیری روش‌های موثر در جهت ارتقای امنیت سایبری را بیش از پیش به ما یادآور می‌شود. کسب‌و‌کارهای زیادی از جمله Sony Pictures، JP Morgan  و Los Vegas Sands در سال‌های اخیر مورد حمله هکرها قرار گرفته‌اند و به‌دلیل این حملات رقمی حدود ۴۰۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ به اقتصاد جهان ضربه وارد شده است. در این همایش امیر صفری‌فروشانی، کارشناس حوزه مسائل امنیتی، با ۱۸ سال سابقه درباره مباحث امنیتی رایانه‌ها و آنتی‌ویروس‌ها به سخنرانی می‌پردازد. صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار «شنبه»، گفت: «از آنجاکه اهم فعالیت‌های کاری استارت‌آپ‌ها در دنیای مجازی تعریف شده، آسیب‌پذیری آن‌ها از این ناحیه نیز بیشتر است؛ بنابراین دانستن مفاهیم امنیت در حوزه سایبری برای انجام اقدامات پیشگیرانه از مهم‌ترین مسائلی است که افراد دارای کسب‌وکار الکترونیک باید آن را دارا باشند. طبق گزارش اخیر اداره اطلاعات امنیت ملی آمریکا، این حملات در سال‌های آینده زیرساخت کلی کشورها را هدف قرار نمی‌دهد، بلکه این تهدیدات از منابع مختلف، با تنوع رو به رشد و با شدت کم تا متوسط، پیش‌بینی می‌شود که علیه اهداف بخش‌های خصوصی صورت گیرد. طبق این گزارش حمله به زیرساخت اصلی کشورها از اهداف هکرها نیست، زیرا این ساختارها سیستم‌های پیچیده‌ای دارند و همواره تأمین امنیت آن‌ها مورد توجه بوده است. در واقع اهداف بی‌دفاع که در کسب‌وکارهای معمولی مشغول هستند، در آینده بیشتر مورد توجه هکرهای باهوش خواهند بود؛ زیرا مسئله امنیت، عموما برای این کسب‌وکارها اولویت بالایی ندارد و نفوذ به این سیستم‌ها برای هکرها ساده‌تر است. از سوی دیگر به‌دلیل به‌کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته از جمله سیستم‌های محاسبات ابری که به‌سبب به‌صرفه بودن از لحاظ هزینه روزبه‌روز در حال گسترش هستند، شرکت‌ها با مسائل امنیتی بسیار پیچیده‌ای روبه‌رو هستند.» این نشست در روز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه و در فرهنگسرای فناوری اطلاعات تهران برگزار می‌شود.

سیمنتک و ترندمیکرو بزرگترین شرکای امنیتی سرویس دهندگان کلود


دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس
Symantechttp://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg

وب سایت cloudtango.org متعلق به مجموعه Tango اقدام به معرفی 50 شرکت برتر ارائه دهنده سرویسهای ابری ( کلود ) را نموده است .

لیست 50 شرکت برتر فروشنده سرویسهای ابری ( کلود ) را میتوانید در این لینکمشاهده نمائید .
بررسی بخش شرکای شرکتهای نام برده شده در این لیست نشان میدهد بیشتر این شرکتها در بخش امنیت با 2 غول امنیتی سیمنتک ( Symantec ) و ترندمیکرو ( Trend Micro ) همکاری دارند .

شرکتهایی که قصد دارند در بخش امنیت سایبری از محصولات معتبر و اصلی شرکتهای ترندمیکرو و سیمنتک استفاده نمایند کافیست با شرکت دورانتاش به نشانی www.ddn.ir تماس بگیرند .
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران