امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

بانک ICIC هم آنتی ویروس های Trend Micro را به مشتریانش پیشنهاد میدهد.


به گزارش دیسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، موسسه مالی و بانکی ICICI هم آنتی ویروس های Trend Micro را توصیه میکند.

شرکت امنیتی ترندمیکرو که در برخی کشورها از جمله چین، ایران و استرالیا با نام پی سی سیلین نیز شناخته می شود از پیشروترین و بزرگترین شرکتهای آنتی ویروس در دنیاست که محصولاتش از سال 1388 توسط شرکت دورانتاش به صورت معتبر و اورجینال ارائه می شود.

بسیاری از غولهای فناوری از جمله HP , Cisco , IBM , RSA , DELL , Vmware , Amazon و Facebook از جمله مشتریان و شرکای استراتژیک ترندمیکرو هستند.

ترندمیکرو ( Trend Micro ) طیف متنوعی از محصولات آنتی ویروس از خانگی ، شبکه ، سرور و دیتاسنترهای فیزیکی ، مجازی و کلود را ارائه میدهد.

شرکت دورانتاش
واحد آموزش و اطلاع رسانی
www.ddn.ir


اخبار مرتبط :
اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


کمپانی ترندمیکرو مجددآ جایزه شرکای جهانی Vmware را دریافت کرد.


به گزارش دیسنا به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، کمپانی امنیتی ترندمیکرو که در برخی کشورها با نام پی سی سیلین نیز شناخته می شود ، برای دومین سال متمادی برنده جایزه نوآوری شرکای جهانی کمپانی VMware شد .

شرکتهای Trend Micro و VMware سالهاست که به عنوان شرکای استراتژیک همکاری بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و ترندمیکرو در همه همایشها و کنفرانسهای VMworld و WMForum به عنوان شریک امنیتی VMware حضور ویژه و خاصی در کنار VMware داشته است .



منبع : 

Trend Micro Wins VMware 2017 Global Partner Award


اخبار مرتبط :
اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

پارلمان اروپا : آنتی ویروس های کسپرسکی بدافزار هستند.

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها


http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg

به گزارش دیسنا، پارلمان اروپا با اکثریت آراء اعلام کرد آنتی ویروس ها و محصولات کسپرسکی نرم افزارهای مخرب بوده و استفاده از محصولات این شرکت روسی را بر روی سیستمهای دولتی و دارای اطلاعات حساس ممنوع اعلام کرد.

پیش از پارلمان اروپا، دولتهای چین ، آمریکا، انگلستان، لیتوانی و هلند ، ممنوعیت هایی را برای خرید و استفاده از آنتی ویروس های کسپرسکی اعمال کرده بودند.

در اولین واکنش به ممنوعیت های وضع شده توسط پارلمان اروپا برای شرکت روسی کسپرسکی، این شرکت ضمن رد اتهامات جاسوسی ، اعلام کرد از پروژه No More Ransom که برای مبارزه با باج افزارها راه اندازی شد، خارج شده و همکاری با پلیس اروپا ( Europol ) را متوقف میکند.

در ادامه یوجین کسپرسکی مدیرعامل کسپرسکی ادعا کرد که کسپرسکی حدود 20 سال از مشتریان اروپایی خود حفاظت کرده و ممنوعیت های وضع شده باعث می شود تا فضای مجازی در این اتحادیه ناامن شود.



دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

ویدیوهایی درباره نصب و آپدیت جدیدترین نسخه آنتی ویروس های تحت شبکه WFBS





















چگونه مشتری کسپرسکی میشوید؟

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها


http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg

همیشه این سوال مطرح است که چه اشخاص و شرکتهایی از آنتی ویروس های شرکت روسی کسپرسکی استفاده میکنند ؟ و یا بهتر است بگوییم چرا برخی کاربران و شرکتها ، آنتی ویروس های کسپرسکی را انتخاب و خریداری میکنند؟

در این یادداشت به طور خلاصه به برخی از دلایل انتخاب و خرید آنتی ویروس هایی مانند کسپرسکی توسط طیفی از کاربران و شرکتهای ایرانی، اشاره خواهیم کرد.

1- نا آشنا با شرکتهای معتبر و پیشرو آنتی ویروس

طی 10 سال اخیر شرکت روسی کسپرسکی تلاش کرده تا به روشهای مختلف مانع انتشار اخبار ، گزارشات و آگهی های شرکتهای پیشرو و مطرح آنتی ویروسی شود که اکثرآ محصولاتشان در ایران توسط شرکت دورانتاش ارائه میشوند.

روش دیگر کسپرسکی برای فریب خریداران آنتی ویروس ، شایعه پراکنی و دروغگویی درباره دیگر شرکتهای تولیدکننده و توزیع کننده آنتی ویروس، مخصوصآ شرکتهای پیشرو و مطرح است.

در کنار این موارد ای شرکت روسی تلاش میکند تا از خود یک شرکت بزرگ و معتبر و پیشرو نمایش بدهد. در حالی که اینچنین نیست.

2- فریب خورده کمپین های تبلیغاتی و رسانه ای کسپرسکی

شرکت روسی کسپرسکی صدها کمپین خبری و تبلیغاتی با محتوی نادرست و فریبکارانه اجرا کرده که در فریب دادن خریداران آنتی ویروس مخصوصآ خریداران ایرانی نقش بسزایی داشته.

کمپین های خبری با موضوعات ویروس های استاکس نت ، فلیم ، مینی فلیم ،دوکو ، گاوس ، دوکو2 و دیگر تهدیدات سایبری که تقریبآ همگی اولین بار توسط شرکتهای دیگر آنتی ویروس شناسایی شده اند از جمله این موارد است.

3- رشوه و لابی و زد و بند

از دیگر روشهای فروش آنتی ویروس توسط کسپرسکی میتوان به لابی و زد و بند با برخی مسئولین خرید، تدارکات و مدیران فناوری شرکتها و سازمانها اشاره کرد.

سوء استفاده از نا آگاهی مدیران فناوری و امنیت سایبری از دیگر روشهای فروش آنتی ویروس توسط شرکت روسی کسپرسکی است.

4- فریب خورده اطلاعات نادرست

بسیاری از خریداران آنتی ویروس های کاسپرسکی ، فریب اطلاعات نادرست و اشتباهی را میخورند که توسط برخی اشخاص و شرکتها و مخصوصآ فروشندگان کسپرسکی به آنها ارائه شده.

برای نمونه بسیاری از فروشندگان کسپرسکی ادعا میکنند که کسپرسکی پارتنر اصلی ( استراتژیک پارتنر ) شرکتهایی مانند IBM , Cisco , Intel , Vmware و .. است. در حالی که این شرکتها هیچ ارتباط استراتژیکی با کسپرسکی ندارند و در بهترین حالت فقط به ضد ویروس های این شرکت مانند 50 شرکت ضد ویروس دیگر ، گواهی Ready ارائه داده اند.

برای نمونه شرکت سیسکو سیستمز، 5 شریک استراتژیک امنیتی دارد ( McAfee , Symantec , Trend Micro , Sophos و  Webroot )

همچنین کسپرسکی که یک شرکت خصوصی و با سابقه دروغگویی است. ادعا میکند 400 میلیون مشتری دارد و همین دروغ را نیز بیشتر نمایندگانش نیز تکرار میکنند.

در حالی که با ی محاسبه ساده اگر فرض کنیم کسپرسکی 400 میلیون کاربر داشته باشد، کمپانی های بزرگی مانند ترندمیکرو ، سیمنتک، مکافی ،سوفوس و وب روت ، هر کدام حداقل باید بالای 5 میلیارد مشتری داشته باشند.

5- فریب خورده طراحی و ویژگی های تبلیغاتی کسپرسکی

یکی از روشهای کسپرسکی برای فریب کاربران ، استفاده از ویژگی ها و طراحی محصول براساس تبلیغات است.

برای نمونه کسپرسکی در ابتدا از صدای جیغ بلند برای شناسایی ویروس استفاده میکرد تا احساسات کاربر تحریک شود.

این روش بسیار غیر حرفه ای است ولی به شدت تبلیغاتی است.

و یا از ویژگی هایی مانند گدجت و کیبورد مجازی ( صفحه کلید مجازی ) در آنتی ویروس هایش استفاده میکرد.

دو ویژگی کیبورد مجازی و گدجت، مشکل امنیتی داشته و برای همین بیشتر شرکتهای ضد ویروس مخصوصآ غولهای امنیت سایبری مانند ترندمیکرو ، سایمنتک و مکافی از این دو ویژگی در محصولات خود استفاده نمیکنند.

گدجت ویژگی جهت دسترسی آسان به برنامه از طریق دسکتاپ ویندوز بود که شرکت میکروسافت آن را از ویندوز حذف کرد ولی کسپرسکی تا آخرین روزها از این ویژگی استفاده کرد.

ولی به جای کیبورد مجازی، شرکتهای آنتی ویروس و مخصوصآ غولهای امنیت سایبری از تکنولوژی های پیشرفته تری برای حفاظت از مشتریانشان در برابر سارقان کیبورد ( کیلاگرها ) و تروجان ها استفاده میکنند.
کاربران آماتور و نا آگاه به اشتباه فکر میکنن امنیتشان با ویژگی کیبورد مجازی تامین می شود.

6- آشفته کردن بازار آنتی ویروس

یکی دیگر از روشهای کسپرسکی برای فروش آنتی ویروس هایش ، آشفته کردن بازار آنتی ویروس است.

کسپرسکی که خود تبلیغات وسیعی داشته و رسانه ها را نیز در اختیار گرفته، با شایعه پراکنی و توزیع آنتی ویروس های نامعتبر و تقلبی در بازار و وب سایتها، تلاش کرده تا باعث بی اعتمادی خریداران به دیگر شرکتهای آنتی ویروس شود.


* باید گفت کسپرسکای هر روز روشها و ترفندهای جدیدی را برای فریب خریداران آنتی ویروس و فروش محصولاتش استفاده میکند که بیان همه این موارد وقت و زمان زیادی را طلب میکند.

واحد آموزش و اطلاع رسانی
www.ddn.ir


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

ویژگی های نسخه جدید پرفروش ترین آنتی ویروس تحت شبکه دنیا


به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش؛ چند روزی است که غول امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) که در برخی کشورها با نام پیسیسیلین نیز شناخته می‌شود، جدیدترین نسخه آنتی‌ویروس‌های تحت شبکه WFBS را ارائه کرده است.

آنتی ویروسهای تحت شبکه ترندمیکرو براساس گزارشات مختلف از جمله IDC , Gartner و Canalys از پر فروش ترین آنتی ویروس ها در دنیا هستند.

برخی ویژگی های اضافه شده و بهبود یافته در نسخه 10 آنتی ویروس های Trend Micro WFBS به شرح زیر می باشد.

1- یادگیری ماشینی

2- مدیریت آسان تر و منظم تر اسکن تکی یا گروهی دستگاه ها

3- طراحی جدید بخش Live Status

4- انجام آپدیت برنامه آنتی ویروس به صورت خودکار و همراه با آپدیت های منظم ساعتی

5- بهینه سازی ارسال هشدار و پیغام از طریق ایمیل

6- افزودن حفاظت در برابر حملات وب بر روی مرورگرهای گوگل کروم و میکروسافت edge 

7- بهینه سازی بخش استثناءها

قابل توجه است که نصب، راه اندازی و مدیریت آنتی ویروسهای تحت شبکه Worry Free Business Security ترندمیکرو بسیار ساده و آسان می باشد و در عرض 15 دقیقه توسط کارشناسان شرکت دورانتاش انجام می شود.


شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی ، آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابر و از جمله با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است .مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

تلاش کسپرسکی برای منتشر نشدن اخبار مشکلاتش

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها

http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg

به گزارش دیسنا ، برخی خبرنگاران و فعالان رسانه ای طی تماس با دیسنا اعلام کردند برای عدم انتشار اخبار مشکلات شرکت روسی کسپرسکی تحت فشار قرار گرفته اند.

بررسی وب سایتها و رسانه ها نشان میدهد خبر ممنوعیت استفاده از کسپرسکی توسط دولت هلند تاکنون توسط رسانه های بسیار معدودی متشر شده که این موضوع صحت اظهارات خبرنگاران را نشان میدهد.

البته در یک مورد نیز ناشر خبر با کمی دستکاری در تیتر خبر تلاش کرده تا حس خبر را به نفع کسپرسکی تغییر دهد.

تاکنون دولتهای آمریکا ، انگلیس ، لیتوانی و هلند هشدارهایی را درباره استفاده از آنتی ویروسهای کسپرسکی صادر کرده اند و برخی به طور رسمی استفاده از آنتی ویروس های کسپرسکی را برای سازمانهای دولتی و سیستم های دارای اطلاعات حساس مانند سیستمهای مالی و بانکی و انرژی و صنایع و نفتی و غیره ممنوع کرده اند.

چند سال پیش نیز دولت چین استفاده از آنتی ویروس های کسپرسکی و سیمنتک را برای سازمانهای دولتی ممنوع کرد.

در ایرانن ، شرکت کسپرسکی تلاش میکند تا با اعمال نفوذ و لابی در سازمان نظام صنفی رایانه ای ( تهران ) فرآیند لابی و زد و بند با رسانه ها را پیگیری و اجرایی کند.


اخبار مرتبط :

کسپرسکی در لیست سیاه دولت هلند قرار گرفت.

چند توصیه به مصرف کنندگان آنتی ویروس های کسپرسکی


تلگرام ما
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


کسپرسکی  کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای مدیرعامل این شرکت یوجین کسپرسکی

حفاظت از میلیونها مشترک ADSL توسط غول آنتی ویروس ایران

ادعاهای دروغین کسپرسکی


تلاش کاسپرسکی برای مظلوم نمایی


راهنمای انتخاب و خرید آنتی ویروس های بسیار سبک وب روت


راهنمای انتخاب و خرید آنتی ویروسهای ترندمیکرو


ویژگی های نسخه جدید پرفروش ترین آنتی ویروس تحت شبکه دنیا


خرید و تمدید آنتی ویروس دورانتاش ویژه مشترکان پارس آنلاین


دلایل ترس کسپرسکی از دورانتاش چیست؟


تبریک به خریداران آنتی ویروس های تحت شبکه


توزیع کننده معتبر آنتی ویروس های غولهای امنیتی، در الکامپ حضور نخواهد داشت.


تمدید آنتی ویروس مشترکان ADSL آسیاتک توسط دورانتاش


گزارش مالی و فنی فصل اول 2018 ترندمیکرو منتشر شد.


تلاش کسپرسکی برای منتشر نشدن اخبار مشکلاتش


کسپرسکی در لیست سیاه دولت هلند قرار گرفت.


حفاظت از میلیونها مشترک ADSL توسط غول آنتی ویروس ایران


هدیه ارزنده دورانتاش به مشترکان شاتل


نسخه جدید سبکترین آنتی ویروس دنیا ارائه شد.


چند توصیه به مصرف کنندگان آنتی ویروس های کسپرسکی


بانک barclays ارتباط با Kaspersky را به طور کامل قطع کرد.


فعالیت کسپرسکی علیه دورانتاش را توییتر جبران کرد.


همکاری در فروش محصولات شرکت دورانتاش


عرضه ویژه آنتی ویروس توسط دورانتاش در پی افزایش نرخ ارز


آنتی ویروس ویژه مشترکان ADSL صفر و یک ( شهراد شبکیه سابق )

راهنمای انتخاب و خرید آنتی ویروسهای ترندمیکرو






















آنتی ویروس ویژه مشترکان ADSL صفر و یک ( شهراد شبکیه سابق )