امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

تمدید تخفیف بهاره آنتی ویروس های دورانتاش با محصولات جدید

شرکت دورانتاش تخفیف بهار 1400 آنتی ویروس هایش را با شرایط جدید تمدید کرد.

تمدید تخفیف بهاره آنتی ویروس های دورانتاش با محصولات جدید
آنتی ویروس های دورانتاش

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، محصولات آنتی ویروس جدید در طرح تخفیف بهار 1400 دورانتاش قرار گرفتند.

از ابتدای سال 1400 و همزمان با فرا رسیدن سال نو، شرکت دورانتاش تعدادی از محصولات آنتی ویروس از جمله وبروت، ترندمیکرو و نورتون را با تخفیف های ویژه ای عرضه کرد.

طی روزهای اخیر این کمپین با تغییراتی در محصولات، تمدید شد.

ارائه مدلهای جدیدی از آنتی ویروس های قدرتمند Webroot ( سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس جهان ) و نسخه 3 دیوایس آنتی ویروس ماگزیمم سکیوریتی ترندمیکرو  Trend Micro از جمله محصولاتی هستند که به سبد محصولات کمپین بهاره دورانتاش اضافه شده اند.

 

درباره دورانتاش 

شرکت دورانتاش، توزیع کننده پیشرو سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران از سال 1385 شمسی است.

درباره وبروت (Webroot)

وبروت که در سال 1997 میلادی تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری (Cloud Security)، یادگیری ماشینی (ML)، هوش مصنوعی (AI) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

وبروت پس از خرید شرکت امنیتی Prevx در سال 2011، محصولی منحصر به فرد با نام تجاری Secure Anywhere را که سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیاست تولید و روانه بازارهای جهانی کرد. شرکت Prevx همان شرکتی است که اولین بار موفق به شناسایی بدافزار (ویروس) فلیم ( Flame - شعله ) شد.

شرکت‌های BrightCloud و CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که به تملک شرکت Webroot در آمدند.

از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت (Webroot) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank ، HSBC Bank ، American River Bank ، Danske Bank, Barclays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر استفاده در محصولات و آنتی ویروس های وبروت، توسط صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco ( سیسکو )، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks استفاده می شود.

آنتی ویروس‌های وبروت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 22 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، از جمله آنتی ویروسی‌هایی هستند که همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این نشان دهنده  کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت است.

همچنین آنتی ویروس های وبروت از طرف مجله پی سی مگزین به عنوان برند برتر آنتی ویروس در سال های 2020 و 2021 انتخاب شده است.

وبروت در بازار ایران با شرکت های کسپرسکی ( Kaspersky )، بیت دیفندر ( Bitdefender ) و ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) رقابت دارد.

وبروت یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب و خرید آنتی ویروس در بازار ایران و جهان است و میلیون ها کاربر در دنیا دارد.

بیشتر شرکتهای آنتی ویروس مانند ایست ( نود32 )، آوست، ای وی جی و آویرا از بازار ایران خارج شده اند.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

درباره ترندمیکرو

کمپانی ترندمیکرو یکی از شرکتهای بزرگ و پیشرو عرضه کننده سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و مراکز داده فیزیکی، مجازی و ابری در دنیاست.

ترندمیکرو همواره یکی از 3 شرکت اول پرفروش و بزرگ بازار جهانی آنتی ویروس بود است.

ترندمیکرو که در برخی کشورها با نام پی سی سیلین نیز شناخته می شود، در سال 2020 میلادی حدود 7000 کارمند و کارشناس و بیش از 1.5 میلیارد دلار فروش داشته است.

آنتی ویروس های ترندمیکرو و وبروت از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران توزیع می شوند.

ترندمیکرو: حمله نسخه جدیدی از بدافزار پاندا به کیف پول های ارزهای دیجیتال

شرکت امنیتی ترندمیکرو خبر از نسخه جدیدی از بدافزار پاندا دزد ( Panda Stealer ) داد که کیف پول های ارزهای دیجیتال ( والت های ارزهای رمزنگاری ) را هدف گرفته و تلاش میکند تا ارزهای والت ها را سرقت کند.

ترندمیکرو: حمله نسخه جدیدی از بدافزار پاندا به کیف پول های ارزهای دیجیتال
کیف پول ارزهای دیجیتال در معرض هک شدن.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی ترندمیکرو ( از رهبران بازار امنیت و آنتی ویروس )، خبر از شناسایی نسخه جدیدی از بدافزار Panda Stealer داد که والت های ارز دیجیتال را هدف گرفته و والت کاربران را در معرض هک شدن قرار میدهد.

براساس گزارش ترندمیکرو، خلافکاران سایبری عمدتا برای توزیع این بدافزار از طریق ایمیلهای آلوده و هرزنامه اقدام کرده اند.

ارزهای دیجیتال و امنیت 

میلیون ها کاربر در جهان در حال حاضر در بازار خرید و فروش و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، دوج، شیبا، اترنیوم، کاردانو و دهها ارز دیجیتال دیگر فعال هستند و همین موضوع باعث شده تا توجه خلافکاران سایبری بیش از هر زمانی به سرقت ارزهای دیجیتال از کیف پول کاربران جلب شود.

هر چند همه کاربران شخصی و خانگی و شرکتها باید نسبت به رعایت اصول امنیتی توجه کنند، ولی اهمیت رعایت اصول امنیتی برای فعالان ارز دیجیتال و کاربران فعال در حوزه های مالی و بانکی بیشتر احساس می شود.

از جمله مهمترین اصول امنیتی میتوان به آپدیت مرتب نرم افزارها مخصوصآ سیستم عامل و مرورگرهای اینترنتی و استفاده از یک نسخه آنتی ویروس معتبر و باکیفیت و تهیه بکاپ مرتب اشاره کرد.

آنتی ویروس های ترندمیکرو و وبروت ( وب روت ) از گزینه های باکیفیت و مورد تایید بسیاری از بانکها و موسسات مالی بین المللی هستند که کاربران ایرانی نیز میتوانند آنها را از شرکت دورانتاش تهیه و استفاده کنند.

برترین آنتی ویروس های تحت شبکه SaaS از نگاه Forrester Wave در سال 2021

موسسه Forrester Wave جدیدترین گزارش درباره آنتی ویروس های تحت شبکه با کنسول کلود را با عنوان Endpoint Security Software As A Service, Q2 2021 را منتشر کرد.

برترین آنتی ویروس های تحت شبکه SaaS از نگاه Forrester Wave در سال 2021
آنتی ویروس های تحت شبکه SaaS -2021

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، موسسه Forrester Wave جدیدترین گزارش درباره آنتی ویروس های تحت شبکه با کنسول کلود را با عنوان Endpoint Security Software As A Service, Q2 2021  را منتشر کرد.

در این گزارش شرکت های CrowdStrike, Trend Micro, VMware, Microsoft, PaloAlto Networks, Symantec, Bitdefender, SentinelOne, Cisco, McAfee, Sophos, Blackberry حضور دارند.

آنتی ویروس های تحت شبکه به 2 گروه آنتی ویروس های تحت شبکه با کنسول در شبکه محلی یا in The LAN و آنتی ویروس های تحت شبکه با کنسول کلود ( in the cloud یا SaaS ) تقسیم میشوند.

ویژگی آنتی ویروس های تحت شبکه دارای کنسول کلود این است که مدیریت آنتی ویروس بر روی همه کلاینتها و سرورها از هر کجای دنیا قابل انجام است، ولی همه سرورها و کلاینتها باید به طور مستقیم به اینترنت دسترسی داشته باشند.

ترندمیکرو از جمله اولین شرکتهایی است که آنتی ویروس تحت شبکه دارای کنسول کلود خود را با نام Trend Micro Worry Free Hosted Security روانه بازارهای جهانی کرد و موسسه Forrester Wave برای این گزارش از آنتی ویروس Trend Micro Apex One استفاده کرده است.

متن کامل و جزئیات گزارش را میتوانید در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی دورانتاش مشاهده کنید.

ترندمیکرو مجددآ در مربع طلایی 2021 آنتی ویروس های تحت شبکه گارتنر

موسسه گارتنر جدیدترین گزارش بازار آنتی ویروس های تحت شبکه ( Endpoint Protection ) برای سال 2021 را منتشر کرد و غول امنیتی و آنتی ویروس ترندمیکرو ( Trend Micro ) مجددآ در جمع لیدرهای بازار و مربع طلایی گارتنر قرار گرفت.

ترندمیکرو مجددآ در مربع طلایی 2021 آنتی ویروس های تحت شبکه گارتنر
ترندمیکرو Trend Micro

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، موسس گارتنر Gartner جدیدترین گزارش خود برای بازار  آنتی ویروس های تحت شبکه ( Endpoint Protection ) منتشر کرد.

براساس گزارش گارتنر، شرکت های ترندمیکرو ( Trend Micro )، میکروسافت ( Microsoft ) ، Sentinelone ، Crowdstrike، سوفوس، مکافی و به عنوان رهبران بازار آنتی ویروس های تحت شبکه معرفی شدند.

در بررسی این گزارش شرکت های دیگری مانند بیت دیفندر، کسپرسکی، اف-سکیور، ایست ( نود32 )، سایمنتک (برودکام)، VMware Carbon Black، Cybereason، fireeye, Cisco, Check Point, Panda Security, Fortinet, Blackberry Cylance ,  نیز حضور داشتند.

از نکات جالب این گزارش خروج شرکت سایمنتک (برودکام) از مربع طلایی گارتنر و برگشت مکافی به جمع لیدرهای بازار می باشد.

فایل گزارش کامل در کانال تلگرامی دورانتاش به نشانی t.me/durantash قرار گرفته است.

درباره دورانتاش 

شرکت دورانتاش، توزیع کننده پیشرو سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران از سال 1385 در ایران است.

درباره ترندمیکرو Trend Micro

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو از شرکت‌های مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks ،Citrix ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو علاوه بر میلیون ها کاربر استفاده کننده از آنتی ویروس های خانگی، بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی از جمله موسسات مالی و بانکی، بیمه، شرکتهای ارتباطی و مخابراتی، شرکت‌های نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی و شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقل در دنیا دارد.

یکی از زیر مجموعه های ترندمیکرو، Trend Micro ZDI نام دارد که در زمینه برگزاری رویدادها و مسابقات امنیت سایبری و ثبت آسیب پذیری‌های امنیتی فعالیت دارد و هر ساله هزاران دلار به محققین و متخصصین امنیتی بابت شناسایی نقص‌های امنیتی و آسیب پذیری‌ها پاداش می‌دهد.

در بازار جهانی امنیت سایبری از جمله رقبای ترندمیکرو می‌توان به شرکت‌های سیمانتک Symantec و مکافی McAfee اشاره کرد.

در بازار آنتی ویروس‌های خانگی Home Antivirus، علاوه بر مکافی و نورتون، دیگر شرکت‌های آنتی ویروس مانند وبروت، بیت دیفندر، آویرا، ایست ( نود32 )، پاندا سکیوریتی و کسپرسکی تلاش دارند تا با ترندمیکرو رقابت کنند.

محصولات ترندمیکرو در برخی کشورها با نام پی.سی.سیلین ( PC-Cillin ) نیز شناخته می‌شود و از سال 1387 با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.

راهنمای خرید لایسنس آنتی ویروس های وبروت ( Webroot )

راهنمای خرید لایسنس آنتی ویروس های وبروت ( Webroot )

راهنمای خرید لایسنس آنتی ویروس های وبروت ( Webroot )


آنتی ویروس های وبروت اولین بار در سال 1387 توسط شرکت معتبر دورانتاش در بازار ایران و خاورمیانه، معرفی و عرضه شدند.


امروز دهها هزار کاربر خانگی و شرکت ایرانی از آنتی ویروس های وبروت برای حفاظت از سیستمهای کامپیوتری و داده های خود استفاده میکنند.

از جمله مشتریان وبروت میتوان به شرکتهای شاتل و آسیاتک و صدها هزار مشترک این دو شرکت اینترنتی اشاره کرد.


وبروت ( Webroot ) در مجموع میلیون ها مشتری در سرتاسر دنیا دارد که شامل مشتریان آنتی ویروس های این شرکت و مشتریان سرویس ابری Webroot BrightCloud و مشتریان سرویس Webroot CyberFlow اشاره کرد.


برای خرید لایسنس های اورجینال و معتبر آنتی ویروس های قدرتمند وبروت که سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های جهان هستند کافیست به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.durantash.com مراجعه کنید.


نکته:

شرکت دورانتاش به کاربرانی که لایسنس آنتی ویروس را از اشخاص،شرکتها و وب سایتهای دیگر ( متفرقه ) خریداری کنند، هیچگونه خدمات پشتیبانی و سرویسی ارائه نمیدهد.

---------------------------------

درباره وبروت (Webroot)


وبروت که در سال 1997 میلادی تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری (Cloud Security)، یادگیری ماشینی (ML)، هوش مصنوعی (AI) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.


وبروت پس از خرید شرکت امنیتی Prevx در سال 2011، محصولی منحصر به فرد با نام تجاری Webroot Secure Anywhere را که سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیاست، تولید و روانه بازارهای جهانی کرد. شرکت Prevx همان شرکتی است که اولین بار موفق به شناسایی بدافزار (ویروس) فلیم ( Flame - شعله ) شد.


شرکت‌های BrightCloud و CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که به تملک شرکت Webroot در آمدند. از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت (Webroot) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank ، HSBC Bank ، American River Bank ، Danske Bank, Barclays Bank و First National Bank اشاره کرد.


همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر استفاده در محصولات و آنتی ویروس های وبروت، توسط صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco ( سیسکو )، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks استفاده می شود.


آنتی ویروس‌های وبروت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 21 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این نشان دهنده کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت است.


همچنین آنتی ویروس های وبروت از طرف مجله پی سی مگزین به عنوان برند برتر آنتی ویروس در سال 2020 انتخاب شده و در جدیدترین گزارشات سهم بازار وب سایت OPSWAT نیز رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است.


وبروت در بازار ایران با شرکت های کسپرسکی ( Kaspersky )، بیت دیفندر ( Bitdefender )، ایست ( نود32 - ESET NOD32 )، آویرا ( Avira )، نورتون و ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) رقابت دارد.


کسپرسکی با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود. آنتی ویروس های وبروت از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران توزیع می شوند.


در حال حاضر مشترکان چندین شرکت اینترنتی از جمله شاتل و آسیاتک امکان استفاده از آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار سبک Webroot را برای پرسنل، دفاتر نمایندگی و مشترکان خود فراهم کرده اند.


وبروت سازنده سبک ترین آنتی ویروس‌‌ دنیاست که با استفاده از تکنولوژی‌های امنیت ابری، یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.


-------------

شرکت دورانتاش

واحد آموزش و اطلاع رسانی

www.durantash.com


ایستاگرام دیسنا

https://www.instagram.com/disnanews/