امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

جزئیات جدیدترین کلاهبرداری کسپرسکی ( سال 1398 )




کسپرسکی یکی از شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. به ذکر است مدیرعامل شرکت یوجین کسپرسکی .

کلاهبرداری جدید کسپرسکی از مشتریان ایرانی

کلاهبرداری جدید کسپرسکی از مشتریان ایرانی 



براساس اطلاعاتی که به دیسنا ( خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها ) رسیده است، لایسنس تعدادی از خریداران آنتی ویروس های تحت شبکه کسپرسکی در بازه زمانی فروردین تا خرداد 1398 با مشکل جدی روبرو شده.


به نظر میرسد شرکت روسی کسپرسکی طی ماه های اخیر به روش جدیدی از مشتریان و شرکتهای ایرانی خریدار آنتی ویروس های تحت شبکه، کلاهبرداری کرده است.


جزئیات جدیدترین کلاهبرداری کسپرسکی که طی ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد 1398 اتفاق افتاده به زودی در همین رسانه " دیسنا " منتشر میشود.


اخبار مرتبط :

توزیع لایسنسهای 200 روزه : یک اشتباه ساده یا یک کلاهبرداری برنامه ریزی شده ؟


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران



شرکتهای اینترنتی و آنتی ویروس ( گزارش ویژه )

شرکتهای اینترنتی و آنتی ویروس ( گزارش ویژه ) 





مطالعه این گزارش که براساس ساعتها گفتگو با کارمندان، کارشناسان و مدیران شرکتهای ایترنتی و همینطور رصد بازار آنتی ویروس و فعالیت های شرکت های اینترنتی، تهیه شده، به مدیران عامل، اعضای هئیت مدیره و مدیران و کارشناسان مارکتینگ شرکتهای اینترنتی ( FCP و Servco ) توصیه می شود.


طی سالهای اخیر تقریبآ همه شرکتهای اینترنتی در مقطعی همزمان با عرضه سرویس های اینترنتی ، نرم افزارهای آنتی ویروس هم عرضه کرده اند.

شاتل ( کسپرسکی ) ، های وب ( کسپرسکی، بیت دیفندر ، ایست "نود32" ) ، آسیاتک ( کسپرسکی ) مخابرات تهران ( کسپرسکی، پادویش ) ، صبانت (کوییک هیل ) ، پارس آنلاین ( بیت دیفندر، تراست پورت ) ، مبین نت ( بیت دیفندر )، پتیاک ( کسپرسکی، آوست )


البته برخی شرکتهای اینترنتی به جای عرضه مستقیم آنتی ویروس به مشترکانشان، کاربران خود را برای خرید آنتی ویروس به شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس ارجاع دادند.


آسیاتک ( ایست، بیت دیفندر، وبروت )


مبناتلکام ( وبروت )


صفرویک پرداز ( وبروت )


ولی بررسی های مختلف نشان میدهد که عرضه آنتی ویروس برای بیشتر شرکت های اینترنتی، مشکلات زیادی ایجاد کرد که باعث شده بیشتر آنها نه تنها عرضه آنتی ویروس را متوقف کنند، بلکه به طور کلی به مقوله آنتی ویروس عکس العمل منفی نشان دهند.


ولی چه اتفاقی افتاده است که بر عکس شرکتهای خارجی که با خیال آسوده سالهاست علاوه بر سرویس های اینترنتی، سرویس هایی مانند آنتی ویروس هم به مشتریان و کاربرانشان ارائه میدهند، شرکتهای اینترنتی در ایران دچار این مشکلات شده اند.


1- اشتباه در انتخاب برند ( شرکت سازنده آنتی ویروس )


یکی از دلایل مشکلات شرکتهای اینترنتی ایرانی در بحث آنتی ویروس ، انتخاب آنتی ویروس هایی است که کیفیت مناسبی ندارند.


تقریبآ همه شرکتهای بزرگ " خارجی" برای عقد قرارداد و پیشنهاد و عرضه آنتی ویروس ، به سراغ شرکتهای معتبر و برندهای پیشرو و معتبر می روند.


تقریبآ 99% قراردادها با یکی از شرکتهای مکافی ، سایمنتک، ترندمیکرو و وبروت بسته می شود.


دلیل این انتخاب این است که طراحی و کیفیت محصولات این شرکتها به صورتی است که هم کیفیت بالا و قابل اطمینانی دارند و هم به کمترین پشتیبانی و خدمات نیاز دارند و هم شرکتهای بسیار معتبر و مطمئنی هستند.


این در حالی است که شرکت های اینترنتی در ایران عمدتآ سراغ آنتی ویروس هایی مانند کسپرسکی، بیت دیفندر ، آویرا و ایست "نود32" رفتند که به لحاظ کیفیت ، تکنولوژی و طراحی محصول و همچنین پشتیبانی، جزء شرکتهای ضعیف و متوسط محسوب می شوند.


2- اشتباه در انتخاب شرکت فروشنده یا وارد کننده کالا


یکی دیگر از دلایل مشکلاتی که در رابطه با آنتی ویروس برای شرکتهای اینترنتی ( FCP , Servco ) اتفاق افتاده، تهیه و خرید لایسنس از شرکتهای نه چندان معتبر است.


در واقع جدا از بحث اشتباه در انتخاب برند آنتی ویروس، شرکت های اینترنتی بر خلاف ظاهر بزرگ و تعداد زیاد مشتریان، دانش و تخصص لازم در بازار و مارکت آنتی ویروس را ندارند و همین باعث می شود تا به راحتی توسط برخی اشخاص و شرکتهای با نفوذ فروشنده آنتی ویروس ، فریب بخورند.


بلاک شدن لایسنس ها، نامعتبر بودن لایسنس ها و عدم ارائه خدمات فنی و پشتیبانی مناسب از جمله مواردی است که با عدم دقت در انتخاب شرکت معتبر برای تهیه لایسنس، با آن مواجه شده اند.


برای نمونه شرکت کسپرسکی و نمایندگانش لابی و نفوذ زیادی در رسانه های ایرانی و حتی در برخی سازمان ها مانند سازمان نظام صنفی رایانه ای ( مخصوصآ نصر تهران ) و کمیسیون هایی مانند کمیسیون افتا و تجارت الکترونیک دارند و به واسطه نفوذ خود به راحتی شرکتهای دیگر مخصوصآ شرکتهای اینترنتی را متقاعد به ارائه آنتی ویروس های کسپرسکی میکنند.



3- بررسی مسائل دیگر شرکتهای اینترنتی و آنتی ویروس ها


میتوان گفت در 100% مواردی که شرکت اینترنتی برای عرضه آنتی ویروس دچار مشکل شده یکی از موارد بالا بوده است.


مشکلات کیفیت محصولات کسپرسکی باعث بروز مشکل برای شرکتهایی مانند " های وب" و " شاتل" ، " پتیاک " و " مخابرات تهران" شد.


مشکلات کیفیت محصول بیت دیفندر دوباره همین مشکل را برای "های وب "، " مبین نت" و پارس آنلاین به وجود آورد.


و متاسفانه شرکت "های وب" هم به دلیل کیفیت نرم افزار و هم بحث مشکل اعتبار لایسنس، هنگام عرضه آنتی ویروس های ESET بر روی مودم های ADSL با مشکل مواجه شد.


شرکت صبانت هم اگر مشغول ارائه آنتی ویروس های کوییک هیل است، زیرا شرکت مادر صبانت، یعنی شرکت پرورش داده ( DP )، نماینده ایران شرکت هندی کوییک هیل است.


در این بین فقط شرکت آسیاتک به تازگی خود اقدام به عرضه آنتی ویروس های کسپرسکی کرده و نشان میدهد قبل از ارائه آنتی ویروس کمی تحقیق درباره برندینگ و کیفیت و بازار آنتی ویروس نداشته و هنوز طعم بد ضد ویروس فاقد کیفیت به تنش نخورده .


البته یکی از شانس های شرکت آسیاتک این بوده است که در زمانی اقدام به عرضه آنتی ویروس های کسپرسکی کرده که فروش آنتی ویروس های کسپرسکی به شدت کاهش داشته و شاید فروش نرفتن کسپرسکی باعث شود تا تماس چندانی برای پشتیبانی آسیاتک ایجاد نشود.


یعنی دقیقآ اتفاقی که به عقیده ما سالهاست برای شرکت صبانت و برای دوره ای که شرکت پارس آنلاین آنتی ویروس های تراست پورت را عرضه میکرد افتاده است.


یعنی آنتی ویروسی که عرضه میکنند با اینکه کیفیت مطلوبی ندارند ولی چون فروش مناسبی ندارند، پس تماس خاصی بر روی بخش پشتیبانی این شرکتها ایجاد نمی شود.



دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران



حمله بدافزارهای ماینر ( استخراج کننده ارزهای دیجیتالی ) به گوشی های اندرویدی

حمله بدافزارهای ماینر ( استخراج کننده ارزهای دیجیتالی ) به گوشی های اندرویدی


به گزارش دیسنا به نقل از شرکت ترندمیکرو، مراقب بدافزار استخراج رمزارز که دستگاه های اندروید را نشان گرفته، باشید!


http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg





یک بات نت جدید که به استخراج رمزارز می پردازند اخیرا کشف شده که از طریق پورت های Android Debug Bridge (ADB) نفوذ می کند.

این پورت یک پورت سیستمی است که به منظور رفع عیب برنامه های نصب شده بر روی دستگاه های اندرویدی مورد استفاده قرار می گیرد. 

این بدافزار بانت نت، طبق گزارش Trend Micro ( ترندمیکرو ) در 21 کشور پیدا شده است و در کره جنوبی شایع تر است.


این حمله از مزیت پورت های ADB استفاده می کند که به صورت پیشفرض نیاز به احراز هویت ندارد و به محض این که نصب شود، به گونه ای طراحی شده که در هر سیستمی که اخیرا یک اتصال SSH به اشتراک گذاشته، پخش شود.


اتصالات SSH طیفی از دستگاه ها را به یکدیگر متصل می کند؛ همه چیز از موبایل تا ابزار آلات اینترنت اشیا که یعنی کلی کالای حساس که مورد استفاده قرار می گیرند.


یک دستگاه شناخته بودن یعنی این که دو سیستم بتوانند با یکدیگر بدون هرگونه نیاز به اعتبارسنجی و پس از رد و بدل کلید اولیه تبادل، ارتباط برقرار کنند و طرفین را به عنوان دستگاه امن بشناسند. محقق در این زمینه می گوید “وجود یک مکانیسم در حال پخش ممکن است به این معنی باشد که این بدافزار می تواند از فرآینده پرکاربرد اتصالات SSH سو استفاده کند”.


منبع خبر



شرکت دورانتاش

توزیع کننده معتبر نرم افزارهای آنتی ویروس

( از سال 1385 )

واحد آموزش و اطلاع رسانی

www.ddn.ir



اخبار مرتبط :

اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران



توضیحات دورانتاش درباره برخی اخبار دیجیاتو

توضیحات دورانتاش درباره برخی اخبار دیجیاتو


  به گزارش دیسنا ، وب سایت دیجیاتو از وب سایتهای پربازدید در حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی محسوب می شود.


https://akhbarrasmi.com/Content/files/4ba9cf8e79924d1da4b199f662b64948/8f34c9e34a28424cbfd3496e831ed56c.jpeg

متاسفانه شاهد انتشار برخی اخبار و گزارشات حاوی مطالب نادرست و اشتباه در وب سایت دیجیاتو هستیم.


در رابطه با انتشار برخی از اخبار دیجیاتو ، شرکت دورانتاش توضیحاتی به شرح زیر ارائه دادند.

1- توضیحات در رابطه با خبر بزرگترین سازنده آنتی ویروس جهان به ایجاد خرابکاری در نرم افزارهای رقیب متهم شد



الف ) کسپرسکی از کی بزرگترین سازنده آنتی ویروس جهان شد؟؟؟؟؟


حدود 2 جین کمپانی آنتی ویروس بزرگتر و پرفروش تر از کسپرسکی در بازار آنتی ویروس دنیا وجود دارند.


ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) ، سایمنتک ، مکافی ، سوفوس ، وبروت ، آوست ( Avast , AVG )


حتی میتوان گفت وضعیت شرکتهایی مانند ایست ( نود32 ) و بیت دیفندر هم بهتر از کسپرسکی است.


این در حالی است که شرکت روسی کسپرسکی به دلایل متعدد از جمله کلاهبرداری و دزدی از نمایندگان و مشتریانش و انتشار اخبار و اطلاعات کذب و ضعف جدی پشتیبانی و تکنولوژی محصولاتش و از دست دادن بخش زیادی از نمایندگان و کارمندان و مدیرانش، با مشکلات جدی در فروش محصولاتش روبرو است.


به مشکلات فوق باید ممنوعیت های اعمال شده بر روی خرید محصولات این شرکت توسط بسیاری از کشورها از جمله آمریکا ، چین و کشورهای اروپایی مانند بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا ، مجارستان، هلند ، انگلیس و لیتوانی و توقف فروش در برخی فروشگاه های بزرگ مانند Bestbuy و ممنوعیت استفاده از آنتی ویروس های این شرکت برای کارمندان برخی شرکتها مانند میکروسافت را نیز اضافه کرد و میتوان حدس زد با مشکلات جدی برای فروش محصولاتش روبرو باشد.


ب ) در بخشی از یادداشت فوق ادعا شده کسپرسکی در شناسایی بدافزارهایی مانند فلیم و استاکس نت نقش زیادی داشته.


باید گفت شرکت کسپرسکی نه تنها هیچ نقشی در شناسایی و تحلیل اولیه بدافزارهایی مانند فلیم و استاکس نت نداشته. بلکه با تاخیر بسیار زیاد توانسته این بدافزارها را شناسایی کند.


در واقع کسپرسکی برای سرپوش گذاشتن بر ضعف خود در شناسایی تهدیدات سایبری تلاش میکند با راه اندازی کارزارهای تبلیغاتی و رسانه ای وسیع ، کاربران و متخصصین را فریب دهد.


( ویروس استاکس نت Stuxnet )


شناسایی: VBA32

تحلیل : ترندمیکرو ، سایمنتک ، کارشناسان مستقل امنیتی

ابزار توصیه شده زیمنس برای ویروس یابی : ترندمیکرو Trend Micro

ابزار ویروس یابی تحت شبکه شناسایی و پاکسازی استاکس نت : ترندمیکرو Trend Micro

گزارشات : سایمنتک Symantec


( ویروس فلیم Flame )


شناسایی : Prevx : Webroot ( سال 2007 : 5 سال پیش از تاریخ اعلام شده مرکز ماهر )

تحلیل : مرکز ماهر ( سال 2012 )

ابزار ویروس یابی و پاکسازی تحت شبکه : ترندمیکرو Trend Micro


کسپرسکی صرفآ با کمپین های رسانه ای و ارائه اطلاعات نادرست و اشتباه تلاش کرده تا کاربران را فریب دهد .



2- توضیحات در رابطه با خبر مایکروسافت استفاده از سرویس‌های رقیب را برای کارمندان خود ممنوع می‌کند.


شرکت میکروسافت استفاده از محصولات و آنتی ویروس های کسپرسکی " Kaspersky " را نیز برای کارمندانش ممنوع کرده است.


چرا اسم کسپرسکی در متن خبر و جزء محصولات ممنوع شده نیست؟


وب سایت زومیت هم همین خبر را منتشر کرده و اسمی از کسپرسکی به زبان نیاورده .


در واقع این وب سایتهای خبری با زیرکی سراغ منابع خبری انگلیسی رفته اند که اخبار را به صورت نادرست و ناکامل منتشر کرده اند و اینگونه تلاش کرده اند تا خود را از اتهام دستکاری و سانسور اخبار مبرا کنند.


شرکت دورانتاش

دفتر روابط عمومی

www.ddn.ir

www.durantash.com




دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران



نقص امنیتی در سیستم حفاظتی کسپرسکی و بای پس شدن آنتی ویروس

نقص امنیتی در سیستم حفاظتی کسپرسکی و بای پس شدن آنتی ویروس



به گزارش دیسنا، یک محقق امنیتی نقص امنیتی در سیستم حفاظت از خود ( Self- Defense ) آنتی ویروس های کسپرسکی شناسایی کرده است که میتوان به راحت آنتی ویروس های این شرکت روسی را دور زد ( بای پس کرد ).


وظیفه ویژگی حفاظت از خود آنتی ویروس ( Self-Defense ) ، حفاظت از فایلها و غیر فعال کردن آنتی ویروس در برابر ویروس ها و تهدیدات سایبری است.


نرم افزارهای آنتی ویروس همه شرکتها دارای ویژگی حفاظت از ضدویروس ( Self-Defense ) می باشند.


اولین وظیفه آنتی ویروس ها نه حفاظت از سیستم و اطلاعات کاربران، بلکه حفاظت از خود در برابر تهدیدات سایبری است.


اکثر تهدیدات سایبری ، مخصوصآ تهدیدات هوشمند سایبری، در ابتدا وجود یا عدم وجود آنتی ویروس را بر روی سیستم کاربر بررسی کرده و در صورت وجود آنتی ویروس تلاش میکنند تا فرایند حفاظتی آنتی ویروس را دور بزنند یا آن را غیر فعال کنند.


منبع


اخبار مرتبط :


شاتل هم فروش آنتی ویروس های کسپرسکی را متوقف کرد.

تاکید کمپانی امنیتی Fox-IT بر دروغ بودن ادعاهای کسپرسکی .

توزیع لایسنسهای 200 روزه : یک اشتباه ساده یا یک کلاهبرداری برنامه ریزی شده ؟ 

جزئیات اولین کلاهبرداری کسپرسکی منتشر شد.




دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران




کسپرسکی یکی از شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. به ذکر است مدیرعامل شرکت یوجین کسپرسکی .



حمله بدافزارهای ماینر ( استخراج کننده ارزهای دیجیتالی ) به گوشی های اندرویدی

حمله بدافزارهای ماینر ( استخراج کننده ارزهای دیجیتالی ) به گوشی های اندرویدی


به گزارش دیسنا به نقل از شرکت ترندمیکرو، مراقب بدافزار استخراج رمزارز که دستگاه های اندروید را نشان گرفته، باشید!


http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg





یک بات نت جدید که به استخراج رمزارز می پردازند اخیرا کشف شده که از طریق پورت های Android Debug Bridge (ADB) نفوذ می کند.

این پورت یک پورت سیستمی است که به منظور رفع عیب برنامه های نصب شده بر روی دستگاه های اندرویدی مورد استفاده قرار می گیرد. 

این بدافزار بانت نت، طبق گزارش Trend Micro ( ترندمیکرو ) در 21 کشور پیدا شده است و در کره جنوبی شایع تر است.


این حمله از مزیت پورت های ADB استفاده می کند که به صورت پیشفرض نیاز به احراز هویت ندارد و به محض این که نصب شود، به گونه ای طراحی شده که در هر سیستمی که اخیرا یک اتصال SSH به اشتراک گذاشته، پخش شود.


اتصالات SSH طیفی از دستگاه ها را به یکدیگر متصل می کند؛ همه چیز از موبایل تا ابزار آلات اینترنت اشیا که یعنی کلی کالای حساس که مورد استفاده قرار می گیرند.


یک دستگاه شناخته بودن یعنی این که دو سیستم بتوانند با یکدیگر بدون هرگونه نیاز به اعتبارسنجی و پس از رد و بدل کلید اولیه تبادل، ارتباط برقرار کنند و طرفین را به عنوان دستگاه امن بشناسند. محقق در این زمینه می گوید “وجود یک مکانیسم در حال پخش ممکن است به این معنی باشد که این بدافزار می تواند از فرآینده پرکاربرد اتصالات SSH سو استفاده کند”.


منبع خبر



شرکت دورانتاش

توزیع کننده معتبر نرم افزارهای آنتی ویروس

( از سال 1385 )

واحد آموزش و اطلاع رسانی

www.ddn.ir



اخبار مرتبط :

اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران



توضیحات شرکت دورانتاش درباره شناسایی باج افزارها

توضیحات شرکت دورانتاش درباره شناسایی باج افزارها


  رشد خیره کننده حملات ویروس های باج افزار ( باجگیر ) که به لاتین Ransomware گفته می شوند، باعث شده تا شرکتهای امنیتی و فروشنده آنتی ویروس برای بازاریابی و فروش محصولاتشان به طور خاص بر روی ویژگی شناسایی باج افزارها تبلیغات خاصی داشته باشند.


در این بین برخی شرکتهای فروشنده آنتی ویروس مدعی هستند که فقط محصول یا محصولاتی که توسط آنها ارائه می شود، قابلیت شناسایی و حفاظت در برابر باج افزارها را دارند.


توضیحات شرکت دورانتاش درباره برخی ادعاها در خصوص باج افزارها ( Ransomware )


نرم افزارهای آنتی ویروس همه شرکتهای تولیدکننده ضدویروس، قابلیت شناسایی و مقابله با باج افزارها ( Ransomware ) را مانند دیگر تهدیدات سایبری ( ویروسها، تروجان ها، بکدورها، روت کیتها، جاسوس افزارها، کی لاگرها و... ) دارند و ادعای برخی اشخاص و شرکتهای فروشنده آنتی ویروس مبنی بر اینکه فقط آنتی ویروس "های" عرضه شده توسط آنها قابلیت شناسایی باج افزارها را دارند، نادرست و اشتباه است.


- کیفیت شناسایی و مقابله با باج افزارها،مانند دیگر تهدیدات سایبری به برند و کیفیت نرم افزارهای آنتی ویروس وابسته است.


به همه خریداران نرم افزارهای آنتی ویروس مانند همیشه توصیه می شود براساس 3 معیار:


1- برند ( اعتبار شرکت تولیدکننده آنتی ویروس )


( در این بین به شدت مراقب تبلیغات فریبکارانه برخی شرکتها باشید. )


2- مدل محصول

( آنتی ویروس ، اینترنت سکیوریتی، ماگزیمم سکیوریتی ، دیپ سکیوریتی ، اینترنت سکیوریتی کامپلیت ، توتال سکیوریتی )


3- گارانتی ( اعتبار شرکت ایرانی توزیع کننده لایسنس آنتی ویروس )


اقدام به انتخاب و خریداری آنتی ویروس کنند.



شرکت دورانتاش

دفتر روابط عمومی

www.ddn.ir



دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران



ممنوعیت استفاده از کسپرسکی برای کارمندان مایکروسافت

ممنوعیت استفاده از کسپرسکی برای کارمندان مایکروسافت


http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg


به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، کمپانی میکروسافت استفاده از برخی نرم افزارها و سرویس ها را برای کارمندانش ممنوع کرد.


براساس اطلاعاتی که هم اکنون به شکل رسمی تایید نشده، شرکت مایکروسافت استفاده از سرویس ها و نرم افزارهایی مانند Slack " اسلک " و آنتی ویروس های شرکت کسپرسکی ( Kaspersky ) را برای کارمندانش ممنوع کرد.


میکروسافت علت این ممنوعیت ها را مسائل امنیتی عنوان کرده.


منبع خبر


اخبار مرتبط :


شاتل هم فروش آنتی ویروس های کسپرسکی را متوقف کرد.


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران



شرکت Blackpoint Cyber هم تکنولوژی های Webroot را انتخاب کرد.

شرکت Blackpoint Cyber هم تکنولوژی های Webroot را انتخاب کرد.


  به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی Blackpoint Cyber ، تکنولوژی ها و محصولات حفاظتی شرکت وبروت ( Webroot ) را با برخی محصولاتش تلفیق خواهد کرد.



وبروت " Webroot " سازنده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیاست و هم اکنون دهها شرکت از جمله غول های فناوری از جمله سیسکو سیستمز ، زایکسل، اچ پی ، اف 5 ، آروبا ، پالوآلتو و .. از محصولات و تکنولوژی های این شرکت استفاده میکنند.

( Cisco , Aruba Networks , PaloAlto Networks , Zyxel , F5 Networks , A10 Networks , F445 Networks , RSA , HP , )


آنتی ویروس های Webroot تاکنون موفق به کسب 21 نشان برتر مجله پی سی مگزین شده اند و استفاده از آنتی ویروسهایش توسط برخی موسسات مالی و بانکی مانند Citi Bank , HSBC Bank و Ally Bank به مشتریان این بانکها توصیه شده است.


آنتی ویروس های وبروت از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران ارائه شده اند و هم اکنون هزاران کاربر از آنتی ویروس های این شرکت مطرح آمریکایی تحت گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش، برای حفاظت از خود استفاده میکنند.


از جمله رقبای آنتی ویروس وبروت در بازار ایران میتوان به شرکتهای ترندمیکرو، سایمنتک، کسپرسکی، بیت دیفندر، آویرا و پانداسکیوریتی اشاره کرد.



یادداشتهای مرتبط :


اخبار سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا در دیسنا


دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران