امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

حمله AV-C به Symantec

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .
Symantec calls test misleading

شرکت سایمنتک حدود 1 سالی می شود که دیگر در تستهای وب سایت AV-Comparatives شرکت ندارد و پاسخ سایمنتک به درخواست این وب سایت برای شرکت در تستهای 2013 نیز منفی بوده است .

همین مسئله ظاهرآ باعث شد تا وب سایت AV-Comparatives در اولین تست سال 2013 ، آنتی ویروسهای غول امنیت سایبری  سایمنتک را در رده بسیار پایین قرار دهد و عقده های خود را به شکلی ارضاء کند .
عصبانیت این وب سایت از شرکت سایمنتک زیاد بوده که حتی جایگاه سایمنتک را پایین تر از ضد ویروس رایگان میکروسافت قرار داده است .


ادامه مطلب

ارائه آنتی ویروسهای 2013

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش


شرکت امنیتی دورانتاش نسخه های 2013 برخی از شرکتهای آنتی ویروس را ارائه داد .

محصولات شرکتهای ترند میکرو ، نورتن سایمنتک ، وب روت ، اف-سکیور ، بیت دفندر ، جی دیتا ، آویرا و بولگارد و نسخه 6 ضد ویروسهای شرکت ای ست با نام نود32 از جمله محصولات آنتی ویروسی است که نسخه های 2013 آنها توسط شرکت دورانتاش ارائه می شود .
Trend Micro , Symantec Norton , Webroot , Bitdefender , GData G-Data , F-Secure , Avira , BullGuard , ESET NOD32

درباره دورانتاش :

دورانتاش معتبرترین توزیع کننده محصولات و سرویسهای امنیتی و آنتی ویروس در ایران می باشد که طیف وسیعی از کاربران خانگی ، شرکتی و سازمانی را تحت حفاظت قرار داده است .

اعتبار برند و کیفیت خدمات فنی و پس از فروش دورانتاش باعث شده تا محصولات با گارانتی دورانتاش انتخاب اول کاربران و مصرف کنندگان محصولات امنیتی باشد .

دورانتاش تنها نماینده شرکت کسپرسکی بود که بعد از کلاهبرداری این شرکت روسی از کاربران ایرانی ، با این شرکت قطع ارتباط نمود .

گارانتی دورانتاش یعنی :

1- اطمینان از دریافت محصول معتبر .
2- اطمینان از دریافت برترین خدمات فنی و پشتیبانی
3- تامین امنیت در همه محیطهای دیجیتالی .

دپارتمان آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

آنتی ویروس 2013 ، آنتی ویروس 2014

دورانتاش ارائه داد : نسخه های 2013 آنتی ویروسهای بولگارد ( Bull

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش


شرکت امنیتی دورانتاش توزیع کننده برتر محصولات و سرویسهای امنیتی و ابری نسخه جدید آنتی ویروسهای کامپیوتر شرکت انگلیسی بولگارد را ارائه کرد .

شرکت امنیتی بولگارد سازنده محصولات آنتی ویروس خانگی برای کامپیوترهای ویندوزی و موبایل و گوشی های هوشمند و تبلت می باشد .

در نسخه های 2013 آنتی ویروسهای بولگارد بجزء بهینه شدن برخی ویژگی های امنیتی نسخه های پیشین ، امکانات و ویژگی های جدیدی به محصولات افزوده شده است .


ادامه مطلب

بروزرسانی آنتی ویروسهای ویندوزی وب روت به 8.0.2.127

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش

شرکت امنیتی وب روت ، عرضه کننده پیشرو سرویسها و محصولات امنیتی ، محصولات آنتی ویروس ویندوزی خود را به نسخه 8.0.2.127 ارتقاء داد .
این بروزرسانی به صورت خودکار بر روی آنتی ویروسهای این شرکت اعمال می شود .

شرکت دورانتاش تنها توزیع کننده معتبر آنتی ویروسهای وب روت در ایران می باشد .

اخبار مرتبط :

وب روت عنوان سبکترین آنتی ویروس معتبر جهان را کسب کرد .

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

شرکت دورانتاش نماینده معتبر شرکت وب روت در ایران می باشد .


سرقت اطلاعات کاربران فیس‌بوک به بهانه حفظ امنیت

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

http://i.zdnet.com/blogs/trend_micro.gif
facebook

طبق یافته های شرکت امنیتی ترند میکرو خلافکاران سایبری با استفاده از صفحات تنظیمات امنیتی جعلی ( تقلبی ) کاربران فیس بوک را هدف قرار داده اند .

در این حمله فیشینگ صفحه آلوده و جعلی برای کاربر به نمایش در می آید که کاربر فکر می کند می تواند تنظیمات امنیتی فیس بوک خود را بررسی و تغییر دهد ، در حالی که به واسطه مشاهده این صفحه جعلی به ویروس آلوده شده و اطلاعاتش توسط خلافکاران و دزدان سایبری به سرقت برده می شود .


ادامه مطلب

برای دومین سال متوالی ترند میکرو برترین فروشنده آنتی ویروسهای S

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران
http://i.zdnet.com/blogs/trend_micro.gifTrend Micro Smart Protection Network
بر طبق گزارش موسسه Canalys ، برای دومین سال متوالی شرکت امنیتی ترند میکرو - غول عرضه کننده آنتی ویروس - برترین فروشنده محصولات آنتی ویروس تحت شبکه SMB شد .

بخش قابل ملاحظه کسب این جایگاه به واسطه سری محصولات آنتی ویروس تحت شبکه ترند میکرو با نام Trend Micro Worry Free Business Security - WFBS می باشد که طیف وسیعی از شرکتها و سازمانها را در اقصاء نقاط دنیا از گزند تهدیدات مختلف سایبری مورد حفاظت قرار می دهد .


ادامه مطلب

حمله ویروس Shylock به سیستمهای مالی بریتانیا

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


شرکت امنیتی سایمنتک - عرضه کننده پیشرو سرویسها و محصولات امنیتی - تروجان بانکی با نام Shylock را شناسایی کرده که موسسات مالی بریتانیا را هدف گرفته است .

به گزارش دیسنا به نقل از سایمنتک ، ظاهرآ نسخه هایی از این ویروس پیش از این هم سازمانهای مالی و بانکی را هدف قرار داده بودند و این ویروس با تغییراتی در نسخه جدید سعی دارد تا خلافکاران و سارقان سایبری را برای رسیدن به اهدافشان کمک کند .

ویروس Shylock از طریق ایمیلهای آلوده ، مسنجرها ( اسکایپ ) گسترش یافته و سعی در سرقت اطلاعات مخصوصآ اطلاعات و رمزهای عبور اینترنت بانکی دارد .


ادامه مطلب

وب روت سبکترین آنتی ویروس معتبر جهان

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش
Webroot Antispyware, Virus and Malware ProtectionDurantash , Security is our Gift

ضد ویروسهای شرکت امنیتی وب روت با نام Webroot Secure Anywhere در همه تستهای سال 2012 و تستهای 2013 تاکنون موفق به کسب عنوان سبکترین و سریعترین ضد ویروسهای دنیا شدند .

شرکت امنیتی وب روت در سال 2010 شرکت امنیتی - انگلیسی Prevx  را خریداری نمود و تکنولوژی های آن را با تکنولوژی های خود تلفیق و محصولات آنتی ویروس Secure Anywhere را ارائه داد .


ادامه مطلب

Webroot موفق به کسب گواهی AV-TEST بر روی ویندوز 8 شد .

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش .

محصول آنتی ویروس Webroot Secure Anywhere 2013 شرکت امنیتی وب روت در اولین تست آنتی ویروسهای وب سایت AV-TEST بر روی ویندوز 8  موفق به کسب نشان و گواهی AV-TEST  شد .

مانند تستهای پیشین نیز در این تستها ، آنتی ویروس وب روت از لحاظ استفاده از منابع سیستم موفق به کسب بهترین نتیجه شد و عنوان سبکترین آنتی ویروس را از آن خود کرد .


ادامه مطلب