امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

رشد تروجان Fileless Poweliks

رشد تروجان Fileless Poweliks

http://www.disna.ir/post/4763

جدیدترین لیست قیمت آنتی ویروسهای خانگی ( شنبه 25 آبان )

جدیدترین لیست قیمت آنتی ویروسهای خانگی ( شنبه 25 آبان )

شرکت امنیتی دورانتاش جدیدترین قیمت آنتی ویروسهای خانگی را اعلام کرد .

شرکت دورانتاش معتبرترین و پیشرو ترین شرکت ایرانی عرضه کننده سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتهای کوچ و بزرگ و سازمانها می باشد .

بسیاری از سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس در ایران و حتی خاورمیانه و غرب آسیا ، توسط شرکت دورانتاش به کاربران و بازار آنتی ویروس معرفی و ارائه و توسط این شرکت پشتیبانی شده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه نمائید .

شرکت دورانتاش
www.Durantash.com
www.NOvirus.ir
www.DDN.ir

آنتی ویروس " ترند میکرو "مجددآ در صدر تست AV-C قرار گرفت .


دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس
  

در آخرین تست منتشر شده آنتی ویروسها توسط وب سایت AV-Comparatives که مربوط به ماه اکتبر 2014 می باشد ، آنتی ویروس شرکت ژاپنی Trend Micro ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) تنها آنتی ویروسی بود که موفق به شناسایی صد در صد ( 100% ) تهدیدات سایبری مورد تست شد .
http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg

توجه : درج نتایج مقایسه ای فقط جهت اطلاع رسانی است و نشان دهنده تائید آنها توسط دیسنا نیست .


کمپانی ژاپنی ترندمیکرو که آنتی ویروسهایش در ایران با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش ارائه می شود با بزرگترین غولهای فناوری دنیا از جمله HP - DELL - Amazon - Facebook - Microsoft - VMware - Citrix - buffalo - SanDisk - EMC - ASUS همکاری بسیار نزدیکی دارد و این شرکتها از سرویسها و محصولات ترندمیکرو استفاده میکنند .


ولی چرا دیسنا نتایج تستهای مقایسه ای و از جمله AV-C را قبول ندارد ؟

1- دیسنا یک سایت صرفآ خبر و آموزشی و اطلاع رسانی است و قرار نیست محصول ضد ویروس خاصی را به کاربران توصیه کند .

2- براساس گزارشات و گفته های مدیران برخی از وب سایتهای منتشر کننده همین تستهای مقایسه ای ، از برخی شرکتها برای شرکت در این تستها مبالغی دریافت می شود که این موضوع میتواند نتایج تستها را مخدوش کند .

3- فشار سیاستهای خبری و تبلیغاتی در انتشار برخی از این تستها بی تاثیر نیست .

4- شواهدی ناشی از سوء استفاده از نام و اعتبار غولهای امنیتی و بسیار معتبر مانند همین " ترند میکرو " به چشم میخورد .

به عقیده ما وب سایتهایی مانند همین سایت AV-Comparatives به دلیل مشکلات اعتباری برای چند ماه است رتبه اول را به آنتی ویروسهای ترند میکرو اختصاص میدهد و پس از چند وقت دوباره به روند پیشین خود بازمیگردند .

عمومآ در دیگر ماهها و در نهایت که نتایج بهترین ها اعلام می شود ، شرکتهای دیگری که به این سایتها پول پرداخت کرده اند به عنوان محصول اول و سال معرفی می شوند .

این سیاستها بسیار پیچیده است و کاربران آماتور ، نیمه حرفه ای و حتی بیشتر کاربران حرفه ای دنیا فضای مجازی و حوزه امنیت قادر به تجزیه و تحلیل این سیاستها نیستند وبازگو کردن آنها به سادگی ممکن نیست .

5- متاسفانه وب سایت AV-C سابقه سوء استفاده از نام و اعتبار غول امنیتی سایمنتک را نیز دارد .

با اینکه چند سالی است کمپانی و آنتی ویروسهای Symantec از تستهای وب سایت AV-C خارج شده ، ولی این سایت 2-3 مرتبه بدون اجازه از نام و لوگوی سایمنتک استفاده یا بهتر است بگوئیم سوء استفاده کرده است .

6- همدستی برخی شرکتهای آنتی ویروس مخصوصآ شرکتهای تازه تاسیس و کوچک برای مقابله با غولهای بسیار معتبر و بزرگ آنتی ویروس در این سایتها به چشم میخورد .

برای مدتی ضد ویروسهای روسی کسپرسکی در تستهای مقایسه ای و مخصوصآ همین سایت AV-C رتبه اول را کسب میکردند .

بعد از موارد بسیاری که ناشی از نامعتبر بودن کسپرسکی و کلاهبرداری های این شرکت روسی دیده شد و حساسیت کاربران به فعالیتها و سیاستهای این شرکت شیاد روسی ، این سایتها از برخی از دیگر شرکتها مانند بیت دیفندر ، آویرا و پاندا و ام سی سافت نیز برای حفظ کسپرسکی و البته حفظ ظاهر خود استفاده نمودند .

7- عدم همخوانی تستهای آنتی ویروس ها با دنیای واقعی و تکنولوژی های امنیتی و حفاظتی :

رشد خیره کننده تهدیدات سایبری و از طرفی تکنولوژی متفاوت غولهای امنیتی برای شناسایی و مقابله با تهدیدات سایبری و ویروسها باعث شده تا بیشتر ضد ویروسهای شرکتهای بزرگ امنیتی در تستهای این سایتها رتبه خوبی را کسب نکنند .

البته این مورد با در نظر گرفتن عدم دستکاری تستهاست .

اخبار مرتبط :

آنتی ویروس " ترند میکرو " بخریم یا " بیت دیفندر "؟
 
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


ترندمیکرو ، ترند میکرو ، ترند مایکرو ، کسپرسکی ، کاسپرسکی ، کسپراسکی ، کسپرسکای ، کاسپراسکی ، بیت دفندر ، بیت دیفندر ، جی دیتا ، بولگارد ، جیدیتا ، وب روت ، وبروت ، تراستپورت ، تراست پورت ، ایست ، ای ست ، نود32 ، پاندا ، پاندا سکیوریتی ، آپدیت ، آنلاین ، آفلاین ، رایگان ، 2014 ، 2015 ، 2016 ، تیتانیوم ، نورتون ، سیمنتک ، سایمنتک ، سایمانتک ، سیمانتک ، دورانتاش ، آتنا ، آواژنگ ، پاد ، ای اسکن ، سریال ، توتال سکیوریتی ، اینترنت سکیوریتی ، کی پاد ، گیلاس کامپیوتر ، آلبالو کامپیوتر ، دمسان رایانه ، ایدکو ، آیکو ، آینده نگاران ، آرکا ، آویرا ، آنتی ویروس رایگان ، ویروس یابی رایگان ، ویروس ، تروجان ، روت کیت ، حملات سایبری ، امنیت اطلاعات ، دیسک نجات ، ویندوز ، اندروید ، اپل مکینتاش ، اپل iOS ، بلک بری ، سونی ، سایمسونگ ، ایسوس ، اسوس ، ایسر ، ام اس آی ، نوت بوک ، تبلت ، موبایل ، تا بوک ، آلترابوک ، اکسپریا ، گالاگسی ، گالاگسی تب ، اچ تی سی ، موتورلا ، رایان بدر ، پارس آنلاین ، شاتل ، اینترنت پر سرعت ، اینترنت ADSL ، آپدیت رایگان  ، یوزر نیم ، پسورد ، یوزرنام ،


ادامه رفتار خصمانه و تبعیض آمیز مرکز ماهر با برخی شرکتهای معتبر آنتی ویروس

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای - ماهر


http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg



ادامه رفتار خصمانه و تبعیض آمیز مرکز ماهر در برخورد با برخی کمپانی های بزرگ و معتبر امنیتی .

از جمله شرکتهایی که وب سایت مرکز ماهر تمایل ندارد نامی از آنها برده شود میتوان به کمپانی های امنیتی ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) و وب روت اشاره نمود .


همانطور که پیش از این نیز عملکرد خبری و اطلاع رسانی مرکز ماهر ( مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیاتهای رایانه ای ) مورد نقد و بررسی قرار گرفت ،  این مرکز رفتار تبعیض آمیز و نامعقولی در برابر برخی شرکتها از جمله غول امنیتی و بسیار معتبر ترند میکرو ( پی سی سیلین ) دارد .

- عدم انتشار اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای امنیتی دنیا .

- درج نتایج ضعیف یا بهتر است بگوئیم بسیار ضعیف برای آنتی ویروس های ترندمیکرو ، در تستهایی که مرکز ماهر منتشر مینمود .

بخش بسیار خنده دار و مسخره قضیه آنجاست که مرکز ماهر در تستهای آنتی ویروس هایی که منتشر مینمود ، آنتی ویروسهای غول امنیتی ترند میکرو را در سطح و حتی پایین تر از آنتی ویروس ایرانی ایمن شرکت مهران رایانه که دیگر تولید نمی شود ، درج مینمود .


( این تستها چند وقتی است که دیگر منتشر نمی شود .)

- مرکز ماهر مرکز خبررسانی و تبلیغاتی شرکت شیاد و کلاهبردار کسپرسکی :

نکته بعدی همکاری بسیار نزدیک خبری و تبلیغاتی مرکز ماهر با شرکت شیاد و کلاهبردار روسی کسپرسکی است .

در حالی که
شرکت شیاد و کلاهبردار کسپرسکی که بارها مشتریان و مخصوصآ مشتریان ایرانی خود را نقره داغ کرده ، مرکز ماهر خبرهای زیادی از این شرکت منتشر نموده و حسابی برای این شرکت تبلیغ کرده است .

- بسیاری از خبرهای دیگری که در وب سایت مرکز ماهر منتشر شده شاد در ظاهر تبلیغ آنتی ویروسهای شرکت شیاد و کلاهبردار روسی نبوده ولی براساس سیاستهای این شرکت روسی منتشر شده است .


یک نمونه آن لینک شدن بسیاری از اخبار وب سایت مرکز ماهر به 2 سایت خبرپراکنی کسپرسکی یعنی ایتنا و افتانا است .

( البته در نسخه جدید وب سایت مرکز ماهر این لینکها پاک شده است ولی برای سالها وب سایت مرکز ماهر صدها لینک به این 2 سایت و دیگر سایتهایی که همکاری بسیار نزدیکی با کسپرسکی داشته اند ارائه نموده است . )
البته بماند که در برهه ای از زمان این مرکز چند خبر از شرکت امنیتی ترندمیکرو منتشر نمود ، ولی این وضعیت نیز دوام چندانی نداشت .

ولی بررسی چند خبر اخیری که در وب سایت مرکز ماهر منتشر شده نشان میدهد با نهایت تاسف این مرکز مجددآ به سیاست خصمانه خود در قبال شرکت امنیتی ترندمیکرو  بازگشته است .

نمونه :

مرکز ماهر در حالی خبر ( لینک عکس ) شناسایی ویروس Dridex را منتشر نموده که نام شرکت ترندمیکرو را از ترجمه و متن خبر حذف کرده و فقط به ذکر نام آقای Rhena Inocencio یکی از کارشناسان امنیتی شرکت ترندمیکرو بسنده کرده است .

خبر دیگر این لینک است که نام ترندمیکرو از آن حذف شده .

این تبعیض در حالی نمود بیشتری پیدا میکند که همین وب سایت " مرکز ماهر " اخبار دیگرش را با ذکر نام شرکت امنیتی شناسایی کننده ویروس و تهدید سایبری منتشر میکند .

برخی نکات جالب توجه :

- مرکز ماهر نزدیک به 1000 مرتبه از شرکت شیاد و کلاهبردار Kaspersky به طرق مختلف در وب سایتش نام برده . ( کسپرسکی ، کاسپرسکی ، کسپراسکی و ...)

- انتشار فقط 10 خبر از شرکت امنیتی بسیار معتبر ترندمیکرو ( ترند میکرو )

- جدیدآ نیز شاید وب سایت مرکز ماهر اخبار شرکت شیاد کسپرسکی را کمتر منتشر کند ، ولی به برخورد تبعیض آمیز با شرکتهای دیگر مانند ترند میکرو ادامه داده و روند تبلیغ برای شرکتهایی که همکاری نزدیکی با کسپرسکی دارند را در پیش گرفته .
( تبعیت از سیاستهای شرکت کسپرسکی )

( برای نمونه به بیت دیفندر میتوان اشاره نمود که ارتباط بسیار نزدیکی با کسپرسکی دارد و بخشی از هزینه های جاری شرکای خبری و تبلیغاتی ایرانی کسپرسکی را تامین میکنند . )

شرکت بیت دفندر نیز به مانند کسپرسکی نیز قادر به فروش محصولاتش در دیگر کشورها نیست و با استفاده از برخی فرصتهای ایجاد شده در ایران به هر طریق ممکن سعی دارند مانع از آشنایی کاربران ایرانی با شرکتها و محصولات معتبر امنیتی شوند .


البته شرکتهای دیگری بجزء بیت دفندر نیز با کسپرسکی در این زمینه و آشفته کردن بازار آنتی ویروس ایران همکاری و هماهنگی دارند .



همانطور که میدانید رفتار خصمانه با آنتی ویروس های ترندمیکرو و شرکت دورانتاش توسط دیگر اشخاص و شرکتها نیز صورت گرفته است .

- ایجاد مزاحمت برای فروشگاه های عرضه کننده ضد ویروسهای با گارانتی و پشتیبانی فنی شرکت دورانتاش .

- عدم انتشار آگهی های شرکت دورانتاش .

- ایجاد مزاحمت برای مشتریان شرکت دورانتاش .

 ( در آن زمان نام مشتریان شرکت دورانتاش در وب سایت این شرکت منتشر شده بود .)


- انتشار مطالب کذب و نادرست در وب سایتها و نشریات مخصوصآ رسانه های وابسته به شرکای خبرپراکن کسپرسکی .

ولی به واقع چرا دیگر شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس از شرکت دورانتاش و محصولاتی که این شرکت عرضه میکند ترس و واهمه دارند و به هر طریق ممکن سعی دارند مانع آشنایی کاربران ایرانی با شرکت دورانتاش و برخی از محصولات معرفی شده توسط این شرکت شوند ؟؟

در این بین مسدود کردن آدرس وبلاگی وب سایت خبری و آموزشی دیسنا توسط آنتی ویروسهای ای ست ( نود32 ) نشان میدهد برخی شرکتها به شدت از افزایش دانش و آگاهی کاربران ایرانی نسبت به محصولات و شرکتهای معتبر امنیتی و آنتی ویروس هراس دارند .

لینک

لینک

توزیع لایسنسهای جعلی و تقلبی در بسته بندی های شکیل و بزرگ و استفاده برخی شرکتها از این وضعیت و انتشار صدها خبر نادرست و کذب در نشریات و خبرگزاری ها و هماهنگی آنها با برخی اعضای سازمان نظام صنفی استان تهران " مخصوصآ کمیسیون افتا " ، نشان میدهد با کمی دقت میتوان دلایل و عاملان اصلی آشفتگی در بازار آنتی ویروس ایران را شناخت .

بد نیست بدانید شرکت روسی کسپرسکی بارها به واسطه افشای سیاستهای فریبکارانه اش در سایت دیسنا ف مجبور به اصلاح وب سایت خود شده است .

در آخرین مورد نیز کسپرسکی پس از انتشار گزارشی در دیسنا با موضوع " دلایل درج نامرتب اسم نمایندگان در وب سایت کسپرسکی "  ، شیوه و شکل انتشار اسم نمایندگانش را در وب سایتش تغیبر داد .



شرکت دورانتاش پیشرو ترین و یکی از معتبرترین عرضه کنندگان نرم افزارهای آنتی ویروس در ایران می باشد .

اخبار مرتبط :

گسترش فعالیتهای جهانی ترندمیکرو ( Trend Micro )

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس   http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg

شرکت امنیتی ترندمیکرو ( غول عرضه کننده سرویسهای امنیتی و آنتی ویروس ) قصد دارد فعالیتهای جهانی خود را با توسعه دفتر خود در ایالت تگزاس آمریکا گسترش دهد .


ادامه مطلب

حمله به سرورهای ایمیل در آلمان با استفاده از نقص امنیتی Shellshock

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس
  http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg

کمپانی امنیتی ژاپنی ترندمیکرو موفق به شناسایی حملات سایبری به سرورهای ایمیل در کشور آلمان شد .

به گفته آزمایشگاه های امنیتی ترندمیکرو ، این حملات برپایه نقص امنیتی Shellshock صورت گرفته که چندی پیش شناسایی شده و نزدیک به نیم میلیون سرور را تحت تآثیر خد قرار داده است .
براساس گزارش ترندمیکرو ، نزدیک به 21 درصد حملات Shellshock به سرورهای ارسال ایمیل ( SMTP ) در کشور آلمان و به سرورهای آلمانی گزارش شده است .

کشورهای آلمان ، کانادا ، آمریکا و تایوان از جمله کشورهایی هستند که از نقص امنیتی ShellShock دچار آسیب پذیری شده اند .

این حملات عمدتآ به سیستم عاملهای لینوکس ، یونیکس و OS X صورت گرفته است .

Shellshock warning against new attacks on mail servers in Germany


اخبار مرتبط :


اخبار ترندمیکرو در دیسنا


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

تمدید جشنواره آنتی ویروسی سونی اکسپریا دورانتاش

دیسنا - وب سایت خبر و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس به نقل از دورانتاش

شرکت دورانتاش ، برترین عرضه کننده آنتی ویروس برای کاربران خانگی و شرکتی و اولین عرضه کننده رسمی آنتی ویروسهای موبایل و تبلت در ایران ، زمان جشنواره آنتی ویروس ویژه خریداران و کاربران گوشی های سونی اکسپریا ( SONY XPERIA ) را تمدید کرد .

بر این اساس دارندگان و خریداران گوشی های سونی ( Sony Xperia ) میتوانند محصول ضد ویروس ترندمیکرو ماگزیمم سکیوریتی مالتی دیوایس 2015 را با تخفیف ویژه و با گارانتی و پشتیبانی فنی معتبر  شرکت دورانتاش خریداری نمایند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر منو خرید محصولات خانگی به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.Durantash.com و یا www.NOvirus.ir  مراجعه نمائید .

اخبار مرتبط :

ارائه جدیدترین نوآوری Trend Micro در صنعت امنیت تلفنهای همراه .

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

ترندمیکرو ، ترند میکرو ، ترند مایکرو ، کسپرسکی ، کاسپرسکی ، کسپراسکی ، کسپرسکای ، کاسپراسکی ، بیت دفندر ، بیت دیفندر ، جی دیتا ، بولگارد ، جیدیتا ، وب روت ، وبروت ، تراستپورت ، تراست پورت ، ایست ، ای ست ، نود32 ، پاندا ، پاندا سکیوریتی ، آپدیت ، آنلاین ، آفلاین ، رایگان ، 2014 ، 2015 ، 2016 ، تیتانیوم ، نورتون ، سیمنتک ، سایمنتک ، سایمانتک ، سیمانتک ، دورانتاش ، آتنا ، آواژنگ ، پاد ، ای اسکن ، سریال ، توتال سکیوریتی ، اینترنت سکیوریتی ، کی پاد ، گیلاس کامپیوتر ، آلبالو کامپیوتر ، دمسان رایانه ، ایدکو ، آیکو ، آینده نگاران ، آرکا ، آویرا ، آنتی ویروس رایگان ، ویروس یابی رایگان ، ویروس ، تروجان ، روت کیت ، حملات سایبری ، امنیت اطلاعات ، دیسک نجات ، ویندوز ، اندروید ، اپل مکینتاش ، اپل iOS ، بلک بری ، سونی ، سایمسونگ ، ایسوس ، اسوس ، ایسر ، ام اس آی ، نوت بوک ، تبلت ، موبایل ، تا بوک ، آلترابوک ، اکسپریا ، گالاگسی ، گالاگسی تب ، اچ تی سی ، موتورلا ، رایان بدر ، پارس آنلاین ، شاتل ، اینترنت پر سرعت ، اینترنت ADSL ، آپدیت رایگان  ، یوزر نیم ، پسورد ، یوزرنام ،

استفاده هکرها از گوگل درایو برای جمع آوری اطلاعات کاربران

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

  http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg



براساس گزارش کمپانی امنیتی ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) ، گروهی از هکرها و خلافکاران سایبری از گوگل درایو برای سرقت اطلاعات کاربران  استفاده میکنند .
وقتی سیستم کاربر به ویروس مورد نظر خلافکاران سایبری آلوده می شود به دنبال اطلاعات و فایلهایی با پسودهایی مانند PDF - DOC - DOCX - XLSX - XLS - TXT - PPT PPTX می باشد و آنها را بر روی گوگل درایو مورد نظر خلافکاران سایبری بارگذاری میکند .

به گفته آقای Kervin Alintanahin تحلیلگر ارشد ترندمیکرو ، این بدافزار که به دنبال فایلهای کاربران است عمومآ سازمانهای دولتی را هدف قرار داده و به دنبال اطلاعات دولتی و سازمانی است .

Hackers Uses Google Drive To Collect User's Data

اخبار مرتبط :


اسکن آنلاین برنامه های موبایلی ( اندرویدی )

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

آپدیت سبکترین آنتی ویروس ویندوزی دنیا به نسخه 8.0.5.107

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش

کمپانی امنیتی وب روت ( سازنده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروسهای معتبر دنیا با نام تجاری Webroot Secure Anywhere ) ، آنتی ویروس های ویندوزی خود را به نسخه 8.0.5.107 ارتقاء و بروزرسانی نمود .

در این نسخه علاوه بر بهبود در عملکرد موتور ویروس یابی ، ضد ویروس با نرم افزار Dropbox نیز بیش از گذشته هماهنگ و همخوان شده است .


درباره شرکت امنیتی وب روت :

وب روت ( Webroot ) سازنده سبکترین و کم حجم ترین و به نوعی هوشمند ترین آنتی ویروس های معتبر دنیاست .

این شرکت در سال 2010 میلادی شرکت امنیتی Prevx را که اولین کاشف ویروس فلیم بود ، خریداری نمود و پس از حذف موتور ویروس یاب سوفوس از محصولاتش ، آنتی ویروسهایی فوق العاده و شگفت انگیز روانه بازارهای جهانی کرد .

در حال حاضر برخی از شرکتهای فناوری از جمله Cisco - GFI - PaloAlto - F5 Network - GateProtect - RSA - Microsoft - Corero First of Defence و Proofpoint از محصولات و تکنولوزی های وب روت در محصولات خود استفاده میکنند .

شرکت امنیتی وب روت بجزء شرکت امنیتی Prevx ، شرکت امنیتی BrightCloud را که در زمینه IP Reputation فعالیت مینمود ، نیز در همان اوایل سال 2010 به تملک خود در آورد .


شرکت دورانتاش ( www.durantash.com ) اولین نماینده آنتی ویروسهای وب روت در منطقه خاورمیانه ، غرب آسیا و ایران می باشد.


اخبار مرتبط :

دریافت کد تخفیف خرید آنتی ویروس

Webroot همکار امنیتی HP شد .


اخبار سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا در دیسنا
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


آخرین ویروسهای مهم شناسایی شده توسط Trend Micro - آبان 1393

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس
  http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg

کمپانی امنیتی ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) نام آخرین ویروسهای شناسایی شده توسط آزمایشگاه های این شرکت را منتشر کرد .

IOS_WIRELURKER.A

این ویروس قابلیت آلوده کردن سیستمها و کاربران سیستم عاملهای اپل ، یعنی اپل مکینتاش و اپل iOS را دارد .

TSPY_DYRE.EKW

این ویروس با استفاده از نقص امنیتی CVE-2013-2729 بدافزار دیگری با نام DYREZA را بر روی سیستم قربانی بارگذاری میکند .

وظیفه اصلی این ویروس سرقت اطلاعات مالی و بانکی و حسابهای کاربران بیت کوئین است .

ROJ_PIDIEF.YYJU

این ویروس نیز دقیقآ مشابه ویروس
TSPY_DYRE.EKW در کار سرقت اطلاعات مالی و بانکی و حسابهای کاربران بیت کوئین است .
BKDR_BLACKEN.A
این ویروس از نقص امنیتی روز صفر Sandworm استفاده میکند و کاربران اروپایی مخصوصآ در بخشهای صنعتی را هدف قرار داده است .

BKDR_BLACKEN.B
این ویروس نیز نسخه جدیدتر ویروس BKDR_BLACKEN.A است که بخشهای صنعتی اروپا را عمومآ مورد حمله قرار داده است .

TROJ_MDLOAD.PGTY

این ویروس نیز از نقص امنیتی روز صفر CVE-2014-4114 برای حمله به کاربران استفاده میکند .

TROJ_KOVTER.SM

این ویروس از طریق تبلیغات مخرب در سایت یوتیوب کاربران زیادی را مورد حمله قرار داد .

INF_BLACKEN.A

این ویروس از نقص امنیتی CVE-2014-4114 برای نفوذ و حمله به کاربران استفاده میکند .


TSPY_BANKER.DYR

این ویروس نیز مرتبط با تروجان و جاسوس افزار DYREZA  که خلافکاران سایبری آن را با هدف سرقت اطلاعات مالی و بانکی روانه فضای سایبری نموده اند .

BKDR_PADPIN.A


این ویروس در رابطه با حمله به خودپردازهای بانکی در سپتامبر 2014 شناسایی شد . در آن زمان خودپردازهای بانکهای مالزیایی هدف حمله این ویروس قرار گرفتند .

شرکت دورانتاش
واحد آموزش و اطلاع رسانی
اولین و تنها نماینده معتبر آنتی ویروس های ترندمیکرو " پی سی سیلین " در ایران
www.durantash.com

www.DDN.ir

اخبار مرتبط :


اخبار ترندمیکرو در دیسنا


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .