امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

کسب رتبه سریعترین و بیشترین آپدیت توسط شرکت سیمانتک Symantec

خبرگزاری امنیت اطلاعات دورانتاش به نقل از وب سایت AV-TEST.org  ، محصولات آنتی ویروس سیمانتک مقام اول را در ارائه سریعترین بروزرسانی ها  برای مقابله با ویروسهای جدید و تعداد بسیار بالای بروزرسانی ها و آپدیت کسب نمود ، البته این شرکت در هفته ها و ماه های گذشته نیز به این رتبه دست پیدا نموده است .
شرکت سیمانتک ( سایمنتک ) بزرگترین عرضه کننده محصولات امنیتی و آنتی ویروس در دنیا با حدود 7 میلیارد دلار فروش در سال می باشد که  طبق بررسی موسسه AV-TEST.ORG در فاصله 1 هفته تعداد 2000 آپدیت برای محصولات ضد ویروس خود ارائه نموده است .

این تعداد آپدیت چیزی در حدود 10 تا 20 برابر تعداد بروزرسانی های محصولات شرکتهای دیگر مانند مک آفی - کسپرسکی - آویرا - جی دیتا - بیت دفندر و پاندا می باشد .

قابل ذکر است محصولات جدید ارائه شده در سال 2010 توسط این شرکت دارای قدرت بسیار بالای شناسایی ویروسها و تهدیدات وب و محیط دیجیتالی و دارای استفاده بسیار کمتر از منابع سیستم می باشد .

همچنین در نسخه های جدید محصولات شرکت سیمانتک سرعت اسکن فایلها نیز افزایش پیدا نموده است .

این شرکت در محصولات جدید خود از تکنولوژی های جدید در شناسایی ویروسها و تروجانها استفاده نموده است که امنیت بسیار بیشتری را برای میلیونها استفاده کننده از محصولات سیمانتک در تمام دنیا به ارمغان آورده است  .

2 محصول نورتون  اینترنت سکیوریتی 2010 و نورتون 360 نسخه 4 از محصولات جدید ارائه شده می باشند که محصول نورتون 360 نسخه 4 دارای قابلیتهای بسیار بیشتری برای حفظ و نگهداری سیستم و پشتیبان گیری از داده ها و امنیت اطلاعات می باشد .

استفاده از تکنولوژی SONAR 2 Behavior و Web Repotation و سیستم جمع آوری هوشمند بد افزارها و فایلهای مشکوک از آن جمله است که تاثیر بسزایی در شناسایی بسیار سریع تهدیدات توسط آزمایشگاه های شرکت سایمنتک و به طبع آن محصولات آنتی ویروس این شرکت می باشد .

همچنین بر روی این محصول 2 گیگا بایت فضای وب امن رایگان ارائه می شود .

قابل ذکر است شرکت سایمنتک و شرکت ترندماکرو ( دومین عرضه کننده بزرگ محصولات آنتی ویروس در دنیا ) سیستم تست بروزرسانی دارند که اطمینان بسیار بالایی را برای بروزرسانی مطمئن به کاربر ارائه می دهند .

2 شرکت Symantec و  Trend Micro در مجموع چیزی حدود 65 تا 70 % بازار محصولات آنتی ویروس را در دنیا در اختیار خود دارند .

30 % دیگر عمدتآ در اختیار شرکتهای مک آفی - سوفوس -
AVG و کسپرسکی  می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت سیمانتک Symantec و ترند ماکرو ( پی سی سیلین )  مراجعه و یا با شرکت دورانتاش ، عرضه کننده محصولات این شرکتها در ایران تماس بگیرید .

منبع خبر

خبرگزاری امنیت اطلاعات
www.irvirus.ir
www.virusinfo.ir

واحد اطلاع رسانی دورانتاش
www.Durantash.com
کسپرسکی kaspersky - f-secu





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد