امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

لینکهای مربوط به مطالب امنیت صنایع و سیستمهای ICS و SCADA

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس



به گزارش دیسنا به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش، همواره  امنیت زیرساختهای صنعتی و اقتصادی و شرکتهای استفاده کننده از سیستمها و تجهیزات ICS و  SCADA ( اسکادا ) دارای اهمیت بسیار بوده است.

// صنایع خودروسازی ، نفتی ، پالایشگاهی ، پتروشیمی ، ماشین سازی ، صنایع سنگین ، کارخانه های صنعتی مختلف ، خطوط تولید ، فولاد ، آهن ، معادن ، خطوط و حمل و نقل ریلی ، مترو ( قطارهای شهری ) ، خطوط دریایی و کشتی رانی ، صنایع مخابراتی و ارتباطی ، صنایع ماهواره ای ، صنایع هسته ای ، صنایع نیروگاهی ، خطوط انتقال برق پرفشار و پر قدرت از جمله بخشهای مصرف کننده تجهیزات ICS و  SCADA هستند. //

حدود یک سالی است که برخی شرکتهای نه چندان معتبر حوزه امنیت سایبری مانند شرکت روسی کسپرسکی به روشهای مختلف از جمله نشر تبلیغات و اینفوگرافها و ویدیو های مختلف و راه انداختن کمپین های خبری و تبلیغاتی و رسانه ای و حتی چاپ کتاب ، تلاش دارند مشتریان این بخشهای بسیار مهم را نیز به خرید محصولات و سرویسهایشان جلب کنند.

این در حالی است که حضور غولهای امنیتی بسیار معتبر با سرویسهای متنوع و بسیار باکیفیت و از طرفی ضعف شرکتهایی مانند کسپرسکی در ارائه سرویس و محصول حتی به همان اندک مشتریان و محصولات و آنتی ویروسهای خانگیشان ، باعث شده مصرف کنندگان محصولات امنیتی حوزه های صنایع و زیرساختی که با موضوع امنیت سایبری و آنتی ویروس ها برخورد تخصصی تری دارند ، تمایلی به خرید محصولات این شرکتها از خود نشان ندهند.

در این یادداشت برخی از لینکهای مهم درباره امنیت زیرساختها و سیستمهای ICS و  SCADA را که توسط کمپانی امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) که از شرکای استراتژیک غول فناوری زیمنس ( Siemens ) می باشد را در اختیارتان قرار می دهیم.

Trend Micro ICS Cyber Security

Trend Micro ICS / SCADA Security

Trend Micro Securing ICS Environments Defense

Protecting Your ICS/SCADA Environment [blog]

Defensive Strategies for Industrial Control Systems

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در گوگل کلمات کلیی مرتبط مانند Trend Micro ICS , SCADA  Security را جستجو کنید.


شرکت دورانتاش

توزیع کننده پیشرو و معتبر سرویسهای امنیتی

www.ddn.ir



اخبار مرتبط :
اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد