امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

هدیه دورانتاش : 3 ماه لایسنس رایگان اینترنت سکیوریتی 2013 بولگا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش

Durantash , Security is our Gift


شرکت امنیتی دورانتاش توزیع کننده محصولات شرکت بولگارد در ایران به مناسبت محصولات 2013 شرکت بولگارد ، به کاربران خود 3 ماه لایسنس رایگان آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی 2013 هدیه می دهد .


Free Bullguard Internet Security 2013


کاربران جهت دسترسی به نسخه های 3 ماهه رایگان اینترنت سکیوریتی بولگارد کافیست به بخش تماس با ما وب سایت شرکت دورانتاش مراجعه کرده و این شرکت را در فیس بوک خود اضافه نمایند . سپس قادر هستند لایسنس 3 ماهه رایگان را دریافت نمایند .

شرکت امنیتی بولگارد ارائه دهنده محصولات آنتی ویروس برای کامپیوترهای خانگی و موبایل می باشد .

در بخش حفاظت از رایانه این شرکت دارای 2 محصول امنیتی آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی است و در بخش حفاظت از موبایل دارای 2 محصول موبایل سکیوریتی ( آنتی ویروس موبایل و تبلت ) و محصول پشتیبان گیری آنلاین از موبایل می باشد .

این شرکت در محصولات ضد ویروس موبایل خود از تکنولوژی های شرکت جونیپر Juniper Network استفاده می کند و گوشی های موبایل ، هوشمند و تبلتهای دارای سیستم عاملهای سیمبین ، ویندوز موبایل ، بلک بری و اندروید را مورد حفاظت قرار می دهد .

محصول آنتی ویروس موبایل این شرکت دارای ویژگی های ضد سرقت و رهگیری موبایل و کنترل موبایل از طریق پنل وب و پشتیبانگیری از شماره های تماس می باشد .

البته شرکت دورانتاش طیف بسیار متنوعی از دیگر محصولات امنیتی و آنتی ویروس برای کامپیوترهای خانگی ، شرکتی و گوشی های موبایل و تبلت را ارائه می دهد که برای مشاهده آنها باید به وب سایت این شرکت به نشانی www.DDN.ir و یا www.durantash.com مراجعه نمائید . ( www.NOvirus.ir )

در حال حاضر با شرکت در جشنواره فروش محصولات امنیتی و ضد ویروس شرکت دورانتاش می توانید محصولات این شرکت را با تخفیفهای بسیار ویژه خریداری نمائید .


شرکت دورانتاش چندی پیش نسخه های 2013 محصولات ضد ویروس مختلفی را به بازار ایران معرفی و عرضه نمود .


شرکت دورانتاش


واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش www.durantash.com



اخبار سایمنتک در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد