امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

ترندمیکرو در سال 2021 بیش از 94 میلیارد بدافزار را مسدود کرد.

ترندمیکرو در سال 2021 بیش از 94 میلیارد بدافزار را مسدود کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، براساس گزارش تهدیدات سایبری که توسط غول امنیتی و آنتی ویروس ترندمیکرو ( Trend Micro ) منتشر شده، این شرکت در سال 2021 موفق به شناسایی و مسدود سازی بیش از 94 میلیارد ( بیلیون ) تهدید سایبری شده است.

ترندمیکرو در گزارش نیمه اول سال 2021 اعلام کرده بود که در شش ماه اول سال 2021 بیش از 41 میلیارد تهدید سایبری را شناسایی و مسدود کرده است که نشان میدهد ترندمیکرو در نیمه دوم سال 2021 موفق به شناسایی و مسدود کردن 53 میلیارد تهدید سایبری شده است.

اطلاعات شناسایی تهدیدات سایبری از شبکه حفاظتی هوشمند ترندمیکرو ( Smart Protection Network ) که به اختصار SPN گفته میشود، جمع آوری شده است.

تهدیدات سایبری شناسایی شده شامل بدافزار ، مالور ، ویروس ، روت کیت، بکدور، تروجان، جاسوس افزار ، بات نت، کیلاگر، باج افزارها، ایمیلها و لینکهای آلوده و دیگر تهدیدات سایبری هستند.

Trend Micro Smart Protection Network- SPN
Trend Micro Smart Protection Network- SPN

درباره ترندمیکرو Trend Micro

ترندمیکرو 33 سال پیش در سال 1988 میلادی تاسیس شده است.

ترندمیکرو امروز با 7000 کارمند و کارشناس و 12 آزمایشگاه و دفاتری در 65 کشور، یکی از شرکتهای بزرگ و پیشرو ارائه دهنده سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس ( خانگی، شبکه و دیتاسنترها ) در دنیاست، در برخی کشورها مانند ایران، چین و استرالیا با نام پی سی سیلین ( PC-cillin ) نیز شناخته میشود.

دهها کمپانی فناوری از جمله Cisco, ASUS, Linksys, TP-Link, Vivotek, Panasonic, Fujitsu, VMware, IBM , HP , Facebook و Amazon از جمله مشتریان و شرکای استراتژیک ترندمایکرو هستند.

( سیسکو ، ایسوس ، پاناسونیک ، لینکسیس، وی ام ویر، آی بی ام، آمازون، فیس بوک و ... )

بیش از 500 هزار شرکت و موسسه خصوصی و دولتی و میلیون ها مشترک شخصی و خانگی از محصولات آنتی ویروس ترندمیکرو برای حفاظت از اطلاعات و داده های خود استفاده میکنند.

آنتی ویروس های ترندمیکرو از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در ایران عرضه و پشتیبانی میشوند.

بیش از 500 هزار شرکت و کمپانی از خدمات و محصولات ترندمیکرو برای حفاظت از خود استفاده میکنند.

ترندمیکرو آنتی ویروس پلاس، اینترنت سکیوریتی ، ماگزیمم سکیوریتی و آنتی ویروس های اپل مک و اندرویدی و Apple iOS و مدیریت پسورد Directpass از جمله محصولات شخصی و خانگی ترندمیکرو هستند.

از دیگر شرکتهای آنتی ویروسی که در ایران حضور دارند میتوان به وبروت ، بیت دیفندر ، کسپرسکی ، ام سی سافت ، کوئیک هیل و اف-سکیور اشاره کرد که محصولاتشان توسط حدود 10 شرکت در ایران ارائه میشود.

#دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

مشاهده همه اخبار دیسنا در ویرگول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد