امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

نگرانی کسپرسکی و بیت دیفندر از تشدید مهاجرت مشتریانشان به وبروت

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شواهد زیادی نشان میدهد که شرکتهای آنتی ویروس کسپرسکی ( Kaspersky ) و بیت دیفندر ( Bitdefender )، به شدت نگران ادامه مهاجرت مشتریان خود به آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار وبروت ( Webroot ) هستند.

آنتی ویروس های وبروت اولین بار حدود 14 سال پیش توسط شرکت دورانتاش وارد بازار ایران و خاورمیانه شدند.

شرکت وبروت که از سال 2011 میلادی به عنوان سازنده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس جهان شناخته می شود. در سال 1997 در ایالت کلورادو آمریکا تاسیس شد و امروز بخشی از کمپانی کانادایی- بین المللی OpenText است.

بررسی کارشناسان بازار فناوری اطلاعات و آنتی ویروس نشان میدهد، فعالیت رقبای شرکت دورانتاش علیه آنتی ویروس های وبروت، که از همان ابتدا ( 14 سال پیش ) آغاز شده. نه تنها متوقف نشده. بلکه تشدید شده است.

فعالیت علیه وبروت و دورانتاش شامل موارد زیر می شود.

1- شایعه پراکنی علیه آنتی ویروس های Webroot ( وبروت )

2- همدستی و لابی با رسانه های فناوری اطلاعات ایران و خبرنگاران و فعالان رسانه ای برای سانسور اخبار و عدم انتشار آگهی های شرکتهای دورانتاش و وبروت و در مواردی انتشار اطلاعات نادرست و گمراه کننده

3- اخراج متخصصین فناوری و شبکه که آنتی ویروس های وبروت را توصیه و پیشنهاد میکنند، از فرومها و سایتها و گروه های تلگرامی که به شکلی تحت کنترل و مدیریت شرکای شرکتهای رقیب دورانتاش است.

4- شایعه پراکنی علیه شرکت دورانتاش


رقبای دورانتاش چه شرکتهایی هستند؟

از جمله رقبای شرکت دورانتاش که بر علیه این شرکت و برندهایی مانند وبروت فعالیت دارند میتوان به شرکتهای کسپرسکی و بیت دیفندر و نمایندگانشان در سطح ایران اشاره کرد.

تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات و شبکه نیز به دلیل دریافت پورسانت از نمایندگان کسپرسکی و بیت دیفندر، رابطه خوبی با شرکت دورانتاش ندارند.

همچنین فروشندگان آنتی ویروس های نامعتبر ( کرک، جعلی و تقلبی ) که عمدتا در بازار ایران نسخه های تقلبی ایست ( نود32 ) را عرضه میکنند نیز با شرکت دورانتاش به عنوان رقیب برخورد میکنند.

#دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها


  • کسپرسکی ( Kaspersky ) با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد