امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

تلاش کسپرسکی برای پنهان کردن استعفای مدیرانش


   به گزارش دیسنا ، یکی دیگر از مدیران کسپرسکی استعفاء داد و طبق معمول این شرکت روسی تلاش کرده تا مانع رسانه ای شدن آن شود.

Image result for kaspersky

آقای Milos Hrncar که May 2018 به عنوان مدیر کسپرسکی در منطقه DACH ( شامل 3 کشور آلمان - اتریش و سوییس ) منصوب شد، بعد از 1 سال و چهار ماه فعالیت در کسپرسکی، در آگوست Aug 2019 از کسپرسکی استعفاء داد.
کسپرسکی بعد از 4 ماه در نهایت در ژانویه 2020 ، آقای Christian Milde که پیش از آن مدیر فروش نمایندگان آویرا بود را به جای ایشان استخدام کرد.

یکی از مشکلات کسپرسکی، مخصوصآ بعد از سال 2010 میلادی، استعفای زودهنگام بسیاری از کارمندان و مدیرانش است.

این شرکت روسی طی سالهای اخیر تلاش کرده مانع رسانه ای شدن استعفای کارمندان و مدیرانش شود و از طرفی اخبار استخدام مدیران جدیدش را با تاخیرهای 1 تا 2 ماهه منتشر کند تا از حضور شخص جدید استخدام شده اطمینان بیشتری پیدا کند.

برای نمونه در جریان استعفای دسته جمعی 6 نفر از مدیران دفتر کسپرسکی در آمریکا، این شرکت با این اشخاص توافق کرد تا استعفای خود را رسانه ای نکنند و بعد از ماهها خبرنگاری به صورت اتفاقی متوجه استعفای آنها شده بود و این موضوع را رسانه ای کرد.

کسپرسکی بعد از رسانه ای شدن استعفای مدیرانش ، ادعا کرد خودش آنها را اخراج کرده.

استعفای تعداد دیگر از مدیران کسپرسکی در کشورهای دیگر، ادعای این شرکت روسی را رد میکند.

در سال 2010 نیز وقتی شرکت دورانتاش اعلام کرد عرضه آنتی ویروس های کسپرسکی را متوقف میکند، دیگر نمایندگان کسپرسکی در ایران ادعا کردند که کسپرسکی تمایل به همکاری با دورانتاش نداشته، ولی پس از افشای قطع ارتباط شرکتهای دیگری از کشورهای هند، ژاپن، پاکستان، مالزی ، انگلستان و چند کشور دیگر با کسپرسکی، مشخص شد که این ادعاها نادرست است.

ارائه آمارهای غیر واقعی و نادرست، ارائه اطلاعات نادرست در تبلیغات و گزارشات، کلاهبرداری ، فریب خریداران و حتی نمایندگان و فروشندگان و کیفیت نامناسب محصولات و عملکرد بسیار ضعیف پشتیبانی کسپرسکی، فقط بخشی از سوابق شرکت است.

جالب است بدانید که کسپرسکی و نمایندگانش سالهاست که با ارتباطاتی که با اکثر رسانه های فناوری در ایران دارند، تلاش کرده اند تا مانع انتشار اخبار و گزارشات و حتی آگهی های شرکتهای پیشرو و معتبر و مخصوصآ شرکت دورانتاش شوند.

اخبار مرتبط:




دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

کسپرسکی از شرکتهای سازنده آنتی ویروس که برخی کاربران این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای ، کاسپرسکی ، کسپراسکای ، کسپراسکای ، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد.مدیرعامل شرکت یوجین کسپرسکی .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد