امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

جدیدترین آپدیت برای آنتی ویروس‌های خانگی 2020 ویندوزی ترندمیکرو منتشر شد


شرکت ترندمیکرو (پی سی سیلین)، آپدیت مهمی برای آنتی ویروس‌های خانگی ویندوزی شامل آنتی ویروس پلاس، اینترنت سکیوریتی و ماگزیمم سکیوریتی 2020 به شماره 16.0.1289 منتشر کرد.

جدیدترین آپدیت برای آنتی ویروس های خانگی 2020 ویندوزی ترندمیکرو منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی ترندمیکرو Trend Micro برای آنتی ویروس‌های خانگی ویندوزی 2020، آپدیت مهمی ارائه کرد که نسخه ضد ویروس‌های این شرکت را به نسخه 16.0.1289 ارتقاء می‌دهد.

این آپدیت به صورت اتوماتیک دانلود شده و بر روی کامپیوترهایی که ضد ویروس‌های خانگی این شرکت ( آنتی ویروس پلاس، اینترنت سکیوریتی و ماگزیمم سکیوریتی) نصب است، اعمال می‌شود.

درباره ترندمیکرو (پی سی سیلین)

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو که در سال 1988 میلادی ( حدود 32 سال پیش ) تاسیس شده، از رهبران ارائه دهنده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست و در برخی کشورها از جمله ایران، چین و استرالیا با نام پی سی سیلین (PC-Cillin) نیز شناخته می‌شود.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks, Citrix, VivoTek ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک (Panasonic) و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی ( شامل شرکت‌ها و موسسات مالی و بانکی، بیمه‌ها، شرکت‌های نفتی و پالایشگاهی، حمل و نقل و صنایع مختلف ) دارد.

از جمله رقبای ترندمیکرو می‌توان به شرکت‌های سیمانتک Symantec و مکافی McAfee اشاره کرد.

در بازار آنتی ویروس‌های خانگی Home Antivirus، علاوه بر مکافی و سیمانتک ( نورتون )، دیگر شرکت‌های آنتی ویروس مانند کسپرسکی، بیت دیفندر، آویرا، ایست ( نود32 )، پاندا سکیوریتی و وبروت تلاش دارند تا با ترندمیکرو رقابت کنند.

آنتی ویروس‌های خانگی شرکت سیمانتک با نام تجاری نورتون Norton روانه بازارای جهانی می‌شوند و شرکت کسپرسکی با نام‌هایی مانند کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شوند.

نسخه‌های اصلی و معتبر محصولات ترندمیکرو از سال 1387 تحت گارانتی اصالت لایسنس و پشتیبانی شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.


شرکت دورانتاش

واحد آموزش و اطلاع رسانی

اخبار مرتبط:




دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد