امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

استعفای مدیر دفتر آمریکای شمالی کسپرسکی

همانطور که در خبرهای پیشین دیسنا مشاهده کردید، اکثر اشخاصی که در شرکت کسپرسکی استخدام می شوند، در زمان کوتاهی ( عمومآ 1 تا 2 سال ) بعد استعفاء داده و این شرکت را ترک میکنند.

Image result for ‫کسپرسکی‬‎
آقای ماکسیم فروو ( Maxim Frolvo ) که در سال 2014 حدود 8 ماه در دفتر روسیه کسپرسکی مشغول به فعالیت بود، در سال 2016 به سمت مدیر دفتر خاورمیانه و ترکیه کسپرسکی منصوب شد.

ماکسیم در Feb 2018 به سمت مدیریت دفتر آمریکای شمالی کاسپرسکی مشغول به فعالیت شد و حدود 1 سال بعد یعنی در Jun 2019 استعفاء داد.

کسپرسکی به جای ایشان، آقای Rob Cataldo را به تازگی ( Dec 2019 ) به عنوان مدیر دفتر آمریکای شمالی منصوب کرده است.

طی سالهای اخیر شرکت روسی کسپرسکی به دلیل مشکلات مختلف در ارائه محصولات و پشتیبانی مناسب و همچنین استفاده از روشهای فریبکارانه رسانه ای و تبلیغاتی ، بخش زیادی از مشتریان و نمایندگانش را از دست داده است.


این شرکت روسی و نمایندگانش در ایران، ارتباط و نفوذ زیادی در بین رسانه های فناوری  اطلاعات دارند و از این طریق تلاش کرده اند مانع اطلاع رسانی صحیح و شفاف در حوزه آنتی ویروس ها شوند.



اخبار مرتبط :






دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

کسپرسکی از شرکتهای سازنده آنتی ویروس که برخی کاربران این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای ، کاسپرسکی ، کسپراسکای ، کسپراسکای ، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد.مدیرعامل شرکت یوجین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد