تلاش برای سرپوش گذاشتن روی نقص امنیتی کسپرسکی
به گزارش دیسنا ، در پی انتشار خبر شناسایی نقص امنیتی خطرناکی در آنتی ویروس های کسپرسکی، شرکت ایدکو ( یکی از فروشندگان کسپرسکی ) تلاش کرده تا با انتشار گزارشی با عنوان " ماجرای باگ محصولات کسپرسکی واقعیت دارد؟! " این باگ و نقص امنیتی را که به شماره CVE-2019-8286 ثبت شده و حداقل 4 سال است که مصرف کنندگان آنتی ویروس های این شرکت روسی را در معرض خطر و ردیابی قرار داده بی اهمیت جلوه دهد.
آنچه طی سالهای اخیر ثابت شده از ابتدا نیز همواره عکس العمل کسپرسکی و شرکای تجاری و رسانه ای اش در قبال فعالیت های غیر اخلاقی و فریبکارانه این شرکت روسی و مشکلات آنتی ویروس های کسپرسکی، چیزی بجزء سکوت و سانسور و یا انحراف ذهن کاربران و توجیح مشکلات نبوده است.
اکثر رسانه های فناوری ایران به دلیل ارتباط با کسپرسکی و نمایندگانش، اخبار مربوط به مشکلات و نقص های امنیتی آنتی ویروس های کسپرسکی را منتشر نمیکنند.
اخبار مرتبط :
کلاهبرداری کسپرسکی از کارشناس امنیت سایبری عضو OWASP
نقص امنیتی در اعتبارسنجی گواهینامههای کسپرسکی
آپدیت فاجعه بار و طولانی آنتی ویروس های کسپرسکی
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران