امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

7 سال بعد از دورانتاش ، آواژنگ هم ارتباط با کسپرسکی را قطع کرد ؟

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها


اولین و بزرگترین نماینده کسپرسکی در ایران هم ارتباط با این شرکت روسی را قطع کرد .
حدود 7 سال پیش شرکت دورانتاش ، ارتباط با شرکت کسپرسکی را قطع و فروش محصولات این شرکت روسی را متوقف کرده بود  .

شرکت دورانتاش دلیل قطع ارتباط با کسپرسکی را کلاهبرداری این شرکت روسی از نمایندگان و مشتریان و سوء استفاده از اطلاعات مشتریان ، تبلیغ بر علیه شرکت دورانتاش و عدم پاسخگویی تیم پشتیبانی کسپرسکی در قبال مشکلاتی که نرم افزارهای این شرکت برای برخی کاربران ایجاد کرده اند اعلام کرد .

در آن زمان دیگر نمایندگان ایرانی کسپرسکی نه تنها تلاش کردند به هر شکل ممکن بر فعالیتهای ناسالم و فریبکارانه شرکت کسپرسکی سرپوش بگذارند ، بلکه اظهارات نادرست و خصمانه ای بر علیه شرکت دورانتاش مطرح کردند که این اظهارات تا امروز نیز ادامه دارد .

البته در همان زمان شرکت دورانتاش هم مدارک و شواهد مربوط به کلاهبرداری کسپرسکی را منتشر کرد و هم مستنداتی منتشر کرد که نشان میداد کسپرسکی دهها نماینده دیگرش را در دیگر کشورها از دست داده است . 

ولی کلاهبرداری ها و فعالیتهای ناسالم کسپرسکی فقط باعث قطع ارتباط نمایندگانش و فسخ قراردادهاش نشد .

بلکه باعث شد تا تعداد زیادی از کارمندان و مدیران کسپرسکی مخصوصآ مدیران دفاتر منطقه ای این شرکت روسی نیز استعفاء داده و این شرکت را ناگهان ترک کنند .

حالا با قطع ارتباط اولین و بزرگترین نماینده ایرانی کسپرسکی ، میتوان فهمید حالا این شرکت روسی بیشتر از هر زمانی مشکلات جدی در فروش نرم افزارهاش و جلب اعتماد مشتریان و نمایندگانش دارد .


مشکل کسپرسکی چیست ؟

قانع کردن مشتریان به خرید محصولات این شرکت ، بزرگترین مشکل کسپرسکی است .

دهها غول امنیتی بسیار پیشرو و معتبر در بازار امنیت و آنتی ویروس دنیا حضور دارند و همین باعث شده کمتر کاربری به فکر خرید محصولات این شرکت روسی باشد .

ولی کسپرسکی تلاش کرده از برخی مسائل مانند تحریمها و ضعف اخلاقی مدیران برخی شرکتها و سازمانهای ایرانی استفاده کند و به هر شکل ممکن بازاری برای محصولاتش در ایران دست و پا کند .

تقریبآ پشت پرده انتشار همه اخبار زرد و نادرست و سانسور اخبار شرکتهای مطرح امنیتی و از طرفی توزیع محصولات ضد ویروس جعلی و تقلبی رد پای این شرکت روسی و شرکای تجاری و تبلیغاتیش دیده می شود .

کسپرسکی بجزء در پیش گرفتن سیاستهای فریبکارانه و نادرست ، به لحاظ کیفیت محصولات و خدمات فنی و پشتیبانی نیز با مشکلات جدی دست و پنجه نرم میکند و همین باعث شده فقط کاربرانی که دانش کافی ندارند و به شدت تحت تاثیر تبلیغات این شرکت هستند راضی به خرید محصولاتش شوند .

ترفند دیگر کسپرسکی برای ماندن در بازار ایران ، شایعه پراکنی و ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به برندها و کمپانی های مطرح و پیشرو امنیتی است . 

اخبار مرتبط :
برخی اخبار کسپرسکی در دیسنا

دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران



برگرفته از دیسنا www.DISNA.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد