امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

رقابت سیمنتک و ترندمیکرو در ارائه روترهای امن

دیسنا - وبلاگ تخصصی شرکتها و محصولات آنتی ویروسSymantec

به گزارش دیسنا به نقل از شرکت دورانتاش ، بعد از ارائه روتر خانگی و امن کمپانی ترندمیکرو با نام Trend Micro Home Security ، دیگر غول امنیتی یعنی سیمنتک ، محصول جدیدی مشابه ترندمیکرو با نام Symantec Norton Core ارائه نمود .

از قابلیتها و ویژگی های این روتر خانگی میتوان به شناسایی تهدیدات سایبری با استفاده از تکنولوژی های کمپانی سیمنتک اشاره نمود .

همچنین کلیه دیوایسها مانند کامپیوتر ها و نوت بوکها و تلویزیونهای هوشمند و گوشی های موبایل و تبلت با استفاده از این روتر میتوانند  امنیت بیشتری را هنگام اتصال به اینترنت تجربه کنند .

امروز کاربران میتوانند با استفاده از نرم افزارهای آنتی ویروس تا حدی امنیت کامپیوترها و موبایلهای خود را تامین کنند ، ولی قادر به تامین امنیت تجهیزات هوشمند اینترنت اشیاء و خانه های هوشمند متصل به شبکه اینترنت نیستند .

روترهای امن شرکتهای ترندمیکرو و سیمنتک تلاش میکنند تا با استفاد از رمرنگاری داده ها ، DNS امن و بروزرسانی های امنیتی خودکار ، محیط امن تری را برای کاربران و مصرف کنندگان خانگی فراهم کنند .

Symantec's Norton Core router aims to protect the connected home

از دیگر شرکتهای آنتی ویروسی که اقدام به ارائه روترهای امن بی سیم امن خانگی نمودند میتوان به شرکتهای اف-سکیور ( F-Secure Sense ) و بیت دفندر ( Bitdefender Box ) اشاره نمود .


اخبار مرتبط :
اخبار شرکت و ضد ویروسهای شرکت سیمانتک

دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد