امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

انتخاب آنتی ویروسهای شبکه ای WFBS ترندمیکرو


دیسنا - وبلاگ تخصصی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

http://www.trendmicro.ae/media/image/test/boxshot-standard.png

یکی از پرفروش ترین و معتبرترین محصولات آنتی ویروس تحت شبکه در دنیا ، آنتی ویروسهای سری WFBS کمپانی ترندمیکرو می باشند .

ترندمیکرو آنتی ویروسهای WFBS خود را در 5 رده ارائه نموده که به شرح زیر می باشند .

Worry Free Business Security Standard

Worry Free Business Security Advanced

Worry Free Business Security Services

Worry Free Business Security Services Advanced

Worry Free Business Security Professonal

ولی ویژگی های هر کدام از آنتی ویروسهای فوق چیست و چگونه از بین آنها محصولی رو انتخاب کنیم ؟

در ابتدا نیم نگاهی به جدول مقایسه ای ویژگی های آنتی ویروسهای WFBS بیاندازید .



نسخه Professional آنتی ویروس های WFBS فعلآ فقط در کشورهای استرالیا و نیوزیلند ارائه می شود .

آنتی ویروسهای WFBS در نسخه های Standard و Advanced دارای آپدیت متمرکز هستند و کنسول بر روی یک کامپیوتر یا سرور در محل شرکت یا سازمان نصب می شود و فقط کامپیوتری که کنسول بر روی آن نصب شده نیازمند اتصال به شبکه اینترنت می باشد .

البته سیستمهایی که این 2 نسخه آنتی ویروس را دارند میتوانند به راحتی از شبکه خارج شوند و به طور مستقل آپدیت و بروزرسانی ها را دریافت نمایند و مدیر شبکه قادر است پالیسی های مخصوص برای بیرون شرکت را بر روی این سیستمهای اعمال کند .
در حقیقت مدیر شبکه یا مسئول کنسول آنتی ویروس قادر است برای هر گروه از کامپیوترها 2 نوع سیاست و پالیسی داخل و خارج شبکه ای را تعریف نماید .

این در حالی است که نسخه های Services و Services Advanced پنل ( کنسول ) مدیریتی آنها در اینترنت می باشد و کلاینتها و سرورها هر کدام جداگانه آپدیت را از اینترنت دریافت میکنند و مدیر شبکه فقط از طریق کنسول نسبت به اعمال پالیسی ها ( سیاستها ) ، تهیه گزارش و مشاهده وضعیت کلانیتها و سرورها و دستگاه های موبایل و تبلت اقدام میکند .

همانطور که در جدول بالا می بینید تفاوت دیگر آنتی ویروسهای Standard با 3 نسخه دیگر در پشتیبانی از سیستم عاملهای اندروید و اپل iOS می باشد .

همچنین در بخش حفاظت از داده ها ، فقط آنتی ویروس WFBS Advanced ویژگی DLP Of Email Message دارد و ویژگی فیلتر ایمیلها براساس محتوی نیز فقط در 2 محصول WFBS Advanced و WFBS Services Advanced قرار دارد .

همه نسخه های آنتی ویروسهای تحت شبکه WFBS ترندمیکرو مانند همه محصولات ضد ویروسی که توسط این شرکت ارائه می شوند قابلیت شناسایی و حفاظت در برابر باج افزارها و دیگر تهدیدات سایبری مانند ویروسها ، تروجانها ، بکدورها ، جاسوس افزارها ، روت کیتها ، بات نتها ، APT ها ، وب سایتهای آلوده و ایمیلهای آلوده را در سطح کلاینت و سرور دارند و همه نسخه ها دارای ویژگی فایروال" دیواره آتش " هستند .

برتری های ترندمیکرو ( Trend Micro )

http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg

شرکت امنیتی ترندمیکرو سابقه ای 28 ساله ( از سال 1988 میلادی ) در ارائه راهکارها و سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس دارد و بسیاری از سرویسهای امنیتی برای اولین بار توسط این کمپانی ارائه شده .

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو میتوان به شرکتهای HP , Cisco , IBM , Microsoft , DELL , Amazon , VMware , Seimens میتوان اشاره نمود .

ترندمیکرو همواره جزء 3 برند برتر حوزه آنتی ویروسها بوده و در تستها و گزارشات IDC , Gartner , AV-Comparatives , AV-TEST , NSS Labs , Denis Technology جزء برندهای برتر بوده است .

جالب است بدانید در برخی کشورها مانند چین ، ایران و استرالیا این شرکت با نام پی سی سیلین ( PC-CILLIN ) نیز شناخته می شود .

محصولات ترندمیکرو از سال 2009 میلادی ( 1388 شمسی ) توسط شرکت دورانتاش در ایران توزیع و پشتیبانی می شود .

از جمله مشتریان ترندمیکرو در ایران میتوان به اشخاص ، شرکتها و سازمانهایی اشاره نمود که نسبت به تامین امنیت خود در فضای سایبری دقت و حساسیت بیشتری دارند اشاره نمود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت قیمت و یا نصب نسخه های آزمایشی ( تریال ) میتوانید با شرکت دورانتاش به نشانی www.durantash.com و یا  www.ddn.irr تماس بگیرید .


شرکت دورانتاش
واحد آموزش و اطلاع رسانی


اخبار مرتبط :
اخبار شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد