امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

آنتی ویروسهایی برای شبکه های کوچک و متوسط

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، شرکت امنیتی ترندمیکرو طیف متنوعی از محصولات آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود ارائه میدهد .

ترندمیکرو در بخش آنتی ویروسهای تحت شبکه ( شرکتی و سازمانی ) ، محصولاتش را در چند کلاس مختلف با ویژگی های امنیتی و حفاظتی مختلف ارائه میدهد که میتوان به آنتی ویروسهای Worry Free Business Security ، OfficeScan XGen و Deep Security اشاره کرد .

آنتی ویروسهای Worry Free Business Security ترندمیکرو که با نام اختصاری WFBS شناخته می شوند به صورت 5 محصول ارائه می شوند .

1- Worry Free Business Security Standard 

2- Worry Free Business Security Advanced

3- Worry Free Business Security Services

4- Worry Free Business Security Services Advaced

5- Worry Free Business Security Professional 


آنتی ویروسهای WFBS ترندمیکرو برای شبکه های دفاتر کاری و شرکتهای کوچک و متوسط از 5 عدد تا 2500 عدد ( کلاینت و سرور ) طراحی شده اند و با توجه به اینکه اکثر شرکتهایی که تعداد کامپیوترها و سرورهای آنها در این بازه می باشد دارای مدیران شبکه حرفه ای و خبره نمی باشند ، این آنتی ویروسها به شکلی طراحی شده اند تا نصب و کاربری و راهبری و مدیریت آنها به سادگی امکان پذیر باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش ، تنها توزیع کننده معتبر آنتی ویروسهای ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) به نشانی www.ddn.ir مراجعه نمائید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد