امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

نصب آنتی ویروس در 5 ثانیه !! ( مگه داریم ؟ مگه میشه ؟ )

 نصب آنتی ویروس در 5 ثانیه !! ( مگه داریم ؟ مگه میشه ؟ )


دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

نصب آنتی ویروس در 5 ثانیه !! ( مگه داریم ؟ مگه میشه ؟ )

آیا آنتی ویروسی داریم که در 5 ثانیه نصب و آپدیت و آماده به کار باشد ؟

عجیب و حتی باور نکردنی است .

نصب آنتی ویروس یکی از آن مواردی است که همه کاربران فضای مجازی و دارندگان سیستمهای کامپیوتری ، نوت بوک و گوشی های موبایل و تبلت با آن درگیر بوده اند .

عمومآ دانلود و نصب و بروزرسانی ( آپدیت ) آپدیت بستگی زیادی به سرعت اینترنت کاربر دارد و بین 10 دقیقه تا 30 دقیقه و شاید بیشتر زمان نیاز دارد .

ولی یک شرکت بزرگ و معتبر امنیتی که در زمینه ارائه و تولید آنتی ویروسهای خانگی و تحت شبکه نیز پیشرو می باشد ، این مشکل را برطرف کرده .

آنتی ویروس های این شرکت در 10 تا 30 ثانیه دانلود می شوند و فقط در 5 ثانیه نصب و آپدیت شده و قادر به حفاظت از کاربر می باشند .

بد نیست بدانید تکنولوژی ها و محصولات این شرکت آنتی ویروس توسط شرکتهای بزرگی مانند Cisco - Microsoft - F5 Network - Intel Security - RSA - Threat Matrix - ProofPoint - HP - 443 Network - A10 Networks - Gate Protect و  Palo Alto استفاده می شود و از این جهت شرکت بسیار معتبر و مطمئنی در حوزه امنیت اطلاعات محسوب می شود .

ولی این آنتی ویروسهای فوق سریع و سبک چه زمانی وارد بازار شده است ؟

شرکتی که این آنتی ویروسها را وارد بازار نموده ، قبل از سال 2011 میلادی در آنتی ویروس هایش از موتور ویروس یاب سوفوس استفاده میکرد .

این شرکت در سال 2010 میلادی 2 شرکت امنیتی معتبر به نامهای Prevx و BrightCloud را به تملک خود در آورد و پس از 1 سال محصولاتی کاملآ متفاوت و شگفت انگیز با نام تجاری Secure Anywhere روانه بازارهای جهانی کرد .

حجم بسیار کم - سرعت بسیار زیاد  - هوش بسیار بالا - نصب بسیار سریع و آسان و استفاده بسیار کم از منابع سیستم از ویژگی های اصلی آنتی ویروسهای جدید این شرکت بود که باعث شگفتی کاربران و کارشناسان خبره فناوری اطلاعات و مخصوصآ حوزه امنیت اطلاعات شد .

البته کاربران ایرانی هم میتوانند از این آنتی ویروسها استفاده کنند .

آنتی ویروسهای این شرکت امنیتی معتبر از سال 2009 میلادی ( 1388 شمسی ) در بازار ایران ارائه می شود و هم اکنون هزاران کاربر خانگی و شرکتی در ایران از آنتی ویروسهای این شرکت که تحت گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش ارائه می شوند برای حفاظت از خود و اطلاعاتشان استفاده میکنند .

این شرکت تولید کننده آنتی ویروس یکی از رقبای اصلی شرکتهای بزرگ و معتبر آنتی ویروس در دنیا مخصوصآ در بخش آنتی ویروس های خانگی و شرکتهای کوچک و متوسط و دفاتر خانگی محسوب می شود .

نکته :

ولی نکته ای که همه کاربران باید به آن توجه داشته باشند این است که برای نصب آنتی ویروس های این شرکت مانند آنتی ویروسهای دیگر شرکتها ، باید شرایط پیش از نصب آنتی ویروس را رعایت کرد .

اصلی ترین شرط نصب نرم افزارهای آنتی ویروس این است که باید سیستمی که قرار است آنتی ویروس بر روی آن نصب شود فاقد هر گونه آلودگی ویروسی و تروجانی باشد تا آنتی ویروس به درستی نصب شده و بتواند به وظایف اصلی خود عمل کند .

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شرکت دورانتاش ( www.ddn.ir ) تنها توزیع کننده اصلی آنتی ویروسهای این شرکت در ایران تماس بگیرید .


اخبار مرتبط :

مهمترین نکته آنتی ویروسی از نگاه کارشناس شرکت دورانتاش

دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد