امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

سیستمهای آلوده را با Trend Micro ATTK پاکسازی کنید .

سیستمهای آلوده را با Trend Micro ATTK پاکسازی کنید .

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

TrendMicro

http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg
هر چند از همان ابتدا باید یک نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس معتبر و اصلی بر روی هر سیستم دیجیتالی ( کامپیوتر ، موبایل و تبلت ) نصب شود تا از آلوده شدن به انواع مختلف و متنوع بدافزارها و ویروسها و تهدیدات سایبری در امان باشیم ولی ممکن است به هر دلیل سیستم ما به یک یا چند نوع ویروس آلوده شود .

در اینجاست که باید راهکاری برای پاکسازی سیستم هایمان پیدا کنیم .

همانطور که میدانید نرم افزارهای ضد ویروس باید بر روی سیستمهای فاقد هرگونه آلودگی و ویروس نصب شوند تا بتوانند به درستی به وظایف خود عمل نمایند .

پس نباید بر روی یک سیستم آلوده ضد ویروس نصب کنیم .


شرکتهای امنیتی و آنتی ویروس به همین منظور نرم افزارها و برنامه هایی برای پاکسازی سیستمهای آلوده و ویروسی طراحی نموده اند .

ترندمیکرو ATTK یکی از بهترین و معتبرترین ابزارهای ویروس یابی  :

در بین شرکتهای آنتی ویروس ، شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) یکی از معتبرترین و بزرگترین و پیشرو ترین شرکتهای ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس در دنیاست و محصولات و سرویسهای متنوعی را در اختیار کاربران و شرکتها و سازمانها قرار داده تا در فضای مجازی با احساس امنیت و آرامش زندگی کنند .

این شرکت ابزارهای متنوعی برای پاکسازی سیستمهای آلوده و ویروس یابی اینگونه سیستمها طراحی و ارائه نموده که از مهمترین و معروف ترین آنها میتوان به Trend Micro HouseCall و Trend Micro ATTK اشاره نمود .

ابزار ویروس یابی HouseCall به طور کامل آنلاین می باشد و در 2 نسخه 32 بیتی و 64 بیتی ارائه شده و با حجم 2 مگابایت پس از اجرا ، فایلهای مورد نیاز را دانلود و سپس برای ویروس یابی سیستم آماده می شود .

ولی ابزارهای ویروس یابی Trend Micro ATTK در 4 نسخه آنلاین و آفلاین و برای ویندوزهای 32 و 64 بیتی به صورت جداگانه ارائه شده اند .

همانطور که میتوان حدس زد نسخه های آفلاین ATTK برای اسکن و ویروس یابی سیستمهای آلوده در حالت آفلاین و زمانی که به شبکه اینترنت دسترسی ندارید قابل استفاده می باشند .

بد نیست بدانید شرکتهای فناوری در بسیاری موارد از محصولات و سرویسهای شرکت ژاپنی ترندمیکرو استفاده میکنند که در این بین شرکت فیس بوک ابزار ویروس یابی ترندمیکرو Housecall را برای ویروس یابی سیستمهای مشکوک به ویروس پیشنهاد میدهد .

ابزارهای ویروس یابی ترندمیکرو قادر به شناسایی همه تهدیدات سایبری و ویروسها از جمله روت کیتها ، ویروس های زئوس ، باج افزارها ، ویروسهای آلوده کننده بوت سیستم و ویروسها و تروجانهای عمومی می باشند .

The Toolkit won't necessarily detect everything, either, although there's enough power to be useful. The company says there's support for removing rootkits, Zbot, Cryptolocker, master boot record infections, CIDOX/RODNIX and "general malware".


جهت دانلود ابزارهای رایگان ویروس یابی کافیست سری به صفحه دانلود وب سایت شرکت دورانتاش ( از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس در ایران ) بیندازید .

Clean PC infections with Trend Micro Anti-Threat Toolkit


اخبار مرتبط :

فیس بوک ابزار ویروس یابی Trend Micro را پیشنهاد میدهد .

اخبار ترندمیکرو در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد