امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

تبلیغ برای کسپرسکی با توصل به داستانهای تخیلی

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan


شرکت شیاد و کلاهبردار کسپرسکی که هر نوع شیوه خبری و تبلیغاتی غیر متعارفی را برای فریب کاربران و شرکتها و فروش محصولاتش به کار برده از یک روش جدید رونمایی کرد .

اخیرآ خبری در برخی وب سایتها به نقل از روزنامه فناوران با عنوان "  فروشنده آنتی ویروس با لایسنس تقلبی، نقره داغ شد . " منتشر شده که با ساختن داستانی تخیلی و توهم زا سعی داشته تا برای شرکت روسی کسپرسکی تبلیغ کند .

خلاصه داستان :

یک خریدار آنتی ویروس رفته از یک فروشگاه کامپیوتری ، آنهم در یک پاساژ معروف در تهران ، یک بسته بندی ضد ویروس کسپرسکی خریده و آنتی ویروس مثلآ تقلبی از آب در آمده و  بعد از آن رابینهود با کمک روزنامه فناوران و اتحادیه فناوران ، شرکت گارانتی کننده محصول را به سزای عملش رساندند . ( نه فروشنده را .)

ولی چند سوال :

- چرا اتحادیه فناوران به دنبال تحقیق از شرکت شیاد و کلاهبردار کسپرسکی نیست ؟

- چرا در حالی که کسپرسکی در سالهای اخیر به دلیل کلاهبرداری های متعدد تعداد زیادی از نمایندگان ، مدیران و مشتریانش را از دست داده ، آن کاربر باز رفته محصول آنتی ویروس کسپرسکی خریداری کرده ؟

اگر این داستان حقیقت هم داشته باشد ، اولین مقصر خود خریدار بوده که محصول یک شرکت نامعتبر و کلاهبردار یعنی کسپرسکی را انتخاب و خریداری کرده و اندکی تحقیق نکرده .

- چرا درباره نقش کسپرسکی و نمایندگانش در آشفته کردن بازار آنتی ویروس و توزیع لایسنسهای جعلی و تقلبی در بازار ایران تحقیق نمی شود ؟

- بد نیست درباره نقش شرکتهای کامگارد ، الحسانی و رابط تبلیغاتی کسپرسکی در ایران و برخی اعضای کمیسیون افتا سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و چندین نشریه و وب سایت ایرانی در سرپوش گذاشتن بر تخلفات و کلاهبرداری های کسپرسکی تحقیق شود .

- خیلی خوب میشد اتحادیه فناوران درباره دهها خبر نادرستی که در وب سایتها و نشریات شرکاء و همکار کسپرسکی در ایران منتشر شده تحقیق میکرد و به دنبال جریمه و نقره داغ کردن آنها بود .

( متاسفانه روند انتشار مطالب و اخبار نادرست در رسانه های همکار کسپرسکی ادامه دارد .)

- میدانیم چرا گفته نشده با فروشنده برخورد شده . چون فروشنده داشته کسپرسکی می فروخته و خوب همین که محصول این شرکت کلاهبردار را عرضه میکرده خودش خوب است .

کسپرسکی و نمایندگانش بارها و بارها از فروشگاه های سطح بازار فقط برای تبلیغات بهره برداری کرده اند ، در حالی که فروشگاه های آنلاین کسپرسکی آنتی ویروسهای این شرکت کلاهبردار را با کمترین قیمت و کیفیت عرضه میکنند .

- خیلی خوب میشد اتحادیه فناوران درباره نقش کسپرسکی و نمایندگانش در ایجاد مزاحمت برای فروشندگان آنتی ویروس با گارانتی دورانتاش در 4 - 5 سال پیش هم تحقیق کند .

و در انتها  :

در انتهای خبر منتشر شده از یک فروشنده کسپرسکی درباره اورجینال بودن آنتی ویروس ها و تفاوت نسخه های اصلی و تقلبی سوال شده .

نویسنده این داستان علمی تخیلی نمیدانسته از یک فروشنده کسپرسکی نباید درباره تفاوت های نسخه های اصلی و اورجینال با نسخه های تقلبی آنتی ویروس ها سوال شود و باید برای کسب اطلاعات صحیح و درست به سراغ منابع معتبر رفت .

مطالعه اخبار لینک زیر را به همه خبرنگاران و کاربران و مدیران شبکه شرکتها و سازمانها توصیه میکنیم .

اخبار مرتبط :

مروری بر اخبار و فعالیتهای شرکت روسی کسپرسکی

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد