امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

دنیای جدید با آنتی ویروسهای جدید نورتون Norton

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

Symantec

تهدیدات سایبری روز به روز بیشتر و پیچیده تر می شوند و ما با کمک تجهیزات مختلفی با سیستم عاملهای مختلفی وارد دنیا اینترنت و فضای مجازی می شویم .

امروز امنیت به هم پیوسته است ، میکروسافت ویندوز ، اپل مکینتاش ، اندروید و اپل iOS همه و همه آماج حملات ویروسها و تهدیدات سایبری هستند .

بر همین اساس کمپانی امنیتی سایمنتک ، بزرگترین شرکت آنتی ویروس دنیا و سازنده ضد ویروسهای نورتون ، تصمیم گرفته است تا محصولات جدیدی را با تغییرات قابل توجه به کاربرانش ارائه دهد .

سادگی بیشتر در استفاده از آنتی ویروس در کنار پیشرفت در تکنولوژی های حفاظتی و کاهش رده آنتی ویروسهای نورتون از جمله محصولات ضد ویروس جدیدی است که قرار است شرکت سایمنتک ارائه دهد .

محصولات آنتی ویروس نورتون جدید قرار است جایگزینی مناسب برای ضد ویروسهای خانگی کنونی شرکت سایمنتک شوند که هم اکنون در قالب آنتی ویروس ، اینترنت سکیوریتی ، اینترنت سکیوریتی برای اپل مکینتاش ، نورتون 360 ، نورتون 360 پریمیر ، نورتون آنتی ویروس موبایل و نورتون 360 مالتی دیوایس ارائه می شوند و قرار است از کاربران در همه محیطهای سایبری یعنی پلتفرمهای میکروسافت ویندوز ، اپل مکینتاش ، گوگل اندروید و اپل iOS  از کاربران در برابر تهدیدات پیچیده و پیچیده سایبری حفاظت کنند .

آنتی ویروسهای جدید نورتون قرار است به صورت 2 محصول بسیار ساده ارائه شوند .

یکی به صورت آنتی ویروس با قابلیت فضای ذخیره سازی ابری و دیگری با قابلیت فضای ذخیره سازی ابری ( کلود )

البته سایمنتک ( سیمانتک ) قرار است ضد ویروسهای جدید نورتون را با رابطه کاربری جدید و البته بسیار ساده تری به مشتریانش عرضه کند .

فعلآ این نسخه ها در مرحله بتا و تست هستند و باید منتظر بود و دید چه زمانی نسخه های نهایی آنتی ویروسهای نورتون ارائه می شوند .

ارائه خدمات نورتون سایمنتک به ضد ویروسهای حال حاضر  :

مشتریان و کاربران آنتی ویروسهای نورتون " آنتی ویروس ، اینترنت سکیوریتی ؛ نورتون 360 ، نورتون 360 پریمیر ، نورتون 360 مالتی دیوایس " اصلآ نباید نگران باشند .
این مشتریان میتوانند تا زمانی که لایسنس و محصول آنها معتبر است از خدمات آپدیت ، فنی و پشتیبانی شرکت سایمنتک بهره مند شوند .

میتوان حدس زد کمپانی بزرگ Symantec " سایمنتک " حداقل تا 4 و 5 سال ، خود را نسبت به ارائه خدمات به محصولات و لایسنسهای ضد ویروسهای میلیونها نماینده و مشتری خود متعهد می بیند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت دورانتاش ، عرضه کننده معتبر ضد ویروسهای سیمانتک در ایران تماس بگیرید .

شرکت دورانتاش
واحد آموزش و اطلاع رسانی
www.durantash.com
برترین توزیع کننده و نماینده محصولات آنتی ویروس در ایران

It’s a New World, It’s a New Norton


درباره ضد ویروسهای Symantec :

شرکت سایمنتک بزرگترین عرضه کننده محصولات آنتی ویروس در دنیاست .

این شرکت با شرکتهای قدرتمند دیگری مانند شرکت ژاپنی ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) و آمریکایی مکافی ( مک آفی ) رقابت بسیار نزدیکی دارد .

میلیاردها کاربر خانگی ، شرکتی ، سازمانی و مراکز داده از خدمات ، سرویسها ، تکنولوژی ها و محصولات این شرکتها برای حفاظت از خود و مشتریانشان استفاده میکنند .

توجه خاص کاربران به این شرکتها و خرید راحت و امن و مطمئن محصولات این شرکتها باعث شده تا مانعی بزرگ برای دیگر شرکتهای آنتی ویروس مخصوصآ شرکتهای تازه تاسیس و کوچک عرضه کننده آنتی ویروس باشند .

به همین دلیل برخی شرکتهای آنتی ویروس سعی دارند تا با تعاملات و همکاری های مختلف با یکدیگر هرچند بخش کوچکی از بازار آنتی ویروس را از دست این شرکتها خارج کنند .

حمله بسیاری از وب سایتهای تست و مقایسه آنتی ویروسها و وب سایتهای خبری به غولهای آنتی ویروس در کنار شایعه پراکنی و توزیع لایسنسها و محصولات جعلی و تقلبی این شرکتها از جمله فعالیتهای شرکتهای کوچک و تازه تاسیس در راستای حمله به غولهای آنتی ویروس بوده است .

در ایران نیز نمایندگان برخی شرکتها از جمله شرکت روسی کسپرسکی به هر طریق ممکن سعی دارند تا کاربران را از خرید و استفاده درست از محصولات شرکتهای بزرگ امنیتی دور کنند .

انتشار شایعات بی اساس و اخبارو اطلاعات نادرست و توزیع لایسنسها و محصولات تقلبی و جعلی فقط بخشی از این سیاستهاست .

این در حالی است که شرکتی مانند کسپرسکی خود سابقه کلاهبرداری از نمایندگان و مشتریانش را داشته و تاکنون صدها نماینده و کارمندان و مدیران ارشدش را از دست داده است .

اخبار مرتبط :

مهمترین دلایل قابل استناد نبودن تستهای آنتی ویروس AV-Comparatives
اخبار نورتون - سایمنتک در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد