امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

ATTK و HouseCall بهترین ابزارهای ویروس یابی رایگان

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس به نقل از دورانتاش

http://antivirus.durantash.com/images/trendmicro-durantash-1.jpg

هر چند هر سیستم کامپیوتری ، نوت بوک ، موبایل و تبلت باید از همان ابتدا مجهز به یک نرم افزار آنتی ویروس معتبر و خوب باشد ولی باز شاید به هر دلیل از جمله غفلت در خرید یا تمدید به موقع لایسنس و نرم افزار آنتی ویروس کاربر دچار مشکلاتی شود .

البته پیشنهاد میکنیم که با بخشها و واحدهای پشتیبانی شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس ( مانند شرکت دورانتاش ) تماس گرفته و از آنها کمک بگیرید .

بهر صورت کاربرانی هستند که به هر دلیلی نیاز دارند تا خود با استفاده و کمک ابزارهای ویروس یابی رایگان اقدام به بررسی و ویروس یابی سیستمهایشان نمایند .

ولی این کاربران در عین اینکه باید شرایط پیش از ویروس یابی را رعایت کنند ، از چه ابزارهایی بهتر است استفاده کنند ؟

از بین شرکتهای بزرگ و معتبر آنتی ویروس 2 شرکت بزرگ ترند میکرو ( پی سی سیلین ) و نورتون سایمانتک به کاربران ایرانی خدمات رجیستر ، آپدیت و پشتیبانی را ارائه می دهند .

در بین 2 شرکت فوق ( یعنی ترندمیکرو و سایمانتک ) متاسفانه ابزار ویروس یابی سایمانتک با نام NPE تنها با آی پی های غیر ایرانی قابل استفاده می باشد .

ولی نگران نباشید .

ابزارهای ویروس یابی شرکت ترند میکرو ( پی سی سیلین ) نیز به مانند رقبایش کیفیت بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد که میتوانند به بهترین شکل ممکن اقدام به ویروس یابی سیستمهای کاربران نمایند .

اصلی ترین ابزارهای ویروس یابی شرکت ترند میکرو یکی ATTK و دیگری HouseCall می باشند .

ولی ATTK و HouseCall چه تفاوتهایی دارند ؟

ATTK مجموعه ای از ابزارهای ویروس یابی برای سیستمهای ویندوزی 32 و 64 بیتی است که به صورت فایلهای مجزا برای سیستمهای آنلاین و آفلاین قابل استفاده می باشند .

ولی دیگر ابزار ویروس یابی رایگان ترند میکرو ، یعنی HouseCall  هم برای سیستم عاملهای ویندوزی ارائه شده و هم اپل مکینتاش .

البته ابزار ویروس یابی HouseCall فقط به صورت آنلاین قابل استفاده می باشد و به صورت بالادرنگ اطلاعات و آپدیتها را دریافت و سپس آماده ویروس یابی سیستم می شود .

تفاوت دیگر ابزارهای ویروس یابی رایگان ATTK و HouseCall این است که ابزار ویروس یابی HouseCall به شکل تهاجمی تر اقدام به جستجوی ویروسها می کند و شاید بتوان گفت اندکی بهتر از ابزار ویروس یابی Trend Micro ATTK باشد .
کاربران گوشی های موبایل و تبلت اندرویدی نیز برای ویروس یابی گوشی های  موبایل و تبلت خود میتوانند از آنتی ویروس موبایل و تبلت ترند میکرو که لینک دانلود آن به طور مستقیم در وب سایت  شرکت دورانتاش قرار داده شده استفاده نمایند .

کاربران باید توجه داشته باشند استفاده از ابزارها و نرم افزارهای ناشناخته و نامعتبر و استفاده از روشهای غیر فنی باعث بروز خسارت به تجهیزات و اطلاعات آنها می شود .


تهیه و ارائه :

واحد پشتیبانی شرکت دورانتاش
www.durantash.com

اخبار مرتبط :


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد