امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

دانلود آخرین آپدیت آنتی ویروس ها !!!!

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس

http://secure360.org/wp-content/uploads/2013/01/cybercrime.jpg
دانلود آخرین آپدیت آنتی ویروس ها !!!!

مگر این سایت ( دیسنا ) آپدیت آنتی ویروس هم ارائه می دهد ؟

همانطور که میدانید خلافکاران سایبری و ویروسها و بدافزارها از هر راهی تلاش میکنند تا کاربران را به انواع مختلفی از ویروسها و بدافزارها آلوده کنند .

یکی از این روشها استفاده از روشهای مهندسی اجتماعی و موضوعاتی است که مورد علاقه کاربران ناآگاه است .

از جمله این تیترها دانلود و نصب آنتی ویروس مخصوصآ به صورت رایگان و یا ارائه لایسنس رایگان و سریال آنتی ویروس و یا دانلود و نصب آپدیت مخصوصآ آپدیت آفلاین آنتی ویروس هاست  که برخی کاربران ایرانی به این موضوعات علاقه دارند .

با این روشها خود کاربر با دست خودش ویروس و بدافزار را بر روی سیستم کامپیوتر یا موبایل و تبلتش نصب کرده و خلافکاران سایبری را بسیار راحت تر به اهدافشان می رساند .

از جمله اهداف خلافکاران سایبری و ویروسها نیز سرقت اطلاعات کاربران مخصوصآ اطلاعات محرمانه مانند اطلاعات مالی ، بانکی ، حسابهای کاربری و دیگر اطلاعات حساس مانند عکسهای شخصی و خانوادگی است .
آپدیت آفلاین :

باید گفت 99 درصد شرکتهای معتبر ضد ویروس آپدیت آفلاین را حذف کرده و حتی اگر فایل آپدیت آفلاین را نیز بر روی وب سایتهای خود ارائه دهند آن را توصیه نمیکنند .

تکنولوژی ضد ویروسها به صورتی شده که آپدیت حتمآ باید به صورت آنلاین و مستقیم و پس از ثبت و رجیستر لایسنس و کد فعالسازی صورت بگیرد .

دانلود آنتی ویروس  :

آنتی ویروس را نیز حتمآ یا باید از وب سایت اصلی خود شرکت تولیدکننده و یا نهایتآ از وب سایتهای بسیار بسیار معتبر دانلود نمائید .

مراجعه به وب سایتهای نامعتبر و نامرتبط فقط باعث به خطر افتادن امنیت خودتان و بارگذاری بسیار ساده ویروس بر روی تجهیزاتتان می شود .

لایسنس ( سریال کی ) :

لایسنس و سریال آنتی ویروسها را نیز فقط و فقط باید از شرکتهای معتبر توزیع کننده آنتی ویروس خریداری نمائید .

سریال آنتی ویروس همراه با فایل اصلی نصب در اختیار مشتریان قرار می گیرد .

من با آنتی ویروسم مشکل دارم :

اگر به هر دلیلی سوالی دارید و یا با آنتی ویروس خود مشکل دارید با واحد پشتیبانی و گارانتی شرکتی که آنتی ویروس خود را از آن خریداری نموده اید تماس بگیرید .

بدیهیست انتخاب محصولات معتبر تر ضد ویروس و خرید از شرکتهای معتبر خود تضمین کننده این است که کمتر دچار مشکل شوید و در صورت بروز مشکل نیز به سادگی از خدمات پشتیبانی بهره مند شوید .

در این زمینه شرکت دورانتاش یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات فنی و پشتیبانی به آنتی ویروس ها به صورت 24/7/365 در ایران می باشد .



اخبار مرتبط :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد