امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

برترین آنتی ویروسهای مولتی دیوایس کدامند ؟

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش



در این یادداشت قصد داریم برترین محصولات آنتی ویروس مولتی دیوایس را معرفی کنیم .

محصولات معرفی شده در ایران قابل استفاده ( رجیستر و آپدیت ) بوده و با گارانتی معتبر قابل خریداری و استفاده می باشند .

آنتی ویروسهای مولتی دیوایس قابلیت نصب بر روی انواع مختلف کامپیوتر ها ، موبایل ها و تبلت ها با سیستم عاملهای مختلف را دارند.

در حقیقت لایسنس آنتی ویروسهای مولتی دیوایس این قابلیت را دارند که نرم افزارهای آنتی ویروس مخصوص هر سیستم عامل را بر روی همان سیستم عامل نصب و فعال نمائید .

از طرفی آنتی ویروسهای مولتی دیوایس عمومآ قابلیت اضافه دیگری نیز دارند که میتوان به کنترل پیشرفته و آنلاین والدین بر فرزندان ، فضای ذخیره سازی کلود ، مدیریت پسوردها ، بهینه سازی ویندوز اشاره کرد و این قابلیتها هم بر روی ویندوز و هم بر روی سیستم عاملهای دیگر قابل استفاده می باشد . ( البته بستگی به شرکت سازنده آنتی ویروس دارد . )

در بین محصولات آنتی ویروس مولتی دیوایسی که در ایران قابل استفاده باشد و از طرفی نسخه های اصلی و معتبر آنها ارائه شود میتوان به 3 محصول مولتی دیوایس شرکتهای ترند میکرو ، نورتون سایمنتک و شرکت امنیتی وب روت اشاره کرد .

1- ترند میکرو تیتانیوم :

Trend Micro Titanium Maximum Security 2014: Main Window


شرکت ژاپنی ترند میکرو آنتی ویروسی با نام Trend Micro Titanium Maximum Security را برای حفاظت از کاربرانی که نیاز به آنتی ویروس مولتی دیوایس دارند ارائه نموده که قدیمی ترین آنتی ویروس در این رده در نوع خود است .

آنتی ویروس ترند میکرو تیتانیوم ماگیمم سکیوریتی قابلیت حفاظت از کامپیوترهای ویندوزی , اپل مکینتاش و گوشی های موبایل و تبلتهای اندرویدی و اپل iOS را دارد .

کنترل پیشرفته والدین بر فرزندان Guarded Family ، مدیریت پسوردها DirectPass و  فضای ذخیره سازی کلود SafeSync از جمله قابلیتهای ترند میکرو ماگزیمم سکیوریتی می باشد .

البته این آنتی ویروس که قابل تهیه از شرکت دورانتاش می باشد ویژگی های دیگری نیز دارد .


2- نورتون سایمنتک :

Norton 360 (2014): Main Window
شرکت امنیتی سایمنتک سازنده آنتی ویروسهای نورتون نیز محصولی را به صورت مولتی دیوایس برای حفاظت از کاربران ارائه داده .

نام این محصول نورتون 360 مولتی دیوایس ( Norton 360 Multi-Device ) می باشد .

از قابلیتهای این آنتی ویروس میتوان به فعال کردن آنتی ویروسهای نورتون 360 بر روی ویندوز ، نورتون اینترنت سکیوریتی بر روی اپل مکینتاش و فعال کردن آنتی ویروس نورتون موبایل و تبلت سکیوریتی بر روی گوشی های موبایل و تبلت اندرویدی و iOS  اشاره کرد .

فضای ذخیره سازی کلود Norton Backup و کنترل پیشرفته والدین بر فرزندان Norton Family و مدیریت پسوردها Norton Identity Safe از دیگر قابلیتهای آنتی ویروسهای نورتون 360 مولتی دیوایس است که با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش ارائه می شود .

3- وب روت Webroot Secure Anywhere :

Webroot SecureAnywhere Complete 2013: Main Window


شرکت امنیتی وب روت را نیز همه کاربران به خوبی می شناسند .

سازنده سبکترین ، کم حجم ترین و سریعترین آنتی ویروس معتبر دنیا .

دلیل دیگر معروفیت آنتی ویروسهای شرکت Webroot نه همکاری با بزرگترین شرکتهای فناوری دنیا مانند Cisco , Palo Alto , F5 Network و یا بزرگترین بانکهای دنیا مانند CitiBank و غیره، بلکه به دلیل شناسایی ویروس فلیم ( شعله ) 5 سال پیش از مرکز ماهر و شرکت روسی کسپرسکی است .

در حقیقت ویروس فلیم اولین بار توسط آنتی ویروس Prevx شناسایی شد .

شرکت Webroot در سال 2010 شرکت امنیتی Prevx را خریداری کرد .


شرکت وب روت نیز محصول آنتی ویروسی به صورت مولتی دیوایس با نام Webroot Secure Anywhere Internet Security Complete ارائه داده که قابلیت حفاظت از کاربران ویندوز ، اپل مکینتاش ، اندروید و iOS را به طور همزمان دارد .

البته دیگر آنتی ویروسهای شرکت وب روت نیز قابلیت حفاظت از کاربران هر 2 سیستم عامل ویندوز و اپل مکینتاش را به صورت همزمان دارند .

اخبار مرتبط :

اخبار ترندمیکرو در دیسنا

اخبار نورتون - سایمنتک در دیسنا


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد