امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

OfficeScan is configured to provide the best malware protection

به گزارش دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از شرکت دورانتاش .
Trend Micro OfficeScanFile:Trend Micro.svg


راهکارهای امنیتی و آنتی ویروسهای تحت شبکه آفیس اسکن یکی از راهکارهای حفاظتی ترند میکرو برای شبکه های بزرگ است که ویژگی های امنیتی مختلفی را در اختیار مدیران شبکه شرکتها و سازمانها قرار می دهد .

حفاظت از کاربران در همه محیطهای فیزیکی و مجازی ، دارای ماژولهای مختلف و البته منحصر بفرد مانند پتچ مجازی ، فایروال پیشرفته ( IDF ) ، همخوانی کامل با Cisco NAC و DLP اشاره نمود که تنها بخشی از ویژگی های راهکارهای Trend Micro Office Scan می باشند .

برخلاف شرکتهای کوچک عرضه کننده محصولات آنتی ویروس ، غولهای امنیتی و از جمله ترند میکرو راهکارهای متفاوتی را برای شبکه های مختلف طراحی و ارائه داده اند که در بخش ضد ویروسهای تحت شبکه می توان به Worry Free Business Security : WFBS ، Trend Micro Office Scan و Trend Micro Server Protection اشاره نمود .



از آنجایی که محصولات آفیس اسکن ترند میکرو برای شبکه های بزرگ و سازمانی طراحی شده است برخی مدیران شبکه که بخواهند به صورت کاملا حرفه ای آن را پیکربندی نمایند نیاز به راهنمایی داشته باشند .
البته بخشهای پشتیبانی و مطالب ( Documentation ) ترند میکرو بسیار غنی از مطالب بوده و استفاده از محصولات این شرکت در عین استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های امنیتی ، بسیار ساده می باشد .

ولی با این حال ما در این بخش 2 لینک قرار می دهیم که برای برخی مدیران شبکه شرکتها و سازمانهای استفاده کننده از محصولات این شرکت آموزنده خواهد بود .

در حالی که محصولات Trend Micro Worry Free Business Security یا به اختصار WFBS هم اکنون با ویندوز 8 و سرور 2012 همخوانی شده اند ، نسخه های بروزشده آفیس اسکن ترند میکرو که با این سیستم عاملها همخوانی شده باشد بزودی ارائه خواهد شد .

هم اکنون شما را دعوت به مشاهده لینکهای زیر می کنیم .



اخبار مرتبط :
اخبار ترندمیکرو در دیسنا

 
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد