امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

Symantec در صدر تستهای دنیس تکنولوژی

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران به نقل از Dennis Technology .


توجه : درج نتایج مقایسه ای نشان دهنده تائید آنها توسط دیسنا نیست .

DENNIS TECHNOLOGY LABS LOGOSymantec


محصولات آنتی ویروس سایمنتک موفق به کسب برترین رتبه در تستهای وب سایت دنیس تکنولوژی ( Dennis Technology ) شد .

وب سایت دنیس تکنولوژی که در زمینه انجام تستهای مقایسه ای فعالیت دارد ، بر روی 3 گروه از آنتی ویروسهای خانگی ، دفاتر کاری کوچک و متوسط و شرکتهای بزرگ مقایسه ای را منتشر کرده است که در زیر می توانید به آنها دسترسی داشته باشید  .


Download Home Anti-Virus Protection

Download Small Business Anti-Virus Protection




این در حالی است که سایمنتک به عنوان بزرگترین عرضه کننده محصولات آنتی ویروس در دنیا و یکی از 3 غول امنیتی اهمیتی برای تستهای مقایسه ای قائل نبوده و به تازگی نیز نامش از وب سایت مقایسه آنتی ویروسهای AV-Comparatives حذف شده است .

تحقیقات نشان داده برخی شرکتهای کوچک عرضه کننده آنتی ویروس با پرداخت مبالغی به برخی وب سایتها انتشار نتایج را براساس سیاستهای مورد نظر خود تغییر می دهند .

تاریخ نشان داده است نه تنها شرکتهای کوچک عرضه کننده آنتی ویروس قادر به تامین امنیت کاربران به بهترین شکل نیستند و از طرفی بسیاری از این تستها و وب سایتها معتبر نمی باشد ، کاربران آگاه نیز برای خرید و تهیه محصول امنیتی به سراغ کمپانی های معتبر این حوزه می روند .

سایمنتک - ترندمیکرو - مکآفی - و در نهایت سوفوس و وب روت جزء معتبرترین شرکتهای امنیتی هستند و رقابت اصلی در بازار امنیت نیز عمومآ بین 3 شرکت  اولیست که نام برده شدند .

در این میان شرکتهای کوچک عرضه کننده ضد ویروس و بیشتر از همه شرکت روسی کسپرسکی با خبر سازی کذب و ارائه آمارهای غیر واقعی سعی دارند تا طوری وانمود کنند که شرکتهای بزرگی هستند تا شاید بتوانند اعتماد کاربران را جلب کنند و بهتر است گفت سعی دارند تا با فریب کاربران محصولات خود را به فروش برسانند .

رشد کمی و حتی به ظاهر کیفی شرکتهای تولیدکننده آنتی ویروس باعث شده تا مصرف کنندگان ضد ویروس خود متوجه شوند که عموم شرکتهای تازه تاسیس و کوچک قادر به تامین امنیت کاربران و ارائه محصولات و پشتیبانی مناسب نبوده و بیش از پیش به شرکتهای بزرگ بین المللی اعتماد کنند و همین مسئله رشد فروش غولهای امنیتی را سرعت بخشیده است .

از میان محصولات کمپانی های بین المللی ، محصولات شرکتهای ترندمیکرو ، سایمنتک و وب روت به صورت معتبر با گارانتی دورانتاش در ایران قابل تهیه است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.durantash.com و یا www.NOvirus.ir مراجعه نمائید .
اخبار مرتبط :
قانون ارائه خدمات و سرویس به کاربران ایرانی ابلاغ شد .

اخبار تستهای مقایسه ای در دیسنا

اخبار سایمنتک در دیسنا

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد