امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

ذخیره سازی ابری با SafeSync


دیسنا : پایگاه امنیت اطلاعات ایران :


روز به روز به مدلهای مختلف سرویسهای ابری و Cloud Computing افزوده می شود .

یکی از سرویسها و محصولاتی که با استفاده از تکنولوژی های ابری ارائه شده و نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کرده ، سرویسهای ذخیره سازی ابری می باشد .



البته این سرویسها با توجه به شرکت ارائه دهنده و یا سرویسی که خریداری می کنید ، ویژگی های مختلفی دارند .


File:Trend Micro.svg

همخوانی اطلاعات - اشتراک گذاری فایلها یا پوشه های مورد نظر - ایجارد درایو مجازی - دسترسی به فایلها از هر نقطه دنیا فقط با دسترسی به اینترنت از جمله ویژگی های اصلی خدمات ذخیره سازی ابری Cloud Storage می باشد .

یکی از شرکتهای مطرح ارائه دهنده خدمات ذخیره سازی ابری ، شرکت ترندمیکرو می باشد .
ترندمیکرو چند سال پیش شرکت Humyo را که بزرگترین شرکت ذخیره سازی براساس ابر اروپا بود خریداری نمود .

در آن زمان شکت Humyo خدمات خود را به بیش از 600 هزار کاربر ارائه می داد .

بعد از خرید شرکت Humyo توسط ترندمیکرو ، سرویسهای ذخیره سازی ابری به صورت خانگی و شرکتی و با نام SafeSync از طرف ترندمیکرو ارائه شد .

این سرویس در حال حاضر هم بر روی محصولات ضد ویروس ترندمیکرو ( تیتانیوم ) می باشد و هم به صورت سرویسهای جداگانه ذخیره سازی خانگی و شرکتی ( Buisness ) ارائه می شوند .

ترندمیکرو تیتانیوم اینترنت سکیوریتی = 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری SafeSync
ترندمیکرو تیتانیوم ماگزیمم سکیوریتی = 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری SafeSync


در جدول زیر می توانید مقایسه ای بین محصولات ذخیره سازی ابری ترندمیکرو و دیگر شرکتهای ارائه دهنده این سرویس را ملاحظه بفرمائید .

بدیهست برای دسترسی به آخرین اطلاعات باید به وب سایت شرکتهای عرضه کننده این سرویسها مراجعه نمائید .

http://uk.trendmicro.com/imperia/md/images/uk/products/consumer2011/safesync-comparison-chart_en.png

* برای مشاهده عکس با سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید .

شرکت دورانتاش در حال حاضر تنها ارائه دهنده سرویسهای ذخیره سازی ابری در ایران می باشد و سرویسهای مختلفی را ارائه می دهد .

دیگر محصولات آنتی ویروس شرکت دورانتاش که همراه با سرویس ذخیره سازی ارائه می شوند به قرار زیر است :
Webroot Secue Anywhere Essential = دو گیگابایت هر کاربر ( 2GB / User )
Webroot Secue Anywhere Complete = ده گیگابایت هر کاربر ( 10GB /User )

Symantec Norton 360 = دو گیگابایت ( 2 GB )

Bullguard Internet Security = سفارشی ( به هر میزان قابل سفارش است و بر روی لایسنس اعمال می شود .)

BullGuard Mobile Security = فقط برای ذخیره سازی اطلاعات تماسها ( شماره تلفنها ) می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش سرویسهای ذخیره سازی ابری به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.durantash.com مراجعه نمائید .


  کسپرسکی کاسپرسکی کاسپراسکی کسپراس

کی کاساپراسکی کسپرسکی


کاسپرسکی کسپراسکی کارپراسکی کسپراسکای

بررسی حمله سایبری به وزارت نفت و راهکارهای پیشنهادی‎


به گزارش دیسنا ، حتمآ چندی پیش خبر آلودگی سیستمهای مخابراتی و کامپیوتری شرکت ( وزارت ) نفت را شنیده اید .

طی این خبر سیستمهای مخابراتی و رایانه ای شرکت نفت به ویروسی آلوده شده بود که اطلاعات را پاک می کرد و برخی تجهیزات سخت افزاری را می سوزاند و غیر قابل استفاده می کرد و از طرفی باعث قطع سرویس اینترنت در این وزارتخانه شده بود .

حتی برخی گزارشهای تائید نشده ، خبر از قطع صادرات نفت ایران و ایجاد مشکل در برخی حوزه های نفتی داده بودند .

برخی کارشناسان وجود این مشکلات را ناشی از حمله یک ویروس با نام Wiper می دانستند .

( Wiper به عملی اطلاق می شود که طی آن اطلاعات بر روی هارد دیسک به شکلی پاک می شود که غیر قابل برگشت و Recovery می باشد . )

ولی برخی دیگر از کارشناسان آن را ناشی از یک حمله هکری می دانسته اند .

به هر شکل با توجه به عدم دسترسی منابع مستقل خبری ،این خبر تائید نشده است .
ولی ما در این یاداشت نمی خواهیم به شما راه حل مبارزه با این مثلا ویروس را بگوییم .

تمام خبرها از مجموعه وزارت نفت منتشر شده بود و هیچ خبرنگاری به منابع موثق خبری و شهودی دسترسی نداشته است .

از طرفی از سالها پیش همواره شایعه هایی درباره نوعی ویروس که اطلاعات هارد دیسکها را پاک می کند وجود داشته است ولی دیسنا قادر به تائید آنها نمی باشد .

پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات موثق به وب سایت شرکتهای معتبر امنیتی مانند ترندمیکرو ، سایمنتک ، سوفوس و مک آفی مراجعه نمائید .

ولی نباید فراموش کنیم که ویروسهایی منتشر شده اند که اطلاعات را رمزنگاری کرده و غیر قابل استفاده می کنند .

به اصل مطلب بپردازیم :

جالب اینکه تاکنون هیچکدام از شرکتهای امنیتی ( داخلی و خارجی ) و حتی مراکز دولتی مدیریت امنیت کشور مانند سازمان فناوری اطلاعات ،آپا و ماهر که ممکن است براساس سیاستهای دولتی اقدام به انتشار خبر کنند  وجود همچین ویروسی را تائید نکرده اند .

ولی در طرف دیگر ماجرا عکس العمل برخی شرکتهای فروشنده محصولات آنتی ویروس در کشور جالب توجه است :

این شرکتها برای مقابله با ویروسی که وجود ندارد راهکار ارائه داده اند .

خوب کاملا موافقیم که بسیار خنده دار و مسخره است و بیشتر شبیه فیلمهای علمی ، تخیلی است .

نه اشتباه نکنید ، شما در هالیوود نیستید .

ارائه راهکار برای مشکلی که وجود آن هنوز ثابت و تائید نشده و 100 تا اما و اگر و شاید در آن است .

- شاید ویروس بوده .

- شاید حمله هکری و سایبری بوده .

- شاید بازی خبری وزارت نفت بوده !

- شاید یکی از کارمندان با یک برنامه کوچک و بسیار ساده این مشکل را به وجود آورده !

و همه اینها اما و اگرها و شایدهاست و به قول شاعر در اگر نتوان نشست .


ولی به یک نکته توجه کنید :

بعید نیست شرکت کسپرسکی چند هفته یا ماه دیگر اعلام کند ویروسی شناسایی کرده که فعالیتی مانند همین ویروس خیالی وزارت نفت ( wipro ) را دارد و سعی کند با کار خبری بر روی آن چند لایسنس بیشتر بفروشد .

مانند پسر عموها و دختر خاله های استاکس نت و دوکو و خیلی دیگر از خبرهای منتشر شده توسط این شرکت روسی .

جالب است بدانید کسپرسکی ماه قبل در خبری اعلام کرد ویروس دوکو کاملا مرتبط با استاکس نت است ، ولی هفته گذشته خبری منتشر کرد که دوکو اصلا به استاکس نت ربطی ندارد .



اخبار مرتبط  :

بررسی حمله ویپرو Wipro به وزارت نفت


بهترین آنتی ویروس ایران و دنیا ( جهان )



ارائه :

واحد اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

آخرین خبر از اظهارنظر کسپرسکی درباره آنتی ویروسهای رایگان

Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan

اگر خبرهای قبلی دیسنا را مطالعه کرده باشید ، خبری با عنوان " یوجین کسپرسکی : آنتی ویروسهای رایگان برای بازی است . " منتشر شده است که درباره اظهار نظر آقای یوجین کسپرسکی مدیرعامل کمپانی کسپرسکی درباره آنتی ویروسهای رایگان است .


حال دیسنا شواهد جدیدی را به دست آورده که نشان می دهد چرا صدای آقای یوجین کسپرسکی بلند شده و دیگر نتوانسته سکوت کند .

شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروسهای رایگان مانند AVG-Avira -Avast همواره یکی از مشکلات شرکت کسپرسکی بوده اند ، زیرا طیف و کیفیت محصولات کسپرسکی به شکلی نیست که طیف زیادی از کاربرانی که محصولات پولی را استفاده می کنند تحت پوشش قرار دهد .

افراد و شرکتهایی که برای آنتی ویروس هزینه کرده و به امنیت سیستمهای خود اهمیت می دهند همواره به سراغ محصولات شرکتهای بسیار معتبر و بین المللی می روند و نگاهی به محصولات دیگر شرکتها ندارند .

به هر شکل و با وجود همه این مشکلات ، شرکت کسپرسکی سعی کرده در این زمینه سکوت کند و راهکارهایی را نیز آزموده .

برای مثال کسپرسکی در مناطقی مانند هند و چین و مناطقی که شرکتهای بزرگ حضور پر رنگی دارند محصولاتش را به پایین تر قیمت ممکن ارائه می دهد ( مثال : 17 $ برای اینترنت سکیوریتی 3 کاربره ) تا بتواند مشتریانی برای خود دست و پا کند .

ولی مشکل آنجا بسیار حاد و اساسی شد که بعد از سالها دست و پنجه نرم کردن کسپرسکی با مشکلات ، شرکت فیس بوک همکاری را با 5 شرکت مایکروسافت - ترندمیکرو - سایمنتک - سوفوس و مک آفی آغاز نمود و خبر آن در همه دنیای دیجیتالی منتشر شد .

این خبر در حالی منتشر شد که خبری از نام کسپرسکی که مدعی است یکی از فروشندگان بزرگ آنتی ویروس است ، نبود .

مخصوصآ خبر استفاده از تکنولوژی های شبکه حفاظتی هوشمند ترندمیکرو ( Trend Micro Smart Protection Network ) سرو صدای بسیاری ایجاد کرد .

ترندمیکرو بعنوان پیشرو ترین و اولین شرکت ارائه دهنده راهکارهای امنیتی برای محیطهای ابری و سرورهای مجازی و همکار تجاری و فنی کمپانی هایی مانند IBM - CISCO - LINKSYS - HP - WIPRO - DELL - QUALYS شناخته می شود و پیشرفت بسیار سریعی در جذب کاربران خانگی ، شرکتی ، سازمانی و مراکز داده داشته است .

عدم انتخاب کسپرسکی از طرف شرکت فیس بوک به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی اینترنتی با بیش از 900 میلیون کاربر ، عرصه بازار آنتی ویروسها و امنیت را روز به روز برای کسپرسکی تنگ تر می کند و این مسئله باعث شده آقای یوجین کسپرسکی نتواند سکوت کند و با مطرح کردن بحث آنتی ویروسهای رایگان سعی نموده دوباره در صدر اخبار امنیت و آنتی ویروسها قرار گیرد .

در سالهای اخیر کسپرسکی بسیار سعی نموده با انتشار گزارشات خلاف واقع و ناصحیح خود را یک شرکت پیشرو امنیتی و پر فروش نشان دهد .

این شرکت در انتشار اخبار کذب و استفاده از تبلیغات فریبنده مهارت بسیاری داشته و همواره سعی کرده با ایجاد خبرهای مختلف ، حتی خبرهای بی ربط به امنیت ، خود را در سر تیتر خبرها نشان دهد .

البته این تبلیغات عمومآ فقط در ایران و برخی از کشورها که کمپانی های بزرگ و معتبر بین المللی حضور کمرنگ تری دارند جواب دهد و هنوز طیف وسیع کاربران استفاده از محصولات کمپانی معتبر بین المللی را ترجیح می دهند و به سادگی فریب تبلیغات این شرکت را نخورده اند .

کسپرسکی به دلیل عدم پایبندی به تعهدات ، ارائه محصولات بی کیفیت ( مخصوصآ ضعف جدی در شناسایی ویروسهای روت کیت  )، عدم ارائه پشتیبانی بلادرنگ ، طیف کم محصولات و عدم پاسخگویی مناسب و عدم جبران خساراتی که به مشتریانش وارد کرده ، تعداد بسیاری از همان اندک مشتریانی که داشته از دست داده .

این شرکت همواره متهم بوده که از کمکها و حمایتهای دولت روسیه بهره برده و از ان طرف به پیشبرد سیاستهای روسیه کمک می کند .

مسئله دیگر اینکه خود شرکت کسپرسکی با انتشار لایسنس های به اصطلاح سرقتی توانسته همین تعداد کاربر را به استفاده از محصولات خود ترغیب نماید .

و از کاربرانی که معتبر نبوده و به دنبال نسخه های رایگان و یا جعلی هستند ، نباید انتظار داشت که محصول کسپرسکی را به محصولات آنتی ویروس رایگان ترجیح دهند ، زیرا کسپرسکی امکانات بیشتری در اختیار آنها قرار نمی دهد و اگر این دسته از کاربران چیزی از کامپیوتر و امنیت سر در می آورند آنوقت سراغ محصولات شرکتی مانند کسپرسکی نمی رفتند .


اخبار مرتبط :

پایان راه کسپرسکی

خبر فوری : نقص جدی در ابزار پاکسازی کسپرسکی

آنتی ویروس فقط 10 هزار تومان

900 میلیون کاربر فیس بوک تحت حفاظت ترندمیکرو قرار می گیرند .


نقدی بر خبر " کدام آنتی‌ویروس مناسب‌تر است؟


 

  کسپرسکی کاسپرسکی کاسپراسکی کسپراسکی کاساپراسکی کسپرسکی



کاسپرسکی کسپراسکی کارپراسکی کسپراسکای

یوجین کسپرسکی : شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس رایگان فریبکارند

Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan


ظاهرآ بازار آنتی ویروس برای کسپرسکی بسیار بسیار تنگ شده به شکلی که مدیر عامل این شرکت نیز نتوانسته سکوت خود را ادامه دهد .

یوجین کسپرسکی ، مجبور به اظهار نظر درباره آنتی ویروسهای رایگان شد .

البته پیش از این نیز آقای کسپرسکی اظهار نظرات جالبی بیان کرده ، برای نمونه اینترنت باید مانند محیط نظامی شود و یا امثال این نظرات .

البته شنیدن این نظرات از آقای کسپرسکی چیز عجیبی هم نیست ، وقتی این شرکت برای تبلیغات دست به هر کاری میزند .

- سفر به قطب - قرارداد با آقای جکی چان و جدیدآ یکی از خوانندگان پاپ در تایوان - دزدیدن ظاهری فرزندش- درج نام همکاران در وب سایت کسپرسکی البته شرکتهایی که با کسپرسکی همکاری ندارند - انتشار گزارشات تائید نشده و غیر واقعی درباره برخی ویروسها و بزرگنمایی درباره آنها و استفاده تبلیغاتی از ویروسها و تهدیدات - ارائه آمار غیر واقعی و فریبنده رشد فروش و یا افزایش سهم بازار آنتی ویروسها به همکاران و موسسات ، تنها بخشی از فعالیتهای تبلیغاتی کسپرسکی می باشد که حتی برخی همکاران این شرکت را نیز فریب داده است .

البته در ایران راه دیگری نیز به موارد موق افزوده می شود و آن استفاده از شرکتهای IT در جهت تبلیغات و اعمال سیاستهای کسپرسکی می باشد .

و آن وعده درج نام در وب سایت کسپرسکی می باشد .

ولی آیا درج نام در وب سایت کسپرسکی ارزشی دارد و یا برای یک شرکت می تواند اعتبار به همراه داشته باشد ؟

شواهد و اتفاقاتی که در گذشته به وقوع پیوسته به خوبی نشان داده درج نام در وب سایت شاید از جهاتی خوب باشد ولی هیچگاه نتوانسته نشان دهنده اعتبار شرکای تجاری باشد ، مخصوصآ درمورد کسپرسکی این مورد بیشتر صدق می کند .

ولی اینبار نظر و سخن آقای کسپرسکی درباره آنتی ویروسهای رایگان بوده است .

آنتی ویروسهای رایگان فقط برای بازی هستند .

آقای یوجین کسپرسکی در ادامه گفته است باید بررسی شود آیا ارائه آنتی ویروسهای رایگان قانونی است ؟

صحبت دیگر ایشان عدم کارایی این نرم افزارها برای حفاظت از کاربران است ، آن هم با روشهایی ساده .

همچنین کسپرسکی شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروسهای رایگان را متهم کرد که از یافته ها ، تحقیقات و سرمایه گذاری های شرکتهای رقیب به نفع خود برای شناسایی تهدیدات بهره می برند.  ( البته توضیح نداده است چگونه ؟ )

مشخص نیست از نظر آقای یوجین کسپرسکی در نهایت آنتی ویروسهای رایگان جوابگو هستند و یا نیستند و بسیار مبهم و آشفته سخن گفته است .

بد نیست بدانید تاکنون نظرات مختلفی درباره آنتی ویروسهای رایگان توسط کارشناسان مختلف امنیتی ارائه شده ، ولی تاکنون مدیرعامل یک شرکت امنیتی ( آن هم شرکتی که ادعا می کند چهارمین فروشنده بزرگ محصولات ضد ویروس در دنیاست ) درباره این  آنتی ویروسها نظری نداده اند .

شرکتهای بزرگ و معتبر امنیتی هیچگاه این نرم افزارها را رقیب محصولات خود ندانسته و درباره آنتی ویروسهای رایگان به طور کلی اظهار نظری نکرده اند .

البته دلایل مختلفی وجود دارد که شرکتهای بزرگ و معتبر بین المللی درباره شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروسهای رایگان اظهار نظری نمی کنند .

1- محصولات امنیتی و آنتی ویروس شرکتهای معتبر بین المللی نه از لحاظ کیفیت و نه ویژگی ها و نه خدمات پشتیبانی قابل مقایسه با آنتی ویروسهای رایگان نیستند .

2- بخش قابل ملاحظه فروش شرکتهای بزرگ امنیتی بر روی راهکارهای امنیتی شرکتی و سازمانی ( گران قیمت ) می باشد که تعداد بسیار کمی از دیگر شرکتهای امنیتی مشابه آن راهکارها را دارند .

و حتی در صورتی که مشابه این راهکارها و محصولات را ارائه دهند ولی از لحاظ ویژگی ها ،کیفیت و اعتبار محصول قابلیت رقابت با محصولات شرکتهای معتبر و بزرگ را ندارند ، چه برسد به اینکه نسخه رایگان آنها را ارائه دهند .

و در نهایت اگر کاربری این نیاز را در خود ببیند و به سطح مناسبی از آگاهی برسد که باید یک محصول آنتی ویروس معتبر تهیه کند به سراغ محصولات شرکتهای معتبر می رود .

این موضوع باعث شده شرکت کسپرسکی که عمومآ در کشورهایی مانند ایران که کاربران هنوز دانش و آگاهی کافی ندارند و از طرفی شرکتهای معتبر بین المللی حضور کمرنگ تری دارند ، حضورش احساس شود و محصولاتش را به فروش برساند و طیف محصولات کسپرسکی به شکلی است که مشتریانش با ایجاد کمترین مشکلات مخصوصآ مشکلات مالی و اقتصادی ، نصب نسخه های رایگان را به خرید و نصب محصولات امثال کسپرسکی ترجیح می دهند .

و این مسئله تاثیر مستقیمی بر فروش و درآمدزایی شرکت کسپرسکی که بخش قابل ملاحظه فروشش در مناطقی مانند ایران است دارد و این شرکت را از این لحاظ تحت فشار قرار داده است.


اخبار مرتبط :

پایان راه کسپرسکی


آنتی ویروس فقط 10 هزار تومان

900 میلیون کاربر فیس بوک تحت حفاظت ترندمیکرو قرار می گیرند .


نقدی بر خبر " کدام آنتی‌ویروس مناسب‌تر است؟


 

  کسپرسکی کاسپرسکی کاسپراسکی کسپراسکی کاساپراسکی کسپرسکی

کاسپرسکی کسپراسکی کارپراسکی کسپراسکای

قیمت محصولات شرکت دورانتاش

Durantash

به گزارش دیسنا ، شرکت دورانتاش قیمت محصولات خود را تغییر داد .

دورانتاش توزیع کننده طیف متنوعی از محصولات آنتی ویروس برای کامپیوترهای خانگی ، شرکتی ، سازمانی ، گوشی های موبایل ، هوشمند و تبلت و ارائه دهنده سرویسهای امنیتی ابری و ذخیره سازی ابری می باشد .

ولی چگونه محصولات دورانتاش را تهیه کنیم ؟


خرید از دورانتاش بسیار ساده است .

1- خرید محصولات خانگی ( به طور مستقیم از دورانتاش ) :

- مراجعه به وب سایت دورانتاش > منو سفارش خرید > محصولات خانگی و مشاهده قیمت محصولات .

( در صورتی که درخواست خرید سرویس نگهداری لایسنس نیز داشته باشید مبلغ آنرا همراه با هزینه محصول واریز نمائید . )

- وازیر هزینه .  ( کارت به کارت ، اینترنت بانک ، موبایل بانک )

- ورود به صفحه ثبت سفارش و ثبت نمودن سفارش .

- بعد از ثبت سفارش ، لایسنس به طور مستقیم به آدرس ایمیلتان ارسال می شود .



2- خرید محصولات دورانتاش از فروشگاه ها :

در صورتی که بخواهید محصولات دورانتاش را از فروشگاه ها تهیه نمائید باید به یک نکته مهم توجه کنید :

- پشت و یا روی بسته ، کارت ثبت محصول دورانتاش به وضوح قابل مشاهده است .

- بعد از خرید و تحویل گرفتن بسته محصول ، با توجه به مشخصات روی کارت که یک بخش آن پوشانده شده است ( اسکرچ شده ) ، و مراجعه به وب سایت شرکت دورانتاش ، اقدام به ثبت محصول نمائید .

( البته برگ کوچکی که حاوی راهنمایی نحوه ثبت محصول است درون بسته وجود دارد . )

- کد فعالسازی ( لایسنس ) به طور مستقیم به آدرس ایمیل شما ارسال می شود .

- ولی خریداری که بسته محصول را از فروشگاه ها تهیه نموده و درخواست استفاده از سرویس نگهداری لایسنس دارند ، باید چگونه این سرویس را خریداری کنند ؟

- این کاربران کافیست پیش از ثبت محصول و با پرداخت هزینه سرویس نگهداری لایسنس و با درج مشخصات روی کارت ( کد و سریال )  ، اقدام به خرید سرویس نگهداری لایسنس نموده و سپس با ثبت محصول درخواست لایسنس نمایند . ( Durantash Services )


3- خرید محصولات ( آنتی ویروسی ) که در لیست موجود نیست و یا سرویسهای ذخیره سازی ابری :

کاربرانی که درخواست خرید محصولات آنتی ویروسی را که در لیست شرکت دورانتاش وجود ندارند و یا درخواست خرید سرویسهای ذخیره سازی ابری را دارند ، باید درخواست خود را با ذکر جزئیات به شرکت دورانتاش ایمیل نمایند .

4- خرید محصولات شرکتی و سازمانی - تحت شبکه :

افراد ، شرکتها و سازمانهایی که درخواست خرید محصولات ( آنتی ویروس ) شرکتی و سازمانی  را دارند کافیست به بخش سفارش خرید > محصولات شرکتی - مراجعه نمایند .

به هر شکل پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش مراجعه نمائید .

وب سایت شرکت دورانتاش :    www.durantash.com      www.DDN.ir




با توجه به افزایش استفاده کنندگان محصولات آنتی ویروس و جهت رفاه حال فروشندگان و تعمیرکاران رایانه و موبایل ( شخصی ، فروشگاه ها و شرکتها ) ، دورانتاش طرحهای جدیدی را برای همکاری در فروش محصولات این شرکت ارائه نموده .
جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش نمایندگان شرکت دورانتاش مراجعه نمائید .


ارائه :

واحد اطلاع رسانی شرکت دورانتاش




آیا آمریکا صدور تجهیزات IT به ایران را ممنوع کرده است ؟

      
به گزارش دیسنا ، اخیرآ خبری با تیتر " آمریکا صدور تجهیزات IT به ایران را ممنوع کرد . " در برخی وب سایتها و خبرگزاری ها منتشر شده است .
ادامه مطلب ...

ترندمیکرو پیشروترین شرکت در امنیت ابری + ویدیو

File:Trend Micro.svg

به گزارش دیسنا  ،به گزارش TechNavio ، شرکت امنیتی ترندمیکرو پیشرو ترین کمپانی در بخش امنیت ابری شناخته شد .

امنیت ابری و استفاده از تکنولوژی های ابری در جهت تامین امنیت کاربران و محیطهای دیجیتالی امروز یکی از تکنولوژی های پیشرفته می باشد که ترندمیکرو پیشروترین شرکت در توسعه این تکنولوژی ها می باشد .


Cloud Security-pie-chart


ادامه مطلب ...

Webroot برنده جایزه ادیسون 2012

Webroot SecureAnywhere Logo

به گزارش دیسنا به نقل از شرکت دورانتاش ( تنها توزیع کننده محصولات شرکت وب روت در ایران ) ، محصول ضد ویروس کمپانی وب روت با نام Webroot Secure Anywhere موفق به کسب جایزه از موسسه ادیسون شد .

ادامه مطلب ...

متخصصین و مدیران ترندمیکرو Trend Micro Expert

File:Trend Micro.svg

به گزارش دیسنا ، امروز همه کاربران دنیای دیجیتالی با شرکت امنیتی ترندمیکرو  می شناسند .

و برخی از کاربران قدیمی رایانه محصولات این شرکت را با نام  پی سی سیلین می شناسند.

ترندمیکرو  از گذشته تا به امروز یکی از پیشرو ترین و معتبرترین شرکتهای امنیتی  ارائه دهنده محصولات ضد ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتهای کوچک ، متوسط ، بزرگ ، سازمانها و مراکز داده بوده است .

ادامه مطلب ...

ترندمیکرو برنده جایزه PC & Tech Authority Labs

Titanium Security Family of Products

به گزارش دیسنا به نقل از دورانتاش ، محصول آنتی ویروس تیتانیوم اینترنت سکیوریتی 2012 شرکت ترندمیکرو موفق به کسب برترین جایزه از نشریه استرالیایی PC & Tech Authority Labs شد .



آزمون در بین 16 نرم افزار ضد ویروس پولی و رایگان برگزار شد و محصول تیتانیوم اینترنت سکیوریتی 2012 موفق به کب بهترین نتایج شد .

File:Trend Micro.svg


محصولات ضد ویروس تیتانیوم شرکت ترندمیکرو در کنار محصولات شرکت سایمنتک و مک آفی جزء پرفروشترین و معتبرترین محصولات ضد ویروس در دنیا می باشد که توسط بزرگترین شرکتهای IT مانند Cisco - ASUS - Gigabyte - Linksys - Samsung و DELL پیشنهاد می شوند .

از جمله ویژگی های محصول ضد ویروس تیتانیوم اینترنت سکیوریتی شرکت ترندمیکرو می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- نصب بسیار آسان  .
- قابل نصب بر روی ویندوزهای xp , vista ,7 ( 32  و 64 بیتی ) .
- محیط کاربری آسان .
- بروزرسانی بسیار آسان . ( استفاده کننده اصلا متوجه اپدیت نمی شود .)
- سیستم مدیریت لایسنس .
- مقابله با همه تهدیدات ویروسی و اینترنتی و هکرها به طور کاملا اتوماتیک .
- بهینه سازی ویندوز ( System Tune ) .
- 2 گیگابایت فضای آنلاین امن ذخیره سازی ابری ( Trend Micro SafeSync ) .
- تغییر شکل و عکس پنل اصلی .
- گزارش گیری بسیار ساده .
- مقابله بسیار قوی با تهدیدات وب ( مورد استفاده توسط شرکت سیسکو ) .
- استفاده از شبکه امنیت ابری ترندمیکرو با بیش از 130 میلیون کاربر آنلاین .


اخبار مرتبط :

900 میلیون کاربر فیس بوک تحت حفاظت ترندمیکرو قرار می گیرند .

همکاری استراتژیک فیس بوک و ترندمیکرو

600 میلیون کاربر چینی تحت حفاظت ترندمیکرو قرار گرفتند .

ارائه :

واحد اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

( تنها توزیع کننده معتبر محصولات ترندمیکرو در ایران )