امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

Bullguard Internet Security 10

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات


زمان زیادی از عرضه محصولات کمپانی انگلیسی بولگارد در ایران توسط شرکت دورانتاش نمی گذرد .

این شرکت در سال 2002 در دانمارک تاسیس و در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در شهر لندن کشور انگلستان واقع شده است .



محصولات این شرکت شامل آنتی ویروس بولگارد ، اینترنت سکیوریتی بولگارد ، پشتیبانی آنلاین بولگارد ، موبایل سکیوریتی ( آنتی ویروس موبایل ) و برنامه ضد هرزنامه رایگان می باشد .

همانطور که می بینید محصولات این شرکت به محصولات خانگی و دفاتر کاری کوچک محدود می باشد و از این بابت انتخاب در بین محصولات این شرکت بسیار آسان می باشد .

این سادگی در استفاده از محصولات این شرکت نیز می باشد .
/media/289697/is10_box_138x159.jpg
استفاده از موتور ویروس یاب شرکت بیت دفندر - برنامه ضد جاسوس افزار ( Anti-Spyware ) ، حفاظت در برابر وب سایتهای آلوده و فیشینگ ، استفاده از تکنولوژی رفتار شناسی برای شناسایی ویروسهای ناشناخته و فایلهای مشکوک ،  حفاظت در برابر ایمیلهای آلوده ، هرزنامه ها و اسپمها ، قابلیت پشتیبانی آنلاین فایلها و درایو مجازی آنلاین بر روی محصول اینترنت سکیوریتی و حالت بازی ( عدم نمایش پیغامهای خطا و Gaming Mode ) و ویژگی Inspector برای نمایش بروزرسانی های برنامه ها ، بخشی از ویژگی های محصولات این شرکت می باشد .

ولی شاید یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهمی که در برنامه های این شرکت باشد ، قابلیت چت آنلاین از طریق وب سایت و همچنین ارسال تیکت پشتیبانی به آسانی از طریق خود برنامه باشد .

جالب اینکه کارشناسان این شرکت در کمتر از 1 ساعت پاسخ سوالات شما را ارسال می کنند که در نوع خود بی نظیر است و باعث می شود کاربران با خیالی بسیار آسوده محصولات این شرکت را استفاده نمایند .

همچنین کاربران می توانند پاسخ سوالات خود را در نرم افزار مشاهده کننده و این به صورت یک پیغام به آنها نشان داده می شود .

استفاده بسیار کم از منابع سیستم هم در حات Real Time و Full Scan و نصب و استفاده بسیار آسان از دیگر ویژگی های محصولات ضد ویروس شرکت بولگارد می باشد .

به کاربران محصولات شرکت بولگارد بعد از خرید و قبت نرم افزار ، پنل اختصاصی لایسنس ارائه می شود .
همچنین کاربران در صورت درخواست به هر میزان که درخواست فضای آنلاین امن وب داشته باشند می توانند به محصول خود اضافه نمایند که باید برای آن با شرکت دورانتاش تماس بگیرند.

قیمت بسیار مناسب تعریف شده برای این محصول در کنار کیفیت بسیار خوب محصولات این شرکت باعث می شود تا طیف بسیار وسیعی از کاربران محصولات این شرکت را برای تامین امنیت خود انتخاب نمایند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که شرکت بولگارد از تکنولوژی فایروال شرکت agnitum در محصول اینترنت سکیوریتی خود بهره می برد .

شرکتهای SOPHOS و AVG از جمله دیگر همکاران شرکت agnitum  می باشند .

ولی محصول موبایل سکیوریتی ( آنتی ویروس موبایل ) این شرکت کمی با محصولات کمپانی های دیگر متفاوت است .
BullGuard Mobile Security 10
این شرکت در محصول آنتی ویروس موبایل خود از تکنولوژی های شرکتهای بزرگ Juniper Network و SMobile آمریکا استفاده می کند که جزء معتبر ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی موبایل در دنیا می باشند.

البته بد نیست بدانیم که شرکت جونیپر Juniper Network در سال 2009 شرکت SMobile Technology را خریداری نمود و مدیریت این شرکت را در حال حاضر در اختیار خود دارد .

همچنین به کاربران محصول آنتی ویروس موبایل این شرکت پنل اختصاصی مدیریتی ارائه می شود .

لینک پنل مدیریتی آنتی ویروس موبایل  بولگارد


در باره محصول بکاپ آنلاین ( پشتیبانی آنلاین ) نیز محصول این شرکت دارای ویژگی های مختلفی است .

قابلیت درایو مجازی ، قابلیت همخوان سازی Synchronization  ، قابلیت پشتیبانی از فایلهای جدید با حفظ فایلهای قدیمی ، قابلیت همخوانی با برنامه های ایمیل مانند Thunderbird, Outlook, Outlook Express and Windows Mail .

استفاده از تکنولوژی رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات هنگام ذخیره سازی ، دسترسی به فایلها از طریق موبایل ، تنها بخشی از ویژگی های این محصول شرکت بولگارد می باشد .

شرکت دورانتاش نماینده انحصاری شرکت بولگارد در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا می باشد که جزء بزرگترین و معتبر ترین شرکتهای ارائه دهنده محصولات ، سرویسها و نرم افزارهای امنیتی و ابری در ایران می باشد .

دورانتاش طیف بسیار وسیعی از محصولات و سرویسهای امنیتی شرکتهای وب روت - جی دیتا - ترندمیکرو - سیمانتک - نورتون ( سیمانتک ) - آوست - کسپرسکی - ناد32 ( نود32 ) - پاندا - iolo - سرویسهای امنیت ابری و ذخیره سازی ابری را ارائه می دهد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.DDN.ir و یا www.Durantash.com
مراجعه نمائید .

همچنین کاربران برای دانلود فایلهای برنامه های شرکت بولگارد ( نصب در حالت آفلاین ) می توانند به بخش دانلود وب سایت شرکت دورانتاش مراجعه نمایند .

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد