امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

برای اولین بار در ایران ، پشتیبانی 24 ساعته / 7 روز هفته محصولات


ارائه خدمات پشتیبانی در بحث امنیت و نرم افزار بسیار با اهمیت می باشد .

زیرا برای 1 لحظه کافیست تا به هر دلیلی آنتی ویروس شما و یا نرم افزار ذخیره سازی آنلاین شما از کار بیفتد ، قطعآ دچار مشکلات و دردسرهای بسیاری می شوید .


شرکت دورانتاش که شرکت پیشرو در ارائه سرویسهای امنیتی / آنتی ویروس / سرویسهای ابری / ذخیره سازی و پشتیبان گیری براساس ابر / SaaS / Cloud Security / Cloud Storage در ایران می باشد به واسطه اهمیت بسیار بالای موضوع ،  هم اکنون خدمات پشتیبانی خود را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته ارائه می نماید .

این خدمات از طریق پست الکترونیکی واحد پشتیبانی این شرکت به کاربران شرکت دورانتاش ارائه می شود .

هر چند واحد پشتیبانی شرکت دورانتاش در 1 سال گذشته 99% ایمیلهای ارسال شده به واحد پشتیبانی را در هر ساعت از شبانه روز ، در کمتر از 1 ساعت پاسخ داده و می توان گفت این شرکت خدمات ویژه پشتیبانی خود را قبل از این تاریخ در اختیار کاربران خود قرار داده است .

کاربران شرکت دورانتاش باید توجه داشته باشند در حفظ و نگهداری کد پشتیبانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند و در هنگام ارسال ایمیل برای اخذ پشتیبانی و راهنمائی ، کد پشتیبانی خود را در قسمت موضوع ایمیل و در متن ایمیل ارسالی ، درج نمایند .

  قابل ذکر است خدمات پشتیبانی شرکت دورانتاش از طریق مسنجر اختصاص داده شده به این امر نیز صورت پذیرفته است .


همچنین برای دسترسی امن از راه دور به سیستمهای کاربران برای بررسی و برطرف نمودن مشکلات کاربران از نرم افزار امن Logmein استفاده می شود که امکانات بسیار خوبی را در اختیار آنها قرار می دهد . ( دسترسی به این نرم افزار از طریق بخش دانلود وب سایت شرکت دورانتاش امکانپذیر می باشد .)


همچنین وب سایت دیسنـا دارای مطالب بی شمار آموزشی و اخبار و اطلاع مفید در باره امنیت فناوری اطلاعات و امنیت محیطهای دیجیتالی می باشد که در نوع خود بی نظیر است .


شرکت دورانتاش در برخی زمانها و روزهای بسیار خاص نیز ، به کاربران خود و به وسیله کد پشتیبانی ،  به صورت ویژه محصولات را با تخفیف ارائه می دهد . که باید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این شرکت مراجعه نمائید .

این شرکت ارائه جوایز اغواء کننده و فریب دهنده را راهکار مناسبی برای افزایش فروش و جلب نظر کاربران نمی داند ، بلکه ارائه محصولات با کیفیت و ارائه راهکارهای مفید و موثر و عرضه خدمات پشتیبانی با بهترین کیفیت در کمترین زمان و همچنین ارائه اطلاعات و  آموزشهای امنیتی را بهترین راهکار برای جذب کاربران جدید و حفظ کاربران حال حاضر می داند .

شعار شرکت دورانتاش : امنیت ، هدیه ما به شماست .

Durantash
دیسـنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت فناوری اطلاعات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد