امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

سرویس امنیتی برای موبایل


Durantash
شرکت امنیتی دورانتاش شرکت پیشرو در ارائه نرم افزارها و سرویسهای امنیتی و ذخیره سازی ابری و Cloud Computing و Cloud Storage ، سورویس جدیدی امنیتی برای گوشی های موبایل و هوشمند ارائه داد .


این محصول دارای قابلیتهای بسیاری می باشد که امنیت گوشی های موبایل کاربران را تضمین می کند .

مبارزه با انواع ویروسها و بدافزارها ، اسمپها و هرزنامه ها و تماسهای غیر ضروری ، فایروال قدرتمند جهت مبارزه با هکرها و جلوگیری از اتصال غیر مجاز دیگر کاربران به گوشی موبایل ،سیستم ضد سرقت ،  رمزنگاری و پاک نمودن فایلها و اطلاعات از راه دور در صورت سرقت و یا مفقود شدن گوشی ، قابلیت مکان یابی گوشی در صورت سرقت و یا مفقود شدن ، کنترل والدین بر فرزندان در مواقعی که فرزندتان بدون اجازه به گوشی شما دست می زند ، تهیه نسخه پشتیبان از شماره های تلفن و اطلاعات تماسها  بخشی از ویژگی های سرویس و محصول جدید شرکت دورانتاش می باشد .

این سرویس بر روی تمام گوشی های موبایل با سیستم عاملهای ویندور موبایل ، سیمبین نسخه 3 ( 9.2 به بالا) و نسخه 5 و سیستم عامل اندروید و بلک بری قابل ارائه و نصب می باشد .

Android SecuritySymbian Security

Windows Mobile SecurityBlackBerry Security



طبق گزارش شرکتهای امنیتی ، ویروسها و بدافزارهای ویژه موبایلها و تبلتها و گوشی های هوشمند به شدت رشد داشته است و این موضوع باعث شده است میلیونها کاربر تاکنون متضرر شوند .

همچنین بر طبق گزارش شرکت امنیتی ترندمیکرو ( پیشرو در ارائه سرویسهای امنیتی و آنتی ویروس ) ، ویروسها و تروجانهای زئوس نیز به گوشی های موبایل راه پیدا نموده اند و خطرات جدی کاربران را تهدید می کند .

سرقت اطلاعات محرمانه ، مالی ، بانکی ، خانوادگی ، هک شدن موبایل و دسترسی افراد به صورت غیر مجاز به اطلاعات گوشی شما  ، ارسال اس ام اس و یا برقراری تماس بدون اجازه صاحب موبایل ، از کار افتادن سرویسها و برنامه های موبایل تنها بخش کوچکی از مشکلاتی می باشد که کاربران گوشی های موبایل با آن دست به گریبان می باشند .

متاسفانه در ایران مشکل دیگری وجود دارد .

این مشکل عدم پیشنهاد محصولات امنیتی اصلی و معتبر توسط فروشندگان و تعمیرکاران به کاربران می باشد .

این افراد و شرکتها حتی در بسیاری از موارد با نصب نرم افزارهای کرک شده و جعلی ، مراجعه دوباره کاربر برای انجام تعمیرات و به طبع آن اخذ هزینه از آنها را تضمین می کنند .

حتی متاسفانه مشاهده شده است برخی فروشندگان و مراکز تعمیراتی موبایل و رایانه از عدم آشنایی و دانش کم کاربران استفاده کرده و نسخه های غیر اصلی و غیر معتبر را به جای نسخه های معتبر و اصلی به فروش می رسانند .


برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش مراجعه نمائید . www.DDN.ir


Durantash
دیسـنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت فناوری اطلاعات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد