امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

اضافه شدن محصولات جدید آنتی ویروس به سبد فروش شرکت دورانتاش

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

شرکت دورانتاش از با سابقه ترین و معتبر ترین شرکتهای عرضه کننده نرم افزارها و سرویسهای امنیتی و آنتی ویروس در ایران ، محصولات جدید به سبد فروش محصولات آنتی ویروس خانگی و شرکتی خود اضافه نمود .

چند محصول از شرکت جی دیتا و نود32 ( ناد32 )  و ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) و همچنین چند محصول 2 کاربره و محصول نورتون اینترنت سکیوریتی 3 کاربر شرکت سیمانتک از جمله محصولات آنتی ویروسی می باشند که در طیف محصولات آنتی ویروس خانگی به سبد فروش شرکت دورانتاش اضافه شده است .
در طیف محصولات آنتی ویروس شرکتی ( تحت شبکه ) نیز محصولات شرکتهای AVG و Webroot از جمله سرویسها و محصولاتی می باشند که به سبد فروش محصولات آنتی ویروس شرکت دورانتاش اضافه شده اند.
شرکت امنیتی دورانتاش در سال 1384 تاسیس شده و جزء اولین همکاران شرکت کسپرسکی ( کاسپرسکی )  در منطقه خاورمیانه و همچنین اولین مرکز تخصصی ارائه خدمات پشتیبانی بر روی محصولات آنتی ویروس ( کسپرسکی ) می باشد.
در اواخر سال 2009 با تلاش مدیران این شرکت ،  عرضه و فروش و پشتیبانی محصولات شرکتهای معتبر و بین المللی امنیتی آغاز شد که مورد استقبال بسیار خوب کاربران گرامی قرار گرفت .
کاربرانی که تا دیروز فقط 3 یا در نهایت 4 برند آنتی ویروس را که عمومآ کیفیت مناسبی نداشتند مورد استفاده قرار می دادند و اطلاعات مفیدی در مورد امنیت فناوری اطلاعات و امنیت در محیطهای دیجیتالی ، ویروسها و دیگر تهدیدات نداشتند .

شرکتهایی که فقط به لطف برخی تحریمها و ارائه تخفیفهای بسیار زیاد به فروشندگان و برخی نمایندگان توانسته بودند محصولات خود را در ایران به فروش برساند.

این شرکتهای همچنین سعی نموده بودند فضای تبلیغاتی را به صورت انحصاری در آورده و از تبلیغات محصولاتی که کیفیت بسیار بهتری نسبت به محصولات موجود در بازار بودند جلوگیری کنند .
از نکات قابل ذکر این است که ، شرکت دورانتاش اولین ارائه دهنده آنتی ویروسهای شرکت جی دیتا و وب روت در منطقه خاورمیانه و اولین شرکت ارائه دهنده سرویسهای امنیتی و ذخیره سازی براساس Cloud Computing در ایران می باشد .
ارائه لایسنس طبق ( Terms & Conditions ) شرکت تولیدکننده ، در نظر گرفتن امنیت کاربران در تمام مراحل مشاوره ، خرید ، استفاده و  پشتیبانی محصولات آنتی ویروس ، ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره های تخصصی در حوزه امنیت اطلاعات و آنتی ویروس و از همه مهمتر ارائه اطلاعات و آموزشهای صحیح و بروز به کاربران می باشد که باعث شده است تا محصولات این شرکت مورد توجه کاربران و شرکتهای قرار بگیرد و بتواند اعتماد هزاران کاربر و شرکت را به خود جلب کند .
این شرکت در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات شرکتهای کسپرسکی ، ترندمیکرو ، جی دیتا ، وب روت ، ای وی جی ، سیمانتک ، نورتون ، ایولو ، مایکروسافت ، آویرا و نود32 و حتی بیت دفندر و پاندا را به کاربران ارائه می دهد .
این شرکت در حال حاضر از نظر طیف محصولات و قدرت پاسخگویی و ارائه مشاوره و اطلاع رسانی جزء برترین شرکتهای امنیتی و عرضه کننده آنتی ویروس در ایران می باشد .
شرکت Durantash دارای دفاتری در کشورهای امارات ، انگلستان و آمریکا می باشد .
متاسفانه بدلیل طیف محصولات و خدمات ارائه شده و همچنین اطلاع رسانی صحیح توسط  شرکت دورانتاش ، باعث شده بسیاری از  شرکتهای فروشنده آنتی ویروس در ایران ارتباط خوبی با این شرکت نداشته باشند .

برای مشاهده آخرین لیست محصولات آنتی ویروس خانگی به بخش سفارش خرید محصولات خانگی در وب سایت این شرکت مراجعه نمائید .
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.DDN.ir و یا www.NOvirus.ir مراجعه نمائید.


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA
اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد