امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

ارائه نسخه 2 Kaspersky Small Office Security توسط کسپرسکی

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

شرکت کسپرسکی ( کاسپرسکی ) ارائه دهنده روسی محصولات آنتی ویروس ، نسخه جدید محصولات آنتی ویروس تحت شبکه برای دفاتر و شرکتهای کوچک و خانگی را ارائه نمود .

این محصولات برای تعدادهای 5 ,  6 و 11 کامپیوتر عرضه شده است .
Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan
کسپرسکی در تلاش است تا بخشی از بازار آنتی ویروسهای تحت شبکه ( کوچک ، متوسط ، بزرگ و سازمانی ) را کسب کند ولی تاکنون نتواسته موفقیتی در این زمینه کسب کند و هنوز این بازار در دست رقبای قدرتمندی مانند سیمانتک ، ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) ، سوفوس و مک آفی می باشد که از بزرگترین و معتبر ترین شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس در دنیا می باشند .

این شرکت فقط در بخش آنتی ویروسهای خانگی توانسته موفقیت نسبی در تعداد بسیار معدودی از کشورها مانند پاکستان ، امارات ، مصر و عربستان کسب کند .

شرکتهای آوست ، AVG ، بیت دفندر ، G-Data جی دیتا و نود32 و پاندا از جمله رقبای شرکت کسپرسکی در بخش آنتی ویروسهای خانگی می باشند .

البته در بخش آنتی ویروسهای خانگی هنوز حرف اول را شرکتهای بزرگ امنیتی مانند سیمانتک ( Norton ) ، ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) ، مک آفی و وب روت Webroot ( از شرکای فنی / تجاری شرکت سوفوس ) می زنند که محصولاتشان از کیفیت و تکنولوژی های بسیار بهتری استفاده می نمایند و قابل اعتماد تر می باشند .

در بخش آنتی ویروس برای شبکه های کوچک نیز شرکتهای AVG و G-Data  وضع بسیار بهتری نسبت به کسپرسکی دارند و به سرعت در حال پیشرفت می باشند .

این شرکت در سال 2010/2011 با مشکلات عدیده ای هم در کیفیت محصولات ارائه شده و هم در بخش فنی و پشتیبانی و هم سیاستهای نمایندگی روبرو بوده است و باعث شده تا هم کاربران استفاده کننده از محصولات این شرکت و هم نمایندگان و همکاران فنی و تجاری خود را از دست بدهد و بخشی از همکاران این شرکت نیز ارتباط با این شرکت را کاهش داده اند .
منبع خبر

Computer World گزارش داد : سرقت سورس کد برنامه های آنتی ویروس کسپرسکی


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA
اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد