امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

عرضه رسمی محصولات آنتی ویروس شرکت AVG در ایران

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

شرکت دورانتاش از با سابقه ترین و معتبر ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی و نرم افزاری و آنتی ویروس عرضه رسمی محصولات شرکت AVG  را در ایران آغاز نمود .

شرکت AVG که در گذشته با نام GriSoft شناخته می شد از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس در کشور چک اسلواکی می باشد که در سال 1991 تاسیس شده است و در حال حاضر دفاتر مختلفی در آمریکا و اروپا دارد  .

این شرکت برای طیف وسیعی از کاربران خانگی و شرکتی محصولات خود را ارائه می دهد .

در سال 2001 موسس شرکت ای وی جی تصمیم به فروش آن می گیرد که شرکت Benson Oak Capital آن را خریداری و 4 سال بعد از آن شرکت اینتل 65% این شرکت را به قیمت 52 میلیون دلار خریداری نمود .
AVG WordmarkAVG Logo

در سال 2006 شرکت AVG شرکت ewido Networks که عرضه کننده تکنولوژی Anti-Spyware بود را خریداری نمود تا از تکنولوژی های این شرکت در محصولات خود بهره ببرد .

در نوامبر سال 2006 نیز طی قراردادی شرکت میکروسافت ، آنتی ویروس AVG را در بخش Security Center ویندوز ویستا قرار داد .
در ژوئن 2006 نیز AVG با شرکت GFI قرارداد همکاری منعقد نمود تا GFI در برنامه Mailsecurity از موتور ویروس یاب شرکت AVG بهره ببرد .
در اواخر سال 2006 نیز شرکت AVG شرکت Exploit Prevention Labs خریداری نمود تا از تکنولوژی های این شرکت در برنامه Link Scanner که برنامه حفاظتی در برابر تهدیدات وب سایت بهره ببرد .

در سال 2007 نیز شرکت AVG برنامه ای برای خرید شرکت Sana Security داشت ولی در نهایت سیمانتک آن را خریداری نمود .

در سال 2009 موسسه سرمایه گذاری بین المللی  TA Associates بخشی از سهام شرکت AVG را به مبلغ 200 میلیون دلار خریداری نمود .

در سال 2010 شرکت AVG طی قراردادی شرکت North Carolina-based Walling Data وظیفه توزیع محصولات شرکت AVG در منطقه آمریکا را به شرکت سپرد .

در نوامبر سال 2010 شرکت AVG طی قراردادی شرکت DroidSecurity که در زمینه امنیت موبایل فعال بود را خریداری نمود و هم اکنون سرویس امنیتی و آنتی ویروس برای موبایل های اندروید را ارائه می دهد .

در سال 2010 شرکت AVG همچنین قراردادهایی با شرکتهای Opera , MokaFive و WatchGuard و Google و Netlog منعقد نمود .

طبق گزارشها این شرکت در سال 2009 نسبت به سال 2008 بیش از 260% رشد داشته است و توانسته اعتماد میلیون کاربر را به خدمات و محصولات خود جلب کند .

این شرکت یکی از ارائه دهندگان آنتی ویروس رایگان می باشد .

هم اکنون کاربران و شرکتهای ایرانی می توانند محصولات شرکت AVG را به طور رسمی از شرکت دورانتاش که از با سابقه ترین و معتبر ترین شرکتهای عرضه کننده نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس در ایران می باشد تهیه نمایند.

قابل ذکر است موسسات و مراکز درمانی ، آموزشی که شامل تخفیفهای عمومی می گردند می توانند از این تخفیفها بهره مند شوند .

شرکت دورانتاش ( تاسیس 1384 شمسی ) از شرکتهای با سابقهو معتبر در زمینه ارائه محصولات آنتی ویروس می باشد که اولین بار همکاری با کسپرسکی خاورمیانه را آغاز نمود .

در اواخر سال 2009 این شرکت عرضه و توزیع محصولات دیگر شرکتهای امنیتی مانند ترندمیکرو - سیمانتک - وب روت - جی دیتا و دیگر شرکتهای امنیتی را آغاز نمود که جزء برترین و معتبر ترین شرکتهای امنیتی در دنیا می باشند .

این شرکت اولین شرکت ارائه دهنده خدمات تخصصی امنیت اطلاعات و آنتی ویروس و تخصصی ترین مرکز آموزشی در این زمینه می باشد که هم اکنون با بسیاری از آزمایشگاه های شرکتهای معتبر ارتباطی سازنده و مستمر دارد تا بهترین و شایسه ترین خدمات را به کاربران عزیز ایرانی ارائه دهد .

قابل ذکر است بعد از ارائه محصولات جدید از طرف این شرکت ، این شرکت مورد هجوم و حمله دیگر شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس و مخصوصآ فروشندگان کسپرسکی قرار گرفت .

ارائه لایسنس معتبر ، آموزشهای تخصصی - مشاوره های تخصصی - معرفی تخصصی محصولات امنیتی - ارائه اطلاعات صحیح و معتبر به تمام کاربران از جمله فعالیتها و اهداف این شرکت می باشند که برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش درباره ما وب سایت شرکت دورانتاش مراجعه نمائید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.durantash.com و یا www.NOvirus.ir مراجعه نمائید .
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA
اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد