امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

قرارداد جدید شرکتهای Symantec و HP

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات


Symantec | United States

شرکتهای سایمنتک Symantec بزرگترین عرضه کننده نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس و شرکت اچ پی HP یکی از بزرگترین شرکتهای سازنده سخت افزار و کامپیوتری و نوت بوک  ، قرار جدیدی برای همکاری و حفاظت از کاربران منعقد کردند .

بر طبق این قرارداد شرکت اچ پی بر روی تمام محصولات کامپیوتری بخصوص محصولات سخت افزار برای شرکتها و دفاتر کوچک اقدام به نصب نسخه 60 روزه نورتون اینترنت سکیوریتی 2011 شرکت سایمنتک خواهد نمود .

شرکت سایمنتک مطابق سالهای پیش نسخه جدیدی از محصولات آنتی ویروس نورتون را روانه بازارهای جهانی نمود که از تکنولوژی های پیشرفته ای برای حفاظت بلادرنگ از کاربران بهره می برد .

حفاظت در برابر انواع تهدیدات ، ویروسها ، تروجانها ، بوت نتها ، وب سایتهای آلوده ، کی لاگرها ، حفاظت از کاربران در برابر سرقت اطلاعات و داده ها ، استفاده بسیار کم از منابع سیستم ، سرعت اسکن بالا ، استفاده از تکنولوژی SONAR 2 ، شبکه حفاظتی هوشمند و تکنولوژی ابر و بسیاری دیگر از ویژگی های امنیتی و حفاظتی که در محصولات این شرکت بزرگ وجود دارد باعث می شود تا کاربران با اطمینان خاطر به گشت و گذار در دنیای دیجیتالی مشغول باشند .

قابل ذکر است نصب محصولات آنتی ویروس 2010/2011 شرکت سایمنتک فقط با 1 کلیک و در کمتر از 1 دقیقه امکان پذیر می باشد .

شرکت امنیتی سایمنتک در حال حاضر بزرگترین و معتبر ترین کمپانی عرضه کننده محصولات امنیتی و آنتی ویروس برای تمام طیفهای کاربران خانگی ، شرکتی ، سازمانی ، مراکز درمانی و آموزشی و دیتا سنترها می باشد .

الارقم تبلیغات منفی دیگر شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس در ایران بر ضد محصولات شرکت Symantec ، محصولات این شرکت قابل استفاده ، ثبت و آپدیت به طور مستقیم توسط کاربران ایرانی ( IP های ایرانی )  می باشد و شرکت سایمنتک به این کاربران خدمات بسیار مناسبی ارائه می نماید و این موضوع در کنار کیفیت بسیار خوب محصولات این شرکت باعث شده است که محصولات این شرکت همراه با دیگر کشورهای دنیا ، در ایران نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شوند .

البته دانلود سورس فایل ( اصلی ) محصولات آنتی ویروس این شرکت بر روی IP های ایرانی بسته است که شرکت دورانتاش جهت رفاه حال کاربران ایرانی نسخه های سورس فایل ( قابل نصب به صورت Trial ) را در بخش دانلود وب سایت این شرکت قرار داده است .

این شرکت فقط در منطقه آمریکای شمالی بیش از 90% بازار آنتی ویروسها را در اختیار خود دارد و بیش از 98% شرکتهای عرضه کننده سخت افزار و سازندگان کامپیوتر و نوت بوکها در دنیا با شرکت سایمنتک قراردادهای همکاری دارند .

می توان گفت تمام شرکتهای بزرگ عرضه کننده سخت افزار و کامپیوترهای رومیزی و نوت بوک و سرور  فقط با یکی از شرکتهای معتبر سایمنتک - ترندمیکرو - مک آفی - وب روت و سوفوس قرارداد همکاری دارند .

این شرکت در سال 2010 - 3 شرکت بزرگ Verisign - PGP و Guardian Edge را خریداری نمود تا از تکنولوژی های این شرکتها در محصولات خود بهره ببرد .
شرکت سیمانتک از بزرگترین شرکتهای ارائه دهنده نرم افزارهای پشتیبان گیری در دنیا می باشد .

از رقبای اصلی شرکت سیمانتک می توان به شرکتهای مک آفی و ترندمایکرو اشاره نمود .

متن خبر
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA
اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد