امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

ارائه 2 سخنرانی در دومین همایش ملی امنیت فناوری اطلاعات توسط کار

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

دومین همایش ملی امنیت فناوری اطلاعات که در روزهای 12 و 13 دی ماه 1389 در هتل المپیک تهران برگزار می گردد شاهد حضور مدیران برخی از شرکتها و سازمانها بوده است  .
در این همایش بج
زء حضور برخی از کارشناسان امنیتی مستقل ، کارشناسان امنیتی برخی از شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی نیز اقدام به معرفی راهکارهای امنیتی و آنتی ویروس خود نمودند  .

شرکت امنیتی دورانتاش ارائه دهنده راهکارهای امنیتی و ضد ویروس نیز با ارائه 2 سخنرانی در خدمت شرکت کنندگان می باشد .

1- مروری بر راهکارهای عملی مقابله با بدافزارها در شبکه ها

2- امنیت در محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابر براساس تکنولوژی ابر

در سخنرانی اول کارشناس امنیتی شرکت دورانتاش اقدام به بررسی راهکارهای امنیتی براساس ابر نمود .

همچنین در بخشی از این سخنرانی اقدام به معرفی راهکارهای منحصر بفرد شرکت ترندمیکرو در بخش محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابر نمود .

Worry Free Business Security - Deep Security - Endpoint Security - Cloud Secure و شبکه حفاظتی هوشمند شرکت ترندمیکرو از جمله راهکارهای امنیتی معرفی شده در این سخنرانی بوده است .

در سخنرانی دوم نیز اقدام به معرفی راهکارهای عملی و نحوه انتخاب محصولات آنتی ویروس بعنوان بخش مهمی از راهکارهای مقابله با ویروسها و بدافزارها و دیگر تهدیدات شد .

نحوه انتخاب آنتی ویروس - شرایط و اعتبار تستهای مقایسه ای ، شرایط و نحوه پشتیبانی محصولات آنتی ویروس توسط شرکتهای تولیدکننده و فروشنده - نحوه خرید و مدیریت لایسنس - بجث تاثیر تحریمها بر خرید محصولات آنتی ویروس و سوء استفاده نمایندگان رسمی در ارائه اطلاعات اشتباه به کاربران ، امکانات کنسولهای مدیریتی و راهکارهای DLP بعنوان جزء جدیدی از محصولات امنیتی از جمله موارد معرفی شده در این سخنرانی بوده است .

شرکت امنیتی دورانتاش عرضه کننده فعال نرم افزارها و راهکارهای امنیتی و ضد ویروس و ضد بدافزار در ایران می باشد که در این زمینه سابقه ای در حدود 5 سال دارد .

همچنین بسته حاوی DVD برخی از نرم افزارهای آنتی ویروسی تحت شبکه و خانگی که توسط شرکت دورانتاش ارائه می شوند بین شرکت کنندگان توزیع شد .

در پایان مراسم نیز به 2 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه یک آنتی ویروس ماگزیمم سکیوریتی 2011 شرکت ترندمیکرو و یکعدد اینترنت سکیوریتی 2011 شرکت جی دیتا اهدا شد .
وب سایت همایش ملی امنیت اطلاعات


Durantash , Security is our Gift

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA
اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir

شرکت دورانتاش : www.Durantash.com    -   www.NOvirus.ir    -   www.DDN.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد