امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

کسپرسکی خاورمیانه مجددآ قیمتها را برای نمایندگان این شرکت کاهش د

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

شرکت کسپرسکی خاورمیانه که در شهر اینترنتی دبی - امارات واقع شده است جهت جبران کاهش فروش خود و تشویق بیشتر همکاران به فروش محصولات این شرکت ، قیمت محصولات کسپرسکی برای همکاران را ، مجددآ کاهش داد .
Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan
قابل ذکر است بخش قابل ملاحظه شرکتهای همکار کسپرسکی بدلیل کاهش فروش محصولات این شرکت اقدام به ارائه محصولات دیگر آنتی ویروس نموده اند .

قابل ذکر است در سال اخیر شرکت کسپرسکی به دلایل مختلف از جمله اشکال در برنامه های آنتی ویروس خانگی و شرکتی کسپرسکی و اشتباه در بلاک نمودن صدها لایسنس ( خانگی ) و ایجاد ضرر و زیان بسیار به مشتریان خود و از طرفی ورود محصولات شرکتهای بین المللی و معتبر تر که از کیفیت بسیار بهتری نسبت به کسپرسکی برخوردارند مجبور به ارائه چندین دوره تخفیفهای مختلف شد و در نهایت نیز هفته گذشته مجبور به ارائه تخفیفهای بیشتر به نمایندگان و همکاران خود شده است .

برای مثال همکارانی که محصولات خانگی کسپرسکی را بر طبق یک تعداد مشخص با تخفیف 35% خریداری می نمودند ، هم اکنون همان محصولات را با شرایط ( تعداد و نحوه پرداخت ) مشابه حتی با بیش از 60% تخفیف خریداری می کنند .

باید دید آیا ارائه تخفیفهای مختلف به خریداران نهایی و درصد تخفیفهای بیشتر به همکاران باعث می شود تا از شیب کاهش فروش محصولات این شرکت روسی کاسته شود یا خیر !!؟

این شرکت سعی نموده است جهت برطرف نمودن شک خریداران به کیفیت محصولات این شرکت ، بخش قابل ملاحظه تخفیف را در زمانهای مختلف به همکاران و نه کاربران نهایی ارائه دهد .

هم اکنون کسپرسکی در بازار ایران نیز مانند دیگر نقاط دنیا با محصولات شرکتهایی مانند ترندمیکرو - سایمنتک - جی دیتا - وب روت - پاندا - آویرا - آوست و دیگر محصولات در حال رقابت می باشد و این در حالی است که در کسپرسکی در اکثر تستهای مقایسه ای نیز نتوانسته رتبه های خوبی کسب نماید .

* دیسنا تستهای مقایسه ای را تائید نمی نماید و آنها را فقط جهت اطلاع رسانی منتشر می کند .

دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA

اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد