امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

ارائه نسخه 556 آنتی ویروسهای خانگی کسپرسکی ( کاسپرسکی )

دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات :

شرکت کسپرسکی ( کاسپرسکی ) یکی از عرضه کنندگان آنتی ویروس ، بعد از گذشت بیش از 2 ماه از ارائه اولیه نسخه 556 ، بالاخره نسخه نهایی 556 آنتی ویروسهای خانگی خود را مجددآ ارائه نمود .

Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan

قابل ذکر است شرکت کسپرسکی در یک حرکت بسیار عجیب در حدود 2 ماه پیش نسخه 556 آنتی ویروسهای خانگی خود را بر روی وب سایت قرار داد و بعد از 1 روز اقدام به حذف ناگهانی آن نمود .

این شرکت روسی در سال اخیر با مشکلات بسیاری در ارائه نرم افزارهای آنتی ویروس مواجه بوده است و بارها نرم افزارهای آنتی ویروس ( خانگی و شرکتی ) را با باگهای بسیار زیاد به کاربران ارائه داده است و در بیش از 8 ماه اخیر نتوانسته نرم افزاری مناسب ارائه نماید .

در مورد محصولات شرکتی کسپرسکی Kaspersky Business Space Security نیز این شرکت بعد از حدود 8 ماه Release جدیدی از محصولات آنتی ویروس تحت شبکه موسوم به R2 را ارائه نمود تا شاید مرهمی بر مشتریان زخم خورده این شرکت باشد که 8 ماه است با باگهای و مشکلات محصولات آنتی ویروس شرکتی این شرکت دست به گریبان می باشند .

( کسپرسکی اقدام به حذف Release های اولیه آنتی ویروسهای تحت شبکه R2 ( نسخه 8 ) از روی سرورهای خود نموده است . )

این مسئله نشان داده است که این شرکت قدرت کافی در ارائه نرم افزارهای امنیتی مناسب و همچنین پشتیبانی از محصولات خود را ندارد و این موضوع باعث شده است تا بسیاری از مشتریان خود را حتی در ایران که تا چندی پیش حیات خلوت این شرکت محسوب می شده است از دست بدهد .

البته حضور قوی تر شرکتهای بسیار معتبر تر عرضه کننده آنتی ویروس در ایران ، که کیفیت و ویژگی های محصولاتشان و همچنین تعهد پذیری آنها بسیار بهتر و بیشتر  از کسپرسکی می باشد نیز از دیگر دلایل مهاجرت مشتریان این شرکت به محصولات آنتی ویروس دیگر شرکتها می باشد .

کسپرسکی تا کنون 3 Release از محصولات آنتی ویروس 2011 خود را ارائه داده است .

برای دانلود نسخه 556 ( نهایی ) به بخش دانلود وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.NOvirus.ir مراجعه نموده و بر روی لوگوی کسپرسکی کلیک نمائید .

قابل ذکر است در حال حاضر شرکتهای وب روت - ترندمیکرو -  سوفوس - سیمانتک که از بزرگترین و معتبرین شرکتهای امنیتی و عرضه کننده آنتی ویروس در دنیا می باشند و همچنین شرکت امنیتی جی دیتا ، به کاربران و شرکتهای ایرانی خدمات خود را ارائه می دهند .

متاسفانه بدلیل اینکه بسیاری از شرکتهای فروشنده آنتی ویروس محصولاتشان قابل رقابت با محصولات این شرکتها نمی باشد ، به کاربران به دروغ اعلام می کنند که این محصولات قابل خرید ، ثبت و آپدیت در ایران نیستند که در این زمینه کاربران و مدیران شرکتها باید هوشیار باشند .

واحد پشتیبانی شرکت دورانتاش
www.Durantash.com  ,  www.NOvirus.ir


دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA
اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد