امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

راهکارهای امنیتی ترندمیکرو برترین راهکارهای امنیتی برای تمام کار

دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات :

شاید برخی از کاربران ایرانی نام شرکت امنیتی ترندمیکرو Trend Micro  را نشنیده باشند ، فقط کافیست به این دسته از کاربران نام پی سی سیلین را بگویید تا خوب به خاطر بیاورند ، نام شرکتی که محصولاتش بر روی مادربوردهای عرضه شده در ایران بود .

سبکی و کیفیت بسیار خوب محصولات این شرکت در سالهای پیش زبانزد همه کاربران بود . ولی متاسفانه بدلایلی که شاید خیلی از دوستان بدانند محصولات این شرکت دیگر وارد ایران نشد .

در نبود محصولات این شرکت در ایران ، متاسفانه کاربران مجبور به استفاده از محصولات چند شرکت خاص و البته با کیفیت پایین تر و امکانات کمتر و بدتر از آن با اعتبار بسیار کمتر شدند . و البته این موضوع باعث شد کاربران فراموش کنند این شرکت یکی از بزرگترین کمپانی های امنیتی و آنتی ویروس می باشد که فکرش بجزء تامین امنیت کاربرانش و رقابت با بزرگترین شرکتهای این حوزه است . یعنی سیمانتک - مک آفی و سوفوس و شرکتهای دیگر که شرکتهای کوچکی می باشند هیچگاه به این شرکت پیشرو نخواهند رسید .

شرکتی که می توان گفت بسیاری از اختراعات و ابداعات و نوآوری ها و همچنین محصولات جدید در حوره امنیت و آنتی ویروس را در اختیار خود دارد و به همین دلیل هم می باشد که می گوییم این شرکت پیشرو می باشد .

ولی چند ماه پیش مجددآ محصولات این شرکت بزرگ امنیتی که شاید بهتر باشد نام غول امنیتی گذاشت که با حدود 5000 کارمند و فروش میلیارد دلاری یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی می باشد  ، توسط یکی از شرکتهای مطرح امنیتی در ایران عرضه شد .

Trend Micro

به ادامه مطلب مراجعه نمائید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد